quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat hij van die Poolse volksmuziek van je verwachtte.
[..]
Turken rijden in oude Mercedessen in Brabant, en af en toe een oude BMW. Die kunnen geen M4 betalen hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
BMW/Beamer
Je bent toch geen Turk mang.
Het is Beemer toch?quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
BMW/Beamer
Je bent toch geen Turk mang.
Niet vervelend bedoeld hoor, wist gewoon niet dat je ook into dat soort rustige muzieks was.quote:
[..]
Ik zal jou eens rimmen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb je die rims gezien? Zum kotschen.
quote:
Trollen komen uit Noorwegen, en tevens staat Finland niet bekend om haar bergen, onbenulquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]Ga jij even in de bergen zingen over trollen en kastelen.
Dat zijn de standaard M4 rims, die kun je toch veranderen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb je die rims gezien? Zum kotschen.
Over trollen gesproken, hoe staat het met de Finse vrouwen tegenwoordig? Ik ken er 2 en die zijn allebei lelijk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Trollen komen uit Noorwegen, en tevens staat Finland niet bekend om haar bergen, onbenul
Dan heb je bijzonder veel pech, de meesten zijn wel appetijtelijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Over trollen gesproken, hoe staat het met de Finse vrouwen tegenwoordig? Ik ken er 2 en die zijn allebei lelijk.
Godver.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Trollen komen uit Noorwegen, en tevens staat Finland niet bekend om haar bergen, onbenul
Maakt het niet minder BMW.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat zijn de standaard M4 rims, die kun je toch veranderen.
Nice.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:36 schreef Germano het volgende:
Doe mij maar een Mercedes CLS 63 AMG in het maroon.
Ieder zijn ding, ik denk juist zo over Mercedes.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maakt het niet minder BMW.[ afbeelding ]
Ik ben nog niet overtuigd. Google ook niet, zoeken naar Finnish girls levert dit als eerste aan:quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:36 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dan heb je bijzonder veel pech, de meesten zijn wel appetijtelijk![]()
quote:Why are Finns so ugly? - Topix
True that.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, ik denk juist zo over Mercedes.
Als loop en sloop.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |