SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Ik heb gewerkt in een snackbar 10 jaar geleden ofzo. Fucking Bullshit.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd.
Het wordt gefrituurd in aparte plantaardige olie. Los van de frikadellen enzo.
Wammes!quote:Op donderdag 13 december 2012 23:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Broem broem broem Turq
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Broem broem broem Turq
Ik versta geen Turks.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt in een snackbar 10 jaar geleden ofzo. Fucking Bullshit.
Patat en Snacks worden sws apart gefrituurd......![]()
Tering ey, her seye helal diyorlar ya, ik kan daar echt raar om worden.
Tering ey, dat ze alles halal noemen, daar word ik pissig om. Dat staat erquote:
Als je via Rusland gaat kan je via Circassie gaanquote:Op donderdag 13 december 2012 23:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wammes!
Je kunt trouwens ook via Macedonië
Tering آنها می گویند همه چیز حلال است، و یا، وردن ik kan daar echt raar om worden.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Tering ey, her seye helal diyorlar ya, ik kan daar echt raar om worden.
Nederlandse vriendinnetje wilde het heeeeel graag proeven.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tering ey, dat ze alles halal noemen, daar word ik pissig om. Dat staat er
Patat kan niet halal zijn. Mensen moeten eens logisch nadenken.
Route Groen. Is sneller, Route Rood was ten tijde van de oorlog en Route Blauw is voor de pussy peepz. 1 x gedaan en toen dacht mijn papa wtf is dit voor klote route.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als je via Rusland gaat kan je via Circassie gaan![]()
Hoe gaan de meeste mensen tegenwoordig? ik hoor nooit meer iemand over de vierwieler, alles moet maar met een vogel van metaal tegenwoordig... zal wel hip zijn
Laat me raden! Het smaakte naar patat?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nederlandse vriendinnetje wilde het heeeeel graag proeven.
Naar friet natuurlijk..quote:Op donderdag 13 december 2012 23:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Laat me raden! Het smaakte naar patat?
naar aardappels weliswaar. potato patata.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Laat me raden! Het smaakte naar patat?
welke les? Wat heb je gegeten enzo?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:20 schreef Ambipur het volgende:
Ik ging net les doen en moest bijna kotsen. Echt bijna. Is dit normaal JFM?
Dan zou het broodje van vanavond op de grond liggen. Vies he.
Oh, had geen zin in koken, broodje kroket en thuis soepquote:Op donderdag 13 december 2012 23:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
welke les? Wat heb je gegeten enzo?
Ik heb al twee weken denk ik al niet meer gerend. Word er gek van.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh, had geen zin in koken, broodje kroket en thuis soep
Lesje huppelen, rennen etc. Denk dat het ook mn eten was.
klopt, mijn telefoon..quote:
nah, saka yaptum..quote:
Frituren in plantaardige olie is funest voor je hart. Je gezondheid verneuken is haram.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd.
Het wordt gefrituurd in aparte plantaardige olie. Los van de frikadellen enzo.
wat raad jij aan? Olijfolie?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Frituren in plantaardige olie is funest voor je hart. Je gezondheid verneuken is haram.
Olijfolie is toch ook plantaardig. Shit oxideert en vormt transvetten bij die temperaturen, je helpt jezelf naar de tyfus.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wat raad jij aan? Olijfolie?
Olijfolie was altijd toch zo populair gezond..quote:Op donderdag 13 december 2012 23:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Olijfolie is toch ook plantaardig. Shit oxideert en vormt transvetten bij die temperaturen, je helpt jezelf naar de tyfus.
Frituren doe je in verzadigde vetten, want die zijn stabieler. Ossenwit enzo.
Niks is gezond, wist je dat ademen zelfs dodelijk isquote:Op donderdag 13 december 2012 23:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Olijfolie was altijd toch zo populair gezond..
Niet om te bakken etc..quote:Op donderdag 13 december 2012 23:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omdat mijn zus mij nu niet kan stalken :3quote:
We gaan er dood aanquote:Op donderdag 13 december 2012 23:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Niks is gezond, wist je dat ademen zelfs dodelijk is!!
Waarom kan ze dat niet?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Omdat mijn zus mij nu niet kan stalken :3
Omdat zij in Nijmegen studeert, harharhar!quote:
Ik ben niet helemaal duidelijk.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wellicht moeten we eens stoppen met dat hype, ademen.quote:
zarGon is mijn zus en Julis is mijn broer.quote:
Wat is een goede vervanger dan. Iets dat wat makkelijk te verkrijgen is?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal duidelijk.
Olijfolie wordt inderdaad beschouwd als goed voor je, door de mono-onverzadigde vetten en door de gunstigere omega 6:omega 3 ratio dan bijvoorbeeld zonnebloemolie. Studies tonen een verlaagd risico op cardiovasculaire aandoeningen.
Je moet er alleen niet mee bakken, omdat onverzadigde vetten niet stabiel zijn. Olijfolie moet je onverhit consumeren, in je salade bijvoorbeeld.
Hangt dat niet van de olijfolie afquote:Op donderdag 13 december 2012 23:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal duidelijk.
Olijfolie wordt inderdaad beschouwd als goed voor je, door de mono-onverzadigde vetten en door de gunstigere omega 6:omega 3 ratio dan bijvoorbeeld zonnebloemolie. Studies tonen een verlaagd risico op cardiovasculaire aandoeningen.
Je moet er alleen niet mee bakken, omdat onverzadigde vetten niet stabiel zijn. Olijfolie moet je onverhit consumeren, in je salade bijvoorbeeld.
Ik wist het.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
zarGon is mijn zus en Julis is mijn broer.
Mensen die niet wistenquote:
Sommige soorten zijn van betere kwaliteit, maar het blijft een olie met een groot percentage onverzadigde vetten. Misschien om snel iets te bakken met goede olijfolie maar frituren is echt uit den boze.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hangt dat niet van de olijfolie af?
Ossenwit. Is gewoon het vet van een rund. Is in supermarkten te verkrijgen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat is een goede vervanger dan. Iets dat wat makkelijk te verkrijgen is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik waarschuw je, het is echt plakkerig spul, je was het moeilijk af. Het zorgt ook dat de keuken stinkt. Maar je krijgt wel heerlijke patat.
Kokosvet is ook een optie, maar is moeilijker verkrijgbaar en duurder.This isn't even my final form.
awwquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:04 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ah, bah, Jakkes, Zusje kotst alles over.
Ma is al naast haar, mijn steun is niet van belang atm.quote:
Je bent gewoon lui.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ma is al naast haar, mijn steun is niet van belang atm.
Niet letterlijk van die lappen vet, het is gefilterd enzo. Het ziet eruit als een blok boter maar dan spierwit.quote:
Ik ben niet lui, test me maarquote:
bakken in boter is ook uit den boze he?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niet letterlijk van die lappen vet, het is gefilterd enzo. Het ziet eruit als een blok boter maar dan spierwit.
Pic van jou met: JFM LOVE YOUquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik ben niet lui, test me maar
Ik bak heel vaak in boter, maar alleen dingen die het meteen opzuigen en die niet lang bakken (zoals eieren). Het verbrandt namelijk heel snel. Wel echte boter natuurlijk! Niet margarine of andere geharde plantaardige troep.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
bakken in boter is ook uit den boze he?
Told you!quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Pic van jou met: JFM LOVE YOU
Moe ik nu bang zijn?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]kom wel speciaal voor jou naar de meet.
HarHarHar Ik wil mijn zus en zwager niet lastig vallen met hun intieme video gesprekquote:
Waar heb ik die kuddo aan te danken mevrouw?quote:
De meesten durven geen halve/hele/wazige foto van zichzelf te plaatsenquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Waar heb ik die kuddo aan te danken mevrouw?
Tuurlijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Omg. Laat ze
![]()
Mag ik deze in fobo zetten PWF.
Je zus?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
HarHarHar Ik wil mijn zus en zwager niet lastig vallen met hun intieme video gesprek!
Ik Tinychat liever met mensenquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
De meesten durven geen halve/hele/wazige foto van zichzelf te plaatsenPoesjes.
Dikke hint Ambi, grijp je kans.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik Tinychat liever met mensen
Tiny whut? Middels pics u mean?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik Tinychat liever met mensen
Ik kreeg al een vermoeden dat hij biseksueel was, toen hij eenmaal begon te praten over transseksualiteit en dergelijke.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je zus?
zarGon video't met mij hoor.
Kans?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dikke hint Ambi, grijp je kans.
I dun speak engrish, please recovery this accountquote:
Ik snap hem wel, de wereld verwacht van hem dat hij al dat lekkers met iedereen deelt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:20 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik kreeg al een vermoeden dat hij biseksueel was, toen hij eenmaal begon te praten over transseksualiteit en dergelijke.
Ja want we hosselen whole day longquote:
Hey! Are u taking me in the maling?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
I dun speak engrish, please recovery this account!
Ik snap hem ook wel, maar met mij naar de wallen gaan en daarover praten vind ik weer iets te.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik snap hem wel, de wereld verwacht van hem dat hij al dat lekkers met iedereen deelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Ik heb mijn bril op als je goed kijktquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:22 schreef Levolution het volgende:
PWF, waarom heb je het Guy Fawkes masker op terwijl je gewoon foto's in je fobo hebt?
No taking me in the maling is my dad, how did you know that?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hey! Are u taking me in the maling?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:22 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik snap hem ook wel, maar met mij naar de wallen gaan en daarover praten vind ik weer iets te.waaaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
[..]
Ik snap hem ook wel, maar met mij naar de wallen gaan en daarover praten vind ik weer iets te.Wat doen daar??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik snap hem ook wel, maar met mij naar de wallen gaan en daarover praten vind ik weer iets te.Wat is dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus in plaats van de bril even af te doen voor de foto, deed je een masker over die bril?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:23 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik heb mijn bril op als je goed kijkt
This isn't even my final form.
Kindaquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat is deze
[..]
Dus in plaats van de bril even af te doen voor de foto, deed je een masker over die bril?
HarHarHar, we hebben niks verkeerds gedaanquote:
I is slim eh? You not see that so good.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:23 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
No taking me in the maling is my dad, how did you know that?
/b/ro?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Noujah je delivart in ieder geval.
Oh you so nasty!quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I is slim eh? You not see that so good.
Met je Engrish. Det!
very very slechtquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
HarHarHar, we hebben niks verkeerds gedaan
Gelukkig ontmoet ik wel een paar basen op de meetquote:
So you never used the Fap roulette?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niet meer, was lurker vroeger.
wie daaaanquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Gelukkig ontmoet ik wel een paar basen op de meet
Ik had alles al gedaan, was niks aan voor mij.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
So you never used the Fap roulette?
Naja, omfsy ik zoveel clones (had) zit ik er wel ergens tussenquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik had alles al gedaan, was niks aan voor mij.
Geen summerfag toch?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik had alles al gedaan, was niks aan voor mij.
wel leuke fobo.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Naja, omfsy ik zoveel clones (had) zit ik er wel ergens tussen
quote:
ah, bedankt. Het koste mij wel even bloed zweet en tranen, maar heb toch iets moois in elkaar kunnen zetten. Bedankt dat je het opmerkt.quote:
Naja, beetje custom mod, brony spam en summerfags met leuke dingen en veel repost. wat wil je meer?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het is nu toch niks anders meer.
ONZ is voor sukkels man.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:34 schreef PlayingWithFire het volgende:
Maar eey, wat is dezen. ONZ is saai?
Banksy?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Echt net Banksy. Zeer hoog niveau ja
Hahaha, maar vroeger kon je er tenminste nog flamen etc.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:36 schreef Levolution het volgende:
Jij bent geen sukkel hoor, jij bent cool.
Maar die andere sukkels.
Ik heb KLB1.0 toch altijd beter gevonden voor geflame en getroll.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:37 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hahaha, maar vroeger kon je er tenminste nog flamen etc.
Eey ik kon op ONZ destijds 25 topics vol met derp gezichtjes vol spamen. Don't underestimate ONZ 1.0quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb KLB1.0 toch altijd beter gevonden voor geflame en getroll.
ONZ was zo nep en vol mensen die te hard leuk probeerden te doen. In KLB ging de shit dieper, het was cynischer.
Die shit is toch niet diep man.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Eey ik kon op ONZ destijds 25 topics vol met derp gezichtjes vol spamen. Don't underestimate ONZ 1.0
Als je eens wist hoeveel mods er diep getraumatiseerd van raaktenquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die shit is toch niet diep man.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Als je eens wist hoeveel mods er diep getraumatiseerd van raakten!
trustenquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:50 schreef PlayingWithFire het volgende:
Naja, oude rakkers. Ik ga maar eens een film kijken. Alvast welterusten schatte boutjes.
quote:
Nee, laat me niet alleen achter.quote:Op vrijdag 14 december 2012 01:18 schreef Levolution het volgende:
Iyi geceler Turq
bende mi yatsam napsam
Wees blij, ik ben ongevoelig voor cafeïne, ik kan zo een kan wegdrinken en alsnog in slaap vallen.quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 19:02 schreef TheMagnificent het volgende:
En dit is Hahambaşı Itzhak Weissman II.DafuqSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie deze nu pas
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2012 09:30:39 ]
ik voelde me niet aangesproken toen je zei ''sunshines''quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:34 schreef Ambipur het volgende:
Sinds wanneer beantwoord jij mijn goedemorgen niet meer?
Hoe voel je je wel aangesproken dan? Kan mijn post wel even aanpassen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
ik voelde me niet aangesproken toen je zei ''sunshines''
Maak er maar een godengroet vanquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe voel je je wel aangesproken dan? Kan mijn post wel even aanpassen.
Xaban, bak... Ben Doguluyum, lafda kalmasin, daar hangen consequenties aan. Asiret falan, bilirsin.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Bitince kom jij naar de housewarming, foto ya ne gerek var
Napirsen loo gurbanquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:47 schreef Ambipur het volgende:
Ben Erzincanliyim toch, Weiss. Vraag maar rond, die zijn fucked up psycho.
Koye bagli, onze koy spreekt voornamelijk Koerdisch. Alleen tegen leken als ik spreken ze Turks.quote:
Nigger pls...quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:52 schreef xaban06 het volgende:
Trouwens sommige kunnen weer oke zijn, mijn kapper is er 1
Nee, hij is Berber.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:52 schreef xaban06 het volgende:
Trouwens sommige kunnen weer oke zijn, mijn kapper is er 1
Niet alleen Xaban hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Daarom ustune basa basa yazdim... Xaban is best simpel
Je wilde het dus horen dat kurtler best wel shit zijnquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Daarom ustune basa basa yazdim... Xaban is best simpel
Nee, eigenlijk wilde ik daar geen reactie op. Van zo'n kaba persoon als jij had ik het wel weer verwacht. Immers onderscheid tussen een Koerd en een PKK sympathisant is logischerwijze best lastig uit te leggen aan types als jij.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:02 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je wilde het dus horen dat kurtler best wel shit zijn
Ja. Mijn tosti is interessanter.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:05 schreef Weissman het volgende:
Een discussie over koerden en PKK is zooooó 2007![]()
Dit kan echt niet meer, dames
her kurtun icinde bi kurdistan ruyasi vardir ve zamani ve yeri geldiginde pkk destekleyenler cokquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk wilde ik daar geen reactie op. Van zo'n kaba persoon als jij had ik het wel weer verwacht. Immers onderscheid tussen een Koerd en een PKK sympathisant is logischerwijze best lastig uit te leggen aan types als jij.
Maar joh, doe wat jou gelukkig maakt.
Ambi hij wil zeggen dat je dik bent.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Voedsel senin icin ne zaman onemli olmadiki
quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ambi hij wil zeggen dat je dik bent.
Nee lieverd, niet bij jou.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:11 schreef Arcadia het volgende:
Ik ben publiekelijk aant fokken met mijn lappie op Antwerpen Centraal. Is dit een beetje aandacht vragen
Niet fokken, jij.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ambi hij wil zeggen dat je dik bent.
In Antwerpen zou ik me eerder zorgen maken om Joden dan om fokkersquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:13 schreef Arcadia het volgende:
Ik hoop serieus niet dat er zo'n bebrilde lange gozer met een uitpuilende adamsappel aan me vraagt of hij Computerprobleem kent, waarna hij zijn badge laat zien dat hij de officiele is
zirlama hemen, tostunu yequote:Op vrijdag 14 december 2012 10:11 schreef Ambipur het volgende:
Xaban, praat eens geen onzin...Her Kurt blabalblalbalbalalba.
Je gaat om met Marokkanen, nu begrijp ik waar het bij jou mis is gegaan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:14 schreef Arcadia het volgende:
Kreeg ik gisteren ineens app van een onbekend nummer. "Zyt gy den oer", was zogezegd een meisje dat mij bewonderde van veraf en dan ineens aan een van mijn vrienden nummer had gevraagd, bleek het zo'n oude Marokkaanse vriend te zijn die testte of ik zou flirten met onbekende meisjes.
Racist.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je gaat om met Marokkanen, nu begrijp ik waar het bij jou mis is gegaan.
Is ie homo ofzo?quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:14 schreef Arcadia het volgende:
Kreeg ik gisteren ineens app van een onbekend nummer. "Zyt gy den oer", was zogezegd een meisje dat mij bewonderde van veraf en dan ineens aan een van mijn vrienden nummer had gevraagd, bleek het zo'n oude Marokkaanse vriend te zijn die testte of ik zou flirten met onbekende meisjes.
Kom maar naar mij poesje.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Thuisgebleven vanwege maagpijn.
Klopt... Voor jou maak ik een uitzondering..quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij hebt liever een kater.
Tja, geef ze eens ongelijk...quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
her kurtun icinde bi kurdistan ruyasi vardir
hoe voelde het?quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb zijn kontje al eens geknepen..
Ga je soep maken enzo?quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:43 schreef Ambipur het volgende:
Tfoe, gaat die chick me gewoon negeren.
Google doet het weer niet ?quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:26 schreef Ziba het volgende:
Turkse mensen, wat betekent fistik, Izmirli en sade? Is fistik nou echt pinda en sade eenvoudig?
Context?quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:26 schreef Ziba het volgende:
Turkse mensen, wat betekent fistik, Izmirli en sade? Is fistik nou echt pinda en sade eenvoudig?
En dat allemaal in 1 zin?!quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:26 schreef Ziba het volgende:
Hoe zou jij het woord 'schat' vertalen/uitleggen zonder context?quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:33 schreef Ziba het volgende:
[..]
Izmili - geen vertaling
Fistik - pinda (is dat echt zo?) en sade eenvaoudig?!
Oh?quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wordt in sommige regio's ook als belediging gebruikt dus dit hoeft niet te kloppen.
İzmirli is iemand die uit de plaats Izmir komt. Fıstık betekent pinda, maar het wordt ook gebruikt om er een aantrekkelijk meisje mee aan te duiden (vergelijkbaar met het Engelse 'babe'). Sade is inderdaad eenvoudig of naturel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:26 schreef Ziba het volgende:
Wederom, context, dus in wat voor zin? Fistik is letterlijk een nootje, maar kan ook schat zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:36 schreef Ziba het volgende:
Is fistik schat? Nou zit geen verhaal achter, joh. Zowat. Iemand stuurt stelselmatig berichten en nu wil ik wel eens weten wat het eigenlijk betekent zonder het te vragen aan die persoon.
Niet geloven Ziba, hij is aan het trollen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
İzmirli is iemand die uit de plaats Izmir komt. Fıstık betekent pinda, maar het wordt ook gebruikt om een aantrekkelijk meisje mee aan te duiden (vergelijkbaar met het Engelse 'babe'). Sade is inderdaad eenvoudig of naturel.
Serieus?quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wordt in sommige regio's ook als belediging gebruikt dus dit hoeft niet te kloppen.
Ik vraag dan ook niet om het verhaal erachter, maar om de context. Als je het ergens hebt gelezen kan het heel wat anders betekenen dan wanneer iemand het tegen jou zegt. Daarom, context.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:36 schreef Ziba het volgende:
Is fistik schat? Nou zit geen verhaal achter, joh. Zowat. Iemand stuurt stelselmatig berichten en nu wil ik wel eens weten wat het eigenlijk betekent zonder het te vragen aan die persoon.
Wat is sade nou dan? Bruiloft sade?quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wederom, context, dus in wat voor zin? Fistik is letterlijk een nootje, maar kan ook schat zijn.
Sade kan beledigend zijn, maar ook als compliment bedoeld.
Izmir staat bekend om haar mooie meisjes, dus misschien vandaar dat hij vroeg of je İzmirli bent. Een soort compliment dus.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:39 schreef Ziba het volgende:
[..]
Serieus?Het begint vorig jaar met bruiloft sade?
Alsof hij mij op een bruiloft heeft gezien wat best kan. Daarna hallo guzelik (ik weet wat het is). Daarna drie keer slm. Daarna hallo fistik! En dat soort onzin. Daarna of ik Izmirli ben dus of ik Turk ben blijkbaar terwijl ik geeneens een Turkse naam heb.
Zwakbegaafde Turk dus. Ik dacht al zie ik eruit als een pinda (molukkers) ofzo.
!
Wat zijn beledigende scheldwoorden in het Turks?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:41 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zeg de vertaling er eens bij dan. Google vertalen klopt nooit.
Oki grappig. Danku.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is een bruiloftszaal in zaandam. Sade dugun salonu.
zG ben jij er al achter wie dit is ?quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:51 schreef fb12fb12 het volgende:
Lekker zijknat door de regen een kop warme chocomel lekker toch?
En JFM negeert mij... Die kan ik niet hosselen zo.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:22 schreef Weissman het volgende:
Hij negeert mij. Vraag jij het maar.
Bij mij heeft het meer dan een jaar geduurd, laat die sukkel maar beter zijn best doen. Met ''ik kom van sgool, regen, kkstress'' red je het echt nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Laat die jongen toch met rust. Zijn we niet ooit allemaal op die manier het topic binnengedruppeld en door sommigen uitgemaakt voor kloon?
Ik ben niet hossablequote:Op vrijdag 14 december 2012 16:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
En JFM negeert mij... Die kan ik niet hosselen zo.
Nee, ik werd zelfs uitgenodigd.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Laat die jongen toch met rust. Zijn we niet ooit allemaal op die manier het topic binnengedruppeld en door sommigen uitgemaakt voor kloon of iets anders? Maar die guler enzo zijn natuurlijk een ander verhaal.
Soms vraag je er bijna omquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:43 schreef Weissman het volgende:
Trouwens ik word nog steeds elke dag hier uitgemaakt voor van alles, but I'm comfortable with that. Dus TM, niet zeiken.
Niet zo miepen jankebalquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:43 schreef Weissman het volgende:
Trouwens ik word nog steeds elke dag hier uitgemaakt voor van alles, but I'm comfortable with that. Dus TM, niet zeiken.
Jonge hiero 4 slokken en bierfles leeg wat wil je doen dan.quote:
ik heb amenth en gulmez hier dikke bempi zwarte audi die boys met die pipas kom fittiequote:Op vrijdag 14 december 2012 18:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jonge hiero 4 slokken en bierfles leeg wat wil je doen dan.
Ik haal mijn oostenrijkse kamaraden erbij porche panamera en cayenne turbo alles kom maar vriend.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
ik heb amenth en gulmez hier dikke bempi zwarte audi die boys met die pipas kom fittie
Nais.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:31 schreef xminator het volgende:
Het rentepercentage voor de studiefinanciering van 2013 is bekend. Het is vastgesteld op 0,6 procent.
Zolang je recht hebt op studiefinanciering wijzigt het rentepercentage over je lening en/of prestatiebeurs jaarlijks. Daarna wordt het rentepercentage steeds vastgesteld voor een periode van vijf jaar.
Lets party niggasssss![]()
![]()
Jij lijkt mij echt pinti. Je juicht alleen maar bij gratis dingen, korting, tweede gratis Whopper of dit..quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:31 schreef xminator het volgende:
Het rentepercentage voor de studiefinanciering van 2013 is bekend. Het is vastgesteld op 0,6 procent.
Zolang je recht hebt op studiefinanciering wijzigt het rentepercentage over je lening en/of prestatiebeurs jaarlijks. Daarna wordt het rentepercentage steeds vastgesteld voor een periode van vijf jaar.
Lets party niggasssss![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij lijkt mij echt pinti. Je juicht alleen maar bij gratis dingen, korting, tweede gratis Whopper of dit..
Herhaal het dan ook niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:07 schreef fb12fb12 het volgende:
Waarom zegt iedereen steeds dat ik een kloon ben dat verveeld wel na een tijdje
Sowiesoquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij lijkt mij echt pinti. Je juicht alleen maar bij gratis dingen, korting, tweede gratis Whopper of dit..
Nee, sorry. Ik noem dit niet slim bezig zijn..quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Sowieso
En dat noem je geen pinti dat noem je slim bezig zijn. Pinti is iets of iemand die geen geld uitgeeft of gunt aan anderen. Dat is niet het geval.
Dus jij wilt zeggen als jij bijvoorbeeld een hypotheek zou afsluiten dat je bij de eerste beste plek die lening zou accepteren? Dat geintje heeft mij duizenden euro's bespaart, vind je het gek dat ik blij daarvan word?quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik noem dit niet slim bezig zijn..Ieder zn ding, hoor.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:17 schreef xminator het volgende:
Mooiste actie die ik ooit heb meegemaakt is voor 1200 euro bij bol.com het volgende gekocht:
Fornuis en vriezer voor mn moeder. TV voor in de woonkamer. Tomtom voor mn vader. Laptop voor mezelf en allemaal andere kleine dingetjes. Heb nog 500 euro besteltegoed over![]()
Oftewel circa 3200 euro aan spulletjes voor 1200 eypo.
Pintilik zou dan het geval geweest zijn als ik het alleen aan mezelf zou besteden
Hahhhaahahhaha Jaaaaaaaaaaaaa, je voelt je beledigdquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Dus jij wilt zeggen als jij bijvoorbeeld een hypotheek zou afsluiten dat je bij de eerste beste plek die lening zou accepteren? Dat geintje heeft mij duizenden euro's bespaart, vind je het gek dat ik blij daarvan word?
Dat noemt men nou nietsgunners aka gierige mensen, zelf wel profiteren maar niet aan andere mensen vertellen hoe dat moet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:19 schreef Ambipur het volgende:
Ik zou waarschijnlijk ook blij zijn als ik korting kan hosselen etc, maar om dit vol trots te melden etc.. Nee.
Waarom.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:18 schreef zarGon het volgende:
Turkije doet niet mee met Eurovisie Songfestival 2013!.
X, ik vind je Pinti. En nu vind ik je een Pinti die zich aangevallen voeltquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat noemt men nou nietsgunners aka gierige mensen, zelf wel profiteren maar niet aan andere mensen vertellen hoe dat moet.
Oh nee, niet vandaag. Denk na de vakantie.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ging je niet naar Mahzen?
Ja, je hebt geen reactie op mijn berichtquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
X, ik vind je Pinti. En nu vind ik je een Pinti die zich aangevallen voelt
Ik ga ook wel binnekort denk ik.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh nee, niet vandaag. Denk na de vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |