SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een reactie: Een pinti die zich aangevallen voeltquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, je hebt geen reactie op mijn bericht
Geen inhoudelijke reactie dus.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:25 schreef Ambipur het volgende:
Lekkere TT, hoor..
[..]
Ik heb een reactie: Een pinti die zich aangevallen voelt
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Geen inhoudelijke reactie dus..
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]Je wil laatste woord? Hier je laatste woord, it's all yours, baby.
Dat bleek ook uit je eerdere berichtje, vandaar dat ik dat heb opgeschreven.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
SWS! Ik gun mensen GEEN MOER. I'm a bitch.
Niet dat je een kans maakte.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik hoef haar niet, ik knap af op moslima's. Ze is van jou. Tepe tepe kullan.
Treinen met vertraging.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:33 schreef Ayca het volgende:
bussen die maar 1x in t uur gaan... oh well lopen dan maar
En dan vinden ze het raar dat mensen liever het OV skippen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:33 schreef Ayca het volgende:
bussen die maar 1x in t uur gaan... oh well lopen dan maar
vrijdag 14 december 2012 19:32quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan jij gedachten lezen ?
alle vet? dan moet ik heel de wereld over lopen denk ikquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Treinen met vertraging.
Lopen jij, kan je alle vet verbranden.
wat houd je tegen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
alle vet? dan moet ik heel de wereld over lopen denk ik
Valt me tegen van je Trigger; zegt jouw Allah/God niet; Şüphesiz ki Benim bildiğimi siz bilmezsiniz ?quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
vrijdag 14 december 2012 19:32
Nee dat is de Turkse vertaling van wat Allah zegt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Valt me tegen van je Trigger; zegt jouw Allah/God niet; Şüphesiz ki Benim bildiğimi siz bilmezsiniz ?
X, als goedmakertje een paar mooie vrouwen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:27 schreef xminator het volgende:
[..]
[..]
Dat bleek ook uit je eerdere berichtje, vandaar dat ik dat heb opgeschreven.
Ik had van een oppermachtig wezen toch wel verwacht dat hij op zijn minst 2-talig zou zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee dat is de Turkse vertaling van wat Allah zegt.
De vertaling is dan ook voor mensen die het Arabisch niet machtig zijn, voor Turken zoals jij.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik had van een oppermachtig wezen toch wel verwacht dat hij op zijn minst 2-talig zou zijn.
Verlicht me.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:40 schreef Weissman het volgende:
En ik heb al een vermoeden met wat voor weerwoord je gaat komendejavu enzo
Je hebt het goed verknald, ik post geen acties meer hier waarmee jullie duizenden euro's kunnen besparenquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
X, als goedmakertje een paar mooie vrouwen.
http://www.dumpert.nl/med(...)op_mooie_muziek.html
Hier niks mis.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:40 schreef Eagle_99 het volgende:
Hey, wat is er met de OP? Ik zie alleen maar kruisjes
Yav X ya, je lijkt wel een fucking gancik. Ben je nog boos:?quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt het goed verknald, ik post geen acties meer hier waarmee jullie duizenden euro's kunnen besparen.
Ik hou er niet van om naar dingen te kijken waarover ik zelf niet beschik en of kan beschikken. Bijvoorbeeld mensen die geilen op auto's van anderen.
Ja, jij zit op de blacklist bij mij tegenwoordig.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Yav X ya, je lijkt wel een fucking gancik. Ben je nog boos:?
Bij jou ook al??? My God...quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, jij zit op de blacklist bij mij tegenwoordig.
veelquote:
wa liefquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
veel
In alkmaar kan ik tenminste rustig savonds over straat lopenkreeg net zelfs van iemand 2 bordspellen en een dvd omdat hij t cadeau had gekregen maar er zelf niks aan had
Alkmaar is idd wel fijn, mits je vlakbij het centrum woont.... Maar hier aardige mensen? Waar?quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
veel
In alkmaar kan ik tenminste rustig savonds over straat lopenkreeg net zelfs van iemand 2 bordspellen en een dvd omdat hij t cadeau had gekregen maar er zelf niks aan had
Misschien trek ik gewoon aardige mensen aanquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Alkmaar is idd wel fijn, mits je vlakbij het centrum woont.... Maar hier aardige mensen? Waar?
Ik denk 't... Ik glimlach weleens naar andere mensen, als ik ze bijv moet passeren etc en ik krijg altijd zo'n vieze blik terug... Enige die echt lief tegen mij doen, zijn oudere mensen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Misschien trek ik gewoon aardige mensen aan
of kleren.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Misschien trek ik gewoon aardige mensen aan
Je bent saai.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
of kleren.
huhuuu gern humor
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
of kleren.
huhuuu gern humor
Ik denk dat ze het letterlijk doet. Electric Retard-style.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
of kleren.
huhuuu gern humor
Ik kan gewoon niet tegen sperzieboontjes. Echt nooit niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je lust het eten van je ma niet?.
Omg.. Weet je hoe lekkerrrrrrr.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet tegen sperzieboontjes. Echt nooit niet.
Ook niet bij de Eazie?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet tegen sperzieboontjes. Echt nooit niet.
Ik heb gisteravond iets met kipfilet gebakken en ben er ontiegelijk ziek van geworden. Ik ben er nog niet over uit wat ik verkeerd heb gedaan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:16 schreef xminator het volgende:
Gewoon simpel iets met kipfilet maken? Zo gepiept en altijd lekker.
En dit is voor jou, Ablaquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:20 schreef Ambipur het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)kker_te_blijven.html
X, voor jou weer, mijn lieverd.
Kruisvergiftiging of niet goed verhit.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond iets met kipfilet gebakken en ben er ontiegelijk ziek van geworden. Ik ben er nog niet over uit wat ik verkeerd heb gedaan.
Bij Eazie neem ik geen sperzieboontjes.
Jij bent gestoooord! Gewoon zien in je hoofd!quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Bij Eazie neem ik geen sperzieboontjes.
Komt je interesse door de TT? Zo ja, DM weissman eens.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:23 schreef koekwausss het volgende:
Zijn Nederlanders hier ook welkom?
Eerst een inburgeringscursus.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:23 schreef koekwausss het volgende:
Tuurlijk, wees welkom!quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:23 schreef koekwausss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Ahww.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:20 schreef Ambipur het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)kker_te_blijven.html
X, voor jou weer, mijn lieverd.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:26 schreef Eagle_99 het volgende:
[ afbeelding ]
CensuurTRT
Ben ik dom?? Is dit echt? zeg nee ajb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:26 schreef Eagle_99 het volgende:
[ afbeelding ]
CensuurTRT
TRT is leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(20 jaar geleden was Turkije heel anders, en als staats-tv voer je uit wat er je opgedragen wordt.)
Bedelen op straat voor die 45 euroquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eerst een inburgeringscursus.
Vraag 1) Je ziet een t-shirt voor 45 euro. Je vindt hem te duur, maar wel erg leuk en wil 'm ook erg graag. Wat doe je?
Dat is vreemd gezien de geschiedenis van Turkije?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben ik dom?? Is dit echt? zeg nee ajb.
I'm shocked...quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is vreemd gezien de geschiedenis van Turkije?
Eens, dat noemt men een democratie.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
TRT is leuk!
(20 jaar geleden was Turkije heel anders, en als staats-tv voer je uit wat er je opgedragen wordt.)
quote:
Er zijn een paar series en programma's die ik volg, daarnaast volg ik ook het nieuws samen met CNN Türk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
TRT is leuk!
Ik weet niet of het echt is maar zou me absoluut niet verbazen, TRT is bekend met zijn censuur(altijd al)quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben ik dom?? Is dit echt? zeg nee ajb.
Is toch beter datquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:33 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Er zijn een paar series en programma's die ik volg, daarnaast volg ik ook het nieuws samen met CNN Türk.
Maar TRT is altijd de propaganda kanaal van de regeringen geweest en zal het ook blijven. En censuur is sowieso belachelijk.
Als ik me goed herinner hebben ze laatst nog "Hacivat ve Karagöz Neden Öldürüldü?"(aanrader!) gecensureerd omdat een van de personages aan een andere(een Mongoolse leider die moslim is geworden) vroeg of hij Aleviet of Soenniet isDit is zo belachelijk
Zie mijn post van net.... Wederom, 20 jr geleden zG?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:33 schreef zarGon het volgende:
[..].
4 coupplegingen, links/rechts-gevechten, onderdrukkingen en whatnot, en dit shockeert jou..
Dat ene voorbeeld wel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:31 schreef Ambipur het volgende:
http://www.sabah.com.tr/f(...)urbani_unluler/19296
20 jaar geleden zG?
4?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:33 schreef zarGon het volgende:
[..].
4 coupplegingen, links/rechts-gevechten, onderdrukkingen en whatnot, en dit shockeert jou..
Dat zulke dingen gecensureerd worden, wat maakt het uit of het een aleviet of een soenniet is?quote:
Het is een filmquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat zulke dingen gecensureerd worden, wat maakt het uit of het een aleviet of een soenniet is?
Zo beschermen ze de domme Turken.
De gevallen zijn niet hetzelfde. En het zal verder ook allemaal nog voorkomen, wil ik best geloven. TRT is een staats-kanaal/publieke.omroep, gelden net andere regels dan bij commerciële zenders.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zie mijn post van net.... Wederom, 20 jr geleden zG?
En dan, sommige Turken hebben niets beters te doen dan 24/7 achter de kijkbuis te zitten en alles voor waarheid aan te nemen om het vervolgens doorgrondig te analyseren bij de kapper of de theehuis. Ook zo met politiek, alsof ze minister-president zijn.quote:
Er is nog steeds een RTÜK, ook vaak belachelijk. Sommige dingen mogen best gecontroleerd worden(achterlijke reclames, maar die zie je dan weer op Europese kanalen omdat die niet onder RTÜK vallen, Euro D, Show Türk, Euro Star, Atv Avrupa enz.).quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
De gevallen zijn niet hetzelfde. En het zal verder ook allemaal nog voorkomen, wil ik best geloven. TRT is een staats-kanaal/publieke.omroep, gelden net andere regels dan bij commerciële zenders.
Ik keur het overigens niet goed, mocht dat niet duidelijk zijn. Zit veel flauwekul tussen.
zien in mijn hoofd?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij bent gestoooord! Gewoon zien in je hoofd!
Maar dan moet het 5 zijn, gezien '71 overeenkomstig is met Ergenekon, namelijk een poging tot?quote:
Alleen al dat geblur is deerniswekkend.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:40 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Er is nog steeds een RTÜK, ook vaak belachelijk. Sommige dingen mogen best gecontroleerd worden(achterlijke reclames, maar die zie je dan weer op Europese kanalen omdat die niet onder RTÜK vallen, Euro D, Show Türk, Euro Star, Atv Avrupa enz.).
Wat heeft dit te maken met een film waar een personage de ander vraagt of hij zich bekeerd heeft tot het alevitische islam of soennitische islam? Dit hoeft toch niet gecensureerd te worden?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:38 schreef xminator het volgende:
[..]
En dan, sommige Turken hebben niets beters te doen dan 24/7 achter de kijkbuis te zitten en alles voor waarheid aan te nemen om het vervolgens doorgrondig te analyseren bij de kapper of de theehuis. Ook zo met politiek, alsof ze minister-president zijn.
'71 is geslaagd, 'Ergenekon' niet?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar dan moet het 5 zijn, gezien '71 overeenkomstig is met Ergenekon, namelijk een poging tot?
Laat ik niet beginnen over STV en Kanal 7quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alleen al dat geblur is deerniswekkend..
Wat is de toegevoegde waarde van of hij een aleviet is geworden of een soenniet? Zulke zaken liggen niet goed in Turkije, waarom zou je met zo een zin 'problemen' willen laten ontstaan?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:42 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Wat heeft dit te maken met een film waar een personage de ander vraagt of hij zich bekeerd heeft tot het alevitische islam of soennitische islam? Dit hoeft toch niet gecensureerd te worden?
Omdat het niet goed ligt in TR, moeten we het onder een tapijt schuiven en net doen of het er niet is?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:44 schreef xminator het volgende:
Zulke zaken liggen niet goed in Turkije, waarom zou je met zo een zin 'problemen' willen laten ontstaan?
Officieel 60, 71 en 80.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
'71 is geslaagd, 'Ergenekon' niet?
Je hebt gelijk, laat maar zien dat het een soenniet is geworden om zo de alevieten in slecht daglicht te stellenquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Omdat het niet goed ligt in TR, moeten we het onder een tapijt schuiven en net doen of het er niet is?
Het gaat om een simpele scene die niet eens op zou vallen als het uitgezonden werd, maar juist door censuur is er aandacht aan besteedtquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde van of hij een aleviet is geworden of een soenniet? Zulke zaken liggen niet goed in Turkije, waarom zou je met zo een zin 'problemen' willen laten ontstaan?
Hmmquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
'71 is geslaagd, 'Ergenekon' niet?
?quote:Nitekim 9 Mart 1971 tarihinde planlanan darbe, içlerinde Mahir Kaynak[14] ve Mehmet Eymür'ün de bulunduğu Milli İstihbarat Teşkilatı mensuplarının durumu Genel Kurmay Başkanı Memduh Tağmaç ve 1. Ordu Komutanı Faik Türün'e haber vermesiyle akamete uğratıldı.
Je snapt het punt niet.. Censureren hoort niet. Klaar. Of het ons nu wel of niet uitkomt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, laat maar zien dat het een soenniet is geworden om zo de alevieten in slecht daglicht te stellen
Mwa, voor een staatsomroep vind ik het wel kunnen om zo objectief aka neutraal te zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je snapt het punt niet.. Censureren hoort niet. Klaar. Of het ons nu wel of niet uitkomt.
Dat jij niet kijkt, zegt niet dat anderen niet kijken.. Het is TR, hoor..quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Mwa, voor een staatsomroep vind ik het wel kunnen om zo objectief aka neutraal te zijn.
Het censureren van nieuws vind ik niet kunnen, een film? / C a r e. Wie kijkt er nog op tv naar films.
Meningen verschillen en eigenlijk boeien zulke minuscule zaakjes mij niet. Net zoals politiek in Turkije, boeit mij totaal ook niet. Heb er niet mee te maken en kan toch niet van invloed betekenen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat jij niet kijkt, zegt niet dat anderen niet kijken.. Het is TR, hoor..
Als je al staatsomroep neutraal wilt zijn, zend je maar neutrale dingen uit.
9 Maart is mislukt(was een linkse fractie in het leger), maar op 12 maart is een countercoupe gelukt. Het was trouwens eerder een persbericht aan de regering(net zoals die van Büyükanit tegen Akparti, maar toen was het genoeg voor de aftreding van de regering)quote:
X, haklisin. Ik verveel me, ik vind alles best nu.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Meningen verschillen en eigenlijk boeien zulke minuscule zaakjes mij niet. Net zoals politiek in Turkije, boeit mij totaal ook niet. Heb er niet mee te maken en kan toch niet van invloed betekenen.
Neeeee, is te koudquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Gaat niemand van jullie weg vanavond?
http://tr.m.wikipedia.org/wiki/12_Mart_Muhtırası.quote:
http://tr.wikipedia.org/w(...)5.9Febb.C3.BCs.C3.BCquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://tr.m.wikipedia.org/wiki/12_Mart_Muhtı;rası.
Ga lekker koken ofzo.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
X, haklisin. Ik verveel me, ik vind alles best nu.
Ik ben net terug, maar ga zo weer. Telt dat ook ?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
waarheeheeheenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben net terug, maar ga zo weer. Telt dat ook ?
...naar buiten?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ja, met Trigger en Arcadia, triootje, maashallah.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je gaat zeker met iemand coucher,se coir.
De achterste man zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:16 schreef Ayca het volgende:
Is goed.
Trio van 3 mooie mannen, wat wil je nog meer.
De vorige keer hield zij niet alleen de camera vast.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
hoe weet jij dat ze mooi zijn?
hehehequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
De vorige keer hield zij niet alleen de camera vast.
Je praat als een man.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb 'n vagina. Zal haar tijdens de meet even tonen.
Shit sorry. Ik heb een afspraak dan, die ik nog moet maken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Shit sorry. Ik heb een afspraak dan, die ik nog moet maken.
JFM, ga jij ook al bitchen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Shit sorry. Ik heb een afspraak dan, die ik nog moet maken.
Dat zeg ik nergens.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je wil me je vagina laten zien.
quote:
?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wederom, dat zeg ik nergens? Ik noem nergens dat ik de mijne aan JFM zal tonen. Wel dat ik de mijne zal tonen.quote:
Oh?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wederom, dat zeg ik nergens? Ik noem nergens dat ik de mijne aan JFM zal tonen. Wel dat ik de mijne zal tonen.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je moet jouw interpretatie niet als de goede zien. Het is zoals ik het zeg.quote:
Iedereen gaat hem zien.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je moet jouw interpretatie niet als de goede zien. Het is zoals ik het zeg.
Dus ja, kom op ze, Ayca.
Juiiissssssst!quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:16 schreef zarGon het volgende:
Oooh, je noemde je vagina 'haar'.. Kawaii.
Een penis en een vagina werken anders; een penis heeft een eigen ego (en verdient daardoor een persoonlijk voornaamwoord). Volgens mij geldt dat niet/minder voor een vagina. En nog vele verschillen.quote:
I call her Beauty. Cauz she's a beauty.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een penis en een vagina werken anders; een penis heeft een eigen ego (en verdient daardoor een persoonlijk voornaamwoord). Volgens mij geldt dat niet/minder voor een vagina. En nog vele verschillen.
Maar goed, als je het per se ergens mee wil aanspreken is 'zij' passend, ja.
Ik wilde niet opscheppen, maar dit beest noemt 'm Beest.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I call her Beauty. Cauz she's a beauty.
Die v Julis is zeker Belle?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wilde niet opscheppen, maar dit beest noemt 'm Beest.
Ahahaahhahahquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gok eens wat het Engelse equivalent van 'Belle' is...
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wilde niet opscheppen, maar dit beest noemt 'm Beest.
Foutquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Neen, dit is als een man: Sikimin umrundaydi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Ga je alleen voor het eten of voor de gezelligheid (muzikli felan?). Sirf yemek icin gitmem, maar dat zou ik zeggen over iedere turkse tent. Sfeer icin tavsiye ederimquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:08 schreef Ayca het volgende:
xaban jij had al eens in mahzen gegeten toch? Hoe was het?
Wil met een paar nlse vriendinnen naar een Turks restaurant vandaar
SPOILER: AOE 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
spoiler is leeg...: 0.3999999761581421??quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
spoiler is leeg...: 0.3999999761581421
Sirf yemek icin olsa zou ik zelf wel koken. Maar wel lekker dus of? Sfeer is wel belangrijk maar eten ook natuurlijk..quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:19 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ga je alleen voor het eten of voor de gezelligheid (muzikli felan?). Sirf yemek icin gitmem, maar dat zou ik zeggen over iedere turkse tent. Sfeer icin tavsiye ederim
Vay, bana ozel?quote:Op zaterdag 15 december 2012 09:26 schreef Weissman het volgende:
Gunaydin iedereen. Hayirli sabahlar Ambi
quote:rape is no laughing matter unless you're raping a clown
Kut. Geen brood in huis meer. En nu?quote:Op zaterdag 15 december 2012 09:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Gunaydin iedereenwel allemaal guzel guzel doen als zoete Weekenders
[..]
Als er geen brood is moet je cake etenquote:Op zaterdag 15 december 2012 09:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kut. Geen brood in huis meer. En nu?
Gew paleo, fok granen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 09:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kut. Geen brood in huis meer. En nu?
Nee niet m'n ding, maar heb nog wel eieren in huis, so thats something to eat.quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
http://www.fitbomb.com/p/why-i-eat-paleo.html
Scheldwoorden voldoen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Koerdisch is niet 1 taal, ik ken alleen wat scheldwoorden en basiswoorden in onze dialect
Sende bi poga yaramiyon.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maar ik weet niet hoe je het schrijft, wel hoe je het zegt?
Nee ik ga zo arbeiden.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Siktir la.![]()
JFM, rennen, nu? Foktijd is ook rentijd.
Is ook netjes, volgens mij heeft niet iedereen die werkt een kerstvakantie of wel (of heb je het over de studie)?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nice, ik vanaf volgende week 22 tot en met 1 januari
Netjes? Sen anlamiyon.... Het is nooit netjes als een dienstverlenend bedrijf zomaar even vakantie erin propt..quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is ook netjes, volgens mij heeft niet iedereen die werkt een kerstvakantie of wel (of heb je het over de studie)?
Beetje flexen enzo. Du boy gaat zodadelijk even wetteksten instuderen. En met jou berrah?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
ooh arcadia represent wat is going down berrah
quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Netjes? Sen anlamiyon.... Het is nooit netjes als een dienstverlenend bedrijf zomaar even vakantie erin propt..
Eind januari project falan yoksa, is het contracten elimineren en gezien ik al 100x heb meegedeeld, dat ik nu echt meer verantwoordelijkheid wil, ga ik er eerder uit, dan mijn 60ste jarige collega, die het allemaal wel best vindt. Ook niet erg... Maar zo rond na de zomervakantie zou het beter zijn
Ooh kil harde studentje voor die money te laten flowen aaight goed bezig manggquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Beetje flexen enzo. Du boy gaat zodadelijk even wetteksten instuderen. En met jou berrah?
Sorry, ben weer te hyperrrrr.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Anladiysam arap olim.
Guler/Gulmez/Amenth! Ies dat you?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ooh kil harde studentje voor die money te laten flowen aaight goed bezig mangg
hier ook chille leventje jewaitz rustig alles
Ha, nu begrijp ik het.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sorry, ben weer te hyperrrrr.![]()
Normaliter mogen wij smeken om vrij in de december maanden. Maar het gaat superslecht, er is geen werk meer. Dat wij vrij krijgen, gehele bedrijf, is dus slecht nieuws. Als wij eind januari echt geen werk meer hebben, gaan ze of failliet of reorganiseren.
dat zijn mijn street broers ben met ze opgegroeidquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Guler/Gulmez/Amenth! Ies dat you?
Naar Chris Hansen gemaild dit.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:21 schreef Arcadia het volgende:
Bijten jullie ook graag je neefjes en nichtjes?
Take a seat over here please.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Naar Chris Hansen gemaild dit.
Ik omhels ze liever helemaal plat.. Het wordt weer tijd voor een lief klein baby nichtje, zijn nu allemaal te oudquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:21 schreef Arcadia het volgende:
Bijten jullie ook graag je neefjes en nichtjes?
Ik maak me niet veel zorgen om een nieuwe baan hoor, mijn collega zei al, met jouw persoonlijkheid hoef je niet bang te zijnquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ha, nu begrijp ik het.
Laat ze maar reorganiseren, jou doen ze toch niet weg, wie wil zo'n pareltje nou kwijt?
Niet bijten? Jij en ik zijn zoooooooooooooooooo verschillend he.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik omhels ze liever helemaal plat.. Het wordt weer tijd voor een lief klein baby nichtje, zijn nu allemaal te oud
Bijten is volgens mij mannelijk. Mijn vader etc bijten ook altijd.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niet bijten? Jij en ik zijn zoooooooooooooooooo verschillend he.
LOL, die kende ik niet nee.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Take a seat over here please.
Ken jij dat stukje met the boondocks en chris hansen?
Bijten vind ik echt zo leuk he. Elke millimeter dat je dieper gaat verandert de gezichtsuitdrukking. Loving it.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bijten is volgens mij mannelijk. Mijn vader etc bijten ook altijd.
Nu niet meer bij mij nedense, nu moet ik in zijn wangen knijpen.
Ik vind bijten juist iets wat vrouwen doen. Als mannen bijten is het zo vies.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bijten is volgens mij mannelijk. Mijn vader etc bijten ook altijd.
Nu niet meer bij mij nedense, nu moet ik in zijn wangen knijpen.
Ohja, bij je chick is dat anders, mee eens.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:29 schreef Arcadia het volgende:
Ik vind knuffelen niet genoeg. Als ik met een vrouw trouw, die moet ook tegen een beetje bijten kunnen
Doe je het lomp lijk je net op een kanibaalquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ohja, bij je chick is dat anders, mee eens.
Maar bij andermans kinderen vind ik het toch awkward om ze te bijten.
Ja of een vieze rapist.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:33 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Doe je het lomp lijk je net op een kanibaal
quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:29 schreef Arcadia het volgende:
Ik vind knuffelen niet genoeg. Als ik met een vrouw trouw, die moet ook tegen een beetje bijten kunnen
Siktir gidele yarraaaaamquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Levo is het er mee eens en jij geeft Levo altijd gelijk, dus ik heb ook gelijk, dus geensvp
Gedist worden ? Jij bent bezig met blasfemie, maar ik spaar je deze keerquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Du boi gaat vloeken omdat hij gedist wordt. Logisch.
Trigger.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:40 schreef fb12fb12 het volgende:
Wie van jullie kan me helpen met me engelse grammatica?
Ba$ belasi, wat wil je weten? Misschien kan ik je helpen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:40 schreef fb12fb12 het volgende:
Wie van jullie kan me helpen met me engelse grammatica?
Paar grammatica dingenquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ba$ belasi, wat wil je weten? Misschien kan ik je helpen.
Alleen omdat ik fenerbahceli ben?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:42 schreef Levolution het volgende:
Ik ook wel maar ik ga geen Fenerbahçeli helpen.
Olm, yuru git, dit is luiheid. GOOGLE is je mattie. Ga eerst eens ZELF zoeken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:46 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Paar grammatica dingen
Wat is een:
1. Verb
2. Adjective
3. Definite article en indefinite articel
4. Perpostion
5. Question word
6. Cardinal numberal en ordinal numberal
En kan jij ook zinnen ontleden?
Heb ik gedaan er komt niks uit heb al een half uur lopen zoekenquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Olm, yuru git, dit is luiheid. GOOGLE is je mattie. Ga eerst eens ZELF zoeken.
Ga googlen ofzo kneus.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:46 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Paar grammatica dingen
Wat is een:
1. Verb
2. Adjective
3. Definite article en indefinite articel
4. Perpostion
5. Question word
6. Cardinal numberal en ordinal numberal
En kan jij ook zinnen ontleden?
Ja joh... Hier, ik 1 seconde:quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:48 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan er komt niks uit heb al een half uur lopen zoeken
En omdat je geen UI hebt, mensen zonder UI neem ik niet serieus.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:46 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Alleen omdat ik fenerbahceli ben?
School hoort juist NIET makkelijk te zijn..quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:49 schreef fb12fb12 het volgende:
Nu vind ik het wel maar zinnen ontleden is zo moeilijk he
Maak nog wel eentje waardoor jij je aangevallen voeltquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
En omdat je geen UI hebt, mensen zonder UI neem ik niet serieus.
Hoe kan ik het dan maken als het niet makkelijk is ik moet 50 zinnen ontleden weet je hoeveel dat is en het is ook nog moeilijk ben ik er de hele dag mee bezigquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
School hoort juist NIET makkelijk te zijn..
oooeeeeeehhhhhhhhhquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:50 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Maak nog wel eentje waardoor jij je aangevallen voelt
Hoe oud ben jij, 12 ofzo?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:51 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Hoe kan ik het dan maken als het niet makkelijk is ik moet 50 zinnen ontleden weet je hoeveel dat is en het is ook nog moeilijk ben ik er de hele dag mee bezig
Welk opleiding doe je?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:51 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Hoe kan ik het dan maken als het niet makkelijk is ik moet 50 zinnen ontleden weet je hoeveel dat is en het is ook nog moeilijk ben ik er de hele dag mee bezig
Dan kun je dit dus gewoon doen. Dus ik raad je aan je lesboeken te pakken en FOK af te sluiten.quote:
Ik heb niks met voetbal, wou je gewoon dissen omdat het een kneuzenteam is.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:53 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Eentje met allemaal fenerbahce dingen
Sucuklu yumurta.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:54 schreef zarGon het volgende:
Is het 'sucuklu yumurta' of 'yumurtalı sucuk'?
Jij bent zeker voor galatasarayquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb niks met voetbal, wou je gewoon dissen omdat het een kneuzenteam is.
Ga naar dernek dan om bijles te krijgen van pretentieuze Turkse studenten.quote:
Sucuklu yumurta natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:54 schreef zarGon het volgende:
Is het 'sucuklu yumurta' of 'yumurtalı sucuk'?
Heb geen lesboeken voor dit alleen losse blaadjesquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dan kun je dit dus gewoon doen. Dus ik raad je aan je lesboeken te pakken en FOK af te sluiten.
Ik ben nergens voor maar elk team is beter dan Fenerbahçe.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:56 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Jij bent zeker voor galatasaraygalatasaray
Wederom, sluit FOK af. En ga.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:57 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Heb geen lesboeken voor dit alleen losse blaadjes
Ga al naar een turkse bijles progammaquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ga naar dernek dan om bijles te krijgen van pretentieuze Turkse studenten.
Zondag gaan we zienquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ben nergens voor maar elk team is beter dan Fenerbahçe.
Jep, derby. GS-FB.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat is er zondag? Maç mi var?
El turcoquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat is er zondag? Maç mi var?
Hoe kan je me helpen als FOK uitstaat??quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dan help ik je iig niet. Succes.
Bijdehandje ook nog. Vay be...quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:02 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Hoe kan je me helpen als FOK uitstaat??
Abooooo, ik verkaasd?quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Als verkaasde Turk dat je bent geef ik je groot gelijk..
Zegt de grootstequote:Op zaterdag 15 december 2012 14:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Als verkaasde Turk dat je bent geef ik je groot gelijk..
Goedzo man! Zie je wel dat het lukt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:07 schreef fb12fb12 het volgende:
Jaa ik heb de eerste opdracht af nu 10 zinnen ontleden
Wist het welquote:Op zaterdag 15 december 2012 14:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goedzo man! Zie je wel dat het lukt.
Meewerkend voorwerp.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:13 schreef fb12fb12 het volgende:
Wat is the in deze zin The beautiful flowers are pink?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |