omdat je altijd doordenktquote:Op donderdag 13 december 2012 23:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom ben ik een vieze jongen?
Heulegaar nietquote:Op donderdag 13 december 2012 23:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat je altijd doordenktslaaplekker
vieze boiquote:Op donderdag 13 december 2012 23:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heulegaar niet. En ik ging niet pitten, ik ging op bed liggen en FOK!ken
Trusten
in de SEX sc zekerquote:Op donderdag 13 december 2012 23:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heulegaar niet. En ik ging niet pitten, ik ging op bed liggen en FOK!ken
Trusten
Ik zie niet in hoe lurken seksistisch isquote:Op donderdag 13 december 2012 23:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
leuke woordspelingin de SEX sc lurken
omg vinniieequote:Op donderdag 13 december 2012 23:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe lurken seksistisch is
jouw schuldquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan zeg je dat ik een vies mannetje ben?Vies vrouwtje
slaapsequote:
quote:
Dankeeee slaapse!quote:
nice die is leukquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Dankeeee slaapse!
Nog 1 nummer even keihard aan.. met oordopjes natuurlijk maar even lekker voor het slapen gaan![]()
thanks voor de infoquote:Op vrijdag 14 december 2012 06:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
1 boteram gegeten krijg niks naar binnen
waarom zo vroegquote:Op vrijdag 14 december 2012 06:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
1 boteram gegeten krijg niks naar binnen
mogguhquote:Op vrijdag 14 december 2012 08:31 schreef msacras het volgende:
Tevens goedemorgen, bijna jubileumtopic!
neequote:Op vrijdag 14 december 2012 09:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zaterdagen![]()
mooiste dag van de week is dat.
Ooooh dat valt mee, kun je iig uitslapen. Ik had er zelf altijd de tyfus in trouwens, laat beginnen bij de Appie altijd en dan pas om 10 uur "klaar" zijn, uiteindelijk werd het dan een uur of 11 en kon ik daarna pas naar de kroegquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja inderdaad, gelukkig pas om half 3
Zondag ook nog hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zaterdagen![]()
mooiste dag van de week is dat.
nja we zijn maar tot 9 uur open dus dat scheeltquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ooooh dat valt mee, kun je iig uitslapen. Ik had er zelf altijd de tyfus in trouwens, laat beginnen bij de Appie altijd en dan pas om 10 uur "klaar" zijn, uiteindelijk werd het dan een uur of 11 en kon ik daarna pas naar de kroeg
Mja, heb je een puntquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neh, dan moet je de volgende dag alweer werken, is toch anders
Alsnog laatquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nja we zijn maar tot 9 uur open dus dat scheelt
Dat weet ik, anders roep ik het nietquote:
mja 10 uur thuis of 11 uur vind ik een groot verschilquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alsnog laat
[..]
Dat weet ik, anders roep ik het nietik vind dat altijd zo klote, dat moment dat je op zondag realiseert dat je de volgende dag weer aan het werk moet
ik kan er niet mee omgaan.
Oja, nu echt het zegt... heel vaak denk ik nog een dag te hebben en dan is het zo van "o nee, wacht, het is zondagquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alsnog laat
[..]
Dat weet ik, anders roep ik het nietik vind dat altijd zo klote, dat moment dat je op zondag realiseert dat je de volgende dag weer aan het werk moet
ik kan er niet mee omgaan.
Ik moet ze nog postenquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:38 schreef msacras het volgende:
[..]
And so this is christmas.
Ik ga dit jaar lekker old school kerstkaarten sturen
Precies dit dus inderdaadquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, nu echt het zegt... heel vaak denk ik nog een dag te hebben en dan is het zo van "o nee, wacht, het is zondag"
yee kerstkaartenquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:38 schreef msacras het volgende:
[..]
And so this is christmas.
Ik ga dit jaar lekker old school kerstkaarten sturen
* LompeHork negeert deze post omdat bijna weekend.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan is het maandag 8:32... is het al weekend?
Ik heb al weekendquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork negeert deze post omdat bijna weekend.![]()
Jaaaquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet ze nog posten. Wil je er ook een?
Jaaaquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
yee kerstkaartenaltijd leuk
Maak er 17:00 van en ik doe meequote:Op vrijdag 14 december 2012 09:41 schreef promisionxexposed het volgende:
Is het al vrijdag 21 december 13.25? Vakantie
Ah relaxed! Hier zijn ook wat bruiloften in het verschiet, altijd leukquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb al weekend. Soort van althans. Hele dag bruiloft.
goed ideequote:Op vrijdag 14 december 2012 09:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Jaaadam stuur ik er ook een naar jou
[..]
Jaaajullie krijgen er ook een
Donderdag 12:10quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maak er 17:00 van en ik doe mee
Jeujquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Jaaadam stuur ik er ook een naar jou
[..]
Jaaajullie krijgen er ook een
Joa. Moet me nog scheren, hoop niet dat ik net zoals vorige week een stukje uit mijn bakkebaard scheerquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maak er 17:00 van en ik doe mee
[..]
Ah relaxed! Hier zijn ook wat bruiloften in het verschiet, altijd leuk
Hehe, ik moet wel vrijdag nog heel even naar school voor wat kleine dingetjes maar geen les ofzo.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Relaxed, dan moet ik nog een hele dag FOK!ken werken!
Inderdaadquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Relaxed, dan moet ik nog een hele dag FOK!ken werken!
hahahahahahahaha dan lach ik zo hard als het weer gebeurdquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Joa. Moet me nog scheren, hoop niet dat ik net zoals vorige week een stukje uit mijn bakkebaard scheer. Het is net redelijk aangegroeid :L
Je lacht nu alquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahahahahahaha dan lach ik zo hard als het weer gebeurd
ik typ hahaha maar eigenlijk zit ik met eenquote:
Ohquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik typ hahaha maar eigenlijk zit ik met eenhoofd achter de computer/telefoon
heerlijk altijd tussenurenquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Mooiook. Verveling omdat tussenuur.
Werkelijk fantastisch.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heerlijk altijd tussenuren
ik ben ook zo creatief als een ei dus ik kan je ook niet helpenquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:05 schreef Vinniiee het volgende:
Ik moet nog een wens opschrijven voor bruid+bruidegom, maar ik wil niet iets standaards. Lastig
Jammerquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben ook zo creatief als een ei dus ik kan je ook niet helpen
Ik ben niet zo goed in woorden bedenken, maar bij deze wil ik jullie de volgende wens schenken:quote:
Dat is dus standaardquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in woorden bedenken, maar bij deze wil ik jullie de volgende wens schenken:
Gefeliciteerd met jullie trouwdag en nog vele gelukkige jaren samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |