Welkom in het grote mensen leven.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:41 schreef MrBaas het volgende:
De vulnormen zijn voor alle medewerkers verkoopklaar gelijk.
De uurlonen van alle medewerkers verkoopklaar verschillen per leeftijd.
Heel logisch dit.
Des te ouder men wordt, des te minder snel ze vullen. En toch meer centjes.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:41 schreef MrBaas het volgende:
De vulnormen zijn voor alle medewerkers verkoopklaar gelijk.
De uurlonen van alle medewerkers verkoopklaar verschillen per leeftijd.
Heel logisch dit.
Wat doe je KW?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:57 schreef monsterd. het volgende:
Zondag pas van 9-18. Ik heb nu zo'n 4 weken niet gewerkt, dus ben benieuwd
Ik ken een ander filiaal in de buurt die dit ook doet, alleen ben ik vergeten waarom precies?quote:
Bij ons gaat volgensmij alleen de witlof eruit.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:58 schreef Microfoon het volgende:
[..]
Ik ken een ander filiaal in de buurt die dit ook doet, alleen ben ik vergeten waarom precies?
Is beter voor de kwaliteit, het is volgens de handboeken gewoon verplicht.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:58 schreef Microfoon het volgende:
[..]
Ik ken een ander filiaal in de buurt die dit ook doet, alleen ben ik vergeten waarom precies?
Deli/bakkerij. Op zondag sta ik sowieso altijd op bakkerijquote:
Succes zondag dan wel lekker 200%!quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:07 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Deli/bakkerij. Op zondag sta ik sowieso altijd op bakkerij. Ik heb vluchtig op de planning gekeken en volgens mij begint mijn collega al om 06.00 met bakken
Ja daar baal ik van, want ik haal met die 200% net de bijverdiengrens en ga er net overheen. Maargoed, moet toch werken want wil ook niet mijn baan kwijtrakenquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:11 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Succes zondag dan wel lekker 200%!
Ah, bedankt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:06 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Is beter voor de kwaliteit, het is volgens de handboeken gewoon verplicht.
Wij krijgen vers om 4:00.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:52 schreef Partypoeper het volgende:
Kerstgekte slaat toe bij ons filiaal, deellevering houdbaar om 6:50 vanochtendarme collega's
Haha, de tering zegquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:47 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wij krijgen vers om 4:00.![]()
Wij lopen aardig voor op de geplande omzet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |