Ok, kom naar vorige week en gaan we even wat smoelen bewerken.quote:
Ik stalk jouquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:51 schreef Sophie94 het volgende:
ge faceboekt en je bent duidelijk een corpsbalsletje
Sowieso dan ben je elitairquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:47 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik ben aandeelhouder! behoor ik nu tot de top?
Primaquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ok, kom naar vorige week en gaan we even wat smoelen bewerken.
Nicequote:Op zaterdag 22 december 2012 22:55 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Sowieso dan ben je elitair
Ik zou niet met hoofdletters benadrukken dat je niet weet hoe je woorden moet vervoegen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:52 schreef Repeating het volgende:
[..]
Zeker relevant.
Jij VIND (mening=subjectief=persoonlijk) namelijk dat je alleen een 'kakker' bent.
Jij studeert(ik bedoel leest het boek een keer door en haalt een voldoende) ,met je gare pretstudie ga is echt studeren in plaats van rondhangen op pretstudies ,of ga koken voor mij ,dan doe je tenminste iets nuttigs.quote:
*drugsbaronnenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:04 schreef Ricardo1989 het volgende:
Ik vind dat als je studeert zeker niet tot de elite hoort
De echte elite zijn de drugsbarronen die een hele stad runnen
dat zijn basen
Alsof iedere student dat doetquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:21 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Dit.
Mensen die opscheppen over hun "niveau"
Hoe zit het met je psycholoogbezoek? Straks stap je de eerste de beste rechtenfaculteit binnen om iedereen overhoop te knallen.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:45 schreef Polacco het volgende:
[..]
Hoe zit het met je psycholoogbezoek? Straks stap je de eerste de beste rechtenfaculteit binnen om iedereen overhoop te knallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |