PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Need I say more?quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Denken dat iedere Feyenoord dom isik doe dan wel lol_hbo maar dat betekent nog niet dat ik dom ben ja
Lekkere woordvolgordequote:
Vorig jaar vond ik hem best goed, maar toen had hij ook 69 pace volgens mij.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:26 schreef vandermar het volgende:
Otamendi was is FM altijd ziek snel met op zijn top 19 sprintspeed en 19 acceleratie. In FUT is hij fucking 58 pace
Van mijn quote jong, anusquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Skkltje. http://dictionary.cambrid(...)tish/need-i-say-more
Turtlebeach Oh fuck die kan niet op de doosquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:12 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/b(...)60/1004004011552133/
Is dit iets? Iemand verstand van die dingen?
Definieer goedkoop.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:33 schreef vandermar het volgende:
Welke CM's / CDM's (goud) zijn goedkoop en hebben goede longshots?
onder de 5Kquote:
Je hebt het duidelijk verdrongenquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
We hebben 1 potje gespeeld man
Costa natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:33 schreef vandermar het volgende:
Welke CM's / CDM's (goud) zijn goedkoop en hebben goede longshots?
Kijk deze dan. Was vorig jaar tegen hem .quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hebt het duidelijk verdrongen
DIe heb ik natuurlijk alquote:
Vidal, Nocerino, De Rossi, Guarin, Asamoah etcquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
onder de 5K
Ach, ik ga gewoon een sollicitatie formulier opsturen. Altijd leuk meegenomen wat geld.
wtfquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:41 schreef Lindgren. het volgende:
3-3 na full time, verlengen: ik ga vol op de aanval maar word eruit gecounterd; 3-4. Daarna ga ik 1-1-8 spelen () en krijg nog een tegengoal. Erg onverdiend imo en nadat de scheids affluit word ik meteen naar m'n hoofdmenu gekickt en zie ik rechtsonderin +30 FUT TOERNOOI GEWONNEN
![]()
Hoe kan ik die zien?? kan filmpje niet aanklikken ofzo...quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kijk deze dan. Was vorig jaar tegen hem .
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe kan ik die zien?? kan filmpje niet aanklikken ofzo...
Dat is een plaatje van zijn keeper (die in het wit).quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe kan ik die zien?? kan filmpje niet aanklikken ofzo...
Dat heb ik al een keer gehad in divisie 1. Verloor weer alles onverdiend (uiteraard) en moest toen weer tegen een 5-2-1-2 spelen met uiteraard het snelste van het snelste voorin en gigantische beren achterin.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:42 schreef Lindgren. het volgende:
En ik mag de finale nog een keer spelen.![]()
Op youtube staat een filmpje over de speciale IF Messi, als je die longshots zietquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zijn TOTY in Fut 12daar scoorde ik mijn verste long shot ooit mee.
Nu zie ik hetquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat is een plaatje van zijn keeper (die in het wit).
Pokemonitaniquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op youtube staat een filmpje over de speciale IF Messi, als je die longshots zietkolere alles gaat er gewoon in
Deze dus
Ziek zegquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op youtube staat een filmpje over de speciale IF Messi, als je die longshots zietkolere alles gaat er gewoon in
Deze dus
Alles gaat er in omdat hij alleen goals laat zien, zijn missers die hij ongetwijfeld zal hebben staan er gewoon niet bijquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Deze dus
Johquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alles gaat er in omdat hij alleen goals laat zien, zijn missers die hij ongetwijfeld zal hebben staan er gewoon niet bij
Nee maar als je ziet hoeveel hij er al heeft.. en van welke afstand. Laat toch duidelijk wel wat zien. En als hij zegt dat het de chillste speler is om longshots mee te doen, moet je hem sws geloven. Hij scoort altijd ziek veel longshotsquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alles gaat er in omdat hij alleen goals laat zien, zijn missers die hij ongetwijfeld zal hebben staan er gewoon niet bij
Had ik vorig week alquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:52 schreef Maver24 het volgende:
Wtf, ik wist dus serieus niet dat die messi dus van 86 naar 88 is gegaan in rating of wat ?
Komt nog wel op 99 ook.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:52 schreef Maver24 het volgende:
Wtf, ik wist dus serieus niet dat die messi dus van 86 naar 88 is gegaan in rating of wat ?
Of 12, dan krijgt die 100 rating.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:56 schreef leoon. het volgende:
[..]
In twee wedstrijden nog 11 x scoren?
Kom je niet vaak tegen of wel?quote:
quote:
Helemaal niets meer waard ookquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wordt hij dan bronze op een gegeven moment?
Een spits héquote:
Ga je mond met zeep spoelen, nare kwiebusquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Een BPL spits.
Wat een kutteam trouwens.
TR gemachtquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:07 schreef Rijst het volgende:
Adblock geïnstalleerd. Waarom heb ik dat niet eerder gedaan..
Longquote:
Fijn voor YT iddquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:07 schreef Rijst het volgende:
Adblock geïnstalleerd. Waarom heb ik dat niet eerder gedaan..
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mag niet op FOK! kan je een ban voor krijgen
Maar Rijst heeft FOK! op de whitelist staan hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mag niet op FOK! kan je een ban voor krijgen
Ik heb em ook aanstaanquote:
oke en nu ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn punt is dus gewoon dat Messi slecht is en pakweg IF Benzema voor weet ik veel hoeveel minder geld net zo makkelijk zo niet makkelijker zal scoren.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:25 schreef leoon. het volgende:
PSV kan ook geen kampioen worden met 50 miljoen aan spelersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:25 schreef leoon. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Bravoquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:27 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan em afmaken voor mijDe LIGA MX versie van Danilinho kan je niet selecteren op futhead. maar die staat daar dus
Serieus op gaan reagerenquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
PSV kan ook geen kampioen worden met 50 miljoen aan spelers
Nee.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bravo.
Die heeft toch 2* skills en 1* WF?
Jij kan aflezen dat ik serieus reageerquote:
Dat is één jeugdspelerquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als koopclubs zoals Ajax ze weglokken..
OEIIIIIIIIIIIquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zal het anders zeggen: "Happenquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij kan aflezen dat ik serieus reageer
..moet je toch eens bij jezelf te rade gaan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
ik zal het anders zeggen: ''Bek houden voorvocht''quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:31 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik zal het anders zeggen: "Happen![]()
"
2e.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:32 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
TING TING TING ROUND 1
FC Zwolle?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En Sporting en Chelsea en ManCity en FC Zwolle
Voorvochtquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
ik zal het anders zeggen: ''Bek houden voorvocht''
Denken dat de titel voorvocht afhangt van je leeftijdquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:35 schreef Fuszy het volgende:
http://gamepc.nl/game-acc(...)/razer-lycosa-mirror
gewoon zoiets Rijst
Gaat ie weer Star Craft 2 spelen ?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:35 schreef Fuszy het volgende:
http://gamepc.nl/game-acc(...)/razer-lycosa-mirror
gewoon zoiets Rijst
In welk pack? Vast een goldquote:
Ik doelde op de beef die hier rondhangt. Toetsenborden die elkaar aanvallen jeweet. Beter houden ze gewoon op. Even toilet paper couldn't handle this shit.quote:
Ik mis Ben Arfa op cdmquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Serie A team wilt nog wel, maar BBVA team speelt echt kut.
Ja in een gold pack, het is de liga mx versie, de transferd versiequote:Op vrijdag 14 december 2012 14:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In welk pack? Vast een gold
Ik heb natuurlijk weer heel veel niet verkocht. Slew werd gisteren wel eindelijk verkocht voor 13.5k.
Nee, maar je denkt wel dat je het mannetje bent. Anders zou je me wel normaal aanspreken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Denken dat de titel voorvocht afhangt van je leeftijd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kon ik ook wel concluderen uit die CDM's, ja.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar BBVA team speelt echt kut.
Hoezo zou ik jou normaal aanspreken als je zelf uitdagend antwoord op mijn opmerkingquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:41 schreef leoon. het volgende:
[..]
Nee, maar je denkt wel dat je het mannetje bent. Anders zou je me wel normaal aanspreken.
Fabregas en Modric zullen op CDM toch niet heel veel slechter zijn als Javi Martinez en Gundogan?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat kon ik ook wel concluderen uit die CDM's, ja.
UI maken van Lindgren.quote:
3-4-2-1quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:56 schreef vandermar het volgende:
Ik zou eigenlijk wel eens een andere formatie willen proberen maar ik kan gewoon met niets anders dan 3-5-2 spelen
352 speelt prima, maar 433 met silvers is ook best primaquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:58 schreef Maver24 het volgende:
433 formatie speelt echt zo goed dit jaar, heb ook van alles geprobeerd, zelfs 352, maar dat lukt me gewoon niet goed,
4-3-3 met Silva en Nasri op de zijkanten van het middenveld. En dan een SIF Fellaini of Toure centraal.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:59 schreef vandermar het volgende:
Ik probeer 4-3-3 ook wel een keer dan.
Pirlo wil ik centraal hebben, dan denk ik Marchisio en Vidal aan de zijkant van het middenveld.
Nee ik wil Pirlo proberenquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
4-3-3 met Silva en Nasri op de zijkanten van het middenveld. En dan een SIF Fellaini of Toure centraal.
Snap ik, maar moest dan gelijk aan je zijkanten denken en daar zijn Vidal en Marchisio niet ideaal voor. CM's die ook als wide CAM uit de voeten kunnen lijken me perfect.quote:
Nocerinoquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Snap ik, maar moest dan gelijk aan je zijkanten denken en daar zijn Vidal en Marchisio niet ideaal voor. CM's die ook als wide CAM uit de voeten kunnen lijken me perfect.
Pirlo is traag en de CM's hoeven alleen maar te passen en beetje schieten maar ook kunnen verdedigen. Beide hebben ze high high dus komen ook mee terug.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Snap ik, maar moest dan gelijk aan je zijkanten denken en daar zijn Vidal en Marchisio niet ideaal voor. CM's die ook als wide CAM uit de voeten kunnen lijken me perfect.
Ik speel ook 433, maar mijn buitenste middenvelders (Duarte en Schilder) staan gewoon centraal hoor. Backs en buitenspelers houden het veld breed.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Was maar een ideetje, misschien dat ik daar wat mee in de toekomst doe.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pirlo is traag en de CM's hoeven alleen maar te passen en beetje schieten maar ook kunnen verdedigen. Beide hebben ze high high dus komen ook mee terug.
1 dode link, en geen compensatie.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:04 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Die Faurlin krijgt helemaal geen 9 chemmaar 7 chem , hoe kan dat nou weer
Krijgt hij welquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:04 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Die Faurlin krijgt helemaal geen 9 chemmaar 7 chem , hoe kan dat nou weer
Hij krijgt gewoon 9 chem.quote:
Hij heeft maar 7 chem in ultimate team, heb em gekocht en komt dus tot de conclusie dat Futhead er gigantisch naast zit, geweldig , dan maar 7 chemquote:
Nee, hij heeft gewoon 9 chem. Laat maar zien..quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:12 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hij heeft maar 7 chem in ultimate team, heb em gekocht en komt dus tot de conclusie dat Futhead er gigantisch naast zit, geweldig , dan maar 7 chem
Heb je hem zeker als CDM gekocht.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:12 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hij heeft maar 7 chem in ultimate team, heb em gekocht en komt dus tot de conclusie dat Futhead er gigantisch naast zit, geweldig , dan maar 7 chem
Compleet over het hoofd gezien, die clublinkquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hij krijgt gewoon 9 chem.
4 links nodig
2,5 Traore
1.5 Bravo
Of er is iets visueel verkeerd, of je formatie positie klopt nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:12 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wissel hem eens met een andere speler en weer terugquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:15 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heeft tie dus wel 9 chem maar op de console heeft tie dus maar 7 chem, ga zo een foto maken, snap er niks meer van, haha
FF uit dit venster gaan en dan weer terug erin?quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:21 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb em ook al omgedraaid en dan blijft tie op 7 chem staan, het rare is wel als ik em rechts zet met ook Bravo aan de rechterkant en ook Traore rechts dan krijgt tie wel 9 chem, visueel probleempje of gewoon echt iets van Ultimate team zelf ?
blijft tie op 7 chem, maar wat ik zeg, als ik em aan de andere kant zet, aan de rechterkant en ik neem bravo mee en traore, dus spiegel het even dan heeft tie wel 9 chem, zal wel UT probleem zijn, visueel hoop ik dan maarquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
FF uit dit venster gaan en dan weer terug erin?
Ben Arfa.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou Diego op CDM werken? Zo niet wie als alternatief nemen?
nee, IF Paulinhoquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou Diego op CDM werken? Zo niet wie als alternatief nemen?
quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:28 schreef Maver24 het volgende:
Maar wat denken jullie, is het iets visueels of heeft tie nu echt maar 7 chem ?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:27 schreef vandermar het volgende:
Howedes en Westerman als centrale koppel of Hummels ipv een van beide?
Ik probeer het met beide wel, anders kan ik altijd nog 1 vervangen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heb alleen met IF Howedes gespeeld en die vind ik wel erg goed.
nicequote:Op vrijdag 14 december 2012 15:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ben Arfa.
[ afbeelding ]
Budget, non-shiny hybrid want Trochowski
Pff is hij zo goedkoop nu ?quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:37 schreef detennismaster het volgende:
Ben erg benieuwd
[ afbeelding ]
Was een BIN die er al een half uur opstond dus ja.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Pff is hij zo goedkoop nu ?geen wonder dat hij niet verkoopt, zit 12k te hoog (en dat is al verlies).
CAM die beter op CDM was jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Was een BIN die er al een half uur opstond dus ja.
[ afbeelding ]
Dit denk ik maar maken al vind ik het dan wel jammer dat ik Ibarbo dan niet gebruik want dat is wel een persoonlijke favoriet.![]()
Fifa 12:
[ afbeelding ]
Shut upquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:51 schreef DorperTed het volgende:
Die laatste.. leven is niet eerlijk
Gold/silver hybrids ja, die mis ikquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
CAM die beter op CDM was ja![]()
[ afbeelding ]
Ik mis mijn Fut 12 teams, die waren zoveel leuker.
WTF kan die gast niet normaal pratenquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:51 schreef DorperTed het volgende:
Die laatste.. leven is niet eerlijk
quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Gold/silver hybrids ja, die mis ik
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]http://imgur.com/a/0C8nASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+ teams die ik al verkocht had voor ik stopte + teams die ik op de 360 had.![]()
Wetquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:04 schreef Maver24 het volgende:
Waarom is Marquinho zo duur ?, kan iemand dat uitleggen
Braziliaansquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:04 schreef Maver24 het volgende:
Zijn er nog spelers op de markt dan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:06 schreef wieisboos het volgende:
Ik krijg nu weer zin in Fifa 12Is er iemand die z'n Fifa 12 coins aan mij wil geven?
Denk eens gewoon naquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:04 schreef Maver24 het volgende:
vast welquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zijn er nog spelers op de markt dan.?
ja hequote:Op vrijdag 14 december 2012 16:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Snap die reacties nooit
Lijken net mongooltjes
Vraag het maar hoor,quote:
Had je wel wat willen geven, maar ben alles kwijt door de tamper ban.quote:
Ja ik dus ookquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Had je wel wat willen geven, maar ben alles kwijt door de tamper ban.
3 ton tradeprofitquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Had je wel wat willen geven, maar ben alles kwijt door de tamper ban.
Ik heb een duur team gemaakt waardoor ik nu ben gezakt.quote:
Ozz kan je ergens goed eten in Arnhemquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:13 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb een duur team gemaakt waardoor ik nu ben gezakt.
Ik hoorde vandaag op het station dat er geen treinen reden tussen Nijmegen en Ozz vanwege een stroomstoringquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ozz kan je ergens goed eten in Arnhem
Denk het nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ozz kan je ergens goed eten in Arnhem
Daarom wir leben Auto'squote:Op vrijdag 14 december 2012 16:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag op het station dat er geen treinen reden tussen Nijmegen en Ozz vanwege een stroomstoring
De Trog.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ben Arfa.
[ afbeelding ]
Budget, non-shiny hybrid want Trochowski
quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:26 schreef DorperTed het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/2291874/#squad-player
Wie helpt mij? Idee is wel duidelijk denk ik.
Hoeveel wedstrijden heeft Bastos precies voor Feyenoord gespeeld?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:26 schreef DorperTed het volgende:
Dan zou je hem even moeten bellen, behoort niet tot mijn parate kennis.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden heeft Bastos precies voor Feyenoord gespeeld?
Volgens mij geen, maar wel een heel seizoen voor Excelsior (uitgeleend)quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Meer bij excelsior dan bij feyenoordquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
is je goegel kapoetquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. Heb jij dan ook problemen met weghalen van spelers die al verkocht zijn?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Heeft iemand hier ook problemen op de ps3 als hij de market op wil?
Ik krijg dan een server error
Ik kom nog geen eens op me TPquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:34 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. Heb jij dan ook problemen met weghalen van spelers die al verkocht zijn?
Kuyt was leuk geweest ...quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:26 schreef DorperTed het volgende:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:26 schreef DorperTed het volgende:
Waarom maak je zoiets?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:41 schreef DorperTed het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/2292399/#
Edit: Zuiverloon misschien?
Ik heb een aantal oud-ajax teams voorbij zien komen. Helaas zijn die iets indrukwekkender van aard maar het is het proberen waard.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Waarom maak je zoiets?
Oke, het is leuk maar je gaat er toch niet mee spelen.
Webapp rolt prima.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:46 schreef strakkeman het volgende:
EA waarom zet je de hele boel weer online als niets het nog doet. Ik ben het helemaal zat met jullie elke dag gaat het offline en dan komt het weer met fouten online. WTF doen jullie dan terwijl het down is bij elkaar pagga slaan zeker.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:00 schreef strakkeman het volgende:
Dit is ook een lekker team
http://www.futhead.com/fifa/squads/2293176/#squad-player
quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:00 schreef strakkeman het volgende:
quote:
Vieze structurele teringlijer, flikker op! Je verpest mijn plezier in dit topic.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vieze structurele teringlijer, flikker op! Je verpest mijn plezier in dit topic.
[..]
[..]
[..]
Vieze structurele teringlijer, flikker op! Je verpest mijn plezier in dit topic.
[..]
[..]
[..]
quote:
Kakaquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:00 schreef strakkeman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mis alleen nog de piek.![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:20 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb vandaag een kerstboom gekocht en versierd met rood en groen.4321SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mis alleen nog de piek.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
FLIKKER NOU OP!quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:22 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Die heeft een paar weken meegetraind.
WTF is jou probleem je kan zelf ook opflikkerenquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
FLIKKER NOU OP!
IK WORD ECHT GEK VAN JOU !
quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:24 schreef strakkeman het volgende:
[..]
WTF is jou probleem je kan zelf ook opflikkeren
kom naar Brabant dan, mijn welkomstcomite staat klaar !quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:24 schreef strakkeman het volgende:
[..]
WTF is jou probleem je kan zelf ook opflikkeren
Hoi.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
kom naar Brabant dan, mijn welkomstcomite staat klaar !
Sommige hier houden wel van strakke mannetjes.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha kleine jongetje die zich groot wil voelen op het internet. Je kan je ook normaal gedragen maar voor mensen met te weinig inschattingsvermogen is dat best lastig. Ik raad je aan om eens naar een dokter te gaan misschien dat hij je piemeltje wat groter kan maken zodat je met meer zelfvertrouwen over straat kan lopen kneus.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
kabeljauw?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Weer er hier iemand toevallig waar je bakkeljauw kan kopen?
Ik ben alle supermarkten afgegaan maar niks gevonden
Misschien heeft het een andere naam
Kabeljauw?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Weer er hier iemand toevallig waar je bakkeljauw kan kopen?
Ik ben alle supermarkten afgegaan maar niks gevonden
Misschien heeft het een andere naam
GODVERDOMME! Nu is het aan he !quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:31 schreef strakkeman het volgende:
[..]
[..]
Haha kleine jongetje die zich groot wil voelen op het internet. Je kan je ook normaal gedragen maar voor mensen met te weinig inschattingsvermogen is dat best lastig. Ik raad je aan om eens naar een dokter te gaan misschien dat hij je piemeltje wat groter kan maken zodat je met meer zelfvertrouwen over straat kan lopen kneus.
Nee bakkeljauw..quote:
Heb jij hem dan in je team?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Lukaku is een ongecontroleerd beest.
Zonde van het geldquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:32 schreef Revontulet het volgende:
Psn network kaart van 20 gekregenpackopeninggg
ja dat is gezouten gedroogde Kabeljauw.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee bakkeljauw..
Gezoute vis .. Surinaams
Nee, net tegen gespeeld. Teveel shotpower heeft die gastquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Heb jij hem dan in je team?
Waarschijnlijk heb je van mijn post niets begrepen en heb je alleen het woord piemeltje gelezen. Dat deed natuurlijk de spreekwoordelijke emmer overlopen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
GODVERDOMME! Nu is het aan he !
Weet jij waar je dat kan krijgen toevallig?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja dat is gezouten gedroogde Kabeljauw.
Deze updategeen plakkers in de TP meer, na 3 maanden
"Ravnica01 heeft een pakket geopend"quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:32 schreef Revontulet het volgende:
Psn network kaart van 20 gekregenpackopeninggg
Bij de Surinaamse tokoquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Weet jij waar je dat kan krijgen toevallig?
Vorige week broodje bakkeljauw op bij de surinaamse toko![]()
Nope.. Of ze wilden het mij niet verkopenquote:
hij is echt slecht op papierquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Lukaku is een ongecontroleerd beest.
Gelukkig wordt voetbal op gras gespeeldquote:
Ik had vorig jaar zo'n team, speelde voor geen kut, heel weinig chem maarquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:26 schreef DorperTed het volgende:
jammer van z'n workrates en pacequote:Op vrijdag 14 december 2012 17:58 schreef vandermar het volgende:
Pirlo is trouwen fokking goed. Zijn passingit's out of this world.
Dikke 20 euro erdoorheenquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:49 schreef Revontulet het volgende:
Pff..."beste" uit de pakjes was huntelaar...
Told you so.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:49 schreef Revontulet het volgende:
Pff..."beste" uit de pakjes was huntelaar...
Heb je nietnodig. Hij is de dirigent die aanvallen inleidt, hij blijft lekker voor de verdediging hangen en door zijn passsing gaat het spel heel snel vooruit en ga je zo door de linies heen.quote:
Zijn IF (of sif?) was vorig jaar ook lekkerquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:07 schreef Rijst het volgende:
Denk dat ik mijn fav spits van Fifa 13 heb gevonden![]()
[ afbeelding ]
Hoeveel chem zou dit team hebben?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:48 schreef Rijst het volgende:
Ik speelde net tegen [ afbeelding ] En zijn team.
[ afbeelding ]
In de eerste minuten kreeg ik een rode kaart. Op het laatst wel verloren maar 3 goals binnen de 45e en 90e minuut
[ afbeelding ]
En FUT11quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zijn IF (of sif?) was vorig jaar ook lekker
quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:17 schreef Revontulet het volgende:
Heb die kaart toch kado gekregen...dus lekkah boeiuuh
fut10 zkrquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:19 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb nog ooit een 99 Luis Fabiano gehad
Praat het maar goed voor jezelfquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:17 schreef Revontulet het volgende:
Heb die kaart toch kado gekregen...dus lekkah boeiuuh
ckahquote:
Je bent gewoon slechtquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:25 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik word zo strontziek van dit kutspeleerste potje deze week en ik ben het nu alweer zat
ik domineer die gast compleet, 3-0 voor bij rust, brengt ie Eto'o in en ineens liggen er binnen 13 minuten 4 goals in
al mijn spelers kunnen ineens niks meer en zijn mandanda op 6 chem is ineens god
Wats jou probleem kkzemelquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Praat het maar goed voor jezelf
Ik own jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |