Een pistool ook niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een auto heeft bovendien niet als primair nut mensen te doden of te verwonden.
Waarom brengen de officiële media dan naar buiten dat die pa dood is. Ik dacht dat dat van woordvoerders afkwam, maar ze verzinnen dus maar wat?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:55 schreef marcodej het volgende:
Vader en broer leven en praten met politie. Moeder toch thuis gedood.
Die mensen moeten toch echt denken dat ze voor de gek gehouden worden. Kun je toch niet bedenken dit.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:55 schreef marcodej het volgende:
Niet???? Waar is het dan voor?quote:
Ja waarschijnlijk met twitter als bron. Zo werkt het tegenwoordig.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:56 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Waarom brengen de officiële media dan naar buiten dat die pa dood is. Ik dacht dat dat van woordvoerders afkwam, maar ze verzinnen dus maar wat?
Geruchten. Scoops willen hebben.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:56 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Waarom brengen de officiële media dan naar buiten dat die pa dood is. Ik dacht dat dat van woordvoerders afkwam, maar ze verzinnen dus maar wat?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:55 schreef marcodej het volgende:
Twee topics geleden was je anders nog enthousiast aan het mee spammen..quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Ik heb het even gehad met de media.
En daar heb ik spijt van.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Twee topics geleden was je anders nog enthousiast aan het mee spammen..
Zijn wel een hoop plotwendingen in een uur.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:55 schreef marcodej het volgende:
Terecht lijkt me zo.quote:
Het is niet bij te houden en dat moet je ook niet willen.. Over een paar dagen is er waarschijnlijk pas enige duidelijkheid, dit is gewoon "overal opduiken" en meteen melden.. Maakt niet uit of het klopt kennelijk..quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn wel een hoop plotwendingen in een uur.
Is met al dat breaking news zo natuurlijk (ook toen met Jasper S.), maar dit is wel heel erg.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is niet bij te houden en dat moet je ook niet willen.. Over een paar dagen is er waarschijnlijk pas enige duidelijkheid, dit is gewoon "overal opduiken" en meten melden.. Maakt niet uit of het klopt kennelijk..
Wat al helemaal bizar is is dat die jongen de broer is van de schutter...quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, had ik wel verwacht. Maar geen zin om helemaal te gaan zoeken of dat plaatje al gepost was.
hoe kunnen ze nou allebei Ryan heten?quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:06 schreef Het.Beest het volgende:
[..]
Wat al helemaal bizar is is dat die jongen de broer is van de schutter...
Wat een toeval, en geloof me over een week is de "wapen discussie" weer voorbij.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:06 schreef Darkestrah het volgende:
En op Discovery begint net American Guns.
Adam en Ryan heten ze. Adam is de dader. Ze hadden de namen door elkaar gehaald (waarschijnlijk, maar ook niet zeker, door een ID-kaart wissel).quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
hoe kunnen ze nou allebei Ryan heten?
Dit is bizar geroddel zonder enige factchecking iddquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is met al dat breaking news zo natuurlijk (ook toen met Jasper S.), maar dit is wel heel erg.
Klein detail lolquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:07 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Adam en Ryan heten ze. Ze hadden de namen door elkaar gehaald (waarschijnlijk, maar ook niet zeker, door een ID-kaart wissel).
Ze heten ook niet allebei Ryanquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
hoe kunnen ze nou allebei Ryan heten?
Toffe show is dat, voor Discovery-begrippen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:06 schreef Darkestrah het volgende:
En op Discovery begint net American Guns.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |