abonnement Unibet Coolblue
pi_120504624
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:24 schreef Natalie het volgende:

[..]

Hij stond er nog, hoor :)
Het enorme slot zal de evt. dieven wel hebben afgeschrikt. Hihi.
Ook meteen even langs 't reisbureau gefietst: de zomervakantie moet binnenkort toch ook geregeld worden. Twee vliegen in één klap.

Alles goed btw? Ook vakantie?
Natalie feli! ;)
pi_120505251
quote:
9s.gif Op woensdag 19 december 2012 13:15 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Ik heb altijd vakantie...
O.. dat klinkt niet als iets vrolijks.
Ik weet dat je op zoek bent naar werk, of course. 't Is economisch gezien een moeilijke tijd & dat we dichtbij de feestdagen zitten zal ook niet helpen.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_120505303
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2012 13:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Natalie feli! ;)
Dank u :D
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_120506074
quote:
11s.gif Op woensdag 19 december 2012 13:33 schreef Natalie het volgende:

[..]

O.. dat klinkt niet als iets vrolijks.
Ik weet dat je op zoek bent naar werk, of course. 't Is economisch gezien een moeilijke tijd & dat we dichtbij de feestdagen zitten zal ook niet helpen.
Zwijg me van die economie... Werklozen zijn er de dupe van, maar toch zit iedereen nog altijd op onze kap. Ze mogen voor mijn part zelf werkloos worden.
pi_120506161
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 13:54 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Zwijg me van die economie... Werklozen zijn er de dupe van, maar toch zit iedereen nog altijd op onze kap. Ze mogen voor mijn part zelf werkloos worden.
Mja, de huidige economie is niet echt een topic om vrolijk van te worden.
Wie weet moeten we het over wat anders hebben.
Even denken, hoor!
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  woensdag 19 december 2012 @ 18:57:01 #156
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_120517725
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 13:56 schreef Natalie het volgende:

[..]

Mja, de huidige economie is niet echt een topic om vrolijk van te worden.
Wie weet moeten we het over wat anders hebben.
Even denken, hoor!
moeilijk he, iets anders dan "economie"

Het valt mij altijd op dat rond kerst er meer kaarsjes branden op het kerkhof.
Daar waar het vaak de christelijke boodschap betreft en het heidense lichtfeest, zie ik dus ook ouder en gemiste geliefden verering.
Ook ik breng dezer dagen bezoek aan het kerkhof. om die reden.

Hoe is dat bij jullie eigenlijk?
There is only one religion
pi_120517906
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 18:57 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

moeilijk he, iets anders dan "economie"

Het valt mij altijd op dat rond kerst er meer kaarsjes branden op het kerkhof.
Daar waar het vaak de christelijke boodschap betreft en het heidense lichtfeest, zie ik dus ook ouder en gemiste geliefden verering.
Ook ik breng dezer dagen bezoek aan het kerkhof. om die reden.

Hoe is dat bij jullie eigenlijk?
Ben onlangs nog bij opa's graf geweest, maar niet vanwege een christelijke boodschap ofzo.
Loop sowieso graag over begraafplaatsen. Zo rustgevend en stil.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  woensdag 19 december 2012 @ 19:11:24 #158
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_120518346
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 19:01 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ben onlangs nog bij opa's graf geweest, maar niet vanwege een christelijke boodschap ofzo.
Loop sowieso graag over begraafplaatsen. Zo rustgevend en stil.
met die christelijke boodschap bedoelde ik het kerstfeest zelve.
Maar toch zie ik dan juist veel bezoek aan de begraafplaats plaatsvinden, dat heeft iegenlijk weinig (naar mijn idee) met kerst te maken.
There is only one religion
pi_120518449
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 19:11 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

met die christelijke boodschap bedoelde ik het kerstfeest zelve.
Maar toch zie ik dan juist veel bezoek aan de begraafplaats plaatsvinden, dat heeft iegenlijk weinig (naar mijn idee) met kerst te maken.
Naastenliefde, waarschijnlijk.
De mensen die je bent verloren extra missen op dit soort dagen die je normaal met je familie doorbrengt.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  woensdag 19 december 2012 @ 19:16:20 #160
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_120518548
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 19:13 schreef Natalie het volgende:

[..]

Naastenliefde, waarschijnlijk.
De mensen die je bent verloren extra missen op dit soort dagen die je normaal met je familie doorbrengt.
Ja precies ,nou is het ook echt een familie feest , maar je hoort hier eigenlijk erg weinig over tijdens het feest.
ook jouw antwoord duidt op een gok (het woordje waarschijnlijk)
There is only one religion
pi_120518709
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 19:16 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ja precies ,nou is het ook echt een familie feest , maar je hoort hier eigenlijk erg weinig over tijdens het feest.
ook jouw antwoord duidt op een gok (het woordje waarschijnlijk)
Voor mij is het vanzelfsprekend, maar denk niet dat het voor iedereen geldt. Vandaar de 'waarschijnlijk'.
Plus dat ik zelf niet speciaal ivm kerst naar 't graf van m'n opa ga. Die bezoek ik omdat ik hem altijd mis.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  woensdag 19 december 2012 @ 19:23:28 #162
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_120518901
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 19:19 schreef Natalie het volgende:

[..]

Voor mij is het vanzelfsprekend, naastenliefde, maar denk niet dat het voor iedereen geldt. Vandaar de 'waarschijnlijk'.
Plus dat ik zelf niet juist met kerst naar 't graf van m'n opa ga :)
in jouw beleving is naasteliefde zowel ten opzichte van je levende dierbaren als van de dode dierbaren een vanzelfsprekendheid, alsmede een bezoek brengen.
Mag ik jouw mening zo verwoorden ?
There is only one religion
pi_120518979
Kerst lijkt voor veel mensen een 'feest' van veel verplichte familiebezoekjes en je volstampen met eten. Heb dan nooit begrepen. Niemand schrijft voor waar je naartoe moet met kerst. Als je dan toch ergens de feestdagen wil doorbrengen, doe dat dan bij mensen waarvan je houdt, waar je graag bent. Ga je niet verplicht zitten voelen om die door te brengen bij 'die oom en tante die alleen maar aan je kop zeuren'. En als je geen zin hebt om je vol te proppen, dan moet je dat niet doen. Als je geen kerstkaarten wil sturen omdat je vindt dat 'je alleen de kas van TNT zit te spekken', dan moet je 't niet doen.
Zoveel mensen leggen zich zoveel verplichtingen op die geen verplichting hoeven zijn. Het is zo jammer van zo'n feest dat een positieve uitstraling moet hebben, geen negatieve.

[ Bericht 0% gewijzigd door Celestien op 19-12-2012 19:30:14 ]
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_120519138
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 19:23 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

in jouw beleving is naasteliefde zowel ten opzichte van je levende dierbaren als van de dode dierbaren een vanzelfsprekendheid, alsmede een bezoek brengen.
Mag ik jouw mening zo verwoorden ?
Dat mensen overleden zijn, betekent niet dat ik niet meer van ze hou, of ze niet meer mis.

Dierbaren die - gelukkig! - nog rondwandelen op deze aarde, die mag je best laten weten dat ze belangrijk voor je zijn. Mensen uiten dat te weinig in mijn optiek, nemen het voor lief. En dat kan je met kerst doen, maar ook op andere momenten.
Op die manier mag je het verwoorden, als je dat wil.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  woensdag 19 december 2012 @ 19:38:39 #165
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_120519614
Nou ja het is 1 mening ,die ik opzich heel goed kan volgen.
Over de verplichtingen (zoals kaartjes sturen, onplezante verplichte familiediners, etc) denk ik ongeveer hetzelfde , als je er geen zin in hebt ,niet doen.
Dank voor je antwoorden ^O^
There is only one religion
pi_120519774
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 19:38 schreef Dance99Vv het volgende:
Nou ja het is 1 mening ,die ik opzich heel goed kan volgen.
Over de verplichtingen (zoals kaartjes sturen, onplezante verplichte familiediners, etc) denk ik ongeveer hetzelfde , als je er geen zin in hebt ,niet doen.
Dank voor je antwoorden ^O^
Geen probleem :)
Blij dat ze... uhmmm... in goede aarde vallen. Hahaha!
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_120521533
'n Avond

Als kers op de taart plots ook nog keelpijn, maar goed, dat nemen we voor wat het is aangezien dat snel overgaat.
pi_120523254
quote:
18s.gif Op woensdag 19 december 2012 20:13 schreef Little_Dolls het volgende:
'n Avond

Als kers op de taart plots ook nog keelpijn, maar goed, dat nemen we voor wat het is aangezien dat snel overgaat.
Stepsils :Y
Een dagje volhouden en je keelpijn is verleden tijd.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_120523407
quote:
18s.gif Op woensdag 19 december 2012 20:13 schreef Little_Dolls het volgende:
'n Avond

Als kers op de taart plots ook nog keelpijn, maar goed, dat nemen we voor wat het is aangezien dat snel overgaat.
Het zit je ook niet altijd mee he? :P
  woensdag 19 december 2012 @ 20:41:55 #170
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_120523448
andere mogelijkheid, kopje lauw water +theelepel zout even roeren en gorgelen maar.
succes verzekerd(dat is tegen infectie)
Voor verzachting van de keel is een beker warme melk met honing een toppertje :P
There is only one religion
pi_120523916
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 20:41 schreef Dance99Vv het volgende:
andere mogelijkheid, kopje lauw water +theelepel zout even roeren en gorgelen maar.
succes verzekerd(dat is tegen infectie)
Voor verzachting van de keel is een beker warme melk met honing een toppertje :P
Ik kan niet eens gorgelen. Maar je hebt helemaal gelijk: zout helpt tegen infectie.
En dat geldt ook voor honing. :Y
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_120523956
* Natalie zit met vakantiebrochures voor de pc :@
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  woensdag 19 december 2012 @ 21:02:05 #173
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_120524512
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 01:02 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Waarom niet?

Welterusten, trouwens :W
Omdat het dan niet meer leuk is! ;)
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_120526471
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 20:50 schreef Natalie het volgende:
* Natalie zit met vakantiebrochures voor de pc :@
Wow! Heerlijk hoor, vakantie :P
pi_120527162
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 21:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Wow! Heerlijk hoor, vakantie :P
Voor de zomer *O*
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')