SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
im a barbie girl.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Rubber.quote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Zat op F5 te rammen als een bezetenequote:Op donderdag 13 december 2012 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn laptop wilde nietzeiksnor
![]()
![]()
dat is rubber.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
En ben toch altijd nog wel blij met condooms als de vrouw even niet aan de pil zit[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Doe normaal jongenquote:Op donderdag 13 december 2012 16:25 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Zat op F5 te rammen als een bezetene
check die tijd:
donderdag 13 december 2012 @ 16:23:05
donderdag 13 december 2012 @ 16:23:59
KNEUS![]()
![]()
half 5quote:
Rustig buurvrouw.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe normaal jongen
check die tijd:
donderdag 13 december 2012 @ 16:23:05
donderdag 13 december 2012 @ 16:23:59
KNEUS![]()
Oh, je bent er toch welquote:Op donderdag 13 december 2012 16:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
zeg, dat laat ze vaak door mij doen he![]()
![]()
Jij bent te softquote:Op donderdag 13 december 2012 16:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
zeg, dat laat ze vaak door mij doen he![]()
van mij half 7 en ik moet Werken tot 10.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik neem het wel over.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op donderdag 13 december 2012 16:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan vind je dit vast ook mooi?
[ afbeelding ]![]()
![]()
ik ga Nachtmerries krijgen vannacht.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor jou kan ik ook zacht zijn.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ja maar ....quote:Op donderdag 13 december 2012 16:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voor jou kan ik ook zacht zijn.
confused![]()
ik kan het wel, ik vind Het Alleen minder leuk. Hoewel ik eigenlijk op reactie speel.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Halle berry vergelijken met een plastic popquote:Op donderdag 13 december 2012 16:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 16:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik kan het wel, ik vind Het Alleen minder leuk. Hoewel ik eigenlijk op reactie speel.![]()
![]()
Ik vind Halle Berry zo'n onsympathiek kutwijf he. Het is enkel gebaseerd op wat ik van haar lees in de bladen, but still
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Waar zeg ik dat ik het vergelijk?quote:Op donderdag 13 december 2012 16:38 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Halle berry vergelijken met een plastic popWhat you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Mja kwa persoon kennen we haar allemaal niet en bladen zijn er om te roddelen. Maar heb het nu puur over uiterlijk.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:39 schreef Samzz het volgende:
Ik vind Halle Berry zo'n onsympathiek kutwijf he. Het is enkel gebaseerd op wat ik van haar lees in de bladen, but still
.
![]()
Omdat je het plaatje van halle berry quote en zegt dat ik hou van plastic. En daarna quote je dat ik om half 6 eruit moest met als antwoord een plastic vrouw -.-. Logica.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik het vergelijk?![]()
Baas boven baas blijkt maar weerquote:Op donderdag 13 december 2012 16:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
van mij half 7 en ik moet Werken tot 10.![]()
![]()
Nou en? Ik vind haar in de bladen (en ik heb het niet eens over roddelbladen) overkomen als een onsympathiek kutwijf.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:39 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Mja kwa persoon kennen we haar allemaal niet en bladen zijn er om te roddelen. Maar heb het nu puur over uiterlijk.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Okequote:Op donderdag 13 december 2012 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou en? Ik vind haar in de bladen (en ik heb het niet eens over roddelbladen) overkomen als een onsympathiek kutwijf.![]()
![]()
Je had ook een eerder plaatje gepost he? Daar vergelijk ik het wel mee.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:40 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Omdat je het plaatje van halle berry quote en zegt dat ik hou van plastic. En daarna quote je dat ik om half 6 eruit moest met als antwoord een plastic vrouw -.-. Logica.
En je bericht quoten van dat half 6 eruit moeten, deed ik alleen maar om duidelijk te maken dat het aan jou gericht was.
Ik heb nergens iets over Halle Berry gezegd. Ik vind haar ook niks, maar dat plaatje wat je ervoor postte, dat was wel plastic.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Aha, ja oke. Maar ik gooi af en toe gewoon een plaatje erop. Betekent niet dat het mijn favorieten zijnquote:Op donderdag 13 december 2012 16:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je had ook een eerder plaatje gepost he? Daar vergelijk ik het wel mee.
En je bericht quoten van dat half 6 eruit moeten, deed ik alleen maar om duidelijk te maken dat het aan jou gericht was.
Ik heb nergens iets over Halle Berry gezegd. Ik vind haar ook niks, maar dat plaatje wat je ervoor postte, dat was wel plastic.Voor ieder wat wils.
Anyway ik ben klaar met werken en ga naar Leen Bakker. Dag lieve mensen!![]()
![]()
![]()
Zeg liefjes, ik ga naar huis.
En aangezien het weekend is, ben ik weer weinig online.
Fijn weekend allemaal alvast, en tot de volgende keer![]()
NIEUW: Foto's!![]()
Goed weekend Cryoquote:Op donderdag 13 december 2012 16:56 schreef Cryothic het volgende:
Zeg liefjes, ik ga naar huis.
En aangezien het weekend is, ben ik weer weinig online.
Fijn weekend allemaal alvast, en tot de volgende keer![]()
Lola ook
Kids ook
En beterschap
![]()
![]()
Zo. Weer wat werk verzet.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Stil hier zeg, waar is iedereen?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: