SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop stiekem dat ik in de Top 3 van 'm sta.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat stiekem een grote eer vindt.![]()
Ik kraak hem ook afquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die film wordt toch best afgekraakt in recensies![]()
Rustig aan.![]()
is sowieso niet echt mijn genrequote:Op vrijdag 14 december 2012 00:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik lees geen recensies.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ga hem binnenkort zelf bekijken en me weer helemaal laten onderdompelen in de magie van Tolkien![]()
![]()
Deze man weet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik lees geen recensies.
Ik ga hem binnenkort zelf bekijken en me weer helemaal laten onderdompelen in de magie van Tolkien
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ditquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik lees geen recensies.
Ik ga hem binnenkort zelf bekijken en me weer helemaal laten onderdompelen in de magie van Tolkien. Ik ga zaterdag.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nope, maar dat was ik anders wrs ook niet gaan doenquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah dat wordt niet stappen dus voor jou.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
vreemd genoeg hou ik best van Science Fiction, maar Fantasy met trollen, elfjes etc hoeft niet zoquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Voor mij ook niet hoor
Maar ik las er negatieve dingen over
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb eerst deze week weer mijn jaarlijkse LOTR marathon en dan ga ik ook naar de bioscoop.quote:
Ben benieuwd.![]()
Hehehe, elfjes, draken, aliens en monsters enzo... Bijna zonder uitzondering vind ik die films kutquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vreemd genoeg hou ik best van Science Fiction, maar Fantasy met trollen, elfjes etc hoeft niet zo
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Is natuurlijk ook een compleet ander genre. SF en fantasy.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vreemd genoeg hou ik best van Science Fiction, maar Fantasy met trollen, elfjes etc hoeft niet zo![]()
![]()
Combineren dan, Goblins met vette lasers PEW PEW bam vette oorlogen in de ruimtes ditdat.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook een compleet ander genre. SF en fantasy.![]()
ik ken mensen die het allebei onder de noemer 'onzin' plaatsenquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook een compleet ander genre. SF en fantasy.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik houd niet van science fiction, trollen, elfjes of whatever. Maar LOTR is toch wel een uitzondering.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vreemd genoeg hou ik best van Science Fiction, maar Fantasy met trollen, elfjes etc hoeft niet zo![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe, elfjes, draken, aliens en monsters enzo... Bijna zonder uitzondering vind ik die films kutDan streep je wel een heel groot gedeelte van de films gelijk af.
![]()
Sauron die over gaat naar de Dark Side of the Forcequote:Op vrijdag 14 december 2012 00:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Combineren dan, Goblins met vette lasers PEW PEW bam vette oorlogen in de ruimtes ditdat.![]()
Spacetrollquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Combineren dan, Goblins met vette lasers PEW PEW bam vette oorlogen in de ruimtes ditdat.![]()
![]()
DnB met een beetje extraquote:
Mur... je bent de held van de avond![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
DnB met een beetje extra
Mur... je bent de held van de avondHet is echt een fijn nummer.
![]()
Was helemaal gelukkig toen ik vond hoe hij heette.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:13 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
[..]Het is echt een fijn nummer.
![]()
Die pic.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Kan ik mij 100% voorstellen.... Ga jij weleens naar DnB feesten?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:13 schreef Murdera het volgende:
Het is echt een fijn nummer.
![]()
![]()
Weinig, vroeger afentoe.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kan ik mij 100% voorstellen.... Ga jij weleens naar DnB feesten?
Vroeger vooral meer naar tekno, en raggatek/jungletek is mijn favoriet.
Jij?![]()
Tot?quote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Mijn tweede jaarlijkse marathon heb ik al gehadquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb eerst deze week weer mijn jaarlijkse LOTR marathon en dan ga ik ook naar de bioscoop.
Ben benieuwd..
It's life, Jim, but not as we know it.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
The End Of the World As We Know It![]()
![]()
Iedereen over die Maya kalender, de kalender op mijn WC loopt op de 31ste af maar daar hoor ik niemand over.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
The End Of the World As We Know It![]()
C'est la vie
Het maakt mij echt niet uit hoe vaak ik de films zie en de boeken lees, blijf het geweldig vinden,quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn tweede jaarlijkse marathon heb ik al gehad.
![]()
ik vraag me af hoeveel mensen het scheit door de broek loopt de 21e
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Vroeger meer dan nu .. iig ... Ik pak nu meestal wat feesten die in de helling zijn... maar vroeger ging ik ook naar Puma's en die ene toko in A'dam je weet wel bij Nemo (die staat er volgens mij nu niet meer)quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weinig, vroeger afentoe.
Vroeger vooral meer naar tekno, en raggatek/jungletek is mijn favoriet.
Jij?![]()
Ik heb niet eens een kalender. Tijd bestaat niet voor mij.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedereen over die Maya kalender, de kalender op mijn WC loopt op de 31ste af maar daar hoor ik niemand over.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik wist nooit waar ik heen ging.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vroeger meer dan nu .. iig ... Ik pak nu meestal wat feesten die in de helling zijn... maar vroeger ging ik ook naar Puma's en die ene toko in A'dam je weet wel bij Nemo (die staat er volgens mij nu niet meer)![]()
![]()
You are doomedquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een kalender. Tijd bestaat niet voor mij.![]()
Nee. Ik participeer niet in tijd, dus ook niet in het einde der tijden.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
da's lastig met op tijd ergens aankomenquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Ik participeer niet in tijd, dus ook niet in het einde der tijden.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat lukt haar best goed overigens.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's lastig met op tijd ergens aankomenC'est la vie
Ik kom nooit op tijd, maar ook nooit te laat.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's lastig met op tijd ergens aankomen
aankomen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat lukt haar best goed overigens.![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Op tijd komen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat lukt haar best goed overigens.![]()
Je komt op de tijd dat je bedoelde om te komen zekerquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kom nooit op tijd, maar ook nooit te laat..
![]()
'k feest meestal zonder iets..... een tijdje zelfs bewust met een zwart kruis op mijn arm gelopen... maar ik ben gewoon geen Vega meisjequote:![]()
Ik heb wat pete philly gedownload, tenmisnte het wordt nu gedownload, lijkt me leuke muziekquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
'k feest meestal zonder iets..... een tijdje zelfs bewust met een zwart kruis op mijn arm gelopen... maar ik ben gewoon geen Vega meisje
A friend with weed is bettahhh.Rustig aan.![]()
A Fera is never late, nor is she early. She arrives precisely when she means to.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je komt op de tijd dat je bedoelde om te komen zeker.
Ja dat ja, Alleen de A is niet in capital en overbodigquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:29 schreef Fera het volgende:
[..]
A Fera is never late, nor is she early. She arrives precisely when she means to..
![]()
Morgen vroeg op pad, nieuw werk, als ik ga falen is het ook niet heel erg. Maar het zal meevallen denk ik.Rustig aan.![]()
quote:Ja.quote:C'est la vie
Euh, dit snap ik niet?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
'k feest meestal zonder iets..... een tijdje zelfs bewust met een zwart kruis op mijn arm gelopen... maar ik ben gewoon geen Vega meisje
Ik stapte altijd gewoon in een auto. "we gaan naar een feestje, ga je mee?" euhhh ja ok.![]()
bedoel je qua drugs? Vega staat niet voor drugsgebruik?![]()
![]()
Die Fyra kan nog wat van je leren.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:29 schreef Fera het volgende:
[..]
A Fera is never late, nor is she early. She arrives precisely when she means to.C'est la vie
quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb wat pete philly gedownload, tenmisnte het wordt nu gedownload, lijkt me leuke muziek
A friend with weed is bettahhh.is relax
![]()
Misschien zijn er meerdere Fera's.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja dat ja, Alleen de A is niet in capital en overbodig.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Die Fyra kan nog wat van je leren.
quote:op je billen.
Dude, dat weet ik. Laat mij m'n eigen kont nou redden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fera is een naam, niet zoals Wizard.
![]()
Het is ook onmogelijk. Gewoon letterlijk onmogelijk.C'est la vie
Oke oke fijnquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dude, dat weet ik. Laat mij m'n eigen kont nou redden.![]()
![]()
Tofheidquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Euh, dit snap ik niet?
Ik stapte altijd gewoon in een auto. "we gaan naar een feestje, ga je mee?" euhhh ja ok.![]()
bedoel je qua drugs? Vega staat niet voor drugsgebruik?Heb ik dat ook 2 x gedaan
Vroeger was een zwart kruis op je hand/arm een teken dat je zonder iets op aan het feesten was. Het hoorde bij de SE beweging... Straight Edge.... de meeste hiervan hadden nog meer regels... en daar hield ik mij weer niet aan (bijvoorbeeld ik ben geen vega meisje en sommige andere dingen doe ik ook gewoon vandaar geen kruis meer... )![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:33 schreef heloef het volgende:
Het is ook onmogelijk. Gewoon letterlijk onmogelijk.
Ik ben gewoon mezelf, vind ik al gek genoeg.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
TofheidHeb ik dat ook 2 x gedaan
Vroeger was een zwart kruis op je hand/arm een teken dat je zonder iets op aan het feesten was. Het hoorde bij de SE beweging... Straight Edge.... de meeste hiervan hadden nog meer regels... en daar hield ik mij weer niet aan (bijvoorbeeld ik ben geen vega meisje en sommige andere dingen doe ik ook gewoon vandaar geen kruis meer... )Rustig aan.![]()
Slapen.aan wie wil.
Oké.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan tongzoentjes.
quote:
Nu echt weg.![]()
Oe, sneaky.quote:![]()
Toch niet in zo'n lame ass standaard restaurant mag ik hopen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:37 schreef kingtoppie het volgende:
Nu heb ik zin om te daten Kut heloefC'est la vie
Bioscoop jongen, lekker 2.5 uur stilletjes tegen elkaar aan leunenquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch niet in zo'n lame ass standaard restaurant mag ik hopen?.
![]()
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch niet in zo'n lame ass standaard restaurant mag ik hopen?![]()
Ach why not, als je geinteresseerd bent in elkaar wil je elkaar leren kennen, niet zozeer elkaar vermaken nouja ook wel... Maar via elkaar te leren kennen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:39 schreef heloef het volgende:
Toch niet in zo'n lame ass standaard restaurant mag ik hopen?Rustig aan.![]()
Lache man dan heb je een vriendin te slapen en ze heeft op alles alleen maar commentaar.. En dan maak je een goede fles wijn open.. honger.. maak je shoarma.. moet er komkommer meuk bij.. en moeten er fratsen en frutsen.. en toen was mn broodje koud.. uurk... Ik laat nooit meer mensen bij me logeren..
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Is dat die serie met die ex-marinier die gaat oppassen?quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Al een stuk beter.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bioscoop jongen, lekker 2.5 uur stilletjes tegen elkaar aan leunen.
Dan moet ik een uur lang een gesprek gaande houden, ik doe liever iets waar bij ik alleen hoef te praten als ik iets te zeggen heb.quote:C'est la vie
Behalve op de meet toch?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:42 schreef Raene het volgende:
Lache man dan heb je een vriendin te slapen en ze heeft op alles alleen maar commentaar.. En dan maak je een goede fles wijn open.. honger.. maak je shoarma.. moet er komkommer meuk bij.. en moeten er fratsen en frutsen.. en toen was mn broodje koud.. uurk... Ik laat nooit meer mensen bij me logeren..
![]()
![]()
hmmm ken ik nietquote:
(da's niet zo vreemd overigens want ik kijk nauwelijks tv)Same shit, different day
SC hopper present![]()
Wat een zeur-vriendinquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:42 schreef Raene het volgende:
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Volgens mij is hij geen marinier...quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is dat die serie met die ex-marinier die gaat oppassen?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee dat is een film met Vin Dieselquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is dat die serie met die ex-marinier die gaat oppassen?![]()
en volgende maand dan?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:42 schreef Raene het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ben blij als mn film klaar is met downloadenMelissa & Joey
...
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Oh dat vind ik leuk. Lekker hersenloos vermaak.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:43 schreef Raene het volgende:
...
Ja dan maak ik een uitzondering.. Maar de eerste die commentaar geeft beuk ik in elkaarquote:.
Eetcafe FTWquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch niet in zo'n lame ass standaard restaurant mag ik hopen?.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Ieder zijn ding he.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach why not, als je geinteresseerd bent in elkaar wil je elkaar leren kennen, niet zozeer elkaar vermaken nouja ook wel... Maar via elkaar te leren kennen.C'est la vie
Ik vind het wel een leuke serie.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:43 schreef Raene het volgende:
...
Alleen denk ik elke keer dat ie Whoo gaat roepen![]()
beuk meetquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja dan maak ik een uitzondering.. Maar de eerste die commentaar geeft beuk ik in elkaar.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
haha ja leuk hequote:. Kijk ik ook weleens
Works both ways he.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja dan maak ik een uitzondering.. Maar de eerste die commentaar geeft beuk ik in elkaar.
![]()
![]()
Ik heb alleen bier nodig, voor de rest vind ik alles goedquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:42 schreef Raene het volgende:
, mag ik nog wel komen dan ?
Ik heb aan kickboxen gedaan en ik doe het wederom op de sportschool dus try mequote:
Wat is er popjequote:?
Ik zou haast zeggen deal, maar het is te lang geleden dat ik een vechtsport deed om het te overleven, dus doe maar nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:47 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb aan kickboxen gedaan en ik doe het wederom op de sportschool dus try me.
Ziek jonguh bluhhhhquote:
En nu heb ik vette dorst enzo... Maar.. niet verstandig om veel te drinken. Kots ik toch weer uit
Hihaho![]()
Idd ben beetje busy met andere dingenquote:
SorrieeeWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Liever drink je wel watquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ziek jonguh bluhhhh
En nu heb ik vette dorst enzo... Maar.. niet verstandig om veel te drinken. Kots ik toch weer uit
Hihaho
Alleen sipjes.Rustig aan.![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ziek jonguh bluhhhh
Hihaho
Same shit, different day
SC hopper present![]()
gelukkig zijn vele dingen belangrijker dan Fokkn hequote:Op vrijdag 14 december 2012 00:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Idd ben beetje busy met andere dingen
Sorrieee
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Doe ik ook, per kwartier een slokje....quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Liever drink je wel wat
Alleen sipjes.![]()
Deze dingen zeker. Maar leuk is andersquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gelukkig zijn vele dingen belangrijker dan Fokkn he
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ok beterschap.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe ik ook, per kwartier een slokje....
Ik ga tukken
Rustig aan.![]()
hmmmmquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Deze dingen zeker. Maar leuk is anders
that doesn't sound good
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat komt er lekker lomp uit KT.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Jalees![]()
.
Jeej buikgriep! Dat had ik vorige weekquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe ik ook, per kwartier een slokje....... Ik had ook zoooon fucking dorst.. elk slokje water was zo heerlijk... maar werd zo hard uitgekotst
... Ik kon met een teiltje in mn armen de hele avond op de wc hangen gewoon]\
Kleine is onwijs ziekquote:maandag huisarts geweest en vanavond huisartsenpost.. Arm kind heeft inmiddels meer medicijnen dan ik in 3 jaar gebruik
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Misschien lees je het zo, dat kan ik wel begrijpen ja, maar ik zou het anders gezegd hebben.quote:Rustig aan.![]()
Hey youquote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Kleine is onwijs ziekmaandag huisarts geweest en vanavond huisartsenpost.. Arm kind heeft inmiddels meer medicijnen dan ik in 3 jaar gebruik
![]()
that sucks
Wat heeft ie?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Astma, oorontsteking, keelontsteking, bovenste luchtweginfectie, griep.. Alles in 1x zeg maarquote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Arme kiddoquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Astma, oorontsteking, keelontsteking, bovenste luchtweginfectie, griep.. Alles in 1x zeg maar
Biscuitjes blijven ook niet zitten zeker?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe ik ook, per kwartier een slokje....Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
damn, da's idd wel erg veel voor zo'n klein jochiequote:Op vrijdag 14 december 2012 00:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Astma, oorontsteking, keelontsteking, bovenste luchtweginfectie, griep.. Alles in 1x zeg maar
sterkte
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik vind het zo verschrikkelijkquote:en het is ook precies tijdens mn examens dus ik kan niet de hele dag bij hem zijn.. Hoooow
Arm kindquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Astma, oorontsteking, keelontsteking, bovenste luchtweginfectie, griep.. Alles in 1x zeg maar.. Beterschap
..
Dankjewel liefquote:
Aaw beterschap voor de kleine manquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
@ raene, buuf![]()
![]()
Koen eerst. Vriend en Sander nog niksquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:57 schreef Koen66 het volgende:
@LoLa, zijn jullie allemaal ziek thuis?![]()
Truste lolaquote:Op vrijdag 14 december 2012 01:04 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga weer poging doen... Zo moe, zo slapjes.
@Jalees, ik las er al wat over geloof ik, sterkte.
sterkte metquote:Op vrijdag 14 december 2012 01:04 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga weer poging doen... Zo moe, zo slapjes![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb gereserveerd voor zaterdagquote:Op vrijdag 14 december 2012 01:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
De Hobbit is een bazenfilm.
Over en uit..
Heyquote:Op vrijdag 14 december 2012 01:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aaw beterschap voor de kleine man
@ raene, buuf. Slaap lekker buufje
Hoe laat moet ik er zijn?quote:Op vrijdag 14 december 2012 01:06 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb gereserveerd voor zaterdag.
21:45 Kom verkleed.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Hey baasquote:Op vrijdag 14 december 2012 01:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
De Hobbit is een bazenfilm.
Over en uit.![]()
![]()
Je wil dat ie dit aantrekt?quote:
C'est la vie
Als smeagolquote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ik zit er aan te denken om gitaarles te nemen.
Alleen ik heb het geld niet en ik ben achterlijk om nu nog te besluiten een instrument te leren bespelen.C'est la vie
quote:
Zeg jij
Ik heb eigenlijk maar een doel: Wonderwall kunnen spelenquote:Op vrijdag 14 december 2012 01:13 schreef muhahaha het volgende:
Spaar ervoor en volg je hart broeder.
C'est la vie
Knapquote:Op vrijdag 14 december 2012 01:15 schreef Koen66 het volgende:
damn
vaatwasser en wasmachine roepen "haal me leeg"![]()
Ik heb er liever die zeggen "Stop me vol"
Ik ga ook maar naar bed toe.quote:Op vrijdag 14 december 2012 01:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed he, de pijn komt straks als de wekker gaat en vanavond word het weer een latertje.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Verstandig broederquote:Op vrijdag 14 december 2012 01:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga ook maar naar bed toe..
![]()
Whehe mac heeft haar gekke 5 minuten en tosh ligt relaxed toe te kijken.
![]()
.
Nooo!!"But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ook maar eens slapen![]()
.
Te vroeg gejuicht.
Volgens mij zet het ziek zijn nu pas echt door.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Oei, dat klinkt niet goedquote:Op vrijdag 14 december 2012 08:18 schreef Fera het volgende:
Te vroeg gejuicht.
Volgens mij zet het ziek zijn nu pas echt door.![]()
![]()
Ik gaapte net, dat deed zo'n zeer aan m'n keel. Slikken ook trouwens.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik gaapte net, dat deed zo'n zeer aan m'n keel. Slikken ook trouwens.Nou beterschap dan alvast meis.
![]()
![]()
Dank je.quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]Nou beterschap dan alvast meis.
Ik hoop dat ik naar mn vriend kan vandaag.
Hij moet jou kant opkomen! Jij moet straks onder de wolquote:Op vrijdag 14 december 2012 08:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
Ik hoop dat ik naar mn vriend kan vandaag.![]()
![]()
Eens, beetje romantiek moet kunnen tochquote:Op vrijdag 14 december 2012 08:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij moet jou kant opkomen! Jij moet straks onder de wol![]()
![]()
Nah, ik wil niet onder de wol. Liever ga ik dingen doen, zoals gisteren. En zijn broer komt vanavond, dus dan zou hij dat ook af moeten zeggen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij moet jou kant opkomen! Jij moet straks onder de wolA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dan moet je jezelf maar goed inpakken als je naar buiten gaat.quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, ik wil niet onder de wol. Liever ga ik dingen doen, zoals gisteren. En zijn broer komt vanavond, dus dan zou hij dat ook af moeten zeggen.![]()
Je moet natuurlijk niet nog zieker gaan worden..![]()
Ziek is ziek meis, je wilt hem toch ook niet ziek maken?quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, ik wil niet onder de wol. Liever ga ik dingen doen, zoals gisteren. En zijn broer komt vanavond, dus dan zou hij dat ook af moeten zeggen.
En straks wordt het misschien wel erger, zit je ziek daar![]()
![]()
O, dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf maar goed inpakken als je naar buiten gaat.![]()
Je moet natuurlijk niet nog zieker gaan worden..
Goed punt ... Maar als ik dat zeg, zie ik hem nog zo gek zijn dat hij hier voor de deur staat straks.quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ziek is ziek meis, je wilt hem toch ook niet ziek maken?
En straks wordt het misschien wel erger, zit je ziek daar
quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed punt ... Maar als ik dat zeg, zie ik hem nog zo gek zijn dat hij hier voor de deur staat straks.![]()
![]()
De liefdequote:Op vrijdag 14 december 2012 08:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed punt ... Maar als ik dat zeg, zie ik hem nog zo gek zijn dat hij hier voor de deur staat straks.
Ik word trouwens ook goed verzorgd![]()
![]()
Dat is fijn.quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De liefde
Ik word trouwens ook goed verzorgdHoe is het nu met je?
Wel aardig, gister flink overgegevenquote:
Alle spieren doen nu zeer, vannacht op de bank gelegen ivm de wc.
Hele nacht om het kwartier slokje drinken.
Beetje uitgedroogd want hoofdpijn. Net thee gehad en nu aan de appelsap troebel![]()
![]()
Bagger.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel aardig, gister flink overgegeven
Alle spieren doen nu zeer, vannacht op de bank gelegen ivm de wc.
Hele nacht om het kwartier slokje drinken.
Beetje uitgedroogd want hoofdpijn. Net thee gehad en nu aan de appelsap troebelIk verkeerde echt in de illusie dat ik gisteren beter was. Ik had nergens meer last van. Maar vanmorgen ineens m'n kop vol snot en n zere keel.
Mehhh that sucks...quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Bagger.Ik verkeerde echt in de illusie dat ik gisteren beter was. Ik had nergens meer last van. Maar vanmorgen ineens m'n kop vol snot en n zere keel.
![]()
![]()
Dit is ook mijn eerste keer. Ben eigenlijk nooit ziek. Ik denk dat t gebrek aan slaap me genekt heeft.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
Nog niet ziek geweest in 2012![]()
Laatste keer was wel direct anderhalf week in bed
Ik ga lekker warm douchen.
Warm douchenquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit is ook mijn eerste keer. Ben eigenlijk nooit ziek. Ik denk dat t gebrek aan slaap me genekt heeft.
Ik ga lekker warm douchen.![]()
![]()
Haha, ga je toch weer even slapen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jawel, heb alleen alweer slaap.
Met jou?
Ja hoor, net wakker, straks bruiloft![]()
![]()
Moggequote:Op vrijdag 14 december 2012 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil ook warm douchen... Maar ik ben nog wat zwakjes....
Hoi Vin
Voel je je beter dan gisteren of nog niet?![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi Vin![]()
![]()
Heeft je kleine man je aangestoken![]()
![]()
Nee, geen zin inquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha, ga je toch weer even slapen?
Ja hoor, net wakker, straks bruiloft
Zitten in de douche? Of heb je geen muurtje erin?quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi Vin![]()
Beter dan gisteravond. Klein stukkie terug lezenquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mogge
Voel je je beter dan gisteren of nog niet?
@ logica: jahopelijk niet nog meer
![]()
Tja, dan maar niet hequote:Op vrijdag 14 december 2012 09:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, geen zin in
[..]
Zitten in de douche? Of heb je geen muurtje erin?![]()
![]()
Oh sorryquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beter dan gisteravond. Klein stukkie terug lezen
. Beterschap
![]()
![]()
Cry ontspringt de dans weer zekerquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beter dan gisteravond. Klein stukkie terug lezen
![]()
![]()
Hij komt vanzelf aan de beurtquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:35 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Cry ontspringt de dans weer zeker.
![]()
Koen en Sander, leuker dan een ander. Altijd op hun best, en beter dan de rest. Oooh elke dag geboren met een lach, altijd wel wat te doen bij Sander en Koen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
Thanks Vin
@ logica... Ik weet het niet, hij kan best de volgende zijn, of Sander...![]()
![]()
Hihiquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:40 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Koen en Sander, leuker dan een ander. Altijd op hun best, en beter dan de rest. Oooh elke dag geboren met een lach, altijd wel wat te doen bij Sander en Koen.![]()
![]()
Ik wens jullie een sprookjesachtig huwelijk en een elftal aan kinderen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:05 schreef Vinniiee het volgende:
Ik moet nog een wens opschrijven voor bruid+bruidegom, maar ik wil niet iets standaards. Lastig![]()
![]()
Daar zouden ze wel om kunnen lachenquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wens jullie een sprookjesachtig huwelijk en een elftal aan kinderen.![]()
![]()
Ja dat is irritantquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:05 schreef Vinniiee het volgende:
Ik moet nog een wens opschrijven voor bruid+bruidegom, maar ik wil niet iets standaards. Lastig![]()
Er is op google ook nog het 1 en ander te vindenquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar zouden ze wel om kunnen lachen. Ik ben echt inspiratieloos op het moment.
![]()
Oja, zo even kijkenquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er is op google ook nog het 1 en ander te vinden. Ik ben echt inspiratieloos op het moment.
![]()
![]()
Huh?quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alweer klaar met school voor vandaag?What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Dat verschilt. Lesroosters staan nooit vast.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op vrijdag altijd 's ochtends school hadWhat you forget, you are gonna repeat.
Dat lijkt me irritant..quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat verschilt. Lesroosters staan nooit vast.
Alhoewel, ik werk nu ook niet op vaste roosters
Mwa. Ik hoef al die lessen toch zowat niet te volgen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat lijkt me irritant..
Alhoewel, ik werk nu ook niet op vaste roostersWhat you forget, you are gonna repeat.
Ah oké, ene kant irritant, andere kant wel lekker als je vrij bent.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat verschilt. Lesroosters staan nooit vast.![]()
Ik ben niet vrij.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oké, ene kant irritant, andere kant wel lekker als je vrij bent.
Ik heb van 1 tot 3 college, maar daar hoef ik niet bij te zijn. Dus wel weer vrij.What you forget, you are gonna repeat.
Verwarrend ditquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben niet vrij.
Ik heb van 1 tot 3 college, maar daar hoef ik niet bij te zijn. Dus wel weer vrij.![]()
![]()
Lekker makkelijk zoquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben niet vrij.
Ik heb van 1 tot 3 college, maar daar hoef ik niet bij te zijn. Dus wel weer vrij.
Anyways, iemand iets boeiends te melden?What you forget, you are gonna repeat.
Je eigen koninkrijk?quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vanavond naar m'n eigen koninkrijk!Oja, heb je al een pak inmiddels?quote:What you forget, you are gonna repeat.
Neequote:Op vrijdag 14 december 2012 11:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je eigen koninkrijk?
[..]
Oja, heb je al een pak inmiddels?. Dus maar mijn "oude" grijze pantalon en een blauw/zwart overhemd aangetrokken.
![]()
Wel beter... Slapjes... Maar ik word straks gedouchedquote:![]()
Krukje en J. Gaat mijn haar wassen. Ik voel me zo vies en mijn spieren doen zo zeer.![]()
Madurodamquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je eigen koninkrijk?
[..]
Oja, heb je al een pak inmiddels?![]()
Slechte lengtegrap naar mezelf
Klinkt niet verkeerd alsnog.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee. Dus maar mijn "oude" grijze pantalon en een blauw/zwart overhemd aangetrokken.
What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Madurodam![]()
Slechte lengtegrap naar mezelf![]()
![]()
Straks weekendquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways, iemand iets boeiends te melden?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Madurodam![]()
![]()
![]()
Oeh, een mailtje of ik iemand wil helpen 4.7 miljoen dollar verkassen, doen?
Kloptquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd alsnog.. Maar ik had graag wat anders erbij gehad.
![]()
Wat ongelooflijk lief. Serieusquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel beter... Slapjes... Maar ik word straks gedouched![]()
Krukje en J. Gaat mijn haar wassen. Ik voel me zo vies en mijn spieren doen zo zeer.Je mag maar blij zijn met zo'n kerel
![]()
Fijn dat je je iig iets beter voelt. Kan je al wat binnenhouden?Maar wel leuke zelfspotquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Madurodam![]()
Madurodam, nog nooit geweest
Snap ik.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik had graag wat anders erbij gehad.
Nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat ongelooflijk lief. SerieusJe mag maar blij zijn met zo'n kerel
![]()
Fijn dat je je iig iets beter voelt. Kan je al wat binnenhouden?
[..]
Maar wel leuke zelfspot![]()
Madurodam, nog nooit geweest? Is wel grappig om te zien
![]()
![]()
Ga meequote:Op vrijdag 14 december 2012 11:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
![]()
[..]
Madurodam, nog nooit geweestPlek zat in de bus
Ja hijs de allerliefstequote:Op vrijdag 14 december 2012 11:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
![]()
[..]
Madurodam, nog nooit geweest
Heb vannacht op water geleefd, inmiddels een kopje thee en bezig met 2e appelsap troebel en een droge meukkoekje...![]()
Kan ik me voorstellen. Legoworld, dát is pas leuk!quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet? Is wel grappig om te zien
Niet handig, moet aan mn ondernemingsplan vandaag...quote:
Beterquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hijs de allerliefste
Heb vannacht op water geleefd, inmiddels een kopje thee en bezig met 2e appelsap troebel en een droge meukkoekje...![]()
Fijn dat hij zo goed voor je zorgt
Ik ben in Legoland geweest in Denemarkenquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Legoworld, dát is pas leuk!
[..]
Niet handig, moet aan mn ondernemingsplan vandaag...!
Hopen dat het vandaag wel wil lukken met je plan![]()
![]()
ik was 5 ofzo voor het laatst.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
Afgelopen jaar ook pas voor het eerst naar Madurodam geweest. Best leukPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Dan zet je "Met Joof mee naar Madurodam" ook in dat plan!quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Legoworld, dát is pas leuk!
[..]
Niet handig, moet aan mn ondernemingsplan vandaag...
Even Expeditie Robinson inhalen. Gisteren de eerste 2 films van Paranormal Activity gezien voor het eerst. Meh
Vond je ze eng?quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Even Expeditie Robinson inhalen. Gisteren de eerste 2 films van Paranormal Activity gezien voor het eerst. Meh
Ik moet Dexter nog kijken![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vond je ze eng?
Ik moet Dexter nog kijken
Ben ik dan volgens jou gek als ik ze lachwekkend vond?quote:
Ja zeker, fijn dat hij vrij heeft vandaagquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beter![]()
Fijn dat hij zo goed voor je zorgt![]()
![]()
Ik ga nooit meer in de zee zwemmen...quote:The blue whale ejaculates over 40 gallons of sperm while mating, but only 10% enters the female, and you wonder why the sea tastes salty...
En dan nog al die mensen die er in pissen en sommige zelfs in schijten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer in de zee zwemmen...![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer in de zee zwemmen...![]()
![]()
Volg ik al vanaf het begin in Amerika. I love itquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:46 schreef Nixx- het volgende:
Ik heb een nieuwe serie gezien op Net 5. Once upon a time. Wel een leuke serie,
|| justdiggit.org ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: