Maarja, als het een vader is...quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:02 schreef Pino112 het volgende:
Volgens een getuige moet iedereen eerst op een bel duwen, waarna gecheckt wordt of je bekend bent en daarna mag je pas naar binnen.
Ben je jaren lang gepest?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:02 schreef Mignon het volgende:
[..]
Toch snap ik het niet. Ik voel me ook wel eens ellendig. Of heel boos op mensen (onterecht) maar de drang om mensen van het leven te beroven? Doe dan op z'n minst jezelf als je het allemaal echt niet meer ziet zitten.
In je hoofd moet je die mensen ook wat aandoen. Dan ontlaad je een beetje. Anders ga je het vanzelf een keer echt uitvoeren..quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben je jaren lang gepest?
Op fok was eens een topic daarover en een heleboel pestslachtoffers hebben wel eens zulke gedachten gehad om die mensen wat aan te doen. Maar het daadwerkelijk doen en dan bij kinderen is wel een grote stap verder.
Maar goed, wie weet is deze dader niet eens gepest.
Preventief ruimen klinkt hard, natuurlijk. Mijn inziens wel gedwongen laten opnemen, zoiets.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zijn er wel meer, maar niet iedereen schiet een basisschool over hoop. Om die nou allemaal preventief te ruimen eh...
Nee. Eerlijk gezegd heb ik juist heel veel gepest. Jammer genoeg. En van jouw uitspraak word ik ook bang. Hoewel ik heel goed kan begrijpen dat personen haat voelen voor personen die jou heel lang hebben gekwetst en gekleineerd. Toch moet d'r iets niet helemaal goed zijn dat je tot zo'n daad komt. Lijkt mij meer dan alleen pesten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op fok was eens een topic daarover en een heleboel pestslachtoffers hebben wel eens zulke gedachten gehad om die mensen wat aan te doen. Maar het daadwerkelijk doen en dan bij kinderen is wel een grote stap verder.
En hier zal de gepeste wellicht terugkomen en de pester in elkaar slaan. Echter, liggen er bijna wapens voor het oprapen dan wordt de drempel opeens een stuk kleiner om niet gewoon iedereen overhoop te knallen uit frustratie. Frustratie die anders misschien wegge-ebt was na een tijdje.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Al die mensen die nog steeds de NRA op Twitter verdedigenquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:57 schreef Niox het volgende:
twitter:MarlowNYC twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 19:34:25AP: Suspect used .223 caliber rifle. This is a picture of a .223 rifle. This is legal. #NRA #PrayForNewtown http://t.co/2GqLlyoo reageer retweet
Guns don't kill, people doquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:48 schreef Pino112 het volgende:
Holy crap:
Dit is hetzelfde soort geweer als die van de dader:
[ afbeelding ]
En dit is legaal in de VS.
En mensen die 'prayen' en zich dan voelen alsof ze hebben geholpenquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:11 schreef TLC het volgende:
[..]
Al die mensen die nog steeds de NRA op Twitter verdedigen![]()
![]()
![]()
Heb jij misschien een bron dat bewijst dat pest-slachtoffers dat soort gedachtes vaak hebben?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jezus wat een fucking kannon. Hoe kan zoiets nu legaal zijn?quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:57 schreef Niox het volgende:
twitter:MarlowNYC twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 19:34:25AP: Suspect used .223 caliber rifle. This is a picture of a .223 rifle. This is legal. #NRA #PrayForNewtown http://t.co/2GqLlyoo reageer retweet
twitter:ebvrNOS twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 20:13:48CNN: schutter heet Ryan Lanza, een twintiger uit Sandy Hook, Connecticut reageer retweet
Kan ja nagaan dat er mensen zijn die dan denken dat als docenten, of zelfs kinderen, wapens bij zich hadden dit niet gebeurd zou zijn. Dat zou betekenen dat zowel die docenten als kinderen EN dit soort wapens bij zich moeten dragen (quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:14 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Jezus wat een fucking kannon. Hoe kan zoiets nu legaal zijn?
Je kunt het ook overdrijven hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:14 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Jezus wat een fucking kannon. Hoe kan zoiets nu legaal zijn?
Sympathieke gozer. Iemand waar niets mis mee is.. tenminste, dat zeggen de ouders van zulke monsters altijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |