SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 1% gewijzigd door shaderon op 15-12-2012 00:25:59 ]
Ik heb ook al een keer gezegd hier weg te gaan. Maar toch weer terug gekomenquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:19 schreef MineraalWater het volgende:
Ja want die kwamen toch niet meer terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
POST OP 9GAG EN DAN LIKES ENZO!!quote:
Dat zei je zusje gister ookquote:
http://www.advalvas.vu.nl(...)iding-werd-opgehevenquote:Negentien VU-studenten kregen vorige week te horen dat hun studie Maatschappijwetenschappen per direct wordt geschrapt.
Twee jaar geleden werd de opleiding in het leven geroepen. Het idee was om vanuit verschillende sociaalwetenschappelijke invalshoeken bij te dragen aan oplossingen voor sociale, culturele en politieke vraagstukken in eigentijdse samenlevingen. Maar nu blijken vooral de antropologische en de sociologische componenten te zwak voor een volwaardig diploma. Lees de reacties van de studenten en de decaan op de website van Advalvas.
quote:Meagan maakt zich vooral zorgen over haar kansen op de arbeidsmarkt. Als ik volgend jaar begin met een nieuwe studie heb ik al een jaar uitloop, niet iets waar je makkelijk over moet doen in deze politieke tijden. Dan kom ik ook een jaar later op de arbeidsmarkt en mis ik een jaar startersalaris en ervaring. Ik wil juist zo snel mogelijk klaar zijn en misschien nog een jaar bestuurservaring opdoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |