Is ook wel zo, maar iets met lui en zulksquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja lekker even frisse lucht en alles toch?Ik moet ook bijna altijd naar buiten om naar het DE-Café te gaan. Zit in een ander gebouw.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Minstens 2.Haal je altijd thee dan? Of andere gewoon hele andere dingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Energy-zooi, frisdrank, dat soort dingenquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:39 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Haal je altijd thee dan? Of andere gewoon hele andere dingen?
Ik doe ook aan avondcolleges, weetje nog?quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:57 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk wel, of anders college in de avond. Zal het moeten combineren met werk.
Goede koffie vind ik wel belangrijk dus dan heb ik er altijd wel iets voor overquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Is ook wel zo, maar iets met lui en zulks
+1 voor theequote:Op zaterdag 15 december 2012 16:39 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Haal je altijd thee dan? Of andere gewoon hele andere dingen?
Frisdrank deed ik ook nog weleens. Of chocomel.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Energy-zooi, frisdrank, dat soort dingenIk drink eigenlijk alleen koffie als ik het koud heb
Op de UvA verkopen ze muntthee, waar ze je gewoon een beker heet water geven en er een paar takken munt in gooienquote:
Maakt in principe niet zoveel uit, lust eigenlijk elke soort thee wel, alleen geen ijstheequote:
Dat is wel lekker.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op de UvA verkopen ze muntthee, waar ze je gewoon een beker heet water geven en er een paar takken munt in gooienBinnenkort eens proberen
Ah oke. Ik vind in de winterglow thee wel lekker. Die hebben ze hier altijd in de winterquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:43 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Maakt in principe niet zoveel uit, lust eigenlijk elke soort thee wel, alleen geen ijsthee
caramelised pear is ook wel erg lekker. Daarnaast Black Tea met melkquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah oke. Ik vind in de winterglow thee wel lekker. Die hebben ze hier altijd in de winteren verder Earl Grey/Lady Grey.
Die zie ik weleens liggen maar nooit genomenquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:45 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
caramelised pear is ook wel erg lekker. Daarnaast Black Tea met melk
Zeker de moeite waard om te proberen, ik vind hem iig erg lekker.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Die zie ik weleens liggen maar nooit genomenwel aan te raden dus?
Even kijken zoquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:47 schreef Bananenman het volgende:
Yreal (en Tchock, maar vooral eerstgenoemde omdat die groot fan is), had je dit al gezien?
Zijn de colleges van die man ook zo?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:47 schreef Bananenman het volgende:
Yreal (en Tchock, maar vooral eerstgenoemde omdat die groot fan is), had je dit al gezien?
Dank.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:48 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Zeker de moeite waard om te proberen, ik vind hem iig erg lekker.
Het schijnt van wel. Yreal vindt het het allermooiste ooitquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zijn de colleges van die man ook zo?
If so lijken ze mij enorm vermoeiend.
Ah oké. Dus dit is dus zijn grote heldquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het schijnt van wel. Yreal vindt het het allermooiste ooit
Ik heb zijn hele vak gemist, dus geen ideequote:Op zaterdag 15 december 2012 16:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah oké. Dus dit is dus zijn grote heldHet lijkt mij persoonlijk een enorme opgave als die college's ook zo zijn maar het is natuurlijk voor een groot deel persoonlijk. Misschien is hij niet mijn type docent.
Dus jij moet het nog ondergaan zegmaar?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb zijn hele vak gemist, dus geen idee
Oh nee, die hoorcolleges waren op een tijdstip dat ik niet kon dus ik heb enkel de werkgroepen gevolgd.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:56 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dus jij moet het nog ondergaan zegmaar?
Het klinkt erg vermoeiend in ieder gevalquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:56 schreef avaz het volgende:
Du Perron geeft wel leuke colleges hoor. Lacht elke keer om zijn eigen grappen, en vaak begint dit al voordat hij klaar is met het vertellen van de grap![]()
Oh op die manier.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh nee, die hoorcolleges waren op een tijdstip dat ik niet kon dus ik heb enkel de werkgroepen gevolgd.
Dat maakt hem juist zo'n held, en zijn lach is erg aanstekelijkquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:56 schreef avaz het volgende:
Du Perron geeft wel leuke colleges hoor. Lacht elke keer om zijn eigen grappen, en vaak begint dit al voordat hij klaar is met het vertellen van de grap![]()
Bijzonder weinig.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:59 schreef N0rah het volgende:
[..]
He tsjok. Hoe is het? Heb ik nog iets spectaculairs gemist?
Ditquote:
Ben ik ook met je eens hoorquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat maakt hem juist zo'n held, en zijn lach is erg aanstekelijk
Gelukkig vind jij hem leuk èn heb je college van hem.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat maakt hem juist zo'n held, en zijn lach is erg aanstekelijk
quote:
ik vraag mij alleen af of hij nou echt iets heeft tegen de hoogleraar van goederenrecht..quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gelukkig vind jij hem leuk èn heb je college van hem.
Precies, het gezang van erik kan me vrij weinig boeienquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:04 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik stop ook maar gewoon met pagina's en posts terug te lezen denk ik.
Maharbal leest je notes.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:05 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ok, dan hoef ik ook niet terug te lezen dus.
Salomons? Of iemand anders?quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
ik vraag mij alleen af of hij nou echt iets heeft tegen de hoogleraar van goederenrecht..
in zijn colleges heeft hij al bommen naar hem gestuurd, pitbulls naar hem gegooid, zijn huis niet gekocht en weet ik wat nog meer. Bovendien zou ik zweren dat hij bijna eruit floepte dat hij die andere hoogleraar een waardeloze scriptie begeleider vindt.
Among other things.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Precies, het gezang van erik kan me vrij weinig boeien
quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zijn de colleges van die man ook zo?
If so lijken ze mij enorm vermoeiend.
In zijn colleges is hij stukken lolligerquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het schijnt van wel. Yreal vindt het het allermooiste ooit
Maar z'n stijl is hetzelfde neem ik aan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
In zijn colleges is hij stukken lolliger
Wat bedoel je precies?quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:09 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar z'n stijl is hetzelfde neem ik aan?
Dan zou het, voor mij in ieder geval, erg erg zwaar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |