Maar toch maar in de vriezert gedaan ?quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:24 schreef Luigi het volgende:
Voor de pittige variant heb ik als inspiratie dit recept gebruikt wat ik tegenkwam in het stoofpotten topic hier op FOK!, maar ik miste een paar ingredienten (leve de lokale super met z'n boeren assortiment) dus ik ben een beetje aan het experimenteren geslagen. De zoete is te simpel voor worden, vlees gekruid met wat oosterse kruiden, stevig aangebraden, een boemboe erdoor en wat kokosmelk en lekker laten pruttelen. Da's het mooie van stoofpotjes, die smaken bijna altijd
Mja, ik heb het er maar niet op gegokt met al die oudjesquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar toch maar in de vriezert gedaan ?
Reepjes bladerdeeg en strooikaas eroverheen jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:33 schreef Luigi het volgende:
Ohja en voor volgende week voor het kerstdiner op school mag ik dus ook nog wat 'doen'. Heb maar op kaasstengels ingezet, die maak je met je ogen dicht (bladerdeeg) en vinden alle kinderen lekker toch?
Let's not go there again, shall we?quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:40 schreef PureEvil het volgende:
Oh en luigi, ik dacht dat jij geen zin had om een feest te organiseren voor je ouders
Alles zit tegenwoordig op een stokje toch. Die cakejes wordt je ook mee dood gegooid nu.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:50 schreef PureEvil het volgende:
Ziet er wel grappig uit, maar eigenlijk zie ik het nut van dat stokje niet zo
Oh, sneu is dat altijd. Ik vrees ook een beetje thuis... Gisterenavond rode wangetjes, snotneusje, en 'kriebelende billen'quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Môgguh!
Zo, eerste abkuur voor dit seizoen is weer in huis. Dochter heeft bronchitis. Pieterburen is er niks bij
Ja hoe dat precies werkt weet ik ook niet zo (ze is wel erg blaasontstekingsgevoelig) maar ik hoor het vaker vlak voordat ze ziek wordt iig...quote:
Heeft ook niet meer nut dan puur voor de presentatie vlgs mij.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:50 schreef PureEvil het volgende:
Ziet er wel grappig uit, maar eigenlijk zie ik het nut van dat stokje niet zo
Oh, vertel! Ik zoek ook nog inspiratie.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:09 schreef Spuuglokje het volgende:
Die pizzadingen lijken me idd leuk om te maken BE!Tristan vroeg me of ik alsjebliéft weer die minicupcakes met die sneeuwpophoofdjes wilde maken, want daar hoopten de kinderen uit z'n klas al op. Dus dat is mijn kerstdinertaak.
Foto? Recept? Uitleg?quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:09 schreef Spuuglokje het volgende:
Die pizzadingen lijken me idd leuk om te maken BE!Tristan vroeg me of ik alsjebliéft weer die minicupcakes met die sneeuwpophoofdjes wilde maken, want daar hoopten de kinderen uit z'n klas al op. Dus dat is mijn kerstdinertaak.
Die zien er leuk uit. Leuk ook voor op feestjesquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga voor het kerstdiner van Sasha voor Pizza on a stick:
[ afbeelding ]
Dat lijkt me gewoon alleen al leuk om te maken.
http://www.artisanbreadinfive.com/2009/09/01/pizza-on-a-stick
Het zag er zo makkelijk uit juist!quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die pizza on a stick is trouwens nog best een geklieder om te maken.
Ik heb ze wel eens in een muffintray gebakken, was een stuk minder gekledder en gaf ook een mooie maat hapjes
Stuk bodem knippen/snijden/uitsteken, saus erop, plukje bodem erop, kaas eropquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het zag er zo makkelijk uit juist!
En dan? Die afgeknipte dingen in een muffintray leggen?
ja die wist ik nog! Maar er was al iemand die worstenbroodjes ging makenquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:19 schreef snoopy het volgende:
Ik heb vorig jaar deze gemaakt voor school:
[ afbeelding ]
Heul makkelijk met croissantdeeg en knakworstjes
Daarom is het kwestie snel te zijn zodat je de makkies kunt inpikken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:28 schreef Stiemie het volgende:
[..]
ja die wist ik nog! Maar er was al iemand die worstenbroodjes ging maken
Nou ja de cupcakes was een "vrij in te vullen" optie en dat vind ik ook leuk om te makenquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:30 schreef Luigi het volgende:
[..]
Daarom is het kwestie snel te zijn zodat je de makkies kunt inpikken..
Bij ons ís dat de kerstviering? Het kerstdiner zeg maar. Incl. toneelstukje/zingdingetje/etc.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:36 schreef Grijs het volgende:
Ben ik blij dat bij onze kinderen op school gewoon een kerstviering wordt gehouden. Geen gedoe met hapjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |