PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Dat is slimmer, mijn broertje zei: Hallo, met de uhhh vader van Daniel, uhh Daniel is ziek vandaag.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh ik zei gewoon dat ik ziek was en dat mijn ouders niet thuis waren. Briefje zouden ze dan wel zien verschijnen
Vind hem best mooi alleen waarom zit ie aan een lowlandsbandje om je pols?quote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:58 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet echt mooi, maar dat bandje vind ik toch wel écht lelijk
Vorige 3 van je waren wel leukquote:Op donderdag 13 december 2012 23:57 schreef Rijst het volgende:
Ik ga even een filmpje uploaden van een animeconventie waar ik paar weken terug was
hodi facking nicequote:Op vrijdag 14 december 2012 00:00 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
gekocht voor 800c. [ afbeelding ]
Neequote:Op vrijdag 14 december 2012 00:03 schreef vandermar het volgende:
Breitling heeft de mooiste horloges
quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:05 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb deze gehad toen het nog tof was![]()
[ afbeelding ]
Kijk of je het kan vormen in iets en op mensen kunt schietenquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:05 schreef leoon. het volgende:
Ik ben statisch geladen, krijg heletijd schokjes.
Google helpt me met niks. Jullie tips om er vanaf te komen?
Je kreeg ze toen later ook met van die compartimenten waar dan snoep in verstopt zat. Basisschoolquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:05 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger zat daar snoep toch inquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:05 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:09 schreef BDIL het volgende:
Ik zoek een mooie horlogeBudget 400-500 euro
Zoiets vind ik dus ook nice.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:11 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb liever een paar toffe horloges die ik kan afwisselen dan 1 dure..vroeger wel gehad, maar ik raak er snel op uitgekeken dan. Ik vind die horloges van Oozoo altijd wel tof en omdat mijn moeder werkt in een winkel waar ze het verkopen kan ik ze altijd tegen inkoopsprijs oppikken..wel chill. Kosten echt geen fuck.
[ afbeelding ]
Zijn er in alle soorten en maten wel eigenlijk, ook veel variatie qua bandjes.
Ik wou zeggen: "Wauw die tweede vind ik mooi!" Maar zijn dezelfde, toch op de tweede plaatje vind ik hem mooi, eerste minder hahaquote:
Ik heb er ook weinig verstand van en vond de ene op het eerste gezicht ook mooier dan de anderquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:15 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik wou zeggen: "Wauw die tweede vind ik mooi!" Maar zijn dezelfde, toch op de tweede plaatje vind ik hem mooi, eerste minder haha
Oozoo heb ik ook ooit gehad. Nu draag ik al jaren geen horloge meer. Het enige sieraad wat ik om heb is aan mijn rechterpols het gedoemde bandje:quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:11 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb liever een paar toffe horloges die ik kan afwisselen dan 1 dure..vroeger wel gehad, maar ik raak er snel op uitgekeken dan. Ik vind die horloges van Oozoo altijd wel tof en omdat mijn moeder werkt in een winkel waar ze het verkopen kan ik ze altijd tegen inkoopsprijs oppikken..wel chill. Kosten echt geen fuck.
[ afbeelding ]
Zijn er in alle soorten en maten wel eigenlijk, ook veel variatie qua bandjes.
De harde kern heeft privileges om over andere zaken te praten.quote:
Sport club?quote:
#hardekernquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
De harde kern heeft privileges om over andere zaken te praten.
nou, ga je gangquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:18 schreef Rijst het volgende:
HAHAHAHA moet even een foto met jullie delen
quote:
quote:
ahahhahahahahahhaquote:
quote:
Heb je die Southpark-aflevering met die bandjes gezien?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oozoo heb ik ook ooit gehad. Nu draag ik al jaren geen horloge meer. Het enige sieraad wat ik om heb is aan mijn rechterpols het gedoemde bandje:
[ afbeelding ]
Je hebt toch niet verticaal gefilmd hè.....quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:16 schreef Rijst het volgende:
Ik kan eigenlijk best slecht filmen. Zwarte balken aan de zijkant.
Ja echt een noob ben ik.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:20 schreef n0ir het volgende:
[..]
Heb je die Southpark-aflevering met die bandjes gezien?
[..]
Je hebt toch niet verticaal gefilmd hè.....
Nee? De moeite waard?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:20 schreef n0ir het volgende:
[..]
Heb je die Southpark-aflevering met die bandjes gezien?
[..]
Je hebt toch niet verticaal gefilmd hè.....
zekerquote:
Ik heb vanavond 8 uur gefappt, begin ook weer fit te worden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:21 schreef detennismaster het volgende:
Vanavond weer 8km hard gelopen. Gaat echt zo soepel, begin weer topfit te worden.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb vanavond 8 uur gefappt, begin ook weer fit te worden.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb vanavond 8 uur gefappt, begin ook weer fit te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |