Hij doet het niet omdat ie het niet wil.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij is net herkozen, dus lekker boeiend of hem dat nu stemmen kost, lijkt mij.
Matige vergelijking, geeft eigenlijk al duidelijk aan dat je er weinig van snapt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:30 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hij doet het niet omdat ie het niet wil.
Obama is geen Jezus die tegen wordt gehouden door duivels ofzo.
Dan pak je het wapen van een familielidquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Kunnen ze daar niet gewoon invoeren dat je pas een wapen krijgt als je mentaal stabiel bent verklaard?
Dan zouden er weinig mensen meer een wapen hebben daar.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Kunnen ze daar niet gewoon invoeren dat je pas een wapen krijgt als je mentaal stabiel bent verklaard?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zouden er weinig mensen meer een wapen hebben daar.
OKquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Matige vergelijking, geeft eigenlijk al duidelijk aan dat je er weinig van snapt.
Echt bizar en asociaal om de polonaise te gaan lopen na zo'n verschrikkelijk incident.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Amerika
All aboard the shooting train
Daar gebeurt het aan de lopende band, kennelijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Ook in China vandaag 22 kinderen neergestoken:
http://www.aljazeera.com/(...)121481220620325.html
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Echt bizar en asociaal om de polonaise te gaan lopen na zo'n verschrikkelijk incident.
ha-ha.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Echt bizar en asociaal om de polonaise te gaan lopen na zo'n verschrikkelijk incident.
Ik moest hard lachen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Gvdquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
HHAHAHAHAquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Peanuts vergeleken bij Utoya.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet groter dan virginia tech.
Ja, zoiets als basisscholen verbieden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:16 schreef balltazer het volgende:
[..]
Zal vast wel weer een of ander NRA member opduiken die denkt dat ie een goed argument heeft.
Utoya is denk ik stukken beter doordacht en gepland.quote:
dit bedoel ik dus NWS / Schietpartij in winkelcentrum in Oregon, USAquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:15 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/451706-schietpartij-op-basisschool-vs.html
En maar weer eens een schietpartij, jee..
Ook niet héél moeilijk, weten we sinds Alphen a/d/ Rijn, vorig jaar.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit zal uiteraard de wapendiscussie weer doen opwaaien, maar ik vraag me dan altijd af... hoe moeilijk is het in Nederland om aan een wapen te komen, als je echt wil?
Daar zijn heus al wel onderzoeken naar gedaan en dat ga je nooit voorkomen. Het is belangrijk om dat soort figuren te signaleren en de juiste hulp te bieden voordat ze ontploffen, maar ook dat zal met alle kennis van de wereld niet altijd lukken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:44 schreef VacaLoca het volgende:
Waar we meer bij stil moeten staan is hoe het toch in hemelsnaam kan dat er zoveel mensen zijn die het in hun hoofd halen op een of andere manier om massaal mensen af te gaan knallen... nu zelfs kinderen..
Kan ik echt niet bij... pleeg dan direct zelfmoord ofzo
Dat kun je wel zeggen maar als alle leraren nu gewoon een klein Glockje (of ander vuurwapen) bij zich hadden dan zouden ze zichzelf en de kinderen hebben kunnen verdedigen en dan zouden er minder slachtoffers gevallen zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:45 schreef sonnyspek het volgende:
Als die kinderen een pistool hadden gehad konden ze zich verdedigen.
ja dus dat bedoel ik hequote:Op vrijdag 14 december 2012 19:48 schreef Pino112 het volgende:
Holy crap:
Dit is hetzelfde soort geweer als die van de dader:
[ afbeelding ]
En dit is legaal in de VS.
Waarom dacht ik dat alleen het hebben van simpele handpistolen legaal was.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:48 schreef Pino112 het volgende:
Holy crap:
[ afbeelding ]
Hangt een beetje van de reden af.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:44 schreef VacaLoca het volgende:
Ik ben voor een wapenverbod, maar als iemand er aan wilt komen dan lukt dat toch wel. In Nederland schijnt dit ook vrij eenvoudig te zijn.
Waar we meer bij stil moeten staan is hoe het toch in hemelsnaam kan dat er zoveel mensen zijn die het in hun hoofd halen op een of andere manier om massaal mensen af te gaan knallen... nu zelfs kinderen..
Kan ik echt niet bij... pleeg dan direct zelfmoord ofzo
Bron?quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:48 schreef Pino112 het volgende:
Holy crap:
[ afbeelding ]
Verschilt per staat wat mag en wat niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom dacht ik dat alleen het hebben van simpele handpistolen legaal was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |