Ja, collega van me, tevens goede vriend, had dat bedachtquote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo naar een bedrijfsfeestje, ondanks dat ik wat koorts heb, toch maar gaan.
BBQ FTW
En morgen weer werken
Op de huidige vestiging krijgen we die ook nog.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:53 schreef Selestha het volgende:
[..]
Veel plezier!
Wij hebben morgen hier de kerstborrel van PostNL, ben benieuwd, ik ga wel even langs
veel plezierquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, collega van me, tevens goede vriend, had dat bedacht
Team coach gaf hem een budget, dus ik ben benieuwd.
Is alleen voor de chauffeurs hoor.
Nu is ie goed toch?quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:21 schreef Mirgeam het volgende:
Selestha, nou heb je de OP van topic nummer 88 gebruikt om de nieuwe te maken, oude info en plaatjes nu
Oh vandaar dat het nog een TNT post header wasquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:21 schreef Mirgeam het volgende:
Selestha, nou heb je de OP van topic nummer 88 gebruikt om de nieuwe te maken, oude info en plaatjes nu
Ik had het niet eens door, ik loop nog dagelijks in TNT kledingquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:45 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Oh vandaar dat het nog een TNT post header was
Had ergens al het idee dat ik ooit een andere gemaakt had![]()
Mooi voor je. In ieder geval die aan de greep van de post is weten te ontkomenquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:39 schreef Mirgeam het volgende:
[..]![]()
volgende week vrijdag machinist examen, eerst kerst vrij in 10 jaar
de koffie is gratisquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:42 schreef Herfstblad het volgende:
Ik ben benieuwd of ik nu dinsdag wel iets krijg qua eten/drinken als ik mijn eigen wijk ga zetten, omdat het december is
Ik lust alleen geen koffiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |