abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 december 2012 @ 13:06:04 #276
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_120369758
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Waarom zijn jullie er zo zeker van dat de landstitel dit jaar écht wordt gepakt? Niet hatelijk bedoeld of iets, maar ik was er benieuwd naar :)
Ben ik allesbehalve zeker van, maar als iemand zo zeker is van het kampioenschap van Feyenoord, dan kan diegene zo'n reactie verwachten.
Ik roep al jaren lang dat normaal gesproken je met een defensie als die van PSV je geen kampioen wordt. Tenzij de defensie van concurerende ploegen geen haar beter is.
En iedere kans die PSV weggeeft, wordt keer op keer de verdediging aangerekent (is vaal ook terrecht), maar dat een ploeg als PSV ongeveer 5 keer zoveel kansen creeert als dat ze weggeven, wordt de verdediging van de tegenstanders van PSV niet aangerekent.
pi_120369790
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 13:03 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ook dat is speculatie. Er zijn gewoon 4 clubs die een redelijke kans op het kampioenschap maken en 1 outsider. Ik beschouw Feyenoord nog steeds als outsider, al begint zich langzaamaan een beeld af te tekenen waarin ook Twente en Vitesse geen grote kanshebber meer genoemd mogen worden. Ik blijf mijn geld zetten op PSV en Ajax, al moet ik wel aantekenen dat er bij PSV meer potentie is in de selectie, maar Ajax beter naar hun mogelijkheden presteert.
In de verdediging zie ik weinig potentie. Manolevje is aan het eind van zijn latijn, de Hutch gaat weg. Derijck blijf ik het nog steeds net niet vinden, Marcelo kan er nog mee door. Zanka moeten we nog over een langere periode beoordelen, Willems ligt nu huilend op bed om zijn blessure. Pieters moet nog langzaam aan terugkeren in zijn spel/vorm.

Qua keepers zit het wel snor.
pi_120369806
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 13:03 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ook dat is speculatie. Er zijn gewoon 4 clubs die een redelijke kans op het kampioenschap maken en 1 outsider. Ik beschouw Feyenoord nog steeds als outsider, al begint zich langzaamaan een beeld af te tekenen waarin ook Twente en Vitesse geen grote kanshebber meer genoemd mogen worden. Ik blijf mijn geld zetten op PSV en Ajax, al moet ik wel aantekenen dat er bij PSV meer potentie is in de selectie, maar Ajax beter naar hun mogelijkheden presteert.
Feyenoord minder titelkansen toebedelen dan Twente... Sorry maar dan begrijp je niets van voetbal.
pi_120369819
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 13:06 schreef tja77 het volgende:
Ik roep al jaren lang dat normaal gesproken je met een defensie als die van PSV je geen kampioen wordt. Tenzij de defensie van concurerende ploegen geen haar beter is.

En dat is wel zo (Ajax, Feyenoord). Nuff said. Dankjewel voor het bevestigen van mijn mening.
  zondag 16 december 2012 @ 13:08:20 #280
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_120369824
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

In de verdediging zie ik weinig potentie. Manolevje is aan het eind van zijn latijn, de Hutch gaat weg. Derijck blijf ik het nog steeds net niet vinden, Marcelo kan er nog mee door. Zanka moeten we nog over een langere periode beoordelen, Willems ligt nu huilend op bed om zijn blessure. Pieters moet nog langzaam aan terugkeren in zijn spel/vorm.

Qua keepers zit het wel snor.
Qua keepers vind ik het juist zorgwekkend. Bedoel het feit dat waterman tyton eruit keept is gewoon zorgwekkend.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_120369834
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 13:07 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Feyenoord minder titelkansen toebedelen dan Twente... Sorry maar dan begrijp je niets van voetbal.
Nee, dan ben je geen blinde supporter zoals jij. Maar goed, in de TBS-kliniek waar je de rest van de week doorbrengt zullen ze het je wel uitleggen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_120369838
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 13:06 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ben ik allesbehalve zeker van, maar als iemand zo zeker is van het kampioenschap van Feyenoord, dan kan diegene zo'n reactie verwachten.
En iedere kans die PSV weggeeft, wordt keer op keer de verdediging aangerekent (is vaal ook terrecht), maar dat een ploeg als PSV ongeveer 5 keer zoveel kansen creeert als dat ze weggeven, wordt de verdediging van de tegenstanders van PSV niet aangerekent.
Alleen Lens kan het écht, maar liet dat niet zien... Wat ik in de samenvattingen heb gezien, was toch wel treurig. Dat iedereen opeens hosanna is over Matavz vind ook apart, al rondde hij die steekbal van Strootman vorige week schitterend af.
  zondag 16 december 2012 @ 13:09:05 #283
163488 RubenSosa
pi_120369844
quote:

[..]

Clasie beter vinden dan strootman... Sorry maar dan begrijp je niets van voetbal.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_120369851
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 13:08 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Qua keepers vind ik het juist zorgwekkend. Bedoel het feit dat waterman tyton eruit keept is gewoon zorgwekkend.
Zoet keert toch ook terug in juli en die is toch zeker veel beter dan Waterman en Tyton :)
pi_120369857
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 13:08 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Nee, dan ben je geen blinde supporter zoals jij. Maar goed, in de TBS-kliniek waar je de rest van de week doorbrengt zullen ze het je wel uitleggen.
Waarom nou gelijk weer zo op de man. Zo jammer altijd die boertjes. Nou ja, ik sla dit topic wel weer op en dan kan ik in Mei wederom bevestigen wat ik nu al beweer: Feyenoord staat boven PSV aan het eind van dit seizoen. :).
pi_120369864
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Zoet keert toch ook terug in juli en die is toch zeker veel beter dan Waterman en Tyton :)
Iedereen is beter dan Waterman. Wat een schande.
  zondag 16 december 2012 @ 13:10:04 #287
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_120369865
quote:

[..]

En daar ga je weer.
Iemand heeft een andere visie, en diegene begrijpt niets van voetbal.
Hoe goed was Feyenoord tegen Twente?
pi_120369872
Hebben jullie nog zin in Gomés? Hebben jullie die nog nodig denken jullie?
pi_120369874
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 13:09 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Waarom nou gelijk weer zo op de man. Zo jammer altijd die boertjes. Nou ja, ik sla dit topic wel weer op en dan kan ik in Mei wederom bevestigen wat ik nu al beweer: Feyenoord staat boven PSV aan het eind van dit seizoen. :).
Doe dat. Daag! :W
pi_120369881
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 13:10 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Iedereen is beter dan Waterman. Wat een schande.
véél beter bedoel ik. ^100. ;)
  zondag 16 december 2012 @ 13:10:44 #291
163488 RubenSosa
pi_120369884
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Alleen Lens kan het écht, maar liet dat niet zien... Wat ik in de samenvattingen heb gezien, was toch wel treurig. Dat iedereen opeens hosanna is over Matavz vind ook apart, al rondde hij die steekbal van Strootman vorige week schitterend af.
Dat laatste is dus waarom hij gewoon goed genoeg voor psv is. Zet er een man achter die een steekpass kan geven (5x per wedstrijd) en matavz scoort elke wedstrijd 1 of 2x. Maar zo'n nummer 10 heeft psv niet. Wijnaldum kan dat niet en Toivonen heeft andere goede kwaliteiten maar geen steekpass.
pi_120369885
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 13:10 schreef tja77 het volgende:

[..]

En daar ga je weer.
Iemand heeft een andere visie, en diegene begrijpt niets van voetbal.
Hoe goed was Feyenoord tegen Twente?
O ja want de onderlinge wedstrijden van de top bepalen wie kampioen wordt. Als dat zo was, was Feyenoord vorig jaar met overmacht kampioen geworden. Je komt dus weer met onzinargumenten :W.
pi_120369889
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 13:10 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Doe dat. Daag! :W
Ik zei niet dat ik vertrok uit dit topic hoor? :?
pi_120369891
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee. Moeten we niet aan beginnen. Was een held, maar ook toen een overschatte held.
pi_120369892
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Die kan PSV niet betalen en dat zou ook gewoon dom beleid zijn.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_120369897
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 13:09 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Zulke reacties zijn nou eenmaal inherent aan dit topic
pi_120369900
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 13:10 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Dat laatste is dus waarom hij gewoon goed genoeg voor psv is. Zet er een man achter die een steekpass kan geven (5x per wedstrijd) en matavz scoort elke wedstrijd 1 of 2x. Maar zo'n nummer 10 heeft psv niet. Wijnaldum kan dat niet en Toivonen heeft andere goede kwaliteiten maar geen steekpass.
Tsja, Mertens kan het toch ook eens op 10 proberen? Op die plek speelde hij ook wel regelmatig in Utrecht.
pi_120369901
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 13:11 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik zei niet dat ik vertrok uit dit topic hoor? :?
Hoop doet leven.
  zondag 16 december 2012 @ 13:11:57 #299
163488 RubenSosa
pi_120369906
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

In potentie wel. Ik hoop dat hij er volgend seizoen er staat.
pi_120369915
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 13:11 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Die kan PSV niet betalen en dat zou ook gewoon dom beleid zijn.
Precies. Zoet komt er aan en Bertrams kan ook gewoon beter worden dan Waterman en Tyton.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')