quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Ik stond vanochtend op CS...."
Gewoon. Niet. Doen.
SM'90 was dan ook eigenlijk gewoon een proefserie voor nieuwe technieken die later wel succesvol (en al beproeft in de SM'90 dus) zijn toegepast in IRM en DM'90.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:15 schreef dennistd het volgende:
Ik denk dat SM'90 nog het meest problematisch geweest is... Kijk hoe het daarmee afgelopen is en beslis alsjeblieft vandaag nog om de V250's naar de sloper te sturen
SM '90...quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:07 schreef Flodder450 het volgende:
Zijn er in het verleden problemen geweest bij het invoeren van treinstellen?
bijvoorbeeld bij de diesel-3tjes, de Koploper, de Hondekop, plan V etc?
Maar het is nou ook niet dat IRM meteen een succes was.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:16 schreef Q. het volgende:
[..]
SM'90 was dan ook eigenlijk gewoon een proefserie voor nieuwe technieken die later wel succesvol (en al beproeft in de SM'90 dus) zijn toegepast in IRM en DM'90.
Moet je nagaan, zonder SM'90 was het nog veel erger geweest.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:17 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Maar het is nou ook niet dat IRM meteen een succes was.
Waarschijnlijk wel ja!quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet je nagaan, zonder SM'90 was het nog veel erger geweest.
Wel voor doedelzakliefhebbers.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:17 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Maar het is nou ook niet dat IRM meteen een succes was.
Het is het enige wat me bijgebleven is, was nog jong toenquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als dat het enige probleem was....
Natuurlijk niet: duitse degelijkheid.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ook nooit veel problemen gehoord over IRM hoor. Niet zoals nu met de fyra iig
FYRA is dan ook de Aldi op zijn kopquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:33 schreef V2 het volgende:
Aldi kwaad om 'Aldi-trein'
Hahaha, Aldi voelt zich nu beledigd dat hun naam wordt verbonden aan een baggerproduct als de Fyrakan ik inkomen...
Sowieso, Fyra heeft niks met goedkoop te maken en ALdi alles. Dus eigenlijk slaat het nergens opquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
FYRA is dan ook de Aldi op zijn kop
Precies, Aldi op z'n kop dus. Hoge prijs, lage kwaliteitquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sowieso, Fyra heeft niks met goedkoop te maken en ALdi alles. Dus eigenlijk slaat het nergens op
de V staat voor 'verlengd', vroeger had je stellen van 3 bakken en van 4 bakken, maar die zijn tegenwoordig allemaal verlengd tot resp. 4 en 6 bakken. Onverlengd IRM rijdt er niet meer rond, dus de V is eigenlijk een wat overbodige aanduiding, maar technisch gezien wel correct.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat is het verschil tussen een IRM en een VIRM?
Er rijden toch nog VIRM-4's?quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:58 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
de V staat voor 'verlengd', vroeger had je stellen van 3 bakken en van 4 bakken, maar die zijn tegenwoordig allemaal verlengd tot resp. 4 en 6 bakken. Onverlengd IRM rijdt er niet meer rond, dus de V is eigenlijk een wat overbodige aanduiding, maar technisch gezien wel correct.
Of Albatros voor de V250.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:10 schreef dennistd het volgende:
Mja, die naam heeft het nooit goed gedaan volgens mij.. Net zoals Apekop voor mat'64, gebruikt ook niemand. Spurt en Velios ook niet trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |