ik woon al 32 jaar in den haag.. dus het kan best dat ons pad al eerder gekruist heeftquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
En ergens kwam Barretje me enom bekend voor, tenminste toen ze al lang en breed weg was en ik mezelf weer een beetje onder controle had.

ik ben nu zoo moe dat ik al wel op bed lig maar de puf niet heb om onder de dekens te gaan liggenquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zij is ook niet moe te krijgen hè, of ze kan het heel goed verbergen

Maar ik herken ook (en vooral ook) je stem! Maar ik krijg opeens een ingeving. JIj was in een flmpje van Jhon Carter of niet?quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik woon al 32 jaar in den haag.. dus het kan best dat ons pad al eerder gekruist heeft
dat, plus dat mijn zusje 3 straten verderop woont

juh.. die kauwgomkauwende blonde troela jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ik herken ook (en vooral ook) je stem! Maar ik krijg opeens een ingeving. JIj was in een flmpje van Jhon Carter of niet?

quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
juh.. die kauwgomkauwende blonde troela ja

quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
 !!
!! 

quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]!!
Ik snapte al echt niet waar ik je van zou kunnen kennen en dat jij ook niet iets had gezegd van hee ik ken jou ergens van (ervan uit gaande dat jij niet totaal van slag was).

FOK!tv - 600 FOK!kers bij John Carter premièrequote:Op vrijdag 14 december 2012 00:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]

Ja naja dat is logisch denk ik, ik heb jou in de zaal ook niet gespot, maar heb wel het filmpje achteraf gekeken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. ach..
waarom ik TOEN voor de camera moest weet ik ook niet hoor..
en ik was gewoon een beetje moe..ik was wel benieuwd of ik de ontvanger in den haag zou kennen, maar er ging geen lichtje branden iig.. sorry

quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:29 schreef MPG het volgende:
[..]
FOK!tv - 600 FOK!kers bij John Carter première

quote:

het is maar goed dat we -met vooruitziende blik- niet bij jou langs zijn gekomenquote:

Noujaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het is maar goed dat we -met vooruitziende blik- niet bij jou langs zijn gekomen

inclusief sjaaltje hoor!quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
En ik had ook niet de link gelegd tussen de foto's in dit topic en dat filmpje, het was vooral je stem en het sjaaltje (geen idee of je toen een sjaaltje omhad hoor)

)
 )

hmmpff.. in dat geval was ik nu NOG niet thuis geweest !quote:

Hmmja, het had wel nog een dikke 200 km extra aan de trip toegevoegd jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmmpff.. in dat geval was ik nu NOG niet thuis geweest !
 .
 .  .
 .

als JIJ nou volgend jaar een pakket in elkaar knutseltquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmja, het had wel nog een dikke 200 km extra aan de trip toegevoegd ja.
Volgend jaar een ander rondje doen dus.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |