SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 1% gewijzigd door shaderon op 15-12-2012 00:25:59 ]
Ik heb ook al een keer gezegd hier weg te gaan. Maar toch weer terug gekomenquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:19 schreef MineraalWater het volgende:
Ja want die kwamen toch niet meer terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
POST OP 9GAG EN DAN LIKES ENZO!!quote:
Dat zei je zusje gister ookquote:
http://www.advalvas.vu.nl(...)iding-werd-opgehevenquote:Negentien VU-studenten kregen vorige week te horen dat hun studie Maatschappijwetenschappen per direct wordt geschrapt.
Twee jaar geleden werd de opleiding in het leven geroepen. Het idee was om vanuit verschillende sociaalwetenschappelijke invalshoeken bij te dragen aan oplossingen voor sociale, culturele en politieke vraagstukken in eigentijdse samenlevingen. Maar nu blijken vooral de antropologische en de sociologische componenten te zwak voor een volwaardig diploma. Lees de reacties van de studenten en de decaan op de website van Advalvas.
quote:Meagan maakt zich vooral zorgen over haar kansen op de arbeidsmarkt. Als ik volgend jaar begin met een nieuwe studie heb ik al een jaar uitloop, niet iets waar je makkelijk over moet doen in deze politieke tijden. Dan kom ik ook een jaar later op de arbeidsmarkt en mis ik een jaar startersalaris en ervaring. Ik wil juist zo snel mogelijk klaar zijn en misschien nog een jaar bestuurservaring opdoen.
issie dan echt zoveel beter als 1 en 2?quote:
ik zit eens naar prijs verschil te kijken:quote:
...gaan we een spelletje spelen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:14 schreef shaderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dus..
quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:16 schreef Flodder450 het volgende:
Kerstboom is ook weer opgetuigd
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ja ik weet dat state police toch net eff anders is t.o.v onze politie maar toch; ik vind het woord police slecht gekozen![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:39 schreef mschol het volgende:
dit zou onze politie moeten zijnLaat de automatische geweren maar aan het leger over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ja ik weet dat state police toch net eff anders is t.o.v onze politie maar toch; ik vind het woord police slecht gekozenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter zoiets, ook niet zo gay.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
ja join 109.72.41.16quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:12 schreef DannyDeko het volgende:
Speelt iemand hier uberhaupt nog minecraft? Ben wel benieuwd naar pics van jullie prachtige base
Heeft geen zin, world is stuk.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:33 schreef SosuaCafe het volgende:
Aldies server stond uit. Staat weer aan.
raar. Hoe dan?quote:
Gebeurd alleen in de chunks die in de buurt zitten van waar die quarry is. Als ik naar /home doe dan crashed de server ook. Maar kon wel inloggen op andere plaatsen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:20 schreef TJV het volgende:
Ja inloggen kan wel, maar dan zak ik door de wereld heen.
ik heb die map niet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:37 schreef Ame_thyst het volgende:
de wereld van de oude mender server
brixton is de vestingstad in aanbouw van Aldie / Ikke / etc
overzetten misschien. Als mensen die graag willen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die staat in daddycheese maar die is niet betaald
er zijn 2 hoofdeilanden en een paar kleinerequote:Op zaterdag 15 december 2012 18:51 schreef mschol het volgende:
farcry 3 is best die 17 euro waard geweest..
enige wat ik denk is dat de map niet zo denderend groot is.. (maar dat is puur gegokt aan de hand van de map, ik zie echter ook nog een "world map" staan, dat zou kunnen betekenen dat er veul meer land kan zijn
ik ben benieuwd, ik ga eerst even craften (goede extra gameplay mogelijkheid overigens )quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:56 schreef shaderon het volgende:
[..]
er zijn 2 hoofdeilanden en een paar kleinere
Sounds like Far CRAFT 3 TO ME xD xD posting on 9gagquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben benieuwd, ik ga eerst even craften (goede extra gameplay mogelijkheid overigens )
quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Sounds like Far CRAFT 3 TO ME xD xD posting on 9gag
Kan het mobiel niet zien, kun je screen posten?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:28 schreef shaderon het volgende:
Topicreeks: Minecraft SC
Zie het aantal topicviews bij tatjana in de playboy
ruwweg 1000 views hoger als normaal..quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kan het mobiel niet zien, kun je screen posten?
Die kerel is facking smal en koopt vervolgens spullen van het merk Chasin wat bedoeld is voor wat stevigere/gespierdere mannenquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:40 schreef shaderon het volgende:
de kanker een of andere vmbo kneus van facebook is nu een 'echte' dj.
zie die sitehttp://djvoogie.nl/contact.php
typ dan eerst alles zonder spelfouten
Echt zo plaatje van googlequote:Op zaterdag 15 december 2012 21:03 schreef MineraalWater het volgende:
Is het ook, die header is ook echt om te janken
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:25 schreef shaderon het volgende:
site scripts bekeken. inlog gegevens staan in php script, en is niet versleuteld. ging toch al niet meer weg vanavond gekotst vanmiddag. wordt een leuk klusje nu
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:25 schreef shaderon het volgende:
site scripts bekeken. inlog gegevens staan in php script, en is niet versleuteld. ging toch al niet meer weg vanavond gekotst vanmiddag. wordt een leuk klusje nu
Shady lees je DMquote:
nietquote:
jonge niet lieguh!quote:
Want als je mocro zegt ben je weer een racistquote:verdachte heeft zwarte jas en noord afrikaans uiterlijk
google.nlquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:43 schreef bobbernaut het volgende:
Hoe kan je de inloggegevens van een site zien?
quote:Acunetix WVS found a HTML form with no apparent CSRF protection implemented. Consult details for more information about the affected HTML form.
Affected items
/boekingen.php
/contact.php
/gallery3/index.php
/login.php
werkt nietquote:
Oops, ik deed wachtwoord vergeten en nu is er een mail naar matthew verzonden met een code voor nieuw wachtwoordquote:
quote:Your request to reset matthew’s password is being processed. If the request succeeds, the server will send a confirmation code to the account’s registered email address. Enter this code below, or click the link in the email, to complete the password reset.
Dacht dat je feyenoorder wasquote:
Dacht al!quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:15 schreef shaderon het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ajax_(programming)
Page not found?quote:
kerst en de kerstmuziek kan van mij de kolere krijgenquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:18 schreef MineraalWater het volgende:
Lekker kerstmis muziek aan het luisteren.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:20 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
kerst en de kerstmuziek kan van mij de kolere krijgen
gewoon steentjes gooien en knifekills.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:28 schreef mschol het volgende:
kut verplichte stealth missies in FC3
in JC2 had je tenminste zelf nog min of meer de keuze hoe je het aanpakte
dat vind ik kut dus jahquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:47 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
gewoon steentjes gooien en knifekills.
Usb kabeltje met LEDs laat zien hoe snel iets word overgezet?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:56 schreef TJV het volgende:
Missie nutteloos kerstcadeau: geslaagd.
http://www.yeople.com/like-oven-glove/
Nu nog wat voor mijn ma, pa en broertje.![]()
Zo te horen heb jij vast wel links van webshops met troep.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:58 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Usb kabeltje met LEDs laat zien hoe snel iets word overgezet?
http://www.thisiswhyimbroke.com/quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:59 schreef TJV het volgende:
[..]
Zo te horen heb jij vast wel links van webshops met troep.
ja die verrekijker om ze te taggen is handig. Dan kan je de looppaden volgen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
dat vind ik kut dus jah
zit nu ergens op een klif bij een boot waar ik intel moet jatten..
Lig nu in bed maar kan morge wel even wat dingetjes sturen. Of een backpack met ingebouwde batterij waarbij je 4 apparaten tegelijk kunt opladen. Aan de zeikant zitten meteen 1 apple lader 1 USB en micro en mini USBquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:59 schreef TJV het volgende:
[..]
Zo te horen heb jij vast wel links van webshops met troep.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:01 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
http://www.thisiswhyimbroke.com/
Ohja die is ook wel goed idd.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:01 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
http://www.thisiswhyimbroke.com/
http://www.ever-buying.com/product34347.html (even koppelstreepje weghalen)quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:05 schreef TJV het volgende:
Het moet wel een cadeautje blijven he, geen shit van 200 dollar.
No way dat dat binnen is voor de kerst.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:09 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.ever-buying.com/product34347.html (even koppelstreepje weghalen)
quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:08 schreef shaderon het volgende:
http://www.thinkgeek.com/(...)&CJURL=&CJID=3363563
misschien met DHL ?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:09 schreef TJV het volgende:
[..]
No way dat dat binnen is voor de kerst.
China he, duurt al een week voordat het verzonden wordt.quote:
dat is toch afhankelijk van de shop.. dx.com heeft daar zeker een handje van, genoeg andere zaken die wel sneller verzendenquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:10 schreef TJV het volgende:
[..]
China he, duurt al een week voordat het verzonden wordt.
Die had ik ook ooitquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:12 schreef TJV het volgende:
Dit was ook wel een succesje vorig jaar.
http://www.amazon.com/Sli(...)-Sound/dp/B000KE168Q
Na een avondje hingen er nog maar weinig ballen in de kerstboom.
Op zich wel grappig, maar heb geen zin in geklooi met helium.quote:
Ken ik alquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:17 schreef shaderon het volgende:
kerstcadeau voor bobber
http://www.amazon.com/Ska(...)&keywords=skatedrive
Dat is naast nutteloos ook nog eens niet grappig.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:18 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ken ik al
Ey tom koop van die magneetjes, 216 magneetjes
eerhm
ben de naam kwijt
Ja is wel lekker hequote:Op zaterdag 15 december 2012 23:11 schreef Timwonnacott het volgende:
Vanavond the Hobbit gezien![]()
Mooie film weer.
Hoe oud is je broertje?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:18 schreef TJV het volgende:
[..]
Dat is naast nutteloos ook nog eens niet grappig.
Ey ey heb jij een paintball geweer thuisquote:
marker en jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:19 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ey ey heb jij een paintball geweer thuis
2 jaar ouder dan jij.quote:
Oh ja marker..quote:
17 dus, okequote:
14quote:
quote:
normaal valt het gewoon naar beneden, die van mij is "mechanisch" die gebruikt overgebleven CO2 om de hopper feed te draaien, dus elke 1 seconden schiet de marker 5 keer en draait de hopper feed ook precies 5 keer.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:20 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Oh ja marker..
Hoe wordt je hopper dan aangestuurd, er zit als het goed is een elektrische motor in, maar hoe weet die dat ie moet draaien?
Vetquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:26 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
normaal valt het gewoon naar beneden, die van mij is "mechanisch" die gebruikt overgebleven CO2 om de hopper feed te draaien, dus elke 1 seconden schiet de marker 5 keer en draait de hopper feed ook precies 5 keer.
Show je gear danquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:27 schreef drumstickNL het volgende:
Je hebt ook elektrische met een batterij maar dat zuigt, laten je altijd in de steek als je aan t knallen bent.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:29 schreef shaderon het volgende:
voor aldie
http://www.shop.roastmywe(...)t-Dog-Cooker-RMW.htm
Baas!quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:33 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
te lam om een foto te maken maar bovenstaande alleen dan zwart
[ afbeelding ]
masker
Je handen is idd nogal kut, doet ook verdomd pijn ookquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:36 schreef drumstickNL het volgende:
meerdere keren, gaat dwars door dat rooster heen. Maar dat is niet zo erg, meest kutte is op je handen of op je adams appel.
ja dat is altijd verneukt, anti fog spray erop en zooiquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:37 schreef bobbernaut het volgende:
Gaat idd door t rooster heen..
Het smaakt raar, best vies![]()
Hoe doe je het dan als je bril beslaat?
Mn duim een keer opengehaald omdat ie te dicht bij de blowback hendel zatquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:42 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je handen is idd nogal kut, doet ook verdomd pijn ook
Ik ga vóór de kerstvakantie een spelcomputer aansluiten op de beamer bij mij in de klas, mark.my.words. ik zal pics posten!quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:51 schreef Timwonnacott het volgende:
[ afbeelding ]
Portable SNES/SES![]()
Waar heb je het over ik ben dj voogie maar deze user heeft mooie pijpenquote:Op zondag 16 december 2012 00:49 schreef TJV het volgende:
Echt die pijpen zijn zo tyfus lelijk, gadverdamme. Welke mongool wil dat nou
Die is leukquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:51 schreef Timwonnacott het volgende:
[ afbeelding ]
Portable SNES/SES![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 01:17 schreef shaderon het volgende:
sydney is zo groot als alle nederlandse steden bij elkaar ofzo
maar de dorpen die er zijn zijn wel modern, soms met mcdonalds enzo
rare moderne architectuur wil je ook nog wel eens tegenkomen. en natuurlijk van die
cowboy dorpen met saloons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |