Dat is dan toch echt jouw probleem.quote:Het idee dat niemand me aardig vindt, zit zo diep in mij dat ik bij voorbaat mensen uit de weg ga.
Ben ik al jaren mee bezig met therapie, maar het helpt niet echt in praktische zin.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is dan toch echt jouw probleem.
Los dat op ofzo.
Je gaat sowieso uit, probleem opgelost lijkt mequote:Op vrijdag 14 december 2012 20:20 schreef Pulzzar het volgende:
Als het allemaal zo ontzettend grappig is, maak er dan zelf een topic over in ONZ.
Ik heb geen familie waar ik terecht kan.
In de straat waar ik woon, is het met oud & nieuw praktisch uitgestorven.
Ik ga dit weekend wel internetten wat er allemaal is en ik ga sowieso uit; misschien wordt dat wel heel gezellig en wie weet komen daar nog oud&nieuw plannen uit voort.
Dat is dus niet alleen hequote:Op vrijdag 14 december 2012 21:07 schreef Ernemmertje het volgende:
Zeik niet ik ben ook alleen met mijn kids tijdens oud & nieuw. Heerlijk hoor.
Sowieso niet te vergelijken aangezien hij er blijkbaar heel erg mee zit en zij het heerlijk vindt. Domme opmerking van haar om het af te doen alsof hij zich aanstelt maar okequote:
TS stelt nergens dat het om vrijgezel zijn gaat, hij stelt dat het om alleen zijn gaat.Als in: niemand om een gelukkig Nieuwjaar de wensen om 00:00 uur, of om af te tellen naar het nieuwe jaar of om gewoon een gezellige avond mee te hebben. Simpelweg leuk gezelschap op die avondquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:20 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Jaja.. als vrijgezel bedoel ik eigenlijk
Klopt ik zie ik ziequote:Op vrijdag 14 december 2012 21:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
TS stelt nergens dat het om vrijgezel zijn gaat, hij stelt dat het om alleen zijn gaat.Als in: niemand om een gelukkig Nieuwjaar de wensen om 00:00 uur, of om af te tellen naar het nieuwe jaar of om gewoon een gezellige avond mee te hebben. Simpelweg leuk gezelschap op die avond
Zo vat ik het iig wel op
Helemaal mee eens. Ik zou ervoor zorgen dat ik op zijn laatst een week van tevoren zeker weet wat je gaat doen. Als je geen geschikt feestje oid hebt gevonden kun je wat anders gaan plannen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
...een dag waarop je een bepaald beeld hebt geprojecteerd wat niet uitkomt dit jaar is niet echt wenselijk...
Nou ts, stuur haar een pm voor een gezellige avondquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:28 schreef AnnaTralala het volgende:
Ik ben ook altijd alleen thuis met oud en nieuw en vind het ergens niet zo erg. Lekker nadenken over wat je in het komende jaar anders wil doen, kijken naar vuurwerk buiten als dat er is en wat smsjes sturen met nieuwjaarswensen (mooie gelegenheid om oude contacten weer een nieuwe impuls te geven).
Heb ook last gehad van sociale angst en suicidaal geweest, is gelukkig veel beter geworden maar dat kostte tijd. Hoop dat jij je in de toekomst ook beter gaat voelen.
Misschien een fijne gedachte dat er meer mensen zijn die alleen zijn met oud en nieuw
Dat was de bedoeling niet, ik ben doodsbang voor vuurwerk dus no way dat ik me ergens anders bevind dan achter het raam (no pun intendedquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:30 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Nou ts, stuur haar een pm voor een gezellige avond
Gezellige avond kan toch ook samen achter het raam?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:33 schreef AnnaTralala het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling niet, ik ben doodsbang voor vuurwerk dus no way dat ik me ergens anders bevind dan achter het raam (no pun intended).
Nou ja om even wat serieus op in te haken nog. Als je je kut voelt dan kan drank ook een versterkend effect hebben. Ook niet helemaal risicoloos.. drank met mensen in de omgeving is wel goedquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:43 schreef right_turn het volgende:
[..]
Prima tip! Of Sunny Bay... lekker goedkoop!
Dat is eenmaal gebeurdquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:37 schreef Sinceria het volgende:
@ Skippy22:
Neh, geen behoefte in iemand die om twaalf uur zo dronken is dat hij in zijn broek pist.
Je hoeft toch niet vuurwerk af te steken?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:33 schreef AnnaTralala het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling niet, ik ben doodsbang voor vuurwerk dus no way dat ik me ergens anders bevind dan achter het raam (no pun intended).
Ah kijk, dan kun je misschien wel bij een feest terecht wat op nmlk.nl en/of fellas.nl wordt georganiseerd. De mensen die ook lid zijn van die websites zijn zeker weten open voor nieuwe contacten, maar ook zij hebben mogelijk sociale problemen en betrekken je bijvoorbeeld daardoor niet direct bij de groep. En dat maakt verder niet zo heel veel uit, want je sluiten je in ieder geval niet buiten en er zijn vast wel mensen met wie je kan optrekken.quote:
Voor jou lijkt het me juist beter dat wél te doen eigquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:39 schreef FAUSTINO het volgende:
Vier dit jaar geen nieuwjaar om persoonlijke redenen. Boeiend! Laat mij maar lekker met rust die dag
Explain yourself?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor jou lijkt het me juist beter dat wél te doen eig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |