quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gedraag je even, niet zo huilen in een topic dat daar niet over gaat. Het is dat ik ouder en dus wijzer ben, en ik zal dus ook niet meer op je kinderachtige gedrag reageren.
Nou kssst scheer je weg hier met je offtopic gezever, je bent genoemd in dit topic, je hebt een stem gekregen, klaar. Niet gaan huilen nu.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:03 schreef Robijn48 het volgende:
[..]![]()
Deed je dat maar eens.
Liet je me maar eens met rust.
Jongen.
Waarom geef je 'gezever' het aandacht dan? Moet andersom.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou kssst scheer je weg hier met je offtopic gezever, je bent genoemd in dit topic, je hebt een stem gekregen, klaar. Niet gaan huilen nu.
Die stem doet me niks.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou kssst scheer je weg hier met je offtopic gezever, je bent genoemd in dit topic, je hebt een stem gekregen, klaar. Niet gaan huilen nu.
Waar bemoei jij je mee dan? Ik geef ff aan dat ze d'r klep beter weer houdt omdat wanneer zij eenmaal begint, dit topic tot pagina 13 vol komt te staan met dit gezanikquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
Waarom geef je 'gezever' het aandacht dan?
Waarom kom je dan huilen? Zeik dan ook niet, en blijf dan gewoon weg uit het topic.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:05 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Die stem doet me niks.
Het komt van kinderen.
Moet je d'r ook niet op reageren, simpel. Het is niet dat ze 13 pagina's met zichzelf communiceert.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee dan? Ik geef ff aan dat ze d'r klep beter weer houdt omdat wanneer zij eenmaal begint, dit topic tot pagina 13 vol komt te staan met dit gezanik
Wie begint er weer, Murdera?quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom kom je dan huilen? Zeik dan ook niet, en blijf dan gewoon weg uit het topic.
Dan ken jij haar nog niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:07 schreef Ziba het volgende:
[..]
Moet je d'r ook niet op reageren, simpel. Het is niet dat ze 13 pagina's met zichzelf communiceert.
Dat doe ik op de rest ook niet meer, na dat te hebben gezegd.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:07 schreef Ziba het volgende:
[..]
Moet je d'r ook niet op reageren, simpel. Het is niet dat ze 13 pagina's met zichzelf communiceert.
Stemmen farmen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee. Maar als het zo is waarom lokken jullie het dan uit?Dan is het erom vragen.
Oja, hoe is het met downie?quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:09 schreef Robijn48 het volgende:
Oh, zoek het maar uit, ik heb een kind dat ouder is dan jullie
Wees dan ook eens ouder en verstandiger. Negeer het en voed het niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:09 schreef Robijn48 het volgende:
Oh, zoek het maar uit, ik heb een kind dat ouder is dan jullie
Precies, ze lokken het uit. Maar het staat toch allemaal zwart op witquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee. Maar als het zo is waarom lokken jullie het dan uit?Dan is het erom vragen.
Ik zeur niet, ik vraag enkel wat.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat doe ik op de rest ook niet meer, na dat te hebben gezegd.Niet gelijk zo zeuren als ik 1 ding tegen d'r irritante smoelwerk smijt.
Ehm. Die Murdera achtervolgt mij het hele Fok! door.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:10 schreef kedge het volgende:
[..]
Wees dan ook eens ouder en verstandiger. Negeer het en voed het niet.
Jij bent mooi!quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat doe ik op de rest ook niet meer, na dat te hebben gezegd.Niet gelijk zo zeuren als ik 1 ding tegen d'r irritante smoelwerk smijt.
Wat een nare belhamels zijn we ook.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:10 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Precies, ze lokken het uit. Maar het staat toch allemaal zwart op wit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |