SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Weer de lapo.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Neem een houtdraadschroef.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm een schroef erindraaien kan wel helpen.Voor mezelf al niet eensquote:Op donderdag 13 december 2012 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, dat zou ik er ook niet snel aan uitgeven nee. Misschien voor mezelf, maar niet als cadeau nee. Lastig
Misschien vind hij het leuk om iets te gaan doen?.
Oh, dat vind ik meer iets voor erbij... Niet echt een cadeau op zichzelf.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Neuh, ik was niet eens op aan het letten.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat is wat ik zei, dat had 'ie niet.quote:Snap ik, is ook veel geld.quote:Voor mezelf al niet eens.
![]()
Why?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok...
Ik ben nieuwsgierig naar jou.![]()
Help, heb ik niet.quote:Agent te zorgen voor nette zwarte schoenen en een nette zwarte pantalon (geen
Rustig aan.![]()
Kopen.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Wie heeft er nu geen houtdraadschroefquote:Op donderdag 13 december 2012 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wat ik zei, dat had 'ie niet.
[..]
Snap ik, is ook veel geld.. Verders, kurk terug in de fles drukken
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Elke schoenenwinkel heeft wel nette, zwarte schoenen. Makkelijkste wat je kunt kopen.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan niet shoppen, ik faal keihard.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Weltrusten.quote:
handboortje?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb serieus weinig gereedschap, dan maar morgen.
![]()
Ja maar die heb je ook super duurquote:Op donderdag 13 december 2012 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Elke schoenenwinkel heeft wel nette, zwarte schoenen. Makkelijkste wat je kunt kopen.
Rustig aan.![]()
Dat is maar net wat je er aan uit wil gevenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja maar die heb je ook super duur![]()
Maar ook niet. Schoenenreus, van Haren ...quote:Op donderdag 13 december 2012 23:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja maar die heb je ook super duur
Check dat filmpje danquote:Op donderdag 13 december 2012 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb serieus weinig gereedschap, dan maar morgen.
![]()
![]()
Ja, dat vroeg ik mij ook afquote:Op donderdag 13 december 2012 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie heeft er nu geen houtdraadschroef. Verders, kurk terug in de fles drukken
.
. Haha, ja dat kan ook, maar lijkt me niet de beste optie :p.
![]()
Heb je dan van die nette man in pak pantalon schoenen?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ook niet. Schoenenreus, van Haren ...Rustig aan.![]()
Maybe wel ja.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik speel al jaren een soort van muziekspel.... maybe ken je het...Rustig aan.![]()
Parappa the rappa?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik speel al jaren een soort van muziekspel.... maybe ken je het...![]()
Bitjesquote:Op donderdag 13 december 2012 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook niet, wel een schroevedraaierset incl allerlei bitjeszijn in dezen te kort....
En daarom drink ik dus Canei![]()
![]()
Mja, bij aanschaf helemaal niet bij stilgestaanquote:Op donderdag 13 december 2012 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bitjeszijn in dezen te kort....
En daarom drink ik dus Canei. Ik had er wel 1, die ligt bij het vuil
.
![]()
Is een leuk spel hoorquote:Op donderdag 13 december 2012 23:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vroeger werd het via ICQ gedaan, maar misschien kan ik het verFok!en... moment...
[..]![]()
Waarom niet?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik mij ook af. Haha, ja dat kan ook, maar lijkt me niet de beste optie :p.
Ja hoor.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb je dan van die nette man in pak pantalon schoenen?
Hellew, de kurk sluit de fles ook al af en komt dus al in aanraking met de wijnquote:Op donderdag 13 december 2012 23:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat de wijn dan niet naar kurk smaken?.
Hoe vervoer jij wijnflessen dan? Onderste boven?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hellew, de kurk sluit de fles ook al af en komt dus al in aanraking met de kurk.
![]()
Hoe denk jij dat er mee omgegaan wordt in de supermarkt enzo?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe vervoer jij wijnflessen dan? Onderste boven?![]()
Nou, in ieder geval niet onderste bovenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe denk jij dat er mee omgegaan wordt in de supermarkt enzo?.
![]()
Alles superrustig en netjes in het schap natuurlijk.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe denk jij dat er mee omgegaan wordt in de supermarkt enzo?![]()
![]()
Urgh ... Heeft m'n moeder zo'n ''vriend'' waar ze van af wil omdat ze hem niet aantrekkelijk vindt, gaat ze hem wel lopen zoenen.
Oja, faalquote:Op donderdag 13 december 2012 23:22 schreef muhahaha het volgende:
Vinniiee, kijk dit eens:
[ afbeelding ]Dat ik daar niet aan gedacht heb
![]()
![]()
Ze blijft een vrouw.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:22 schreef Fera het volgende:
Urgh ... Heeft m'n moeder zo'n ''vriend'' waar ze van af wil omdat ze hem niet aantrekkelijk vindt, gaat ze hem wel lopen zoenen.Rustig aan.![]()
Ook hoor.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, in ieder geval niet onderste boven.
Die zitten in dozen verpakt he, en de orderpickers letten echt niet op de boven en onderkant.
Kurk doorduwen, en gewoon die fles leegdrinken, niks aan de hand.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: