SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat nummer wel (OMG wat een tijden in da club trouwens als 16/17-jarige chi'boyquote:), maar hij was de nepste
.
![]()
Gasjeblieft ik heb niks met jou te schaften,
ik zit op je te wachten als een bek vol met aften.
Of zo'n blauwe envelop van belasting,
met daarin zo'n hirlakke verrassing.
Wanstaltelijk figuur,
wandelende pens,
hobbezak met vlees,
wegwerpmens.
Ik ruik je faalangst zeer intens,
je gaat slechter dan die slechtgaande clowns van Circus Rens.
Je maakt me lichamelijk onpasselijk,
misselijk,
elephant man ongemakkelijk.
ga even aan de kant met je bek,
dan ga ik even op je rug over m'n nek.
Faberpapa
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Heb even een traantje moeten wegpinken, dat iemand zo kan spelen met taal. De creativiteit. Mijn hemel.quote:![]()
Die One Sentence Serenade is ook kenkerhard.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb even een traantje moeten wegpinken, dat iemand zo kan spelen met taal. De creativiteit. Mijn hemel.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Oké, gebruik van 'prepostorous', +1.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die One Sentence Serenade is ook kenkerhard.
Bart Vos 1 week geleden
wie dropt een lyrics versie? haha onee diep triest laat maar doei.
![]()
leuke ass heb je vas
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
wil ik wel kletseklatsenI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
kom maar as jedurftquote:
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
waarom is choco weg veerI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Hij poste een vieze pusnek, en ondanks dat het ranzig was is het wel weer treurig dat je ook daar weer voor word geband
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Volgens mij had 'ie het tegen die bodybuilder op je foto.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, volgens mij van fok of heb ik het mis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |