SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Weer de lapo.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Neem een houtdraadschroef.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm een schroef erindraaien kan wel helpen.Voor mezelf al niet eensquote:Op donderdag 13 december 2012 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, dat zou ik er ook niet snel aan uitgeven nee. Misschien voor mezelf, maar niet als cadeau nee. Lastig
Misschien vind hij het leuk om iets te gaan doen?.
Oh, dat vind ik meer iets voor erbij... Niet echt een cadeau op zichzelf.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Neuh, ik was niet eens op aan het letten.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat is wat ik zei, dat had 'ie niet.quote:Snap ik, is ook veel geld.quote:Voor mezelf al niet eens.
![]()
Why?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok...
Ik ben nieuwsgierig naar jou.![]()
Help, heb ik niet.quote:Agent te zorgen voor nette zwarte schoenen en een nette zwarte pantalon (geen
Rustig aan.![]()
Kopen.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Wie heeft er nu geen houtdraadschroefquote:Op donderdag 13 december 2012 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wat ik zei, dat had 'ie niet.
[..]
Snap ik, is ook veel geld.. Verders, kurk terug in de fles drukken
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Elke schoenenwinkel heeft wel nette, zwarte schoenen. Makkelijkste wat je kunt kopen.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan niet shoppen, ik faal keihard.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Weltrusten.quote:
handboortje?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb serieus weinig gereedschap, dan maar morgen.
![]()
Ja maar die heb je ook super duurquote:Op donderdag 13 december 2012 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Elke schoenenwinkel heeft wel nette, zwarte schoenen. Makkelijkste wat je kunt kopen.
Rustig aan.![]()
Dat is maar net wat je er aan uit wil gevenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja maar die heb je ook super duur![]()
Maar ook niet. Schoenenreus, van Haren ...quote:Op donderdag 13 december 2012 23:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja maar die heb je ook super duur
Check dat filmpje danquote:Op donderdag 13 december 2012 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb serieus weinig gereedschap, dan maar morgen.
![]()
![]()
Ja, dat vroeg ik mij ook afquote:Op donderdag 13 december 2012 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie heeft er nu geen houtdraadschroef. Verders, kurk terug in de fles drukken
.
. Haha, ja dat kan ook, maar lijkt me niet de beste optie :p.
![]()
Heb je dan van die nette man in pak pantalon schoenen?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ook niet. Schoenenreus, van Haren ...Rustig aan.![]()
Maybe wel ja.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik speel al jaren een soort van muziekspel.... maybe ken je het...Rustig aan.![]()
Parappa the rappa?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik speel al jaren een soort van muziekspel.... maybe ken je het...![]()
Bitjesquote:Op donderdag 13 december 2012 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook niet, wel een schroevedraaierset incl allerlei bitjeszijn in dezen te kort....
En daarom drink ik dus Canei![]()
![]()
Mja, bij aanschaf helemaal niet bij stilgestaanquote:Op donderdag 13 december 2012 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bitjeszijn in dezen te kort....
En daarom drink ik dus Canei. Ik had er wel 1, die ligt bij het vuil
.
![]()
Is een leuk spel hoorquote:Op donderdag 13 december 2012 23:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vroeger werd het via ICQ gedaan, maar misschien kan ik het verFok!en... moment...
[..]![]()
Waarom niet?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik mij ook af. Haha, ja dat kan ook, maar lijkt me niet de beste optie :p.
Ja hoor.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb je dan van die nette man in pak pantalon schoenen?
Hellew, de kurk sluit de fles ook al af en komt dus al in aanraking met de wijnquote:Op donderdag 13 december 2012 23:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat de wijn dan niet naar kurk smaken?.
Hoe vervoer jij wijnflessen dan? Onderste boven?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hellew, de kurk sluit de fles ook al af en komt dus al in aanraking met de kurk.
![]()
Hoe denk jij dat er mee omgegaan wordt in de supermarkt enzo?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe vervoer jij wijnflessen dan? Onderste boven?![]()
Nou, in ieder geval niet onderste bovenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe denk jij dat er mee omgegaan wordt in de supermarkt enzo?.
![]()
Alles superrustig en netjes in het schap natuurlijk.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe denk jij dat er mee omgegaan wordt in de supermarkt enzo?![]()
![]()
Urgh ... Heeft m'n moeder zo'n ''vriend'' waar ze van af wil omdat ze hem niet aantrekkelijk vindt, gaat ze hem wel lopen zoenen.
Oja, faalquote:Op donderdag 13 december 2012 23:22 schreef muhahaha het volgende:
Vinniiee, kijk dit eens:
[ afbeelding ]Dat ik daar niet aan gedacht heb
![]()
![]()
Ze blijft een vrouw.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:22 schreef Fera het volgende:
Urgh ... Heeft m'n moeder zo'n ''vriend'' waar ze van af wil omdat ze hem niet aantrekkelijk vindt, gaat ze hem wel lopen zoenen.Rustig aan.![]()
Ook hoor.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, in ieder geval niet onderste boven.
Die zitten in dozen verpakt he, en de orderpickers letten echt niet op de boven en onderkant.
Kurk doorduwen, en gewoon die fles leegdrinken, niks aan de hand.![]()
Ik heb geen toegang tot DM.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vroeger werd het via ICQ gedaan, maar misschien kan ik het verFok!en... moment...
[..]Rustig aan.![]()
Dat is overigens niet mijn kelder, de mijne is groterquote:Op donderdag 13 december 2012 23:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, faalDat ik daar niet aan gedacht heb
.
![]()
Nee. Maar denk je serieus dat de wijn niet in aanraking komt met de kurk? Sowieso sla je bijvoorbeeld rode wijn op met de kurk in een lichte hoek naar beneden, zodat deze niet uitdroogt.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe vervoer jij wijnflessen dan? Onderste boven?
Als de wijnfles ligt, zal er ook altijd wijn aan de kurk gaan zitten.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En zonder wijnquote:Op donderdag 13 december 2012 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is overigens niet mijn kelder, de mijne is groter.
![]()
Zelfs ik ben niet zo stom.quote:
Iemand met zo'n wijnkelder gooit geen kurkentrekker weg en hoeft ook niet te vragen hoe hij/zij een fles wijn anders dan met een trekker open moet makenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zonder kurketrekker bedoel je.
.
Wehehe het was eigenlijk een oud zakmesquote:Op donderdag 13 december 2012 23:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iemand met zo'n wijnkelder gooit geen kurkentrekker weg en hoeft ook niet te vragen hoe hij/zij een fles wijn anders dan met een trekker open moet maken.
.
![]()
Hmm, meestal staat er een heule grote pijl op, hoe ze vervoert moeten wordenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook hoor.
Die zitten in dozen verpakt he, en de orderpickers letten echt niet op de boven en onderkant.
Kurk doorduwen, en gewoon die fles leegdrinken, niks aan de hand.Jawel, maar ik dacht dat anders is, dan dat de hele kurk erin ligt te weken. Ik heb niet zoveel verstand van wijn, dus dat van die rode wijn wist ik (ook) niet.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar denk je serieus dat de wijn niet in aanraking komt met de kurk? Sowieso sla je bijvoorbeeld rode wijn op met de kurk in een lichte hoek naar beneden, zodat deze niet uitdroogt.
Als de wijnfles ligt, zal er ook altijd wijn aan de kurk gaan zitten.![]()
Ik wil niet weten wat jij allemaal voor martelwerktuigen in je kelder hebtquote:Op donderdag 13 december 2012 23:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zonder kurketrekker bedoel je.
![]()
![]()
Mur weet wel wat ik heb staan.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jij allemaal voor martelwerktuigen in je kelder hebt![]()
![]()
En jij denkt dat er ook maar iemand zich iets van die pijl aantrekt?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, meestal staat er een heule grote pijl op, hoe ze vervoert moeten worden
[..]
Jawel, maar ik dacht dat anders is, dan dat de hele kurk erin ligt te weken. Ik heb niet zoveel verstand van wijn, dus dat van die rode wijn wist ik (ook) niet.![]()
Jaquote:Op donderdag 13 december 2012 23:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En jij denkt dat er ook maar iemand zich iets van die pijl aantrekt?. Ik kreeg namelijk altijd op mijn flikker als ik dat verkeerd deed.
![]()
Of van de tekst; carefull, breakable.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En jij denkt dat er ook maar iemand zich iets van die pijl aantrekt?![]()
![]()
Ja, een relatie-vriend. Niet een vriendschap-vriend waar ik verder niets mee wil.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nehh, jij hebt wel een vriend
Een fles wijn is zo leeg, dus zo lang ligt de kurk daar niet in te weken, hoorquote:Op donderdag 13 december 2012 23:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, meestal staat er een heule grote pijl op, hoe ze vervoert moeten worden
[..]
Jawel, maar ik dacht dat anders is, dan dat de hele kurk erin ligt te weken. Ik heb niet zoveel verstand van wijn, dus dat van die rode wijn wist ik (ook) niet.. En dan nog, als de wijn 12 jaar lang tegen de kurk aan rust, denk je niet dat de smaak van de kurk dan in de wijn zou zitten?
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet inmiddels wel dat Sinterklaas niet bestaat he?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Ik kreeg namelijk altijd op mijn flikker als ik dat verkeerd deed.
![]()
Wat vertel je me nuquote:Op donderdag 13 december 2012 23:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet inmiddels wel dat Sinterklaas niet bestaat he?![]()
![]()
Zullen wij zoenen? Dan weet je hoe je moeder zich voelt.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, een relatie-vriend. Niet een vriendschap-vriend waar ik verder niets mee wil.![]()
![]()
Hmm, goed puntquote:Op donderdag 13 december 2012 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een fles wijn is zo leeg, dus zo lang ligt de kurk daar niet in te weken, hoor. En dan nog, als de wijn 12 jaar lang tegen de kurk aan rust, denk je niet dat de smaak van de kurk dan in de wijn zou zitten?
.
![]()
Ja okéquote:Op donderdag 13 december 2012 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, een relatie-vriend. Niet een vriendschap-vriend waar ik verder niets mee wil.
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Ja die kan ik wel lezen, ik kan ook niet in R&Pquote:Op donderdag 13 december 2012 23:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O.... we kunnen ook ff de SC relaties voor nu verbouwen.... kon je het wel lezen?
Rustig aan.![]()
Nee, want mijn moeder gaat niet vreemd.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zullen wij zoenen? Dan weet je hoe je moeder je voelt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Jammer dit.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, want mijn moeder gaat niet vreemd.![]()
Waarom niet?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja die kan ik wel lezen, ik kan ook niet in R&P![]()
Ik kwam gisteren een Kerstman-kloon tegen in de bus, hij was dik, en had een witte baardquote:Op donderdag 13 december 2012 23:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sinterklaas bestaat niet.
De Kerstman uiteraard wel![]()
![]()
Dan is het gevoel ook niet te vergelijken.quote:
en de paashaas?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sinterklaas bestaat niet.
De Kerstman uiteraard wel![]()
![]()
Ja, daar heb je een punt.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan is het gevoel ook niet te vergelijken.![]()
Omdat ik 3-4 maanden geleden een ban gehad heb en mijn mails naar fok of dat eraf mag genegeerd worden.quote:Rustig aan.![]()
Jammer dat ik dat nooit ga zeggenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als jij nou zegt dat het goed is.
Kerstman. De kerstman komt altijd over als een vriendelijke, jolige man. En dan kijk je naar Sinterklaas en denk je... Meh
.
Is het zo slecht?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jammer dat ik dat nooit ga zeggen
Wat een haantje is het ook.quote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat ik 3-4 maanden geleden een ban gehad heb en mijn mails naar fok of dat eraf mag genegeerd worden.jongen toch...
![]()
Daar doelde ik niet op.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat jij met anderen zoent? Ja, best wel
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, die heb ik vorig jaar met kerst opgegeten.hehehe Geniaaaaaaaaaaaaaaal
![]()
Hanengevechten zijn zielig.quote:
Jij zou toch niet winnen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Jep, dermate triest dat ik iemand die het uberhaupt probeert mijn hele leven niet meer serieus kan nemen.quote:Rustig aan.![]()
Wat is dit nou?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou niet eens willen winnen.
Regels zijn stom.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Mensen die mij niet willen winnen.quote:
Jammer joh, te langzaamquote:Op donderdag 13 december 2012 23:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor, ik grijp snel naar slagwapens indien voor handen.
In opleiding.quote:
Nu mag dat nog.
Oh dat mag.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor, ik grijp snel naar slagwapens indien voor handen.![]()
Waarom niet? Je hoeft Gitaar alleen maar tegen de knie te trappenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou niet eens willen winnen.
.
Daar ben je inmiddels wel bedreven in.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor, ik grijp snel naar slagwapens indien voor handen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ja hee...quote:
Oke ... zoek op "Quality Control" Jurassic 5 .... dit is nog zonder hints ... het moet wel op YT staan... heb ik iig nog niet gecheckt.... heb ik op mijn winamp maar die kan je niet linken he![]()
Laat me Fera nou stangen.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom niet? Je hoeft Gitaar alleen maar tegen de knie te trappen.
![]()
![]()
Heeft weinig effect meer hoorquote:Op donderdag 13 december 2012 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom niet? Je hoeft Gitaar alleen maar tegen de knie te trappen.
Of vechtsportquote:Op donderdag 13 december 2012 23:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met vechten? Niet veel nee.
Ja, ik heb elke dag een knuppel vastquote:Op donderdag 13 december 2012 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar ben je inmiddels wel bedreven in..
![]()
Heb gejudoodquote:Op donderdag 13 december 2012 23:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of vechtsport.
[..]
Ja, ik heb elke dag een knuppel vast.
Ik zal jou eens ...quote:
Tegen een kleine vergoeding wil ik je wel begeleiden.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met vechten? Niet veel nee![]()
Dat zeg jij... Een rake trap tegen je knie en je gaat echt wel tegen de vloer.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heeft weinig effect meer hoor“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jij snapt me.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of vechtsport.
[..]
Ja, ik heb elke dag een knuppel vast.
Dat noem ik niet echt een vechtsport, dan liggen we op de grond en dan?quote:. Gaan we dan vrijen?
Mag niet las ik daarnet nog.quote:![]()
Neu, is niet nodig. Ik ga niet vechtenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tegen een kleine vergoeding wil ik je wel begeleiden.
Bij jou werkt het in ieder geval wel.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg jij... Een rake trap tegen je knie en je gaat echt wel tegen de vloer.
Waar koop ik een lot?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen die mij niet willen winnen.
Rustig aan.![]()
Je weet heul niet wat er op de puntjes moet staan.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat noem ik niet echt een vechtsport, dan liggen we op de grond en dan?. Gaan we dan vrijen?
[..]
Mag niet las ik daarnet nog.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Vechten zul je!quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ja, zekerquote:Op donderdag 13 december 2012 23:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij jou werkt het in ieder geval wel.. Ook als ik geen zere knie zou hebben, overigens.
Nou, zoenen stond er al dus dan zal de rest ook niet mogen gok ikquote:Op donderdag 13 december 2012 23:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Je weet heul niet wat er op de puntjes moet staan..
![]()
Yes, en nu een andere band / groep die er op lijkt qua muziek?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:35 schreef -Engel- het volgende:
Ja hee...
Oke ... zoek op "Quality Control" Jurassic 5 .... dit is nog zonder hints ... het moet wel op YT staan... heb ik iig nog niet gecheckt.... heb ik op mijn winamp maar die kan je niet linken heRustig aan.![]()
Knuffelen?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, zoenen stond er al dus dan zal de rest ook niet mogen gok ik.
Nou, nee. Vreemdgaan niet uiteraard, de rest moet ik zelf weten.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet je bij gitaar zijn, hij bepaald wat jij wel of niet mag.
Jouw zoenen trouwens ook, maar dan raak ik hem gewoon kwijt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Fera kan zelf ook heel goed nadenkenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet je bij gitaar zijn, hij bepaald wat jij wel of niet mag.
Come to mama.quote:
Knuffelen vind ik onschuldigquote:Op donderdag 13 december 2012 23:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou, nee. Vreemdgaan niet uiteraard, de rest moet ik zelf weten.
Jouw zoenen trouwens ook, maar dan raak ik hem gewoon kwijt..
Gelukkig maarquote:Op donderdag 13 december 2012 23:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Fera kan zelf ook heel goed nadenken.
![]()
Dus heeft hij niks te zeuren.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Knuffelen vind ik onschuldig.
[..]
Gelukkig maar.
Knuffelen is vaak ook heel onschuldigquote:Op donderdag 13 december 2012 23:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tenzij er zeg maar handen op konten en borsten belanden enzo
![]()
de grens tussen onschuldig knuffelen en iets meer is soms niet helemaal duidelijkquote:Op donderdag 13 december 2012 23:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Yes idd... zo werkt het.... en als het straks hints zijn... dan moet je het in die richting zoekenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Yes, en nu een andere band / groep die er op lijkt qua muziek?![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Knuffelen is vaak ook heel onschuldigTenzij er zeg maar handen op konten en borsten belanden enzo
![]()
Rustig aan.![]()
Ja daar zit wel wat inquote:Op donderdag 13 december 2012 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Joh, dan gaan die gasten elkaar knuffelen in die ring.![]()
* Fera knuffelt Vinquote:
Knuffels zijn gratis en voor iedereen!
Nah, zou geen probleem moeten zijnquote:. Vind ik dan.
Jij vecht wel graag hequote:.
Nou, dat gaat niet gebeuren...quote:Op donderdag 13 december 2012 23:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Knuffelen is vaak ook heel onschuldigTenzij er zeg maar handen op konten en borsten belanden enzo
![]()
![]()
Dat laatste valt in mijn vriendengroep ook onder onschuldigquote:Op donderdag 13 december 2012 23:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
![]()
. Wij zitten constant aan elkaars konten en borsten
. Zowel bij mannen als vrouwen.
Is niet zo moeilijk hoor.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de grens tussen onschuldig knuffelen en iets meer is soms niet helemaal duidelijk![]()
![]()
* Vinniiee knuffelt Fera terugquote:Op donderdag 13 december 2012 23:41 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera knuffelt Vin
Knuffels zijn gratis en voor iedereen!![]()
![]()
Ik moest aan mathematics denkenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:41 schreef -Engel- het volgende:
.... en als het straks hints zijn... dan moet je het in die richting zoeken
Rustig aan.![]()
Waarom krijg ik reclame van Philips scheerapparaten onderaan de pagina terwijl ik net DACHT dat ik nog moet scheren?
* Fera knuffelt muhahahaquote:Op donderdag 13 december 2012 23:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah, zou geen probleem moeten zijn. Vind ik dan.
[..]
Jij vecht wel graag he.
[..]
Nou, dat gaat niet gebeuren...
je ziet al wat Samzz normaal vindt, is dus voor iedereen andersquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom krijg ik reclame van Philips scheerapparaten onderaan de pagina terwijl ik net DACHT dat ik nog moet scheren?
Join the club, ik moet ook nog. En ik wil net mijn uberbaartje laten staan![]()
![]()
Knuffel terugquote:
Mja moet ik hier nou echt op in gaan of wat?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je ziet al wat Samzz normaal vindt, is dus voor iedereen anders.
![]()
Nou dat is het dubbele, ik zal nooit een ruzie uitlokken, het altijd eerst proberen met woorden op te lossen.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah, zou geen probleem moeten zijn. Vind ik dan.
[..]
Jij vecht wel graag he.
[..]
Nou, dat gaat niet gebeuren...
Maar een goed gevecht vind ik ook wel weer heerlijk.![]()
Ik ga Samzz zo hard betasten als ik haar zie.
Ik ben conflictvermijdend, ik zou eerder vluchten dan vechten.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dat is het dubbele, ik zal nooit een ruzie uitlokken, het altijd eerst proberen met woorden op te lossen.
Maar een goed gevecht vind ik ook wel weer heerlijk.![]()
Ja, dat zou ik dus niet waarderen, als iedereen zomaar aan haar borsten of kont zit ofzoquote:Op donderdag 13 december 2012 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je ziet al wat Samzz normaal vindt, is dus voor iedereen anders
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:44 schreef Fera het volgende:
Ik ga Samzz zo hard betasten als ik haar zie.. Die gedachte schoot door mijn hoofd maar nee, ik ga dat niet doen
.
![]()
Dat is toch lekker?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik dus niet waarderen, als iedereen zomaar aan haar borsten of kont zit ofzo
Ik ben ook totaal geen ruziezoeker, integendeel.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben conflictvermijdend, ik zou eerder vluchten dan vechten.
Maar ik ga het ook niet uit de weg.![]()
In mijn vriendengroep is dat normaal. Wanneer iemand die ik niet zo goed ken dat doet, dan kan hij een klap verwachtenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je ziet al wat Samzz normaal vindt, is dus voor iedereen anders.
Dan kijk je maar.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]. Die gedachte schoot door mijn hoofd maar nee, ik ga dat niet doen
.
Zou ik ook niet kunnen waarderen als ik dat bij een random vrouw zie gebeurenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik dus niet waarderen, als iedereen zomaar aan haar borsten of kont zit ofzo.
![]()
Wanneer heb jij dat gedaan dan?quote:
Ik weet niet eens of ik Samzz wel ooit ga zien aangezien de meets die ik bezoek altijd in het westen zijnquote:.
![]()
Ligt aan de context, bijna alle mensen in de groep hebben een vriend of vriendin en het is altijd gekscherend/voor de grap bedoeldquote:Op donderdag 13 december 2012 23:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik dus niet waarderen, als iedereen zomaar aan haar borsten of kont zit ofzo.
Nee, dat ook inderdaadquote:Op donderdag 13 december 2012 23:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou ik ook niet kunnen waarderen als ik dat bij een random vrouw zie gebeuren.
Misschien.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit is niet serieus, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
linkje posten a.u.b. anders moet ik teveel zoekenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik moest aan mathematics denken![]()
![]()
Jij ook dan.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
linkje posten a.u.b. anders moet ik teveel zoekenRustig aan.![]()
O wacht, iets schiet me te binnen.quote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
linkje posten a.u.b. anders moet ik teveel zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Wat? Heeft ie aan je gezeten?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:46 schreef Fera het volgende:
[..]
O wacht, iets schiet me te binnen.![]()
![]()
We gaan wel een beetje vlug zo Fera...quote:Op donderdag 13 december 2012 23:46 schreef Fera het volgende:
[..]
O wacht, iets schiet me te binnen.Rustig aan.![]()
Samzz komt ook echt wel eens in het westenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik Samzz wel ooit ga zien aangezien de meets die ik bezoek altijd in het westen zijn.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Beetje stoeien moet kunnenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dat is het dubbele, ik zal nooit een ruzie uitlokken, het altijd eerst proberen met woorden op te lossen.
Maar een goed gevecht vind ik ook wel weer heerlijk.
Alleen niet tegen gasten die 2m zijn en 30 kg zwaarder dan ik![]()
Ik heb Samzz gemeet in het westenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik Samzz wel ooit ga zien aangezien de meets die ik bezoek altijd in het westen zijn.
![]()
Oja, alleen de meets waar ik kom nietquote:Op donderdag 13 december 2012 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Samzz komt ook echt wel eens in het westen. Ow wacht, het ligt aan mij
.
![]()
Leiden meet, als ik me goed herinner.quote:Zo rol ik.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
We gaan wel een beetje vlug zo Fera...
Dat zie ik dan juist als een uitdagingquote:Op donderdag 13 december 2012 23:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Beetje stoeien moet kunnen
Alleen niet tegen gasten die 2m zijn en 30 kg zwaarder dan ik![]()
Ik wel, ik ben paarden gewend, dus iemand die 30 kg zwaarder is kan ik dan ook wel aan de kant duwenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Beetje stoeien moet kunnen
Alleen niet tegen gasten die 2m zijn en 30 kg zwaarder dan ik.
Idd. Al weet ik niet meer hoe dat gebeurd is eigenlijk.quote:
Dus eigenlijk ben je gewoon aangerandquote:Op donderdag 13 december 2012 23:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Idd. Al weet ik niet meer hoe dat gebeurd is eigenlijk..
![]()
Whut?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je gewoon aangerand.
Rustig aan.![]()
In mijn dromen welquote:Op donderdag 13 december 2012 23:49 schreef Murdera het volgende:
We hebben allemaal aan fera gezeten toch.
![]()
Ik niet hoor...quote:Op donderdag 13 december 2012 23:49 schreef Murdera het volgende:
We hebben allemaal aan fera gezeten toch.
Neequote:Op donderdag 13 december 2012 23:49 schreef Murdera het volgende:
We hebben allemaal aan fera gezeten toch![]()
![]()
hmmm een alcoholmeet dusquote:Op donderdag 13 december 2012 23:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Idd. Al weet ik niet meer hoe dat gebeurd is eigenlijk.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Wat, jij ook al?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:49 schreef Murdera het volgende:
We hebben allemaal aan fera gezeten toch
Wat had ik gedronken?
quote:quote:Ahw.quote:Maar jij hebt vooral mijn billen betast.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat, jij ook al?
Wat had ik gedronken?![]()
![]()
Een wijntje om mee te beginnenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat, jij ook al?
Wat had ik gedronken?.
![]()
Die herinnering zal nooit vervagen.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ahw.
[..]
Maar jij hebt vooral mijn billen betast.
En niet veel later aan de whisky.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een wijntje om mee te beginnen.
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Die herinnering zal nooit vervagen.DUS JE HEBT HET WEL GEPROBEERD TE VERDRINGEN.quote:![]()
![]()
Nee, helemaal niet zelfs. Maar ik heb echt een gatenkaas geheugen, je kan me alles wijsmaken.quote:
We hebben wel geknuffeld maar ik was netjesquote:Op donderdag 13 december 2012 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet zelfs. Maar ik heb echt een gatenkaas geheugen, je kan me alles wijsmaken..
![]()
Klopt ... Maar het kon gewoon niet.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
DUS JE HEBT HET WEL GEPROBEERD TE VERDRINGEN.Dit zal me de rest van m'n leven bijblijven. De dag waarop het licht feller werd, de kleuren dieper en het leven betekenis kreeg.
Ik heb er nu vrede mee.
Ja... het effect is altijd leuk ja....quote:Op donderdag 13 december 2012 23:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zie ik dan juist als een uitdaging![]()
Smooth, smooth.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt ... Maar het kon gewoon niet.Dit zal me de rest van m'n leven bijblijven. De dag waarop het licht feller werd, de kleuren dieper en het leven betekenis kreeg.
Ik heb er nu vrede mee.![]()
![]()
Ik heb zo juist de film van Dries Roelvink gezien, vraag me niet waarom.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Jij was een gentleman. Mij rijden, wijn geven, niet aan me zitten.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We hebben wel geknuffeld maar ik was netjes.
Jammer dat het niks is geworden.
Kvind dit wel leukquote:Op donderdag 13 december 2012 23:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
fair enough moment
nu ben ik trouwens bij :
Rustig aan.![]()
Er zijn snellere, minder pijnlijke manier om dood te gaan.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:53 schreef heloef het volgende:
Ik heb zo juist de film van Dries Roelvink gezien, vraag me niet waarom.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nee, jij valt weer voor de macho types die meteen overal aanzitten en de tong in je huig proppenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij was een gentleman. Mij rijden, wijn geven, niet aan me zitten.
Jammer dat het niks is geworden..
![]()
Jullie waren met je gedachten nog bij mij, begrijpelijk dus.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij was een gentleman. Mij rijden, wijn geven, niet aan me zitten.
Jammer dat het niks is geworden.![]()
![]()
Jij moet mij echt eens leren kennenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, jij valt weer voor de macho types die meteen overal aanzitten, de tong in je huig proppen a het stappen.
O ja, zo ruig is Kaneel wel.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, jij valt weer voor de macho types die meteen overal aanzitten, de tong in je huig proppen a het stappen.
Leer mij eens echt kennenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij moet mij echt eens leren kennen.
![]()
En dan je tong tegen zijn huig voelen?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij moet mij echt eens leren kennen![]()
![]()
Als een teddybeer met lovehandles.quote:
Ik weet het, hij beloofde wat op de doos stond: het is slecht. Maar wel nog enigszins aanvaardbaar door het bizarre verhaal.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn snellere, minder pijnlijke manier om dood te gaan.C'est la vie
Dat soort momenten deel ik alleen met jou.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dan je tong tegen zijn huig voelen?![]()
![]()
![]()
oh ohquote:Op donderdag 13 december 2012 23:56 schreef kingtoppie het volgende:
Wtf er komt ergens geluid vandaan op mijn pc maar ikw eet niet waar
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat soort momenten deel ik alleen met jou.![]()
niettebreken.
![]()
Hij is mijn alles.quote:C'est la vie
Behalve je neger. Dat ben ik.quote:
Er zijn geen roze olifantjes....quote:Op donderdag 13 december 2012 23:56 schreef kingtoppie het volgende:
Wtf er komt ergens geluid vandaan op mijn pc maar ikw eet niet waar![]()
![]()
Ik wil ook weer naar een Leiden meet.quote:
Over Kaneel gesproken, vanmiddag nam ik een hapje van een boterham met chocoladevlokken, en ik zei hardop "Het proeft een beetje naar Kaneel".
Moet je niet doen met Myra naast je....![]()
logischquote:Op donderdag 13 december 2012 23:58 schreef twi het volgende:
Over Kaneel gesproken, vanmiddag nam ik een hapje van een boterham met chocoladevlokken, en ik zei hardop "Het proeft een beetje naar Kaneel".
Keertje polsen of ie zin heeftquote:Op donderdag 13 december 2012 23:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil ook weer naar een Leiden meet.. Den Bosch zou ook wel een keertje kunnen, plek zat
.
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:58 schreef twi het volgende:
![]()
Die is jaloers omdat ze Kaneel nog niet geproeft heeftquote:Op donderdag 13 december 2012 23:58 schreef twi het volgende:
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:58 schreef twi het volgende:
Moet je niet doen met Myra naast je....
Jaloers, jaloers.. hooguit nieuwsgierig.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die is jaloers omdat ze Kaneel nog niet geproeft heeft![]()
Hoi. Weer klaar met werken
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Ja dat zeg jij nu wel, maar ze zeggen zelf dat ze er wel zijn.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Er zijn geen roze olifantjes....Rustig aan.![]()
Den Bosch lijkt me ook episch.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Keertje polsen of ie zin heeft. Den Bosch zou ook wel een keertje kunnen, plek zat
.
[..]Moeten er wel mensen kunnen blijven pitten.
Kan ook als ze zelf hun shizzle meesjouwenquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Den Bosch lijkt me ook episch.Moeten er wel mensen kunnen blijven pitten.
.
![]()
Ik voel je pijnquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jaloers, jaloers.. hooguit nieuwsgierig.![]()
Voor mij geen probleem.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan ook als ze zelf hun shizzle meesjouwen.
Ken er niet echt makkelijk een goed nummer op vindenquote:
Hij wordt jazzy maar dan met rap erdoorheen die van jou, daar heb ik niet zoveel van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Hoi Samzz, heb je je vandaag wel gedragen met je d'tjes en t'tjes?quote:Zal het potje wel even uit de kast pakken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:00 schreef Myraela het volgende:
Jaloers, jaloers.. hooguit nieuwsgierig.![]()
En terecht, mijn moeder haalde laatst kaneelstokjes. Toen ik dat pak zag voelde ik het licht over mij heen dwalen.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik noem later al mijn kinderen KaneelJuist.quote:C'est la vie
Jup 2e en laatste, nu nog 2 nachtdiensten te gaan.quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Oh, ik besta nog wel voor jequote:!
Ik voelde dat je druk was, dus ik heb je niet meer getest.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:02 schreef twi het volgende:
[..]
Hoi Samzz, heb je je vandaag wel gedragen met je d'tjes en t'tjes?
[..]
Zal het potje wel even uit de kast pakken.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
En terecht, mijn moeder haalde laatst kaneelstokjes. Toen ik dat pak zag voelde ik het licht over mij heen dwalen.
[..]
Juist.
Kaneel gaat heel veel plezier hebben met zijn Spytool straks.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Natuurlijk! Ik denk nog vaak aan je.Maar dat is altijd zo'n zooitje gelijk.
![]()
![]()
![]()
Ik ben een KaneelieberC'est la vie
ah dat wordt niet stappen dus voor jouquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jup 2e en laatste, nu nog 2 nachtdiensten te gaan.Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:
Die zit morgen weer met een klein stijfje achter zijn pcquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:04 schreef Fera het volgende:
Kaneel gaat heel veel plezier hebben met zijn Spytool straks.![]()
Of hij vindt het niet leuk dat ik publiekelijk toegeef tot het clubje te behoren die weet hoe hij smaakt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:04 schreef Fera het volgende:
Kaneel gaat heel veel plezier hebben met zijn Spytool straks.![]()
Waar is die slet eigenlijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die zit morgen weer met een klein stijfje achter zijn pc.
![]()
Sorryquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Natuurlijk! Ik denk nog vaak aan je.Maar dat is altijd zo'n zooitje gelijk.
.
Spytoolt hij? Ik kan me namelijk goed voorstellen dat je 3 miljard topics krijgt wanneer je op kaneel zoektquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:04 schreef Fera het volgende:
Kaneel gaat heel veel plezier hebben met zijn Spytool straks..
Ik denk dat hij dat stiekem een grote eer vindt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:05 schreef twi het volgende:
[..]
Of hij vindt het niet leuk dat ik publiekelijk toegeef tot het clubje te behoren die weet hoe hij smaakt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
The Hobbit kijken met C_M.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hij gebruikt Spytool alsof het porno is.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Spytoolt hij? Ik kan me namelijk goed voorstellen dat je 3 miljard topics krijgt wanneer je op kaneel zoekt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: