Zo. Rijverbod gevraagd bij de Inspectie voor die troep!quote:Op donderdag 13 december 2012 21:31 schreef greavy het volgende:
En nu is de derde Fyra Brussel opgeheven! Vandaag totaal 2 treinen op tijd.
De rest is vertraagd.
Dus als ik een ticket Utrecht Oberhausen koop zit daar niet perse een stoelnummer aan vastgeknoopt?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:51 schreef bork het volgende:
[..]
Helemaal niks verplicht gewoon gaan zitten.
Wij willen dat er een eind komt aan de inzet van een levensgevaarlijke trein die vaker stilstaat dan dat 'ie rijdt. Laat NSR voorlopig maar de Benelux weer gaan rijden, NSH op de fles en in de toekomst een fatsoenlijke exploitant voor de HSL. Beter nu effe pijn lijden dan zo blijven doormodderen. Na jarenlang voorbereiding en oefenen nog steeds niet iets fatsoenijks kunnen neerzetten? Dan wordt het nooit meer wat.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:51 schreef greavy het volgende:
Oké. MVBOV "vraagt rijverbod V250 bij IL&T". WTF schieten wij daar mee op?
WAT probeert Rikus dáár mee te bereiken?
http://www.voorbeterov.nl/121213.php
Ja, dat wel bij Hispeed. Dacht dat je bij DB kon kiezen of je ook zitplaatsreservatie wilde bijboeken.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:52 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dus als ik een ticket Utrecht Oberhausen koop zit daar niet perse een stoelnummer aan vastgeknoopt?
Per 9 juni 2013 zou er theoretisch een BNL kunnen gaan rijden. Daarvoor wordt hem niet, enkel "per bijsturing" en dat wil je niet met zo'n trein.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:55 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Wij willen dat er een eind komt aan de inzet van een levensgevaarlijke trein die vaker stilstaat dan dat 'ie rijdt. Laat NSR voorlopig maar de Benelux weer gaan rijden, NSH op de fles en in de toekomst een fatsoenlijke exploitant voor de HSL. Beter nu effe pijn lijden dan zo blijven doormodderen. Na jarenlang voorbereiding en oefenen nog steeds niet iets fatsoenijks kunnen neerzetten? Dan wordt het nooit meer wat.
Geen idee van Hispeed bij de DB online gekochte kaartjes kan je een reservering nemen, niks verplicht.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:52 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dus als ik een ticket Utrecht Oberhausen koop zit daar niet perse een stoelnummer aan vastgeknoopt?
Onder druk wordt alles vloeibaar. Moet jij zien wat er gebeurt als dat rijverbod er komt.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:57 schreef greavy het volgende:
[..]
Per 9 juni 2013 zou er theoretisch een BNL kunnen gaan rijden. Daarvoor wordt hem niet, enkel "per bijsturing" en dat wil je niet met zo'n trein.
ben benieuwd wat ze er van gaan zeggenquote:Op donderdag 13 december 2012 21:52 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Zo. Rijverbod gevraagd bij de Inspectie voor die troep!
http://www.voorbeterov.nl/121213.php
Hatseflats!
twitter:NSCommunicatie twitterde op donderdag 13-12-2012 om 21:51:00We horen net dat de Belastingdienst een reis met Fyra als gokken beschouwt, dus de kaartjes worden 29% duurder vanwege de kansspelbelasting. reageer retweet
ik denk dat er mee dreigen al veel gaat helpenquote:Op donderdag 13 december 2012 22:01 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Onder druk wordt alles vloeibaar. Moet jij zien wat er gebeurt als dat rijverbod er komt.
twitter:NSCommunicatie twitterde op donderdag 13-12-2012 om 21:51:00We horen net dat de Belastingdienst een reis met Fyra als gokken beschouwt, dus de kaartjes worden 29% duurder vanwege de kansspelbelasting. reageer retweet
Tot ergens in de jaren '80 volgens mij.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:51 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Wat een vette foto, tot wanneer heeft dat zo gereden?
NMBS Logistics wil niet weer Traxx'en afstaan. Er gaan zelfs 3 retour Alpha Trains (leasetoko).quote:Op donderdag 13 december 2012 22:01 schreef b2py het volgende:
Moeten ze eerst ook nog ergens locs vandaan toveren...
Asytrits huren!quote:Op donderdag 13 december 2012 22:03 schreef greavy het volgende:
[..]
NMBS Logistics wil niet weer Traxx'en afstaan. Er gaan zelfs 3 retour Alpha Trains (leasetoko).
Een internationale trein inplannen volgens een uurdienst lukt je niet zomaar via de bijsturing. Mocht de V250 een rijverbod krijgen dan zijn reizigers nog veel verder van huis.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:01 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Onder druk wordt alles vloeibaar. Moet jij zien wat er gebeurt als dat rijverbod er komt.
Durf te wedden dat de NS die wagons van de benelux ook al heeft verkochtquote:
Asytrits? Daar kan google niks meequote:
http://en.wikipedia.org/wiki/DB_Class_120quote:Op donderdag 13 december 2012 22:10 schreef bork het volgende:
[..]
Asytrits? Daar kan google niks mee
Dat wordt dus niet ontpolderenquote:Op donderdag 13 december 2012 22:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
Een internationale trein inplannen volgens een uurdienst lukt je niet zomaar via de bijsturing. Mocht de V250 een rijverbod krijgen dan zijn reizigers nog veel verder van huis.
Overigens: de tweede kamer overweegt alsnog juridische stappen tegen België ivm het niet nakomen van afspraken, ondanks het akkoord van Mansveld met de deal.
Net die loc waarmee je niks kunt in Nederland en België.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:11 schreef b2py het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/DB_Class_120
Met de V250 ook niet dusja..quote:Op donderdag 13 december 2012 22:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Net die loc waarmee je niks kunt in Nederland en België.
Dat bekt makkelijker, maar Asytrit klinkt toffer.quote:
We waren bezig met oplossingen, niet met nog meer zooi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |