Wat grappig joh..quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:19 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja ze zit ook in maatje 62 hoor.. alleen qua breedte wil het nog niet. Maar ze heeft maatje 50 een week of 4 gehad en ineens ging het heel hard! 56 Heeft ze serieus maar een paar dagen aan gehad. Groeispurtje!
Hoe laat heb je haar in bedje gelegd dan/is ze gaan slapen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 08:05 schreef Twinkle20 het volgende:
Mijn mini slaapt nog?
Was zelf wakker om 3. Hmmm ik hoor niks. 5 Uur weer. Hmm ik hoor nog steeds niks? Kwart voor 7 klaarwakker ... huh, zou ze het nog wel doen (ja dus). Nah dan ga ik maar even gauw douchen .. zul je zien dat ze dan begint te piepen. Niet dus .. madam ligt nog steeds te slapen. Ga haar zo toch maar wakker maken want zo lang slapen kan ook niet goed zijn gezien haar leeftijd.
Vandaag 7 weekjes!
Net of ze de slaap die ze gister overdag weer niet genomen heeft vannacht heeft ingehaald.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 08:43 schreef NotTheSame het volgende:
Twinkle wat lekker zeg!!!
Freecell wat herken ik dat! Draakje was ook zo mini! Hoe gaat het nu met hem? En met jou?
Hier is de laatste dag als baby aangebroken! We vieren het vandaag al dus die dag is zo om schat ik zo!
Gedacht wel, maar dat komt echt niet voor in onze families (en een heleboel andere allergieën wel)en een dieet zonder melk,ei, soja en gluten? Oi....quote:
Wasmiddel is heel neutraal hier en we wisselen niet (dan hebben we hier 3 met jeuk,haha).quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:14 schreef PureEvil het volgende:
misschien stom, maar allergisch voor bepaald soort wasmiddel? of kerstbomen?
checkquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:46 schreef Soempie het volgende:
Wat stom dat je schoonmoeder zo aan je vraag voorbij gaat. Uiteindelijk levert het je alleen maar meer werk op.
Dat valt mij trouwens ook op! De rompertjes van de hema draagt ze nog in mt 50/56! Terwijl de rest dus wisselt tussen mt 56 en 62.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:56 schreef Kyara het volgende:
Rompers van h&m vallen behoorlijk groot. Midas heeft vandaag nog een romper in maat 68 aan (oke, de mouwen beginnen wat te kort te worden). Rest in maar 80
quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:15 schreef Clubsoda het volgende:
Och, mijn knul is zó liefSupervrolijk de hele dag, zo energiek spelen, lachen bij het stoeien, steeds maar knufels komen halen, zo zoet zichzelf vermaken. Mijn ventje
Dankje. Zal ik mijn baby dan ook afwassen met het gevulde washandje, afvrijven bedoel ik dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:10 schreef mikoxx het volgende:
Havermout in een washandje doen, dicht maken met een elastiekje oid en dan mee in bad. Helpt echt goed! Beterschap ermee....
Jup,lekker als spons gebruikenquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:46 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Dankje. Zal ik mijn baby dan ook afwassen met het gevulde washandje, afvrijven bedoel ik dan?
Droogdeppen werkt het beste. Succes!quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:46 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Dankje. Zal ik mijn baby dan ook afwassen met het gevulde washandje, afvrijven bedoel ik dan?
Hoe bedoel je droogdeppen? Heb het washandje idd in bad als spons gebruikt, maar ook buiten het water over de pokken gevreven. Slapen ging stukken beter dan gisteren. Vermoeidheid van maar 2 uurtjes slapen zal ook hebben geholpen denk ik.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:15 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Droogdeppen werkt het beste. Succes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn oudste, hier anderhalf en hij slaapt
[ Bericht 5% gewijzigd door freecell op 16-12-2012 07:30:27 ]
Daan, kleine koekjesdiefquote:Op zondag 16 december 2012 09:13 schreef Tinuviel het volgende:
Free, dat is wel heel bijzonder. Hier heb ik de kindren wel 180 of 90 graden gedraaid gevonden, met benen uit het bed en kont in de lucht, maar nooit zo gek als jouw foto.
Dat iddquote:Op zondag 16 december 2012 07:14 schreef freecell het volgende:
Haha coco
En schrikken? Waarom?
Als ze sterk genoeg zijm om daar te komen, tillen ze hun koppie ook echt wel op als ze niet genoeg lucht krijgen
Wen er maar aan, je gaat ze in steeds raardere houdingen terug vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free!!Hahaha, wat een slaaphouding
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Cocotrimonium op 16-12-2012 11:23:57 ]
Oh nee! Saartje is uiteraard een Super Baby (quote:Op zondag 16 december 2012 11:22 schreef Kwisted het volgende:
ohh coco, ik dacht ze is zelf gedraaid en je vond haar zo![]()
dat dacht ik ook jaquote:Op zondag 16 december 2012 11:22 schreef Kwisted het volgende:
ohh coco, ik dacht ze is zelf gedraaid en je vond haar zo![]()
nts gefeliciteerd!!!![]()
nee, daarom was het ook wel even schrikken. Was iets waar we geen rekening mee hieldenquote:Op zondag 16 december 2012 12:28 schreef Kwisted het volgende:
haha oh dat lijkt me echt een schok als het dan een tweeling is! Zit dat bij jullie in de familie?
Het is natuurlijk wel héél speciaal!
en zelfs dat hoeft nietquote:Op zondag 16 december 2012 13:17 schreef Tinuviel het volgende:
Wat betreft de tweeling, volgens mij kan dat ook komen als je binnen 3 maanden van het stoppen van de pil weer zwanger wordt, hoeft dus niet in de familie te zitten.
Is dat zo erg dan?quote:Op zondag 16 december 2012 14:16 schreef Soempie het volgende:
Ik zou een broertje of zusje van dezelfde leeftijd of wat ouder wel heel leuk vinden voor M. Maarja, dat gaat niet.
En ik heb een lichte voorkeur voor het geslacht, erg toch?M'n man ook, maar dan juist het andere geslacht, dus sowieso is een tweede kindje wel gewenst, dat wel.
![]()
Dit iddquote:Op zondag 16 december 2012 14:35 schreef Tante_Soesa het volgende:
Het zou mij ook heel leuk lijken om dan een jongetje te krijgen, gewoon om te weten hoe het is om een zoon te hebben.
Same here!quote:Op zondag 16 december 2012 16:12 schreef Kyara het volgende:
Clubsoda, ik ben zelf enig kind en heb dat nooit erg gevonden. Ik weet niet hoe het is om een broer of zus te hebben dus ik mis het ook totaal niet.
Ben ook meer van de jongetjes maar nu ik (hoog)zwanger ben van een meid maakt t me geen donder meer uit. 2 knullen was leuk geweest, maar nu dus j/m (tenzij er toch een jongetje uit komt straksquote:Op zondag 16 december 2012 14:36 schreef Soempie het volgende:
Als andere mensen een voorkeur hebben dan kan ik dat goed begrijpen en dan vind ik dat helemaal niet erg. Nu ik zelf een voorkeur heb (voor nog een jongetje) vind ik het wel naar van mezelf. Uiteindelijk maakt het misschien helemaal niet uit en zou ik een eventueel meisje ook echt niet willen missen, enz. Maar voor nu vind ik het een nare gedachte van mezelf. En ook dat vind ik wel te begrijpen.
Bij de meeste is het een geval van "als je het eenmaal doorhebt is het makkelijk"..quote:Op zondag 16 december 2012 18:33 schreef Phaidra het volgende:
Even een vraagje: wij willen een campingbedje kopen binnenkort (nodig met kerst bij m'n schoonzus). Nog tips? Ik heb niet veel eisen, maar makkelijk in elkaar te zetten is wel een pre. Mijn moeder heeft er een staan waar ik altijd enorm mee aan het vechten ben.
NTS, gefeliciteerd vandaag met je dreumes! Hoe was de verjaardag gister?quote:Op zondag 16 december 2012 17:41 schreef NotTheSame het volgende:
Dames, dankjulliewel voor alle felicitaties!!!
Wij gaan jullie uitzwaaien!
Ik heb ontzettend veel gehad aan jullie hulp en steun, en ik zie jullie allemaal wel in het Dreumestopic!!!
Hier ook.quote:Op zondag 16 december 2012 17:01 schreef Kyara het volgende:
Kwisted, hier betekende dat gedrag dat ik net iets te laat was met naar bed brengen....
Als ik Midas naar bed breng overdag gaat hij spelend en kletsend mee naar boven en lijkt het alsof hij never nooit gaat slapen maar vaak slaapt hij dan juist zo.
Dat is hier ook wel een punt. We hebben een balans gevonden, zijn op elkaar ingespeeld en hebben het zo goed en leuk nu, dan is het maar de vraag hoe dat uit gaat pakken als er nog een kindje komt. Al heb ik er ook wel weer vertrouwen in dat het wel op z'n plek zal vallen.quote:Op zondag 16 december 2012 15:17 schreef Clubsoda het volgende:
De kans dat ik nog een keer zwanger word en een kind krijg is hier minimaal.Aan de ene kan rammel ik helemaal niet . Ik ben blij zo met het ritme dat we hebben. vrolijk kind, goed slapen, lekker eten, ik heb steeds meer het gevoel dat ik snap wat hij wil en wat hij nodig heeft, we zijn heel goed op elkaar ingespeeld. Ik zou het heel lastig vinden dat alles weer om te moeten gooien voor een nieuw baby'tje. Maar anderzijds vind ik het wel heel moeilijk dat ik M niet zie opgroeien met een broertje of zusje. Ik heb er zelf drie en heb dat heel waardevol gevonden. Ik gun hem dat heel erg, maar van mijn kant gaat het hoogstwaarschijnlijk echt niet gebeuren.
Ik snap het denk ik wel Soempie, ik zag mezelf altijd als een meisjesmoeder, en ik was ook echt even verbaasd toen ik hoorde dat M een jongen was. Maar ik zou het nu waarschijnlijk andersom hebben, ik vind een jongen zo logisch en vanzelfsprekend.
Ik denk dat dat voor mij ook zal gelden.quote:Op zondag 16 december 2012 17:46 schreef ohnee het volgende:
[..]
Ben ook meer van de jongetjes maar nu ik (hoog)zwanger ben van een meid maakt t me geen donder meer uit. 2 knullen was leuk geweest, maar nu dus j/m (tenzij er toch een jongetje uit komt straks![]()
) en het maakt me geen biet uit. Het zijn mijn kinders en ben er erg blij mee. (al juichte mn hele fam toen bleek dat t een meid was. hebben ze iig een neef en nicht /kleinzoon en dochter...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Kwisted op 17-12-2012 19:14:24 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De verjaardag is goed verlopen. Draakje vond het geweldig! Ze heeft vanaf 6.00uur tot 21.00uur geteerd op 1 uur slaap, het leek wel een Duracellkonijn! Vandaag nog wel de naweeen van gehad, strontchagerijnig kind, niks was goed, ze was nog helemaal uit haar ritme. Gelukkig kreeg ik haar om 20.00uur eindelijk in slaap en vanaf morgen gaan we weer lekker de regelmaat erin brengen.quote:Op zondag 16 december 2012 18:47 schreef Soempie het volgende:
Wij hebben ook die van prenatal en het is precies wat deepfeeze zegt: het midden omhoog laten anders kun je de zijkanten niet dicht klikken. De eerste keer was ik er enorm mee aan het klooien, maar nu staat het bedje zo.
[..]
NTS, gefeliciteerd vandaag met je dreumes! Hoe was de verjaardag gister?
Leuk, dat zei ik ook altijd! Nu weet ik het niet zo. Waarschijnlijk is het wel goed zo, met 2.quote:Op zondag 16 december 2012 21:57 schreef Mangostine het volgende:
Sws een 2e, misschien een 3e en dan hoop ik stiekem op een tweeling...
Wij ook, voor de 4 maanden. Ik ben heel benieuwd hoeveel E nu weegt, ik heb de indruk dat ze goed is aangekomen (en dat hoop ik ook heeeeel erg).quote:Morgen naar het CB voor de volgende serie prikken...
Tot nu toe heb ik zelf poepvrij weten te blijvenquote:Op maandag 17 december 2012 09:30 schreef Phaidra het volgende:
CocoZaterdag had ik I. op de arm mee naar boven om z'n luier te verschonen, kom ik boven... Enorme bruine vlek op m'n - witte - shirt
.
Ik zeg: koopje! Geen geld voor een echte komodoquote:Te koop aangeboden: komodo voor ¤40
Op zich zou ik wel willen, maar we hebben ook 4 katten. Weet niet zeker of dat goed samen gaat..quote:Op maandag 17 december 2012 09:48 schreef Zoë23 het volgende:
baal er wel van maargoed we weten het nu!
Lief van je cocoen komodo haha, ik zeg doen!
Heb S net maar zelf in bad gedaan ivm poep
quote:Op maandag 17 december 2012 10:39 schreef Mangostine het volgende:
Hij ligt nu knorrend te drinken, half in slaap, want al wakker sinds 7u. Alsof ie het in de gaten had.
Tja, bijna alles klinkt makkelijkquote:Op maandag 17 december 2012 10:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Waar het eigenlijk op neer komt en ik diep van binnen ook dondersgoed weet: ik ben heel perfectionistisch en onzeker. Ik lees me heel goed in over van alles en nog wat.. dus ben goed voorbereid op dingen. Maar vergeet daarbij naar D te kijken en wil het precies zo doen zoals het in de literatuur staat omdat me dat houvast geeft en mij het gevoel geeft dat ik het zeker goed doe. Maar daarbij vergeet ik naar D's werkelijke behoefte en vraag te kijken. Verder heb ik een heel peloton aan behulpzame familie en vrienden om mij heen.. maar verrek om een beroep op hen te doen omdat ik mij daar te trots voor voel. En het gevoel heb dat ik een slechte mama ben die niet eens voor haar eigen kind kan zorgen.
Dus de opdracht luidt: meer naar D kijken en literatuur als richtlijn gebruiken maar zeker niet als iets dat perse MOET. Dingen loslaten. En als ik de situatie niet meer baas ben hulp van familie/vrienden inschakelen.
Klinkt wellicht simpel.. maar is voor mij een grote stap.
Dat vroeg ik me toevallig af vanochtend. Vinden jullie het soms ook "jammer" dat zoveel kleertjes gekregen zijn en je amper zelf iets kan kopen? Of kennen jullie vrienden/familie je smaak zo goed dat de gekregen kleertjes helemaal je smaak zijn?quote:Op maandag 17 december 2012 10:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, heb afgelopen weekend Saartje's kleren in mt 62 gewassen. Kind heeft absurd veel kleding. Serieus. Alleen broekjes mogen er nog wat bij. Maar verder.. En bijna alles gekregen.
XD Ja? Ik doe lange mouwen romper en dan soms nog 2 (dunnere) shirtjes eroverheenquote:Op maandag 17 december 2012 11:20 schreef Mangostine het volgende:
Ik heb vooral veel truien gekregen... Kind zweet zich kapot![]()
En langemouwen rompers. Moet ik weer kortemouwen shirts shoppen
Dat heb ik ook nou pas. Niet dat ik hem daarvoor niet leuk vond, maar toen was ik zo druk met bedenken wat ie nou precies wou dat ik vergat te genieten. Maar nu weet ik (meestal) wat ie wil. En nou issie ineens zoveel leuker.quote:Op maandag 17 december 2012 11:50 schreef Clubsoda het volgende:
Wat ik maar zeggen wil, soms kan dat roze-wolk-gevoel opeens alsnog komen, het is ook een heel proces, wennen aan je kind.
quote:Op maandag 17 december 2012 12:25 schreef Kwisted het volgende:
Even een egopost, heb nog niet teruggelezen, dat doe ik zo. Moet even wat frustratie kwijtIk zie niet in waarom je het doet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou zeker als je vriend er al klaar mee is het gewoon afkappen![]()
Ik moet echt even teruglezen want druk weekend, maar stoere meisjeskleding is wel te vinden hoorquote:Op maandag 17 december 2012 12:58 schreef Enfermera het volgende:
Mango: jaaa te leuk!Ik wil dat ook voor mijn mini maar ik vind het soms jammer dat meisjesbabykleiding zo schattig is en niet stoer.. Ik wil ook een leuke spencer voor haar!
quote:Op maandag 17 december 2012 13:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik moet echt even teruglezen want druk weekend, maar stoere meisjeskleding is wel te vinden hoorEn anders combineer ik roze wel met een zwarte legging of een zwart broekje, dan lijkt het nog wat
Ik ben ook een beetje in dubio wat ik ermee zal doen. Het contact afkappen is mij ook wel eens door mijn hoofd gegaan. Maar dat is haast onmogelijk, omdat we wel goed contact hebben met overgrootoma en oom en tante. We komen haar dan toch overal tegen. Plus, ze bedoelt het wel goed.quote:Op maandag 17 december 2012 12:46 schreef Cyntiaa het volgende:
Mij lijkt Mango haar oplossing misschien wel het beste?! Ik heb nou ook niet de meest geweldige band met mijn schoonmoederzacht uitgedrukt maar ze heeft wel alle kans om haar kleinzoon te zien.
wat hoop je te winnen dan?quote:Op maandag 17 december 2012 13:49 schreef Kwisted het volgende:
de winnaar wordt pas donderdag bekend gemaakt![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 14:49 schreef Mangostine het volgende:
Oh.![]()
Nou hier hebben we net samen een tukkie gedaan op de bank en toen heb ik hem met succes overgelegd in de reiswieg. Nu is ie allemaal drukgeluiden aan het maken
hij zit nu heel gedecideerd te duwen en ik voel die luier echt met scheutjes vollopen.quote:Op maandag 17 december 2012 15:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
![]()
wordt dat straks net als bij coco, tot op z'n rug?
Ach Soesa wat naar voor je meisjeMoest wel een klein beetje lachen, huilbui nadat jij moest niezen
![]()
Lekker, nog maar 3 daagjes dus!
Goed. Het wordt hoog tijd voor het dreumestopic hier.quote:Op maandag 17 december 2012 16:06 schreef Mangostine het volgende:
[..]
hij zit nu heel gedecideerd te duwen en ik voel die luier echt met scheutjes vollopen.
Whahaha ja mooi hequote:Op maandag 17 december 2012 16:06 schreef Mangostine het volgende:
[..]
hij zit nu heel gedecideerd te duwen en ik voel die luier echt met scheutjes vollopen.
Whahaha echt?! Hihi... dan moet je idd snel zijn!quote:Op maandag 17 december 2012 16:10 schreef Kwisted het volgende:
ohh als F haar luier volknettert dan moet ik héél snel worden! Zelfs pampers kunnen die dunne poep niet houden.
Iemand nog tips om de borstvoedingsvlekken uit witte rompertjes te krijgen?![]()
F.leur schrikt trouwens nergens van. Wij maken ook wel eens expres veel herrie, zodat ze er een beetje aan went. Ze slaapt ook echt óveral doorheen, je kunt een kanon afschieten. En van het geluid van de stofzuiger valt ze in slaap
quote:Op maandag 17 december 2012 16:10 schreef Mangostine het volgende:
Oh zojuist hadden we de finaleklap![]()
Einde van dit live poepverslag.
Ik kocht maar wat vaker nieuwe rompersquote:Op maandag 17 december 2012 16:10 schreef Kwisted het volgende:
Iemand nog tips om de borstvoedingsvlekken uit witte rompertjes te krijgen?![]()
Je moet in ieder geval even door je verloskundige laten constateren dat je buikspieren goed gesloten zijn, voordat je volle bak aan je buik gaat werken... Bij ons wordt dat bij de nacontrole zes weken na de bevalling gedaan, zal denk ik wel overal min of meer gelijk zijn?quote:Op maandag 17 december 2012 18:10 schreef Xanteh het volgende:
Ik was na een paar weken terug op mijn oude gewicht maar dat buikje wil niet weg![]()
Sporten mag toch pas met zes weken na de bevalling?
Hopen dat alles mee valt met SWaarom pas in 2013 een afspraak?
+1. Net alsof je buikspieren niet meer willen ofzoquote:Op maandag 17 december 2012 18:10 schreef Xanteh het volgende:
Ik was na een paar weken terug op mijn oude gewicht maar dat buikje wil niet weg![]()
Sporten mag toch pas met zes weken na de bevalling?
Hopen dat alles mee valt met SWaarom pas in 2013 een afspraak?
Hoe cool is datquote:Op maandag 17 december 2012 19:11 schreef freecell het volgende:
Hier slaapt mijn hummel in zijn wieg,dankzij een youtubefilmpje met baarmoedergeluiden. Het leek me onzin,maar toch even aangezet en binnen 5 minuten sliep hij.
Gaan we morgen weer proberen
zoals het hoortquote:Op maandag 17 december 2012 19:21 schreef Asyniur het volgende:
Mijn baby zit aan de knopjes van de versterker
Niet! Hij hoort gewoon te blijven zitten/liggen waar je hem neerlegt.quote:Op maandag 17 december 2012 19:24 schreef freecell het volgende:
[..]
zoals het hoort
Mijn uk is weer wakker, maar toch ff half uurtje!ligt nu heel tevreden net te doen alsof hij drinkt.
Ik heb er nog een aantal te koop staanquote:Op maandag 17 december 2012 11:51 schreef Mangostine het volgende:
ik ben dol op polo's en spencers en ribbroeken
http://www.hema.nl/winkel(...)rrigerend-(99000003) De oplossingquote:Op maandag 17 december 2012 19:37 schreef Xanteh het volgende:
Spees Eend: bij mij is dat niet gecontroleerd of verteld. Neem aan dat het na bijna acht maanden wel snor zit?
Kwisted: ja echt vervelend dat buikje. Al mijn oude shirtjes passen niet meer. Of je ziet die buik of het komt door die drie cups die ik ben gegroeid
Beterschap met Midas
Haha daar zat ik vanmiddag ook al naar te kijkenquote:Op maandag 17 december 2012 20:10 schreef Kwisted het volgende:
oeeeeh la la! check deze foto!
[ afbeelding ]
Even gepikt uit het celeb met kinderen topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi kindje hè![]()
![]()
Die hadden we hier vorige week..quote:Op maandag 17 december 2012 20:05 schreef Tinuviel het volgende:
Kyara, heeft M. De zesde ziekte al gehad engaat die toevallig rond op je kdv? Die begint namelijk met hoge koorts voordat de vlekjes komen. Verder pcm geven en goed in de gaten houden zoals al gezegd. Hopelijk daalt de koorts gauw.
Las ik zomaar hier overheenquote:Op maandag 17 december 2012 19:24 schreef Enfermera het volgende:
Asy: en de versterker staat aan neem ik aan?![]()
Zie V&Aquote:Op maandag 17 december 2012 11:51 schreef Mangostine het volgende:
ik ben dol op polo's en spencers en ribbroeken
Lolquote:Op maandag 17 december 2012 20:41 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Las ik zomaar hier overheen
Nee hij stond nog niet aan, maar hij stond wel verwoede pogingen te doen om hem aan te rammen
[..]
Zie V&A
Asy, wat lief. Hebben wij hier ook: " nu nu nu L. Dat mag niet". Compleet met geheven peutervingertjequote:Op maandag 17 december 2012 21:57 schreef Asyniur het volgende:
Kyara, hopelijk voelt hij zich snel beter
Enfermera, ach het maakt niet zo veel uit. Het is alleen weer even wennen
En we hebben een klikspaanalarm dus we horen meteen als hij aan iets zit wat niet mag
'ooh nee, Huubke, dat mag niet, joej-joej, mama, Huubke is aan knopjes!'
SupremeEvilquote:
Overdag slaapt ie hier in de reiswieg of op zijn buik in de box.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:24 schreef danio86 het volgende:
S is nu ruim 10 weken. En dat is inderdaad wel relaxed! Ze kreeg eerst altijd om 6u d'r eerste fles maar ze slaapt nu steeds langer door dus dan schuif ik over dag maar wat![]()
Mango, waar slaapt M overdag beneden dan? Wij legden S eerst nl altijd overdag in de box te slapen maar dat werd toch afgeraden door het cb. Ze kon blijkbaar maar beter gelijk leren dat de box de speelplek is en het bedje de slaapplek, ook al heeft ze dat nu naar mijn idee amper nog door maargoedDus toen zijn we haar overdag ook in bedje gaan leggen en dat gaat eigenlijk prima. Of vind je het gewoon fijn om hem bij je in de buurt te hebben?
Soms mis ik S nl als ze boven ligt te slapen!
Ow oke op die manier. Die geluiden heeft S dan inderdaad niet (altijd). Alleen als we ergens naartoe gaan bijv en ze ligt in de wagen. Maar volgensmij is het licht/donker voor haar al genoeg om het onderscheid mee te kunnen maken. En als we niet weggaan laat ik d'r vaak ook lekker in een pyjama'tje liggen of iig zachte kleertjes.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:29 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Overdag slaapt ie hier in de reiswieg of op zijn buik in de box.
Hij slaapt nog veel. Op die manier kan ik een dag-/ nachtritme aanhouden (dus overdag tijdens de slaapjes voldoende omgevingsgeluiden). En eerlijk gezegd vind ik dit praktischer dan dat ik hem telkens naar boven moet brengen en weer ophalen. Plus dat hij met kleertjes aan niet zo lekker slaapt in zijn bedje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |