Zie het al voor me, pbz's die hindernissen nemen tijdens hun werkquote:Op zondag 16 december 2012 07:51 schreef dud0r het volgende:
Wat een awesome promo :-D
Dat moeten ze hier ook doen voor de defensie reclames. Of als reclame om pbz te worden :-P
Ja, ik was vanochtend dus ook om 6 uur al klaarwakker! Heb het nog weten te rekken tot 8 uur, maar toen ben ik toch maar opgestaan.quote:Op zondag 16 december 2012 06:54 schreef dud0r het volgende:
Klote werk ritme. Ben al 2 uur wakker.
Meer mensen hier last van?
Wat een zuunige bedoening! Daar krijg je ook niet echt een gezellige kerstsfeer door!quote:Op zondag 16 december 2012 08:47 schreef gelestipjes het volgende:
Hier was het gisteren niet echt druk. om kwart over 11 waren we al klaar met voorbereiden. Moet zeggen dat het tot nu toe echt tegenvalt qua drukte. Alleen de donderdag was echt druk, maar ja, donderdagen zijn altijd druk, ook als het geen kerst is.
Hier nog geen lekkere dingen, terwijl we die normaal gedurende de hele kerstperiode wel kregen. Dit jaar kon het er niet vanaf vanwege bezuinigingen volgens de TC. Toch wel treurig. Voorgaande jaren deden ze er ook niet moeilijk over als mensen nog even snel een tweede keer iets gingen drinken, nu roepen ze bij die 10 minuten pauze al na 8 minuten of het niet eens tijd is om weer aan het werk te gaan.
Nee, we hebben hier in de kerstperiode ook altijd van die vroegere medewerkers werken die al met pensioen zijn. Maar die hebben nu ook zoiets van "we komen volgend jaar niet weer". Voorgaande jaren was de kerstperiode altijd nog wel gezellig, dat is nu wel verdwenen. Nu heb je vooral teamcoaches die roepen "heb je die wijk er nou nog niet uit?"quote:Op zondag 16 december 2012 09:22 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Wat een zuunige bedoening! Daar krijg je ook niet echt een gezellige kerstsfeer door!
Wij gaan komende maand samenvoegen.quote:Op zondag 16 december 2012 11:34 schreef Peterselieman het volgende:
het Noord-Hollandse model van samenvoegingen van VBG's lijkt meer en meer navolging te krijgen. Er schijnen plannen op de tekentafel te liggen om her en der een aantal naburige VBG's samen te voegen.
De plannen zijn bij mijn weten nog in een pril stadium, maar voor ons zou het betekenen dat we er nog een of meerdere teams bij gaan krijgen.
Thanksquote:Op zondag 16 december 2012 13:27 schreef Rafierafie het volgende:
Volgens de planning die ik in het vorige topic op pagina 11 heb gepost is er morgen geen HAH. Die bewaren ze gewoon voor de dinsdag. Zou ook knap lullig zijn voor de mensen die wel werken morgen tegenover de mensen die gewoon vrij zijn.
Volgende week maandag hebben wel wèl HaH, vandaar de verwarringquote:Op zondag 16 december 2012 13:21 schreef Keano het volgende:
Hoe zit dat morgen nu precies? Een 'gewone' dag met HAH of wat? Ik hoor namelijk allemaal verschillende verhalen. Start van mijn 6-daagse werkweek, dus wil graag weten waar ik aan toe ben
Altijd zo irritant als je bij het depot aankomt en je verwacht relatieve rust en er 5 tassen + HAH op je liggen te wachten
vestiging Lavendelweg gaat dicht?quote:Op zondag 16 december 2012 11:55 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wij gaan komende maand samenvoegen.
Ja en de Diamantlaan ook.quote:Op zondag 16 december 2012 13:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
vestiging Lavendelweg gaat dicht?
Samenvoegen is hier al eerder gedaan en dat is volgens mij goed gegaan dus nu stap twee, alles naar één kantoor. En ergens in de toekomst zal alles wel naar Assen gaanquote:Op zondag 16 december 2012 13:55 schreef Peterselieman het volgende:
dat is een forse inkrimping ...
Wij houden als het goed is twee vestigingen en mogelijk komt nog een VBG bij ons in. Het zal een groot geschuif met kasten en wijken gaan worden, want anders past het niet echt
Ja.quote:Op zondag 16 december 2012 15:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ben nu ff in de war, zijn we op 1ste kerstdag en 2de kerstdag nu ook vrij?
Hier wordt alles op die dagen iig door subcos gereden.quote:
Morgen toch mijn TC maar ff vragen, ken het rooster voor die week nl. nog niet.quote:Op zondag 16 december 2012 15:42 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Hier wordt alles op die dagen iig door subcos gereden.
Ik sta morgen reserve, dus ik ben ook benieuwd of mijn mobiel gaat als ik nog lig tequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |