Hoelang ben je ongeveer bezig met jou wijk normaal gesproken.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:05 schreef Selestha het volgende:
[..]
Het wentMaar ze hebben voor zaterdag ijzel voorspelt, dat is dan wel echt minder
Ik doe er nu meestal 3,5 uur over dus da's nu vrij normaal, in de rustigere periode zo'n 2 uur en 45 minuten. Er staat 2,15 uur voor mijn wijk, maar dat wordt binnenkort aangepast omdat er nieuwbouw bij zit waardoor ik die tijd nooit haal op piekdagen.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:09 schreef MrVarta het volgende:
[..]
Hoelang ben je ongeveer bezig met jou wijk normaal gesproken.
Ik heb normaal een wijk met 6 a 7 zakken.
3 a 4 post of 3 a 4 reclame.
Hier doe ik gemiddeld 3,5 a 4 uur over. Terwijl ik voor 3:14 uur gepland sta.
Haha word je daar niet kerstgek van door al die liedjes, Ik luister elke keer 3FM op mn iPod. Zit in iedergeval wat meer variatie in. Nu helemaal omdat het Serious Request isquote:Op woensdag 19 december 2012 16:09 schreef V__L_N het volgende:
Ja, dat viel inderdaad op dat er veel DD vandaag al was. Zag ook wat andere post die normaal op donderdag komt. Mijn TC gokte gisteren dat het donderdag en zaterdag wel eens heel druk kon worden. Dit in de trant dat veel mensen op het laatste moment pas sturen.
Ik had vandaag in zingende kerstkaart. Kreng wilde z'n muil maar niet houden. En botte pech, zat nog in de laatste bundel ook. Dus piepte dat ding de hele weg jingle bells. Mensen kijken natuurlijk
Overigens hou ik wel van kerstliedjes. Draai al 2 weken niks anders tijdens het lopen.
ik bedoel ook meer in het geval er problemen zijnquote:Op woensdag 19 december 2012 06:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een account voor iemand aangemaakt op mijnpostnl. Naar mijn weten kunnen medewerkers dat zelf. De andere tc hier heeft het ook nooit gedaan zegt die.
Ah ik vond het al zo vreemd dat je dat bedoelde, verkeerd begrepen dus. Ik dacht dat er een service nummer op de mijnpostnl site stond maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Als het echt niet lukt moet crientje maar langskomen. Kan ze gelijk een wijk gaan zettenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik bedoel ook meer in het geval er problemen zijn
tijdens kerst moeten ze deze extra tijd,erbij betalen(verplicht overeengekomen ism vakbonden)quote:Op woensdag 19 december 2012 16:09 schreef MrVarta het volgende:
[..]
Hoelang ben je ongeveer bezig met jou wijk normaal gesproken.
Ik heb normaal een wijk met 6 a 7 zakken.
3 a 4 post of 3 a 4 reclame.
Hier doe ik gemiddeld 3,5 a 4 uur over. Terwijl ik voor 3:14 uur gepland sta.
Er zijn zoveel kerstliedjes, dan is het echt niet saai. Op de radio enzo hoor je steeds de zelfde, dat heb ik niet. Ik heb spotify op me telefoon en zoom de 2/3 dagen zoek ik gewoon weer 100 nieuwe op.quote:Haha word je daar niet kerstgek van door al die liedjes, Ik luister elke keer 3FM op mn iPod. Zit in iedergeval wat meer variatie in. Nu helemaal omdat het Serious Request is
Ik weet al wat je krijgtquote:Op woensdag 19 december 2012 17:07 schreef MrVarta het volgende:
Zo net de verrassingspakket besteld ben benieuwt!
wij hebben gewoon voor iedere kast mensen zitten, terwijl dat normaal niet het geval is. Bij ons zijn relatief weinig nieuwelingen. De didoza's (voorbereiders), deeltijdwerkers, chauffeurs van het autobedrijf en zaw'ers werken nu allemaal extra, waardoor het prima te behappen is. Hierdoor gaat alles niet later dan op een normale piekdag de deur uit.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:38 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Verbazingwekkend te horen dat iedereen het zo rustig vind. Hier is het al behoorlijk druk. Ik ging pas om 2 uur de deur uit! Of het zou moeten komen doordat wij nauwelijks extra mensen hebben gekregen. Ons team heeft twee tijdelijke krachten gehad, en omdat die pas vorige week gestart zijn, zijn ze natuurlijk nog erg traag. Tegen de tijd dat ze een beetje tempo hebben is de KNJ voorbij en worden ze weer weggestuurd.
De echte traditionele kerstdrukte is bij ons sowieso nog uitgebleven. Nog niet meegemaakt dat je je echt aan het 'kapot zetten' bent op één wijk. Je weet wel, dat je vak niet tussen het zetblok past en dat je na vijf minuten denkt: 'Huh? Ben ik nog steeds met hetzelfde vak bezig???'. Om half 11 verbaasd zien dat het half 11 is en dat je nog niet eens klaar bent met de wijk waar je om 8 uur aan begonnen bent.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:38 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Verbazingwekkend te horen dat iedereen het zo rustig vind. Hier is het al behoorlijk druk. Ik ging pas om 2 uur de deur uit! Of het zou moeten komen doordat wij nauwelijks extra mensen hebben gekregen. Ons team heeft twee tijdelijke krachten gehad, en omdat die pas vorige week gestart zijn, zijn ze natuurlijk nog erg traag. Tegen de tijd dat ze een beetje tempo hebben is de KNJ voorbij en worden ze weer weggestuurd.
Nou, dat is ook wel heel extreem!quote:Op woensdag 19 december 2012 17:53 schreef lololo het volgende:
[..]
De echte traditionele kerstdrukte is bij ons sowieso nog uitgebleven. Nog niet meegemaakt dat je je echt aan het 'kapot zetten' bent op één wijk. Je weet wel, dat je vak niet tussen het zetblok past en dat je na vijf minuten denkt: 'Huh? Ben ik nog steeds met hetzelfde vak bezig???'. Om half 11 verbaasd zien dat het half 11 is en dat je nog niet eens klaar bent met de wijk waar je om 8 uur aan begonnen bent.
Dat mag van mij ook best wegblijven trouwens. Ik mis het totaal niet
Ja? Jullie zijn allemaal trots op jullie werk als postsorteerder en bezorger?:')quote:Op woensdag 19 december 2012 17:56 schreef ophaling10 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)e-dag-van-jaar.dhtml
vroeger stonden dagelijks de bakken(rood/blauw) tot aan het plafond(tijdens knj) van een vestiging,quote:Op woensdag 19 december 2012 18:11 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Nou, dat is ook wel heel extreem!Dat heb ik sowieso nog nooit meegemaakt!
Inderdaad!quote:Op woensdag 19 december 2012 18:12 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja? Jullie zijn allemaal trots op jullie werk als postsorteerder en bezorger?:')
Van die domme marketingpraatjes van die directeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |