SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een reactie: Een pinti die zich aangevallen voeltquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, je hebt geen reactie op mijn bericht
Geen inhoudelijke reactie dus.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:25 schreef Ambipur het volgende:
Lekkere TT, hoor..
[..]
Ik heb een reactie: Een pinti die zich aangevallen voelt
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Geen inhoudelijke reactie dus..
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]Je wil laatste woord? Hier je laatste woord, it's all yours, baby.
Dat bleek ook uit je eerdere berichtje, vandaar dat ik dat heb opgeschreven.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
SWS! Ik gun mensen GEEN MOER. I'm a bitch.
Niet dat je een kans maakte.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik hoef haar niet, ik knap af op moslima's. Ze is van jou. Tepe tepe kullan.
Treinen met vertraging.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:33 schreef Ayca het volgende:
bussen die maar 1x in t uur gaan... oh well lopen dan maar
En dan vinden ze het raar dat mensen liever het OV skippen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:33 schreef Ayca het volgende:
bussen die maar 1x in t uur gaan... oh well lopen dan maar
vrijdag 14 december 2012 19:32quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan jij gedachten lezen ?
alle vet? dan moet ik heel de wereld over lopen denk ikquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Treinen met vertraging.
Lopen jij, kan je alle vet verbranden.
wat houd je tegen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
alle vet? dan moet ik heel de wereld over lopen denk ik
Valt me tegen van je Trigger; zegt jouw Allah/God niet; Şüphesiz ki Benim bildiğimi siz bilmezsiniz ?quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
vrijdag 14 december 2012 19:32
Nee dat is de Turkse vertaling van wat Allah zegt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Valt me tegen van je Trigger; zegt jouw Allah/God niet; Şüphesiz ki Benim bildiğimi siz bilmezsiniz ?
X, als goedmakertje een paar mooie vrouwen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:27 schreef xminator het volgende:
[..]
[..]
Dat bleek ook uit je eerdere berichtje, vandaar dat ik dat heb opgeschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |