SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een reactie: Een pinti die zich aangevallen voeltquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, je hebt geen reactie op mijn bericht
Geen inhoudelijke reactie dus.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:25 schreef Ambipur het volgende:
Lekkere TT, hoor..
[..]
Ik heb een reactie: Een pinti die zich aangevallen voelt
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Geen inhoudelijke reactie dus..
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]Je wil laatste woord? Hier je laatste woord, it's all yours, baby.
Dat bleek ook uit je eerdere berichtje, vandaar dat ik dat heb opgeschreven.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
SWS! Ik gun mensen GEEN MOER. I'm a bitch.
Niet dat je een kans maakte.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik hoef haar niet, ik knap af op moslima's. Ze is van jou. Tepe tepe kullan.
Treinen met vertraging.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:33 schreef Ayca het volgende:
bussen die maar 1x in t uur gaan... oh well lopen dan maar
En dan vinden ze het raar dat mensen liever het OV skippen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:33 schreef Ayca het volgende:
bussen die maar 1x in t uur gaan... oh well lopen dan maar
vrijdag 14 december 2012 19:32quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan jij gedachten lezen ?
alle vet? dan moet ik heel de wereld over lopen denk ikquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Treinen met vertraging.
Lopen jij, kan je alle vet verbranden.
wat houd je tegen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
alle vet? dan moet ik heel de wereld over lopen denk ik
Valt me tegen van je Trigger; zegt jouw Allah/God niet; Şüphesiz ki Benim bildiğimi siz bilmezsiniz ?quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
vrijdag 14 december 2012 19:32
Nee dat is de Turkse vertaling van wat Allah zegt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Valt me tegen van je Trigger; zegt jouw Allah/God niet; Şüphesiz ki Benim bildiğimi siz bilmezsiniz ?
X, als goedmakertje een paar mooie vrouwen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:27 schreef xminator het volgende:
[..]
[..]
Dat bleek ook uit je eerdere berichtje, vandaar dat ik dat heb opgeschreven.
Ik had van een oppermachtig wezen toch wel verwacht dat hij op zijn minst 2-talig zou zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee dat is de Turkse vertaling van wat Allah zegt.
De vertaling is dan ook voor mensen die het Arabisch niet machtig zijn, voor Turken zoals jij.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik had van een oppermachtig wezen toch wel verwacht dat hij op zijn minst 2-talig zou zijn.
Verlicht me.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:40 schreef Weissman het volgende:
En ik heb al een vermoeden met wat voor weerwoord je gaat komendejavu enzo
Je hebt het goed verknald, ik post geen acties meer hier waarmee jullie duizenden euro's kunnen besparenquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
X, als goedmakertje een paar mooie vrouwen.
http://www.dumpert.nl/med(...)op_mooie_muziek.html
Hier niks mis.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:40 schreef Eagle_99 het volgende:
Hey, wat is er met de OP? Ik zie alleen maar kruisjes
Yav X ya, je lijkt wel een fucking gancik. Ben je nog boos:?quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt het goed verknald, ik post geen acties meer hier waarmee jullie duizenden euro's kunnen besparen.
Ik hou er niet van om naar dingen te kijken waarover ik zelf niet beschik en of kan beschikken. Bijvoorbeeld mensen die geilen op auto's van anderen.
Ja, jij zit op de blacklist bij mij tegenwoordig.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Yav X ya, je lijkt wel een fucking gancik. Ben je nog boos:?
Bij jou ook al??? My God...quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, jij zit op de blacklist bij mij tegenwoordig.
veelquote:
wa liefquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
veel
In alkmaar kan ik tenminste rustig savonds over straat lopenkreeg net zelfs van iemand 2 bordspellen en een dvd omdat hij t cadeau had gekregen maar er zelf niks aan had
Alkmaar is idd wel fijn, mits je vlakbij het centrum woont.... Maar hier aardige mensen? Waar?quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
veel
In alkmaar kan ik tenminste rustig savonds over straat lopenkreeg net zelfs van iemand 2 bordspellen en een dvd omdat hij t cadeau had gekregen maar er zelf niks aan had
Misschien trek ik gewoon aardige mensen aanquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Alkmaar is idd wel fijn, mits je vlakbij het centrum woont.... Maar hier aardige mensen? Waar?
Ik denk 't... Ik glimlach weleens naar andere mensen, als ik ze bijv moet passeren etc en ik krijg altijd zo'n vieze blik terug... Enige die echt lief tegen mij doen, zijn oudere mensen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Misschien trek ik gewoon aardige mensen aan
of kleren.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Misschien trek ik gewoon aardige mensen aan
Je bent saai.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
of kleren.
huhuuu gern humor
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
of kleren.
huhuuu gern humor
Ik denk dat ze het letterlijk doet. Electric Retard-style.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
of kleren.
huhuuu gern humor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |