Fuck de fans, je maakt films om fans bij te winnen, niet om de bestaande te plezieren.quote:Op zondag 16 december 2012 04:45 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja, dat is voor de fans namelijk geweldig
Om in de bioscoop te zien wellicht (filmlengte). Ik kan niet wachten op de de extended version. En mensen die de film "te lang"vinden, maar toch The hobbit willen zien, moeten maar naar de eerder verschenen tekenfilm kijken (die, dacht ik, op youtube staat).quote:Op zondag 16 december 2012 10:29 schreef dakpan90 het volgende:
Als echte fan van het boek ben ik maar wat blij met de ruimte en tijd die is gecreëerd om het verhaal zorgvuldig neer te leggen. Mooie lange scenes, die niet altijd toevoegen aan het algehele verhaal, maar wel een waardevolle toevoeging zijn. Lengte was wmb precies goed, en drie films lijkt me dan ook een heel redelijk aantal. LOTR had in feite wel een 4e film kunnen gebruiken.
Er werd ook op echte paarden gereden, maar in sommige scenes zijn de pony's cgi (bij de trollen) en bij een aantal close-ups van rijdende personages zitten ze op robots en in beide gevallen kloppen de bewegingen niet.quote:Op zondag 16 december 2012 09:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Grappig, in de production video's is vele malen te zien geweest dat men gewoon op echte paarden reed, geen CGI deze keer
Met name de eerste films zijn dan ook 'recht-toe-recht-aan'-kinderfilms. Bij LotR ligt dat iets anders.quote:Op zondag 16 december 2012 01:02 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Grappig, bij Harry Potter hebben de boeken veel diepgang en personageontwikkeling maar dat zie je totaal niet terug in de films. En bij LOTR weer wel
Dankjewel.quote:Op zondag 16 december 2012 09:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Fuck de fans, je maakt films om fans bij te winnen, niet om de bestaande te plezieren.
Niet dat ik 'm zelf te lang vond, maar "voor de fans" vind ik altijd maar een non-argument.
quote:Op zondag 16 december 2012 13:17 schreef eQuaL het volgende:
Toffe film! 3D vond ik wederom niet zoveel toevoegen, eerder irritant dat er geen gewone IMAX was...
Reuzen idd erg over the top, wel gaaf gemaakt. Valt me wel weer op dat je echt een kinderverhaal aan het kijken bent, na al deze dingen nog helemaal niemand dood? Right
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het niet over de die-hard fans, maar over gewone fans. Dus mensen die weten wat The Hobbit of Lord of the RIngs is. Die eventueel de boeken hebben gelezen. Die in de meeste gevallen de LOTR films wel hebben gezien.quote:Op zondag 16 december 2012 09:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Fuck de fans, je maakt films om fans bij te winnen, niet om de bestaande te plezieren.
Niet dat ik 'm zelf te lang vond, maar "voor de fans" vind ik altijd maar een non-argument.
quote:Op zondag 16 december 2012 17:41 schreef LeaderRoel het volgende:
Ben net terug! Ik vond m geweldig!
Maar ik vraag me een ding af:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterker nog: tussen elke punt en komma is nog een scène extra bedacht!quote:Op zondag 16 december 2012 14:15 schreef picodealion het volgende:
Wat een ongelooflijk langerekte film zeg, niet normaal. Ik vond het mooi gemaakt, maar volgens mij moest 'ie echt letterlijke elke punt en komma uit het boek verfilmen. Elke scene werd overbodig uitgerekt met dramatisch aanzwellende muziek en overbodige shots. Geen wonder als ze er 3 films van maken, maar de volgende 2 sla ik over.
quote:Op zondag 16 december 2012 17:37 schreef Kyubey het volgende:
[..]Tja dat er later misschien nog iemand dood gaat doet niets af aan het feit dat ze het allemaal wel ontzettend makkelijk overleven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed, typerend voor de Tolkien reeks natuurlijk, in LOTR ging ook niemand die boeiend was dood![]()
Gollum!quote:Op zondag 16 december 2012 17:47 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Tja dat er later misschien nog iemand dood gaat doet niets af aan het feit dat ze het allemaal wel ontzettend makkelijk overleven.
Maargoed, typerend voor de Tolkien reeks natuurlijk, in LOTR ging ook niemand die boeiend was dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |