SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop stiekem dat ik in de Top 3 van 'm sta.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat stiekem een grote eer vindt.![]()
Ik kraak hem ook afquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die film wordt toch best afgekraakt in recensies![]()
Rustig aan.![]()
is sowieso niet echt mijn genrequote:Op vrijdag 14 december 2012 00:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik lees geen recensies.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ga hem binnenkort zelf bekijken en me weer helemaal laten onderdompelen in de magie van Tolkien![]()
![]()
Deze man weet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik lees geen recensies.
Ik ga hem binnenkort zelf bekijken en me weer helemaal laten onderdompelen in de magie van Tolkien
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ditquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik lees geen recensies.
Ik ga hem binnenkort zelf bekijken en me weer helemaal laten onderdompelen in de magie van Tolkien. Ik ga zaterdag.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nope, maar dat was ik anders wrs ook niet gaan doenquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah dat wordt niet stappen dus voor jou.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
vreemd genoeg hou ik best van Science Fiction, maar Fantasy met trollen, elfjes etc hoeft niet zoquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Voor mij ook niet hoor
Maar ik las er negatieve dingen over
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb eerst deze week weer mijn jaarlijkse LOTR marathon en dan ga ik ook naar de bioscoop.quote:
Ben benieuwd.![]()
Hehehe, elfjes, draken, aliens en monsters enzo... Bijna zonder uitzondering vind ik die films kutquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vreemd genoeg hou ik best van Science Fiction, maar Fantasy met trollen, elfjes etc hoeft niet zo
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Is natuurlijk ook een compleet ander genre. SF en fantasy.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vreemd genoeg hou ik best van Science Fiction, maar Fantasy met trollen, elfjes etc hoeft niet zo![]()
![]()
Combineren dan, Goblins met vette lasers PEW PEW bam vette oorlogen in de ruimtes ditdat.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook een compleet ander genre. SF en fantasy.![]()
ik ken mensen die het allebei onder de noemer 'onzin' plaatsenquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook een compleet ander genre. SF en fantasy.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik houd niet van science fiction, trollen, elfjes of whatever. Maar LOTR is toch wel een uitzondering.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vreemd genoeg hou ik best van Science Fiction, maar Fantasy met trollen, elfjes etc hoeft niet zo![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe, elfjes, draken, aliens en monsters enzo... Bijna zonder uitzondering vind ik die films kutDan streep je wel een heel groot gedeelte van de films gelijk af.
![]()
Sauron die over gaat naar de Dark Side of the Forcequote:Op vrijdag 14 december 2012 00:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Combineren dan, Goblins met vette lasers PEW PEW bam vette oorlogen in de ruimtes ditdat.![]()
Spacetrollquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Combineren dan, Goblins met vette lasers PEW PEW bam vette oorlogen in de ruimtes ditdat.![]()
![]()
DnB met een beetje extraquote:
Mur... je bent de held van de avond![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
DnB met een beetje extra
Mur... je bent de held van de avondHet is echt een fijn nummer.
![]()
Was helemaal gelukkig toen ik vond hoe hij heette.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:13 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
[..]Het is echt een fijn nummer.
![]()
Die pic.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Kan ik mij 100% voorstellen.... Ga jij weleens naar DnB feesten?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:13 schreef Murdera het volgende:
Het is echt een fijn nummer.
![]()
![]()
Weinig, vroeger afentoe.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kan ik mij 100% voorstellen.... Ga jij weleens naar DnB feesten?
Vroeger vooral meer naar tekno, en raggatek/jungletek is mijn favoriet.
Jij?![]()
Tot?quote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Mijn tweede jaarlijkse marathon heb ik al gehadquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb eerst deze week weer mijn jaarlijkse LOTR marathon en dan ga ik ook naar de bioscoop.
Ben benieuwd..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
It's life, Jim, but not as we know it.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
The End Of the World As We Know It![]()
![]()
Iedereen over die Maya kalender, de kalender op mijn WC loopt op de 31ste af maar daar hoor ik niemand over.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
The End Of the World As We Know It![]()
C'est la vie
Het maakt mij echt niet uit hoe vaak ik de films zie en de boeken lees, blijf het geweldig vinden,quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn tweede jaarlijkse marathon heb ik al gehad.
![]()
ik vraag me af hoeveel mensen het scheit door de broek loopt de 21e
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Vroeger meer dan nu .. iig ... Ik pak nu meestal wat feesten die in de helling zijn... maar vroeger ging ik ook naar Puma's en die ene toko in A'dam je weet wel bij Nemo (die staat er volgens mij nu niet meer)quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weinig, vroeger afentoe.
Vroeger vooral meer naar tekno, en raggatek/jungletek is mijn favoriet.
Jij?![]()
Ik heb niet eens een kalender. Tijd bestaat niet voor mij.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedereen over die Maya kalender, de kalender op mijn WC loopt op de 31ste af maar daar hoor ik niemand over.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik wist nooit waar ik heen ging.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vroeger meer dan nu .. iig ... Ik pak nu meestal wat feesten die in de helling zijn... maar vroeger ging ik ook naar Puma's en die ene toko in A'dam je weet wel bij Nemo (die staat er volgens mij nu niet meer)![]()
![]()
You are doomedquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een kalender. Tijd bestaat niet voor mij.![]()
Nee. Ik participeer niet in tijd, dus ook niet in het einde der tijden.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
da's lastig met op tijd ergens aankomenquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Ik participeer niet in tijd, dus ook niet in het einde der tijden.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat lukt haar best goed overigens.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's lastig met op tijd ergens aankomenC'est la vie
Ik kom nooit op tijd, maar ook nooit te laat.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's lastig met op tijd ergens aankomen
aankomen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat lukt haar best goed overigens.![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Op tijd komen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat lukt haar best goed overigens.![]()
Je komt op de tijd dat je bedoelde om te komen zekerquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kom nooit op tijd, maar ook nooit te laat..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: