Ga eens vergelijken en zeg dan eens of jij 'm ook meer female vindt. Er zit niet heel veel vormverschil in, maar iets zegt mij dat het een ze is.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Houd je bakkes dan eens.
[..]
Ja, daarom wil jij die ook.
[..].
Doe eens normaal.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Houd je bakkes dan eens.
[..]
Ja, daarom wil jij die ook.
[..].
Aventador is over het algemeen mooier hoor. Ziet er stakker uit. De Reventon heeft zo'n uitstekende voorspoiler en luchtinlaten aan de zijkant. Lijkt net een gevechtsvliegtuig, maar ja, daar is hij ook op gebaseerd.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga eens vergelijken en zeg dan eens of jij 'm ook meer female vindt. Er zit niet heel veel vormverschil in, maar iets zegt mij dat het een ze is.
Prima als je het zo wil. Dat hele getroll en gekut kan ik best handelen, maar op zo'n manier hoef je niet te doen. Ik vraag het je doodnormaal, maar schijnbaar vind jij het nodig zo door te gaan. Beetje kansloos, dat wel.quote:
Zijkant stoort mijquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:57 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Femme.
[ afbeelding ]
Homme.
Het is normaal dat ik mij aangetrokkenvoel tot de Aventador.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Aventador is over het algemeen mooier hoor. Ziet er stakker uit. De Reventon heeft zo'n uitstekende voorspoiler en luchtinlaten aan de zijkant. Lijkt net een gevechtsvliegtuig, maar ja, daar is hij ook op gebaseerd.
Normaal doe jij het. Wilde je even laten voelen hoe kinderachtig jij soms bent.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Prima als je het zo wil. Dat hele getroll en gekut kan ik best handelen, maar op zo'n manier hoef je niet te doen. Ik vraag het je doodnormaal, maar schijnbaar vind jij het nodig zo door te gaan. Beetje kansloos, dat wel.
Zij jou ook nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:59 schreef Broekpaling het volgende:
Ik vind die auto's echt helemaal niks.
Te hoekig. Mehquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:58 schreef Germano het volgende:
[..]
Zijkant stoort mij.
[ afbeelding ]
Natuurlijk, er zijn mensen die seks hebben met hun auto.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is normaal dat ik mij aangetrokkenvoel tot de Aventador.
Gast, ik scheld jou niet voor zoiets uit. Ik fuck je alleen maar, zoals jij mij al vanaf het begin dat ik hier in zit loopt te fucken. Dus ga nu niet zo lopen janken met 'normaal doe jij het', want ik ben hier goddomme nooit serieus zowat. Maar als je gaat schelden met woorden als 'kuthoer', ga je bij mij de grens van 'dit-is-nog-wel-grappig' wel over, ja.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Normaal doe jij het. Wilde je even laten voelen hoe kinderachtig jij soms bent.
No spang.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Natuurlijk, er zijn mensen die seks hebben met hun auto.
Niet in de uitlaat nemen, maar in de inlaat. Hihihihihihihihihihi.quote:
beurs wegżquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:02 schreef Broekpaling het volgende:
HA, vrouw geneukt, geld weg. Man Bijt Hond.
Ik zie haar voor het eerst. Hemeltje lief, waar halen ze de mensen toch altijd vandaan voor die show.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |