Je mag het echt helemaal zelf bepalen. Wat jou het beste uitkomt of het leukste lijkt of.. naja, wat je wil dusquote:Op donderdag 13 december 2012 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
Kennen jullie dat gevoel dat je bijna ontploft van alles? Zo voel ik me nu. Sowieso ga ik straks eerst aan de pakjes ruiken, beetje een vreemde tic van me.moet ik echt ALLES al uitpakken of mag ik ook een paar bewaren voor kerst?
Haal die meuk er toch gewoon af! Je bent al getrouwd, je zit binnen, niemand die het zietquote:Op donderdag 13 december 2012 23:38 schreef knoblaucha6 het volgende:
Liesje...en
![]()
(emomomentje, wat ontzettend lief! (en moet écht waterproof mascara kopen want het loopt weer eens goed stevig uit vandaag))
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja maak jij d'r nog nieuwsgieriger![]()
Die pakjes mogen gewoon open wanneer ze daar zin in heeft
Meteen een kort pittig kapsel laten aanmeten dan maar?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Haal die meuk er toch gewoon af! Je bent al getrouwd, je zit binnen, niemand die het zietVolgens mij ben je inmiddels een pandabeertje met al die doorgelopen mascara
En wat is daar mis meequote:Op donderdag 13 december 2012 23:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Meteen een kort pittig kapsel laten aanmeten dan maar?
Wel ja, en ik denk op mijn oude dag nog redelijk een beeldig te wezen, en een pittig kapsel heb ik al 30 jaar, wat niet anders kan met pietlullekuttehaar . 3 sprietenhandel en zoquote:Op donderdag 13 december 2012 23:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Meteen een kort pittig kapsel laten aanmeten dan maar?
Welcome home en lekker slapen na een wel héél drukke dagquote:Op donderdag 13 december 2012 23:44 schreef Barretje80 het volgende:
ZO.. thuis
PROOST!
morgen volgt er nog wel een klein verslagje van onze kant!
voor nu: bedankt lieve gevers en geniet lieve ontvangers!
En jullie bedankt voor de wereldreis die jullie gemaakt hebbenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:44 schreef Barretje80 het volgende:
ZO.. thuis
PROOST!
PROOST!quote:Op donderdag 13 december 2012 23:44 schreef Barretje80 het volgende:
ZO.. thuis
PROOST!
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan niet anders dan me melden hier! Eigenlijk wilde ik in het topic anoniem blijven omdat ik zo bang ben dat mensen denken dat ik misbruik van mijn modpowers ofzo. Maar ik ben wel echt doelgroep.
Barretje kwam klopte net aan (geen bel) en toen ik open deed stond er een enorme doos voor mijn deur. Geen barretje dus dat vond ik wat vreemd. Zie ik haar bij de auto staan om nog zo'n enorme doos te pakken. Ik kon er echt niets aan doen maar ik moest er heel hard van huilen. Ik heb net beide dozen open gemaakt en ben toen weer snel op mijn bank gaan zitten. Ik durf niet eens verder te kijken, een hele doos vol kado's en een hele doos vol eten en drankjes.
Ik heb foto's gemaakt die zal ik zo even uploaden maar moest eerst hier posten vond ik. Ik weet van gekkigheid niet eens wat ik moet doen.
Lieve lieve gever, enorm!! bedankt!
Mijn vriend zegt: " zij ziet er goed uit voor haar leeftijd......geen idee hoe jong ze is"quote:Op donderdag 13 december 2012 23:44 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Wel ja, en ik denk op mijn oude dag nog redelijk een beeldig te wezen, en een pittig kapsel heb ik al 30 jaar, wat niet anders kan met pietlullekuttehaar . 3 sprietenhandel en zo![]()
![]()
Daarbij wil ik niet boenen, dat geeft extra rimpels en daarom dus geen waterproof zooi (en Ireth, manlief is half stekeblind als het om mij gaat, die ziet niet eens meer of ik wel of niet opgetut ben, die is gewoon aan me gewénd, met of zonder plamuurzooi , voor hem ben ik altijd bééldig![]()
Dat heb je na 30 jaar gezamelijke trouwe dienst_O_ )
quote:
Bar, LDG en ik hadden het vanmorgen al over de potlodentestquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:10 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Mijn vriend zegt: " zij ziet er goed uit voor haar leeftijd......geen idee hoe jong ze is"
Nou, dat!!! het gevoel dat je bijna ontploft van alles!quote:Op donderdag 13 december 2012 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
Kennen jullie dat gevoel dat je bijna ontploft van alles? Zo voel ik me nu. Sowieso ga ik straks eerst aan de pakjes ruiken, beetje een vreemde tic van me.moet ik echt ALLES al uitpakken of mag ik ook een paar bewaren voor kerst?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |