SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat nummer wel (OMG wat een tijden in da club trouwens als 16/17-jarige chi'boyquote:), maar hij was de nepste
.
![]()
Gasjeblieft ik heb niks met jou te schaften,
ik zit op je te wachten als een bek vol met aften.
Of zo'n blauwe envelop van belasting,
met daarin zo'n hirlakke verrassing.
Wanstaltelijk figuur,
wandelende pens,
hobbezak met vlees,
wegwerpmens.
Ik ruik je faalangst zeer intens,
je gaat slechter dan die slechtgaande clowns van Circus Rens.
Je maakt me lichamelijk onpasselijk,
misselijk,
elephant man ongemakkelijk.
ga even aan de kant met je bek,
dan ga ik even op je rug over m'n nek.
Faberpapa
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Heb even een traantje moeten wegpinken, dat iemand zo kan spelen met taal. De creativiteit. Mijn hemel.quote:![]()
Die One Sentence Serenade is ook kenkerhard.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb even een traantje moeten wegpinken, dat iemand zo kan spelen met taal. De creativiteit. Mijn hemel.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Oké, gebruik van 'prepostorous', +1.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die One Sentence Serenade is ook kenkerhard.
Bart Vos 1 week geleden
wie dropt een lyrics versie? haha onee diep triest laat maar doei.
![]()
leuke ass heb je vas
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
wil ik wel kletseklatsenI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
kom maar as jedurftquote:
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
waarom is choco weg veerI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Hij poste een vieze pusnek, en ondanks dat het ranzig was is het wel weer treurig dat je ook daar weer voor word geband
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Volgens mij had 'ie het tegen die bodybuilder op je foto.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, volgens mij van fok of heb ik het mis?![]()
Zou zomaar kunnen! Maar laten we niet aan de buitenwereld vertellen dat we op dat stomme forum posten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, volgens mij van fok of heb ik het mis?Niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij had 'ie het tegen die bodybuilder op je foto.full stops and exclamation marks![]()
Nee, dat is een beetje beschamend hequote:Op vrijdag 14 december 2012 16:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen! Maar laten we niet aan de buitenwereld vertellen dat we op dat stomme forum posten.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Inderdaad, we kunnen beter even een klein smoesje verzinnen over hoe onze romance is ontstaan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, dat is een beetje beschamend heIk ook. Ronniequote:Op vrijdag 14 december 2012 16:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh. Nou, ik zou anders graag met 'm willen meeten anders.
full stops and exclamation marks![]()
Wat stel je voor?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Inderdaad, we kunnen beter even een klein smoesje verzinnen over hoe onze romance is ontstaan.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Inderdaad, we kunnen beter even een klein smoesje verzinnen over hoe onze romance is ontstaan.! Waarom moet ik nu denken aan tli en JB
___!
![]()
Wie is JB?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]! Waarom moet ik nu denken aan tli en JB
___!
justin bieberquote:I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
padum tishquote:
I had a splitting headache.From which the future's made.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ik was op vakantie in het mooie Polen, jij was daar op familiebezoek, ik kwam je tegen toen je een fust bier naar het huis van je grootouders droeg, en ondanks dat ik geen Pools spreek wat het enigszins moeilijk maakte, was het liefde op het eerste gezicht.quote:full stops and exclamation marks![]()
no wayquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Shout out naar Ensaf.
[ afbeelding ]![]()
![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Oke, vind ik wel heel goed bedacht ja.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik was op vakantie in het mooie Polen, jij was daar op familiebezoek, ik kwam je tegen toen je een fust bier naar het huis van je grootouders droeg, en ondanks dat ik geen Pools spreek wat het enigszins moeilijk maakte, was het liefde op het eerste gezicht.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Mooi, nu dat geregeld is kunnen we verder met het fysieke gedeelte.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oke, vind ik wel heel goed bedacht ja.
Hehehehequote:Op vrijdag 14 december 2012 17:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Mooi, nu dat geregeld is kunnen we verder met het fysieke gedeelte.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Volgens mij heb je als je all out gaat een hysterische doch schattige lachquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ehm, lijkt me niet zo'n heel goed idee.
![]()
Ik vind mijn lach echt kutquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij heb je als je all out gaat een hysterische doch schattige lach.
Maar ja, wie niet. Als ik echt moet lachen ga ik eigenlijk al all out, maar of die schattig is kan ik niet beoordelen. Hysterisch waarschijnlijk wel
Wil horenquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vind mijn lach echt kutMaar ja, wie niet. Als ik echt moet lachen ga ik eigenlijk al all out, maar of die schattig is kan ik niet beoordelen. Hysterisch waarschijnlijk wel
. Vind lachen echt heerlijk, wat dat betreft ben ik wel van 'een dag niet gelachen is een dag niet geleefd'
.
![]()
Ja joh? Ik vind lachen echt kut, doe het liever niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wil horen. Vind lachen echt heerlijk,
quote:wat dat betreft ben ik wel van 'een dag niet gelachen is een dag niet geleefd'.
Bedoel dat ik niet schroom om uitbundig te lachen als iets grappig is, jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja joh? Ik vind lachen echt kut, doe het liever niet..
Daarnaast ken je vast toch ook wel van die types waarbij je je afvraagt of ze dit jaar al gelachen zullen hebben.
![]()
Je bent wel hard bezig richting Fas vandaag hè.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bedoel dat ik niet schroom om uitbundig te lachen als iets grappig is, ja.
Daarnaast ken je vast toch ook wel van die types waarbij je je afvraagt of ze dit jaar al gelachen zullen hebben.
Lollers, dat je dat zo opvat. Bedoelde haar er serieus niet eens specifiek meequote:Op vrijdag 14 december 2012 17:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Je bent wel hard bezig richting Fas vandaag hè..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |