Pasgeleden stond er een vacature op van een bedrijf waar een kennis van me werkt. Dus ik nagevraagd, want ik hield hun site al in de gaten en daarop was geen vacature verschenen. Ze wisten van niks daar!quote:Op donderdag 20 december 2012 12:45 schreef Mint_Clansell het volgende:
Het aantal vacatures van Werk.nl moet je trouwens door de helft delen, want daar staan ook vacatures op die al maanden vervuld zijn.
1 op de ruim 60 dan eitje tochquote:Op donderdag 20 december 2012 12:45 schreef Mint_Clansell het volgende:
Het aantal vacatures van Werk.nl moet je trouwens door de helft delen, want daar staan ook vacatures op die al maanden vervuld zijn.
Heb ze gister ook een mail gestuurd dat ik geen gebruik meer ga maken van werk.nl in mijn zoektocht naar werkquote:Op donderdag 20 december 2012 13:14 schreef Mint_Clansell het volgende:
Een mooi voorbeeld van het falen van Werk.nl:
https://www.werk.nl/werk_(...)rwerk/uitzendbureaus
Zeker de helft van de genoemde uitzendbureaus bestaat (al jaren!) niet meer of is gefuseerd.
You go girl!quote:Op donderdag 20 december 2012 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
Zo sollicitatiegesprek!
Het is voor assistent bedrijfsleidster
Dat zal ze leren!quote:Op donderdag 20 december 2012 13:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heb ze gister ook een mail gestuurd dat ik geen gebruik meer ga maken van werk.nl in mijn zoektocht naar werk
Ging goed!quote:
Dat is altijd zo teleurstellend! Je zou bijna nog eens opbellen om te zeggen dat ze een vergissing hebben gemaakt.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:59 schreef Tinkepink het volgende:
Ongelooflijk. Een afwijzing voor een baan die mij op het lijf is geschreven. Snap het bedrijf echt niet
Hear hear!quote:Op donderdag 20 december 2012 15:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is altijd zo teleurstellend! Je zou bijna nog eens opbellen om te zeggen dat ze een vergissing hebben gemaakt.
Die hele website is een rampquote:Op donderdag 20 december 2012 14:55 schreef Mint_Clansell het volgende:
Het gespecificeerd zoeken naar vacatures op Werk.nl is ook een onmogelijke opgave.
Ja die heb ik ook regelmatigquote:Op donderdag 20 december 2012 14:59 schreef Tinkepink het volgende:
Ongelooflijk. Een afwijzing voor een baan die mij op het lijf is geschreven. Snap het bedrijf echt niet
De mail stond al klaarquote:Op donderdag 20 december 2012 15:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is altijd zo teleurstellend! Je zou bijna nog eens opbellen om te zeggen dat ze een vergissing hebben gemaakt.
Ik heb het een keer gedaan bij een bedrijf dat mij afwees en vervolgens de vacature niet vervuld werd.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De mail stond al klaarToch maar gedelete.
In de mail stond uitdrukkelijk dat ze dat niet deden vanweg het grote aantal reacties.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:25 schreef Mint_Clansell het volgende:
Je kan natuurlijk altijd vragen of ze willen toelichten op welke punten je bent afgewezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |