Rango.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja huhauahuwhauhwuha goed mang origineel ook thenks he
Wil je mij voorhuidjoggen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb 1 issue, daar heb ik voor nodig een tissue. En die heet Germano. Hihihihihihih
OK die was best wel slecht.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb 1 issue, daar heb ik voor nodig een tissue. En die heet Germano. Hihihihihihih
Nee, die heb ik nodig om mijn traantjes mee te deppen.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Neger alsjeblieft. Wat een gedrocht.![]()
Yes, ben ik niet meer de enige.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ http://imageshack.us/a/img821/9089/ohrly.jpg (copy/paste deze link) ]
De kleur is wel mooi.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Birdman don't care.
Reventon is aan de zijkant dichtgewerkt. Gaat meer op in de achtergrond.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Oh, lijken inderdaad veel op elkaar. Reventon is meer exclusief.
quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Neger alsjeblieft. Wat een gedrocht.![]()
Ja, dat hele gekloot, leuk hoor. Maar zou het tof vinden als je zulke scheldwoorden gewoon ff niet kan doen.quote:
Hahaha, homoquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:49 schreef Germano het volgende:
Van de auto hè. Niet van die meneer.
Blijft een bijzonder gezicht hoe makkelijk dat alle 4 de wielen laat gieren als je 'm plankt.quote:
Maar hij is niet mooi.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Blijft een bijzonder gezicht hoe makkelijk dat alle 4 de wielen laat gieren als je 'm plankt.
16 cilinders die beuken op 1 krukas, dat ding krijgt er van langs.
En bedankt. Nu moet ik Forza opstarten om deze prachtige wagen even volgas te planken tot max snelheidquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Blijft een bijzonder gezicht hoe makkelijk dat alle 4 de wielen laat gieren als je 'm plankt.
16 cilinders die beuken op 1 krukas, dat ding krijgt er van langs.
Houd je bakkes dan eensquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, dat hele gekloot, leuk hoor. Maar zou het tof vinden als je zulke scheldwoorden gewoon ff niet kan doen.
Ja, daarom wil jij die ookquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:51 schreef wolvendagen het volgende:
Heb het idee dat Aventador meer female is dan Reventon.
quote:
Hoe denk je anders dat ik op het idee kwam om ook pikante kiekjes te schietenquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waaaaah ben jij dit echt?![]()
ONZ / [Fernandes #38] Cuff yo chick!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |