quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:31 schreef Sold het volgende:
http://tvline.com/2013/02(...)-3-cast-kathy-bates/
Jessica Lange, Frances Conroy, en nu ook nog eens Kathy Bates?![]()
Seizoen 3 kan nu al niet meer stuk!
Eens..quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:58 schreef Orbeatle het volgende:
Waarom wordt iedereen enthousiast van dit Kathy Bates nieuws?
Ik vind dat een vervelende vrouw.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens over Seizoen 3 "American Horror Story: Coven"
http://collider.com/american-horror-story-season-3/Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:27 schreef DoomCow het volgende:
[..]Ja dat zuigt vampiers :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens over Seizoen 3 "American Horror Story: Coven"
http://collider.com/american-horror-story-season-3/
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:32 schreef planethugo het volgende:
[..]
sinds wanneer zijn heksen vampiers
Yes weer een nieuw seizoen. En het begint ook alweer bijna.quote:
Ja, want het heet heul geen Asylum meerquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:17 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Badass bitches.
Een nieuw seizoen verdient misschien wel een nieuw topic trouwens.
Ik vind het alleen wel jammer dat die vervelende dochter uit seizoen 1 weer mee doet, maar het kan zijn dat ik haar niet mocht door haar rol.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar dit seizoen. Niet alleen speelt t zich af in m'n favoriete stad (New Orleans), maar die lijst aan actrices die dit jaar meewerken is echt fingerlicking good!
Mja, mwa, ach. Heb ik niet zo'n mening over.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:33 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik vind het alleen wel jammer dat die vervelende dochter uit seizoen 1 weer mee doet, maar het kan zijn dat ik haar niet mocht door haar rol.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:32 schreef Danielle83 het volgende:
Ben ook heel benieuwd naar het nieuwe thema en naar het verhaal. Bijna bijna!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ja tof hequote:Op vrijdag 20 september 2013 17:00 schreef Ang3l het volgende:
Omdat ik in New Orleans op vakantie ben geweest herken ik 2 namen van de cast, aangezien die daar vaak genoemd werden. Nou weet ik niet of ze ook echt die karakters spelen, of dat ze er alleen los, of misschien wel slechts alleen in naam (ode aan) op gebaseerd zijn. Maar ik ben hoe dan ook "in mijn nopjes".
quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:17 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Badass bitches.
Een nieuw seizoen verdient misschien wel een nieuw topic trouwens.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:19 schreef Smeich het volgende:
Leuk! Tof! Dat maakt het allemaal wel interessanter voor jou kan ik me voorstellenLijkt me trouwens ook een geweldige stad, New Orleans.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:23 schreef Ang3l het volgende:
Het is toch de regel dat als ie eenmaal uitgezonden is dat je het er dan over mag hebben? Aangezien dit het USA topic is
jupquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:26 schreef lynda het volgende:
[..]Zo ging het voorgaande seizoenen ook toch? En (bijna) overal wel.
Uit het topic blijven als je nog niets gezien hebt..
Nou, vorig seizoen zaten ze ook met nogal wat monsters hoor. Vond de duivel, de aliens en de psychopaat redelijk random naast elkaar gezet. Dacht dat ze die nog wel aan elkaar zouden knopen, maar helaas.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:27 schreef HeatWave het volgende:
Was wel een aardig begin idd, hoop wel dat het idd een goed doorlopend verhaal gaat worden en dus niet een standaard "elke week een ander monster" serie. Dat was bij de vorige seizoen iig goed geregeld.
Ha, de dochter van Eric, leuk weetjequote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:37 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Zit nu de eerste episode van Coven te kijken. Vind het nu al tof. Eerste seizoen twee keer volledig gezien en Asylum nog nooit, aangezien die tegen schijnt te vallen. Maar vind Coven nu al tof.
Emma Roberts
Dat vond ik juist wel tof!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:32 schreef Ang3l het volgende:
Qua cinematografie vond ik wel dat er iemand ineens een fish-lens-fetish had gekregen
Eventjes ja. Ik hoop alleen niet dat ze er een blijvend trucje van maken, zoals een JJ Abrams lens-flare of de schuddende camera in Asylum.quote:
Vind het juist veel te speels overkomen dat 'vlotte'. Ben nog niet onder de indruk van de sfeer die ze neer proberen te zetten... Vind het te gelikt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 01:19 schreef secondelijm het volgende:
Begint al geniaal, lekker vlot gefilmd ook
Niet moeilijk te vinden was in ieder geval, Sir Maejor. Hij is een beroemd model.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:51 schreef egeltje1985 het volgende:
Tof.De sfeer van de stad spreekt me erg aan. En kudos voor het castingbureau voor het vinden van een albino.
Of kudos voor de make-upafdeling.
Probs voor haar acteertalent.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:04 schreef De_Dorstige het volgende:
Leuk dat ze dat meisje met Down ook weer laten meespelen.
Ja ik las t inderdaad. Tof. Echt een bijzondere verschijning, doet het goed op de catwalk kan ik me zo indenken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:43 schreef yavanna het volgende:
[..]
Niet moeilijk te vinden was in ieder geval, Sir Maejor. Hij is een beroemd model.
[..]
Probs voor haar acteertalent.
Tuurlijk verder kijken, seizoen 1 is epic.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:47 schreef n8n het volgende:
net pilot gezien, geen idee wat er van te vinden, worden er niet vrolijk van is de census. Moeite waard om verder te kijken (en waarom eventueel)?
kijk het nog even aanquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:52 schreef nietzman het volgende:
[..]
Tuurlijk verder kijken, seizoen 1 is epic.
dat verhaal vind ik ook wel geinig, even iemand aan elkaar naaienquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:14 schreef Smeich het volgende:
Seizoen 1 is echt zo goed/mooi!
Ik heb gisteravond aflevering 2 van S3 gezien. Die scene tussen Angela Bassett en Jessica LangeIk vind het echt geweldig weer (afgezien van het verhaal rondom Evan Peters).
http://bloody-disgusting.(...)erican-horror-story/quote:Without Jessica Lange, FX’s “American Horror Story” falls apart. Lange, who has been the lead in all three seasons, has become the glue that makes each and every episode worth watching. In my opinion, it’s some of the best acting I have ever seen. While we have the ongoing third season to enjoy, it’s painful to hear that she’s tapping out after one more.
Lange is halfway into filming Season 3 of “American Horror Story,” known as “Coven,” and though she’s relishing in her character Fiona Goode’s sleek stilettos, there is an end in sight. “I’ll do one more season,” the actress says tells Buzzfeed of the FX franchise that’s added an Emmy and a Golden Globe to her collection, which already included two Oscars. Just a couple of weeks ago, “American Horror Story” co-creator Ryan Murphy said, “Every year, she says, ‘OK, that’s my last one.’” But after Season 4, Lange will say goodbye to the series for good. “That’ll be it,” she tells the site.
As for her fourth and final season of “American Horror Story,” Lange knows a sliver of what’s coming, but she’s well trained in the Ryan Murphy School of Lip-Zipping. “I’m very excited,” she says simply with a smile.
It’s a gut punch hearing this news, although, at least the show will end with a bang instead of a whimper. Any guesses as to the arc of the fourth season?
inderdaad awesome dat bates meedoet _o_quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:48 schreef Drrk het volgende:
Het verhaal spreekt me tot nu toe heel erg aan, gaaf gefilmd ook, maar om nu te zeggen dat het echt "spannend" is, nee. Misschien omdat het nog op gang moet komen hoor, maar in tegenstelling tot de vorige seizoenen voelt het tot nu toe nog niet echt als horror aan.
Jessica Lange en Kathy Bates zijn wel echt uber.
Tot nu toe kwamen de meeste (belangrijke) dooien weer tot leven, dus zal bij Emma ook wel gebeurenquote:
vind het wel vermakelijk maar een 'horror-story' is het bij lange na nog niet. Maargoed dat kan nog komen, genoeg plots die zich nog moeten ontwikkelen. Wel jammer dat de heksen allerlei Heroes-achtige gaven hebben ipv echt creepy dingenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:06 schreef doo. het volgende:
Vindt het echt een potje winx-club worden. Kan totaal niet tippen aan seizoen 1 en 2.
Het zou een beetje flauw zijn als dat gewoon.... ik en namen... nou ja, Taissa Farmiga is.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vermakelijke aflevering weer ja. Ben benieuwd wie de Supreme is
quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond de korte rol van de jonge Moira uit seizoen 1 wel leuk trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |