SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
im a barbie girl.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Rubber.quote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Zat op F5 te rammen als een bezetenequote:Op donderdag 13 december 2012 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn laptop wilde nietzeiksnor
![]()
![]()
dat is rubber.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
En ben toch altijd nog wel blij met condooms als de vrouw even niet aan de pil zit[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Doe normaal jongenquote:Op donderdag 13 december 2012 16:25 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Zat op F5 te rammen als een bezetene
check die tijd:
donderdag 13 december 2012 @ 16:23:05
donderdag 13 december 2012 @ 16:23:59
KNEUS![]()
![]()
half 5quote:
Rustig buurvrouw.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe normaal jongen
check die tijd:
donderdag 13 december 2012 @ 16:23:05
donderdag 13 december 2012 @ 16:23:59
KNEUS![]()
Oh, je bent er toch welquote:Op donderdag 13 december 2012 16:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
zeg, dat laat ze vaak door mij doen he![]()
![]()
Jij bent te softquote:Op donderdag 13 december 2012 16:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
zeg, dat laat ze vaak door mij doen he![]()
van mij half 7 en ik moet Werken tot 10.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik neem het wel over.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op donderdag 13 december 2012 16:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan vind je dit vast ook mooi?
[ afbeelding ]![]()
![]()
ik ga Nachtmerries krijgen vannacht.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor jou kan ik ook zacht zijn.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ja maar ....quote:Op donderdag 13 december 2012 16:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voor jou kan ik ook zacht zijn.
confused![]()
ik kan het wel, ik vind Het Alleen minder leuk. Hoewel ik eigenlijk op reactie speel.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Halle berry vergelijken met een plastic popquote:Op donderdag 13 december 2012 16:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 16:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik kan het wel, ik vind Het Alleen minder leuk. Hoewel ik eigenlijk op reactie speel.![]()
![]()
Ik vind Halle Berry zo'n onsympathiek kutwijf he. Het is enkel gebaseerd op wat ik van haar lees in de bladen, but still
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Waar zeg ik dat ik het vergelijk?quote:Op donderdag 13 december 2012 16:38 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Halle berry vergelijken met een plastic popWhat you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Mja kwa persoon kennen we haar allemaal niet en bladen zijn er om te roddelen. Maar heb het nu puur over uiterlijk.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:39 schreef Samzz het volgende:
Ik vind Halle Berry zo'n onsympathiek kutwijf he. Het is enkel gebaseerd op wat ik van haar lees in de bladen, but still
.
![]()
Omdat je het plaatje van halle berry quote en zegt dat ik hou van plastic. En daarna quote je dat ik om half 6 eruit moest met als antwoord een plastic vrouw -.-. Logica.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik het vergelijk?![]()
Baas boven baas blijkt maar weerquote:Op donderdag 13 december 2012 16:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
van mij half 7 en ik moet Werken tot 10.![]()
![]()
Nou en? Ik vind haar in de bladen (en ik heb het niet eens over roddelbladen) overkomen als een onsympathiek kutwijf.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:39 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Mja kwa persoon kennen we haar allemaal niet en bladen zijn er om te roddelen. Maar heb het nu puur over uiterlijk.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Okequote:Op donderdag 13 december 2012 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou en? Ik vind haar in de bladen (en ik heb het niet eens over roddelbladen) overkomen als een onsympathiek kutwijf.![]()
![]()
Je had ook een eerder plaatje gepost he? Daar vergelijk ik het wel mee.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:40 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Omdat je het plaatje van halle berry quote en zegt dat ik hou van plastic. En daarna quote je dat ik om half 6 eruit moest met als antwoord een plastic vrouw -.-. Logica.
En je bericht quoten van dat half 6 eruit moeten, deed ik alleen maar om duidelijk te maken dat het aan jou gericht was.
Ik heb nergens iets over Halle Berry gezegd. Ik vind haar ook niks, maar dat plaatje wat je ervoor postte, dat was wel plastic.What you forget, you are gonna repeat.
Aha, ja oke. Maar ik gooi af en toe gewoon een plaatje erop. Betekent niet dat het mijn favorieten zijnquote:Op donderdag 13 december 2012 16:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je had ook een eerder plaatje gepost he? Daar vergelijk ik het wel mee.
En je bericht quoten van dat half 6 eruit moeten, deed ik alleen maar om duidelijk te maken dat het aan jou gericht was.
Ik heb nergens iets over Halle Berry gezegd. Ik vind haar ook niks, maar dat plaatje wat je ervoor postte, dat was wel plastic.Voor ieder wat wils.
Anyway ik ben klaar met werken en ga naar Leen Bakker. Dag lieve mensen!![]()
![]()
![]()
Zeg liefjes, ik ga naar huis.
En aangezien het weekend is, ben ik weer weinig online.
Fijn weekend allemaal alvast, en tot de volgende keer![]()
NIEUW: Foto's!![]()
Goed weekend Cryoquote:Op donderdag 13 december 2012 16:56 schreef Cryothic het volgende:
Zeg liefjes, ik ga naar huis.
En aangezien het weekend is, ben ik weer weinig online.
Fijn weekend allemaal alvast, en tot de volgende keer![]()
Lola ook
Kids ook
En beterschap
![]()
![]()
Zo. Weer wat werk verzet.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Stil hier zeg, waar is iedereen?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Trouwens TGND, heb ik je ooit verteld dat ik je ui onwijs awesome vind?quote:Op donderdag 13 december 2012 17:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar heb je het neergezet dan?![]()
![]()
In mijn kledingkast en in de afvalbak.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar heb je het neergezet dan?
Ik ga vandaag niks meer doen, ik heb genoeg gedaan.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zat effe op wat andere fora te lurken.
En ik verveel me
Nee, dat had je nog niet gezegd. Dankjequote:Op donderdag 13 december 2012 17:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Trouwens TGND, heb ik je ooit verteld dat ik je ui onwijs awesome vind?
Kiek an!quote:Op donderdag 13 december 2012 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
In mijn kledingkast en in de afvalbak.
What you forget, you are gonna repeat.
Dat doe je goed! Ik heb geen ene flikker gedaan vandaagquote:Op donderdag 13 december 2012 17:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga vandaag niks meer doen, ik heb genoeg gedaan.![]()
![]()
![]()
Same herequote:Op donderdag 13 december 2012 17:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat doe je goed! Ik heb geen ene flikker gedaan vandaag![]()
Het kan nog steeds.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat doe je goed! Ik heb geen ene flikker gedaan vandaag![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 17:15 schreef Grijsbaard het volgende:
Hoihoi.. was trouwens gisteren geslaagd voor autorijbewijs.![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 13 december 2012 17:15 schreef Grijsbaard het volgende:
Hoihoi.. was trouwens gisteren geslaagd voor autorijbewijs.
Nice, feli!quote:Op donderdag 13 december 2012 17:15 schreef Grijsbaard het volgende:
Hoihoi.. was trouwens gisteren geslaagd voor autorijbewijs.![]()
![]()
Gebakken kipfilet met spek hier.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik ga straks denk ik maar boodschappen halen. Anders wordt het alweer pasta!![]()
Gefeliciteerd Baard! Lang niet gezien trouwens.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:15 schreef Grijsbaard het volgende:
Hoihoi.. was trouwens gisteren geslaagd voor autorijbewijs.
Dankjewel, Vin..quote:
Ben trouwens niet zo veel meer op FOK! omdat ik het ontiegelijk druk met stage/school heb..![]()
Vorige week was ik aan het fietsen en vond ik 5 cent op de weg. Dat was wel zo'n beetje mijn geluk in een notedop van afgelopen weekquote:Op donderdag 13 december 2012 17:17 schreef Grijsbaard het volgende:
12-12-12 was dus wel míjn geluksdag!![]()
![]()
Nee klopt.. zie voor reden hierbovenquote:Op donderdag 13 december 2012 17:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Baard! Lang niet gezien trouwens.![]()
![]()
Haha je wil niet weten hoevaak ik wel niet geld vind!!quote:Op donderdag 13 december 2012 17:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vorige week was ik aan het fietsen en vond ik 5 cent op de weg. Dat was wel zo'n beetje mijn geluk in een notedop van afgelopen week![]()
Pommes?quote:Op donderdag 13 december 2012 17:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Patat van de patatboer straks![]()
![]()
Met wat er bij? Bamihap?quote:Op donderdag 13 december 2012 17:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Patat van de patatboer straksKroket?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik eet liever friet.
quote:Frikandellenquote:Op donderdag 13 december 2012 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met wat er bij? Bamihap?Kroket?
Samen friet halen?quote:
Roy!quote:
Mja, over anderhalf uur pas. Haal om half 7 mn vriendinnetje van de treinquote:
Zo snel kan ik er niet zijn.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben over 10 minuten in Arnhem.
Oh, dat duurt nog wel even. Dan heb net mijn eten op denk ikquote:Op donderdag 13 december 2012 17:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, over anderhalf uur pas. Haal om half 7 mn vriendinnetje van de trein.
Leuk! Nachtje logeren las ik?![]()
Yeshquote:Op donderdag 13 december 2012 17:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat duurt nog wel even. Dan heb net mijn eten op denk ik.
Leuk! Nachtje logeren las ik?
Hier om de hoek kan ik ook een kapsalon bestellen.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon lekker bij eethuis druten kapsalon bestellenMaar ik krijg gebakken kipfilet met spek van moeders.
Uh-oh. Aangestoken door Koen?quote:Op donderdag 13 december 2012 17:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb weekend
En ik voel me ineens beroerd
Ahwquote:Op donderdag 13 december 2012 17:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb weekend
En ik voel me ineens beroerd![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
IK HEB EEN SINGLE VROUW ONTMOET VANDAAG!
En toen?quote:Op donderdag 13 december 2012 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
IK HEB EEN SINGLE VROUW ONTMOET VANDAAG!A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Niks. Ze is een beginnend docente/docente in opleiding. Ik kende haar al, maar toen had ze een vriendje.quote:
Maar het is nu uit. Dus is ze single he?
Maar niet mijn type.Hier is een banaan.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dooie mus, much.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks. Ze is een beginnend docente/docente in opleiding. Ik kende haar al, maar toen had ze een vriendje.
Maar niet mijn type.
[..]
Hier is een banaan.
[ afbeelding ]![]()
Science fiction!quote:Op donderdag 13 december 2012 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi Kaneel!![]()
![]()
Dankjequote:Op donderdag 13 december 2012 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks. Ze is een beginnend docente/docente in opleiding. Ik kende haar al, maar toen had ze een vriendje.
Maar niet mijn type.
[..]
Hier is een banaan.
[ afbeelding ]
Kut. Had je plannen voor het weekend? Of gewoon omdat het weekend is?quote:Op donderdag 13 december 2012 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het zou zo maar kunnen![]()
Bad timing
Ach, ik doe wel eens negatief over het feit dat ik nooit singles ontmoet. Dus ik dacht: laat ik nu eens positief doen.quote:He Koffietje.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Science fiction!
Hoi Kaneel!
Moet al weer bijna gaan fietsenHad ik je ergens anders blij mee kunnen maken?quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nee hoor, een banaan volstaatquote:Op donderdag 13 december 2012 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik doe wel eens negatief over het feit dat ik nooit singles ontmoet. Dus ik dacht: laat ik nu eens positief doen.
[..]
He Koffietje.
Moet al weer bijna gaan fietsen
[..]
Had ik je ergens anders blij mee kunnen maken?What you forget, you are gonna repeat.
Mijn verwachtingen zijn te hoog, denk ik. Ik zat al helemaal klaar voor een spannend verhaal.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik doe wel eens negatief over het feit dat ik nooit singles ontmoet. Dus ik dacht: laat ik nu eens positief doen.
[..]
He Koffietje.
Moet al weer bijna gaan fietsen
[..]
Had ik je ergens anders blij mee kunnen maken?
* Fera zet popcorn terug in de kast.
Ja want anders heb ik niks te vreten straksquote:Op donderdag 13 december 2012 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Koffietje.
Moet al weer bijna gaan fietsen![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 17:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen zijn te hoog, denk ik. Ik zat al helemaal klaar voor een spannend verhaal.
Cryothics verjaardagquote:Op donderdag 13 december 2012 17:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Kut. Had je plannen voor het weekend? Of gewoon omdat het weekend is?![]()
![]()
Veelzijdig zijn ze he?quote:Op donderdag 13 december 2012 17:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee hoor, een banaan volstaatSorry, volgende keer zal ik een beter verhaal hebben.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen zijn te hoog, denk ik. Ik zat al helemaal klaar voor een spannend verhaal.
Ik moet nog een lief berichtje sturen aan L. nu ze jarig is. En haar wederom ergens voor uitnodigen enzo.
Moeilijk ditHehehe. Ik moet naar station, trein pakken.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja want anders heb ik niks te vreten straksEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Awwww.quote:Hopelijk voel jij je dan goed genoeg.
Hoe jong wordt meneer?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Zeg anders dat je een leuk cadeautje voor haar hebt dat je persoonlijk wilt overhandigen.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veelzijdig zijn ze he?
[..]
Sorry, volgende keer zal ik een beter verhaal hebben.
Ik moet nog een lief berichtje sturen aan L. nu ze jarig is. En haar wederom ergens voor uitnodigen enzo.
Moeilijk dit
[..]
Hehehe. Ik moet naar station, trein pakken.
Hoewel dat ergens zo fout overkomt.
Hoop ik ookquote:Op donderdag 13 december 2012 17:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwww.Hopelijk voel jij je dan goed genoeg.
Hoe jong wordt meneer?
Meneer wordt 31![]()
Hahaha, ze kent me goed genoeg om het fout over te laten komen ja.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeg anders dat je een leuk cadeautje voor haar hebt dat je persoonlijk wilt overhandigen.
Hoewel dat ergens zo fout overkomt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Op welke dag precies? Dan kan ik hem feliciteren.quote:quote:Op donderdag 13 december 2012 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha, ze kent me goed genoeg om het fout over te laten komen ja.
Ben ik even benieuwd.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ja, inderdaad. Multi-functioneel ookquote:
? Ik bedoel gewoon mijn schijnbare kwaliteit om alles wat ik zeg schunnig te laten klinken.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
A.s. dinsdagquote:Op donderdag 13 december 2012 17:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Op welke dag precies? Dan kan ik hem feliciteren.![]()
Deze week wel ja, elke dag minimaal een kwartier te laat.quote:
Alleen ben ik nu nog steeds een kwartier later thuis, want ik moet naar het station ipv de halte waar ik normaal uit stap.
![]()
Balenquote:Op donderdag 13 december 2012 18:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deze week wel ja, elke dag minimaal een kwartier te laat.
Alleen ben ik nu nog steeds een kwartier later thuis, want ik moet naar het station ipv de halte waar ik normaal uit stap.
![]()
After dinner dip
Redelijkquote:Op donderdag 13 december 2012 18:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup, maar niks aan te doen.
Hoe is het?En met jou?
![]()
Dat klinkt niet goed..... iig...quote:Op donderdag 13 december 2012 18:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi. Nu half aan het slapen k dus
Ik doe echt al 7 minuten over dit bericht![]()
In de bus *quote:Op donderdag 13 december 2012 18:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed..... iig...
Komt wel weer goed![]()
![]()
Natuurlijk...quote:Op donderdag 13 december 2012 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In de bus *
Komt wel weer goed![]()
Rustig hier.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik ben net gefeliciteerd Met Mijn zwangerschap, Wat heb jij beleefd Vandaag?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op donderdag 13 december 2012 18:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben net gefeliciteerd Met Mijn zwangerschap, Wat heb jij beleefd Vandaag?![]()
![]()
Ik zag hetquote:Op donderdag 13 december 2012 18:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben net gefeliciteerd Met Mijn zwangerschap, Wat heb jij beleefd Vandaag?.
Niet veel bijzonders![]()
![]()
Ik moest lachen.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik zag de fotohoeveel maanden ben je zwanger DW?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Nog steeds voor een pak?quote:Op donderdag 13 december 2012 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
Zo maar in Apeldoorn in de stad kijken, in Arnhem hebben ze ook niks.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
23 weken.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:35 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zag de fotohoeveel maanden ben je zwanger DW?
Gefeliciteerd, weet je al wat het wordt?quote:14 SHADES OF GREY
Succesquote:
14 SHADES OF GREY
Meisje.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, weet je al wat het wordt?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
kpd.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Maar dat kan toch helemaal niet naaktfoto's van een zwangere vrouw. Dat is iets intiems blahblah.
14 SHADES OF GREY
Sorry
quote:
14 SHADES OF GREY
Jij bent goedquote:Op donderdag 13 december 2012 18:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
2 minuten in de winkel, bam, gevondenis het er eentje van steen?
14 SHADES OF GREY
Hallelujah!quote:Op donderdag 13 december 2012 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb je d'r gehosseld?![]()
Ow jammer weerquote:Op donderdag 13 december 2012 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar niet mijn type.
[..]
Hier is een banaan.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hier hebben ze tenminste een fatsoenlijke vestigingquote:Op donderdag 13 december 2012 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent goedis het er eentje van steen?
Nee, is zo zwaar![]()
Hahaquote:Op donderdag 13 december 2012 18:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier hebben ze tenminste een fatsoenlijke vestiging
Nee, is zo zwaar![]()
Wat voor een is het geworden?14 SHADES OF GREY
Een witte en een blauwe.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha![]()
Wat voor een is het geworden?
Even naar huis fietsen![]()
![]()
Woehoe nieuw Autechre album aangekondigd![]()
Tot zover mijn nutteloze bijdrage, maar ik moest het even kwijt![]()
![]()
Seks met mij ook.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Foto's van jou zijn altijd goed[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Jongen, mijn hartje klopt maar voor 1 iemand.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hallelujah!
Heb je d'r gehosseld?
Ja maar daar durf je niks tegen te zeggenquote:Op donderdag 13 december 2012 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongen, mijn hartje klopt maar voor 1 iemand.![]()
Zal ik d'r wingen voor je?![]()
![]()
Ik praat keiveel met haar. Alleen niet daarover.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar daar durf je niks tegen te zeggen![]()
Zal ik d'r wingen voor je?
Hoe wil je dat gaan doen dan?
Ik stuur haar een berichtje op FBquote:Op donderdag 13 december 2012 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik praat keiveel met haar. Alleen niet daarover.
Hoe wil je dat gaan doen dan?![]()
![]()
Hahahaquote:Op donderdag 13 december 2012 19:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik stuur haar een berichtje op FB
Wat zou daar dan in staan?
Nou dat ik iemand ken die helemaal verliefd op d'r is enzoquote:Op donderdag 13 december 2012 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha
Wat zou daar dan in staan?![]()
![]()
Gedeelde vrienden: 1.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dat ik iemand ken die helemaal verliefd op d'r is enzo
Dat zou het wel vergemakkelijken.
Maar nee fax, komt goed jong.
Ik broed nu op een lief berichtje,Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nouja ze hoeft niet te raden ofzo toch, als het maar duidelijk isquote:Op donderdag 13 december 2012 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gedeelde vrienden: 1.
Dat zou het wel vergemakkelijken.
Maar nee fax, komt goed jong.
Ik broed nu op een lief berichtje,
En dan doe ik gelijk een goed woordje voor je enzo![]()
Maar oke, stuur d'r maar eens wat liefs![]()
![]()
Ze was toch jarig gister Kaneel?14 SHADES OF GREY
Welke goede kanten zou je dan van mij benadrukken?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ze hoeft niet te raden ofzo toch, als het maar duidelijk is
En dan doe ik gelijk een goed woordje voor je enzo![]()
Maar oke, stuur d'r maar eens wat liefsNee, nu. Ze is nu uit eten met haar ouders en broers.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Heb je haar al gefeliciteerd?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke goede kanten zou je dan van mij benadrukken?
[..]
Nee, nu. Ze is nu uit eten met haar ouders en broers.14 SHADES OF GREY
Gewoon dat je een echte baas bent enzoquote:Op donderdag 13 december 2012 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke goede kanten zou je dan van mij benadrukken?
[..]
Nee, nu. Ze is nu uit eten met haar ouders en broers.Ik moet het wel een beetje mysterieus houden he
![]()
![]()
Nee.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je haar al gefeliciteerd?![]()
Ik weet nog niks leuks/liefs/uitdagends genoeg.Hehehe.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon dat je een echte baas bent enzoIk moet het wel een beetje mysterieus houden he
Maar goed, ik ga even toileteren en dan naar de hobbit enzo. Toedels.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Veel plezierquote:Op donderdag 13 december 2012 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik weet nog niks leuks/liefs/uitdagends genoeg.
[..]
Hehehe.
Maar goed, ik ga even toileteren en dan naar de hobbit enzo. Toedels.![]()
![]()
Damnquote:Op donderdag 13 december 2012 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik weet nog niks leuks/liefs/uitdagends genoeg.Zeg dat je haar een kusje wil geven voor ieder jaar dat ze jong is
14 SHADES OF GREY
Smoothquote:Op donderdag 13 december 2012 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
DamnZeg dat je haar een kusje wil geven voor ieder jaar dat ze jong is
![]()
![]()
Ik zou het niet durven sturenquote:
14 SHADES OF GREY
Ach waarom niet joh, boeit jou wat tochquote:Op donderdag 13 december 2012 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou het niet durven sturen![]()
![]()
Het zou een beetje vervelend zijn als het niet kan waarderenquote:Op donderdag 13 december 2012 19:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach waarom niet joh, boeit jou wat tochzoiets
14 SHADES OF GREY
Tja dan kan je nooit iets zeggen, 'want wie weet vat ze het verkeerd op' ofzo.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zou een beetje vervelend zijn als het niet kan waarderenzoiets
Gewoon eruit gooien. Als het je een leuke opmerking lijkt, gewoon maken![]()
![]()
Dat lijkt mij niet zo'n goed idee. Mijn idee van wat leuk is wijkt nogal af van wat andere leuk vindenquote:Op donderdag 13 december 2012 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja dan kan je nooit iets zeggen, 'want wie weet vat ze het verkeerd op' ofzo.
Gewoon eruit gooien. Als het je een leuke opmerking lijkt, gewoon maken14 SHADES OF GREY
Als ze stom reageren weet je dat ze niet jouw type zijnquote:Op donderdag 13 december 2012 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet zo'n goed idee. Mijn idee van wat leuk is wijkt nogal af van wat andere leuk vinden![]()
![]()
Daar was ik ook achter.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het is veuls te koud buiten brrr..![]()
Dat is waarquote:Op donderdag 13 december 2012 19:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ze stom reageren weet je dat ze niet jouw type zijn
14 SHADES OF GREY
Kusje op je buikquote:Op donderdag 13 december 2012 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Buikgriep heeft mij nu ook te pakken![]()
![]()
Beterschap LL
14 SHADES OF GREY
Noesquote:Op donderdag 13 december 2012 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Buikgriep heeft mij nu ook te pakken. Snel beter worden. Beterschap
![]()
![]()
Sterkte Cryo![]()
En *aai* Lola
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik zag dat Kreator daar speeltquote:Op donderdag 13 december 2012 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet ik zondag in Leeuwarden?![]()
![]()
Goede vraagquote:Op donderdag 13 december 2012 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet ik zondag in Leeuwarden?Dat doet geen mens vrijwillig
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat is wel een toffe bandquote:maar ik ga zaterdag naar EMM
14 SHADES OF GREY
Maar jij hoeft er niet meer uit, ik ben nog aan t werk..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Tijn.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
DamnZeg dat je haar een kusje wil geven voor ieder jaar dat ze jong is
Ik had dat serieus lief gevonden.
emm?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel een toffe bandmaar ik ga zaterdag naar EMM
![]()
Ik wil ook een kerst icon.Wie maakt die?
Crowdsurfen?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nogmaals, wat moet ik in Leeuwarden?![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 19:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Tijn.
Ik had dat serieus lief gevonden.
Als ik een meisje leuk vind zou ik zoiets wel doen als felicitatie. Op Facebook probeer ik ook altijd iets leuks te bedenken14 SHADES OF GREY
Ja? En jij zit in de busquote:Op donderdag 13 december 2012 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar jij hoeft er niet meer uit, ik ben nog aan t werk...
![]()
Ik heb 'm ook nog niet eerder gehoord. Dus bij deze ook nog eens origineel.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik een meisje leuk vind zou ik zoiets wel doen als felicitatie. Op Facebook probeer ik ook altijd iets leuks te bedenken
Eindhoven metal meeting in de effenaarquote:14 SHADES OF GREY
Ah okequote:Op donderdag 13 december 2012 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eindhoven metal meeting in de effenaar![]()
![]()
Over zulke dingen moet je ook niet te lang nadenken dat moet spontaan gebeurenquote:Op donderdag 13 december 2012 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook nog niet eerder gehoord. Dus bij deze ook nog eens origineel.14 SHADES OF GREY
Heuj jijquote:Op donderdag 13 december 2012 19:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Tijn.
Ik had dat serieus lief gevonden.![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dan moet je wel 'jaren oud' doen en niet 'jaren jong' want dat suggereert dat je weinig kusjes wilt gevenquote:Op donderdag 13 december 2012 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook nog niet eerder gehoord. Dus bij deze ook nog eens origineel.![]()
![]()
Er is ergens een topic, maar ik kan hem zo snel niet vindenquote:Op donderdag 13 december 2012 19:44 schreef Fera het volgende:
Ik wil ook een kerst icon.Wie maakt die?
.
![]()
Leuke UIquote:Op donderdag 13 december 2012 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nogmaals, wat moet ik in Leeuwarden?!
![]()
Tegen een dame zeg je niet dat ze oud, tenminste niet als iets van haar wilquote:Op donderdag 13 december 2012 19:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan moet je wel 'jaren oud' doen en niet 'jaren jong' want dat suggereert dat je weinig kusjes wilt geven
14 SHADES OF GREY
quote:Op donderdag 13 december 2012 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Over zulke dingen moet je ook niet te lang nadenken dat moet spontaan gebeurenHelemaal mee eens.
Hoi.quote:Nee. Geen 'oud' zeggen tegen een vrouw.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan moet je wel 'jaren oud' doen en niet 'jaren jong' want dat suggereert dat je weinig kusjes wilt geven
O, nice.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er is ergens een topic, maar ik kan hem zo snel niet vinden.
Even zoeken.
Moet ze maar tegen kunnen hoorquote:Op donderdag 13 december 2012 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tegen een dame zeg je niet dat ze oud, tenminste niet als iets van haar wil
Maar oke, ik zeg ook meestal 'jong' hoorMaar als ik dan leeftijden moet gaan raden dan ga ik overdrijven
![]()
![]()
Beetje doorduwen (oh wat foutquote:Op donderdag 13 december 2012 19:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Straks sta ik buiten want rolstoelen laden..)
![]()
![]()
Wat een kille begroetingquote:Op donderdag 13 december 2012 19:50 schreef Fera het volgende:
[..]Helemaal mee eens.
[..]
Hoi.
[..]
Nee. Geen 'oud' zeggen tegen een vrouw.
[..]
O, nice.Even zoeken.
Altijd naar beneden afrondenquote:Op donderdag 13 december 2012 19:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet ze maar tegen kunnen hoor
Maar oke, ik zeg ook meestal 'jong' hoorMaar als ik dan leeftijden moet gaan raden dan ga ik overdrijven
minstens 5 jaar naar beneden
14 SHADES OF GREY
Ouwe lijken allemaal, zelfs de begleidingquote:Op donderdag 13 december 2012 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje doorduwen (oh wat fout)
Dat is dan weer jammerquote:Op donderdag 13 december 2012 19:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ouwe lijken allemaal, zelfs de begleidingsoms zit er bij de begeleiding wel een leuke dame
14 SHADES OF GREY
Uit laten stappen op een hellinkje danquote:Op donderdag 13 december 2012 19:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ouwe lijken allemaal, zelfs de begleidingOf ze opwachten bovenaan eentje
Nee minstens 5 jaar d'r bij doen, beetje plagenquote:Op donderdag 13 december 2012 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Altijd naar beneden afrondenminstens 5 jaar naar beneden
![]()
![]()
Paar kinderkopjes meepakken op de route, al die gebitjes eruit schuddenquote:Op donderdag 13 december 2012 19:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ouwe lijken allemaal, zelfs de begleiding![]()
![]()
Ja, hequote:. Kerstmuts over m'n ogen en sneeuw.
Neu, ik ga naar the Hobbit.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oh dat doe ik ook wel plagenquote:Op donderdag 13 december 2012 19:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee minstens 5 jaar d'r bij doen, beetje plagen
14 SHADES OF GREY
Je lief gaat wel dan neem ik aan? (Daar heeft hij z'n nick toch van? )quote:Op donderdag 13 december 2012 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, he. Kerstmuts over m'n ogen en sneeuw.
[..]
Neu, ik ga naar the Hobbit.
Ik ga morgen naar de HobbitKaneel is nu aan het gaan
![]()
![]()
Ik weet nog niet wanneer ik ga. Naar the hobbit that isquote:Op donderdag 13 december 2012 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je lief gaat wel dan neem ik aan? (Daar heeft hij z'n nick toch van? )
14 SHADES OF GREY
quote:Op donderdag 13 december 2012 19:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ouwe lijken allemaal, zelfs de begleiding![]()
![]()
En je houd nog wel zo van sneeuwquote:Op donderdag 13 december 2012 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, he. Kerstmuts over m'n ogen en sneeuw.
[..]
Neu, ik ga naar the Hobbit..
![]()
Nee, hij gaat niet.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je lief gaat wel dan neem ik aan? (Daar heeft hij z'n nick toch van? )
Ik houd van sneeuw, als ik er geen last van hebquote:Op donderdag 13 december 2012 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En je houd nog wel zo van sneeuw.
.
Klopt, had ik gisteren welquote:Op donderdag 13 december 2012 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammersoms zit er bij de begeleiding wel een leuke dame
Sneeuw is net zoals kinderen. Leuk zo lang je er geen last van hebt
14 SHADES OF GREY
Als je je dus terug kan trekken in je hol huisquote:Op donderdag 13 december 2012 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hij gaat niet.
[..]
Ik houd van sneeuw, als ik er geen last van heb.
.
![]()
Goed puntquote:Op donderdag 13 december 2012 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
Sneeuw is net zoals kinderen. Leuk zo lang je er geen last van hebt.
![]()
Relaxquote:![]()
Overigens is er ook niets mis met een leuke dame in een rolstoel14 SHADES OF GREY
Ik vind sneeuw in de tuin ook wel mooiquote:Op donderdag 13 december 2012 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hij gaat niet.
[..]
Met al die vogeltjessporen erin enzo
Alleen minder als ik er doorheen moet ijsberen![]()
![]()
Huh daarnet zei hij toch nog dat hij ging vanavond?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hij gaat niet.
[..]
Weet jij iets wat ik niet weet?![]()
![]()
Die heb ik niet vaak.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Relax![]()
Overigens is er ook niets mis met een leuke dame in een rolstoelDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Leuke dames in het algemeen?quote:14 SHADES OF GREY
Hoezo kil?quote:
Ik heb het topic gevonden. Maar ik twijfel nog of ik Raichu laat pimpen, of een andere avatar pak.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Vandaag ook een paar leuke dames gezien op mijn werk.quote:
14 SHADES OF GREY
Mijn lief gaat niet naar Kreator.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Huh daarnet zei hij toch nog dat hij ging vanavond?
Weet jij iets wat ik niet weet?Exactquote:Op donderdag 13 december 2012 19:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je je dus terug kan trekken in je hol huis.
.
Met zwaaihandje en alles.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen maar "Hoi."
Normaal ben je veul hartelijker..
Wat moet ik nog meer zeggen dan?
Jij kreeg tenminste nog een "Hoi"quote:Op donderdag 13 december 2012 20:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen maar "Hoi."
Normaal ben je veul hartelijker..![]()
![]()
Arme koffiequote:Op donderdag 13 december 2012 20:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij kreeg tenminste nog een "Hoi"
14 SHADES OF GREY
Wil ik ook kunnenquote:Op donderdag 13 december 2012 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn lief gaat niet naar Kreator.
[..]
Exact.
![]()
![]()
Maar een knuffel krijg je van mij nietquote:
14 SHADES OF GREY
verdraaid!quote:Op donderdag 13 december 2012 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar een knuffel krijg je van mij niet![]()
![]()
Hij zei ''hoi'' toen ik in het topic kwam. Jij niet.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij kreeg tenminste nog een "Hoi"
Ow stom van me... dacht dat je het over Kaneel hadquote:Op donderdag 13 december 2012 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn lief gaat niet naar Kreator.
[..]
Exact.
![]()
![]()
Ah zo. Ik had net boodschappen gehaaldquote:Op donderdag 13 december 2012 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij zei ''hoi'' toen ik in het topic kwam. Jij niet.
Tevens, Hoi!![]()
![]()
HALLO KOFFIEquote:Op donderdag 13 december 2012 20:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah zo. Ik had net boodschappen gehaald
Tevens, Hoi!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dan faalt de app want ik zag geen zwaaihandjequote:Op donderdag 13 december 2012 20:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Met zwaaihandje en alles.
Wat moet ik nog meer zeggen dan?
En kweetniet
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:09 schreef Fera het volgende:
[..]
HALLO KOFFIE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als ik deze twee met kerstmuts wil, moet ik dan eerst t plaatje zelf klein maken, of willen ze dat ook voor je doen?
Dat is vaker met mobiel, dat de icons niet laden.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan faalt de app want ik zag geen zwaaihandje
En kweetnietquote:Op donderdag 13 december 2012 20:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]Je hebt het verdiend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plaatje doet het niet hierquote:Op donderdag 13 december 2012 20:11 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik deze twee met kerstmuts wil, moet ik dan eerst t plaatje zelf klein maken, of willen ze dat ook voor je doen?![]()
Ben toch wel benieuwd wat het is
quote:![]()
![]()
![]()
Het zijn twee Pokémon.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet hier![]()
Ben toch wel benieuwd wat het is
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zijn twee Pokémon.Welke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
quote:
Tsss. Ik ben kei gezellig.quote:
![]()
Dit is mijn Pokemon
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Zo noemde ik mijn moeder vroeger.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Je duikt er ook meteen op als een bronstige stier.quote:
Daar post je plaatjes van jezelf, en dan komen er allemaal Fokkers langs die je proberen te hosselen.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier. Wat is fobo
Een beetje zoals ik nu aan het doen ben![]()
![]()
Rustig aan, rustig aan.quote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Evie ik kies jou14 SHADES OF GREY
Waaat wie ik?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Je duikt er ook meteen op als een bronstige stier.Nooit
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: