Dit was echt gebeurdquote:
Fipo zeg je als je begint met fappen, lapo op het einde.quote:
stoerquote:Op donderdag 13 december 2012 21:58 schreef Schpast het volgende:
[..]
Fipo zeg je als je begint met fappen, lapo op het einde.
Mensen die zich hier nog over verbazenquote:Op donderdag 13 december 2012 22:00 schreef Kwalberto het volgende:
mensen die dit niet gelovenkom eens van je zolderkamer dit is gwn normaal
?
levenloze nerdjes lolquote:Op donderdag 13 december 2012 22:04 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Mensen die zich hier nog over verbazen
Goede comebackquote:Op donderdag 13 december 2012 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ah we hebben een fan
KLB / Moeilijke chicks
welk stuk stront zet er nou een hoofdletter aan het einde van een woord. nog nooit zo'n lelijke naam gezien.quote:
tja kan er niets aan doenquote:Op donderdag 13 december 2012 22:06 schreef tarantism het volgende:
[..]
welk stuk stront zet er nou een hoofdletter aan het einde van een woord. nog nooit zo'n lelijke naam gezien.
bioscoopbon gebruikt van die actie?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit was echt gebeurdals je mij niet gelooft mij best hoor even goeie vrienden!
kloptquote:Op donderdag 13 december 2012 22:07 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
bioscoopbon gebruikt van die actie?
Of bij het landen van een vliegtuigquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:23 schreef Jachtgeweer het volgende:
Mensen die klappen aan het einde van de film is nog erger
Ook dat jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:47 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Of bij het landen van een vliegtuig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KLB teh Movie, dat zal me een kaskraker worden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat mensen dat doen eerlijk gezegd. Ja op een FOK! filmpremière wellicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |