LOL!!quote:
Whehe.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:07 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
LOL!!
Uiteraard. Wat is er mooier dan iemand die eigenlijk mijn antwoorden wil horen en niet jullie, veel dichter bij de waarheid zijnde, antwoorden en wellicht mijn plannen ook nog uitvoert. Denk aan het mogelijke topic of de update! Maar ja, al jullie waarheidsridders hebben het reeds verpest.
Sorry maar dat komt op mij over als een gefrustreerde muts waar je beter vanaf kan zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:48 schreef PowerWindows85 het volgende:
[..]
Ik heb dus letterlijk geschreven:
Ik heb geen zin om onbeschoft behandeld te worden, of om belogen en aan het lijntje gehouden te worden.
Ben dan gewoon duidelijk over wat je wilt....
En als antwoord kreeg ik:
Ik zit niet op zulke irritante berichten te wachten en ben er helemaal klaar mee. Dus doe vooral geen moeite meer! De groeten!!!
Niet meer en niet minder...
Yep, en daar heb ik me dus maar bij neergelegd...quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:41 schreef Njosnavelin het volgende:
TS, laat gewoon zitten deze, dat wordt niks meer.
Waarschijnlijk heeft zij nu andere dingen aan haar hoofd, of ziet ze het niet zitten met jou. Denk niet dat je echt iets fout hebt gedaan, dit was gewoon even geen goede match.
De kroeg wordt alleen steeds leger....quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:36 schreef Friek_ het volgende:
Zit je nu nog steeds na te denken over die dame? Ga gewoon eens naar de kroeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |