quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:27 schreef Broekpaling het volgende:
4EBE loopt in de regen, ze haat regen.
Je was te langzaamquote:
Je bent zelf een ttquote:
4ebe is een meiske dat bekend is in het rode district van de pittoreske stad 's-Gravenhage.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]wel inclusief jambers VoiceOver dan
Overdag is zij eenquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En meteen na het shot dat we jou in de regen zien lopen en Jambers die zin in de voiceover sprak krijgen we een scene waarin jij zegt "Ik haat regenquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Houd je bek gewoon dikke stinkhoer.quote:
Wel typisch dat jij het bent. Negers stelen altijdquote:
De Doubletstraatquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:29 schreef Germano het volgende:
[..]
4ebe is een meiske dat bekend is in het rode district van de pittoreske stad 's-Gravenhage.
Ja kut dat deed ik net ook in het oude topicquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja kaskraker ditquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En meteen na het shot dat we jou in de regen zien lopen en Jambers die zin in de voiceover sprak krijgen we een scene waarin jij zegt "Ik haat regen".
![]()
![]()
![]()
Fuck it ik ga het gewoon filmen. Kom 4EBE, we worden rijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |