SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAM dit is 3KB
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:43 schreef Loll het volgende:
Krijg je is een keer wat is het weer niet goed.
Het HQ kan er toch ook niks aan doen dat jij moslim bent?O dus jij zou wel blij zijn als je een dode hond in je kerstpakket hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het HQ kan er toch niets aan doen dat jij geen Chinees bent
Klopt idd dan moet je gewoon maar niet zo jankenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:04 schreef MrBaas het volgende:
[..]
O dus jij zou wel blij zijn als je een dode hond in je kerstpakket hebt?
Het HQ kan er toch niets aan doen dat jij geen Chinees bent
Nog even dit pareltje uit het oude topic, dat waren nog eens mooie (barre) tijden! Altijd eerst proberen die doos wel op de fiets te krijgen. 100 meter en twee lamme armen verder toch opgeven en hulpdiensten inroepen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jezus. Vroegah toen je een te grote doos kreeg, moest vragen aan je ouders om je op te halen omdat de doos niet gewoon onder de snelbinders kon
Heerlijk. Megavolle doos. Die roze met een shaker, zo'n blauwe die nu dienst doet als kerstballen-opberg-doos en zoquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:15 schreef Alopex het volgende:
[..]
Nog even dit pareltje uit het oude topic, dat waren nog eens mooie (barre) tijden! Altijd eerst proberen die doos wel op de fiets te krijgen. 100 meter en twee lamme armen verder toch opgeven en hulpdiensten inroepen.
En dan doe je er een handtasje bij?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:16 schreef mujentas het volgende:
Als je kijkt naar de foto dan zie je dat er is geprobeerd om een zo breed mogelijke diversiteit in het kerstpakket te krijgen zodat er voor iedereen eigenlijk wel iets in zit. Het is simpelweg operationeel gezien niet haalbaar om de inhoud te differentiëren. Je moet niet vergeten dat 80.000 medewerkers een kerstpakket krijgen.
Als je met sommige producten niets kan dan zijn er genoeg mensen wie je er blij mee kunt maken.
Mijn 1e kerstpakket bij de AH, 2007. Groot kerstpakket, kon 'm amper houden op de fiets.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heerlijk. Megavolle doos. Die roze met een shaker, zo'n blauwe die nu dienst doet als kerstballen-opberg-doos en zo
Is dat zo'n ding wat in 't kerstpakket zit?quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:26 schreef monsterd. het volgende:
Is er iemand die tegen vergoeding van een postzegel het winterkoolboek wil opsturen naar me? Mijn zusje wilde er eentje hebben
AH Excellent Pesto Genovesequote:Op zaterdag 15 december 2012 11:10 schreef houwert het volgende:
wat is op die foto nou eigenlijk het kleine potje dat voor de pindakaas staat??
Ja. Zitten twee boekjes bij; bbq en winterkookboek.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:08 schreef einschtein het volgende:
[..]
Is dat zo'n ding wat in 't kerstpakket zit?
Ik heb 'm nog niet meegenomen, dus ik weet het niet precies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |