quote:ZO VAAK NAAR DE FILM ALS U WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland.
DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf u in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in de bioscoop, betaal de eerste maand contant en u kunt direct gebruik maken van uw abonnement. Vergeet alleen niet uw legitimatiebewijs, bankpas en e-mailadres mee te nemen. Bij Pathé Spuimarkt kunt u zich alleen inschrijven bij de PUC-balie van 13:00 uur tot 18:15 uur.
GEEN ENTREEKOSTEN
Voor Pathé Unlimited betaalt u geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als u voor de eerste keer abonnee wordt. Het abonnement heeft een minimale duur van 4 maanden.
Succes met het gesprekquote:Op donderdag 13 december 2012 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
Morgen sollicitatiegesprek in het centrum van Rotterdam.... Misschien dat ik dan gelijk een filmpje pak
Looper 11:35 @ Schouwburgpleinquote:Op donderdag 13 december 2012 16:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx
Nu even kijken wel film er rond kwart over 12 draait....
Ik heb om half 12 mijn gesprek van een kwartiertje.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Looper 11:35 @ Schouwburgplein
quote:Op donderdag 13 december 2012 16:41 schreef charmed_angel het volgende:
12:50 uur Alles is Familie
Hmmmmm misschien dat ik dan naar Pathe de Kuip rij.... Fijnere bioscoop
of gewoon gratis voor het maasgebouwquote:Op donderdag 13 december 2012 16:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]De Kuip
![]()
Voordeliger parkeren ook in die garage ook
Is da wa? En welke garage dan? Ik ben nog steeds op avontuur om de beste zaal / bios te vinden in de ''omgeving'' Leiden-Amsterdam.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]De Kuip
![]()
Voordeliger parkeren ook in die garage ook
Geen garage, gewoon een heeeeeeeele grote parkeerplaatsquote:Op donderdag 13 december 2012 19:24 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
Is da wa? En welke garage dan? Ik ben nog steeds op avontuur om de beste zaal / bios te vinden in de ''omgeving'' Leiden-Amsterdam.
Verande garage. Achter de Top Shelf winkel. eerste uur gratis, daarna ¤1 per uur. Als Feyenoord speelt of er een ander evenement is, is het duurder.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:24 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
Is da wa? En welke garage dan? Ik ben nog steeds op avontuur om de beste zaal / bios te vinden in de ''omgeving'' Leiden-Amsterdam.
waarom betalen, als je gratis kan parkeren bij het Maasgebouw?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Verande garage. Achter de Top Shelf winkel. eerste uur gratis, daarna ¤1 per uur. Als Feyenoord speelt of er een ander evenement is, is het duurder.
Hoe kom ik daarquote:Op donderdag 13 december 2012 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom betalen, als je gratis kan parkeren bij het Maasgebouw?
Bij de rotonde niet rechtdoor, maar naar links, en dan rechtsquote:
Ja. Daar ga ik gelijk bij het verkeerslicht altijd naar rechts. Maar dankjewelquote:Op donderdag 13 december 2012 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij de rotonde niet rechtdoor, maar naar links, en dan rechts
Neem aan dat je vanaf de snelweg komt? Met aan je linkerkant de MAC?
als je doorrijdt naar de grote rotonde, kijk je tegen de kuip aan.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja. Daar ga ik gelijk bij het verkeerslicht altijd naar rechts.
Iemand die mij kan overtreffen?quote:Pathe De Munt
Pathe Tuschinski
Pathe City
Pathe Arena
Pathe Eindhoven
Pathe Maastricht
Pathe Tilburg
Pathe Helmond
Pathe Breda
Pathe Spuimarkt
Pathe De Kuip
Uit mijn hoofdquote:Op donderdag 13 december 2012 19:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoeveel verschillende Pathé theaters hebben ieder van jullie al bezocht?
[..]
Iemand die mij kan overtreffen?
Ben daar niet bekend, maar ik ben er wel van plan om erheen te gaan in de nabije toekomst. Ik kan mij nog het gigantische scherm herinneren in Rotterdam, back in the days. Ik heb daar geloof ik Pirates of the Caribean gezien, machtig mooi vond ik het destijds. Heeft een grote indruk op me gemaakt, a long time ago.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als je doorrijdt naar de grote rotonde, kijk je tegen de kuip aan.
Dan op die rotonde naar links en direct rechts
Dat ga ik zeker niet overtreffen.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoeveel verschillende Pathé theaters hebben ieder van jullie al bezocht?
[..]
Iemand die mij kan overtreffen?
De schermen in alle zalen van De Kuip zijn top inderdaad. Wand tot wand projectie for the win! Zelfs in de kleine zaaltjes ben ik onder de indruk van de schermformaat.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:27 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
Ben daar niet bekend, maar ik ben er wel van plan om erheen te gaan in de nabije toekomst. Ik kan mij nog het gigantische scherm herinneren in Rotterdam, back in the days. Ik heb daar geloof ik Pirates of the Caribean gezien, machtig mooi vond ik het destijds. Heeft een grote indruk op me gemaakt, a long time ago.
Zit nu al te soppen op m'n stoel. Toch maar is tijdens de kerstperiode een ochtendje/middagje voor uit trekken.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De schermen in alle zalen van De Kuip zijn top inderdaad. Wand tot wand projectie for the win! Zelfs in de kleine zaaltjes ben ik onder de indruk van de schermformaat.
Het enige jammere aan De Kuip is het bontkraagjes, potentieel tienermoeder publiek dat het neigt aan te trekken.
Dat is echt het enige. voor de rest is het helemaal super. 14 zalen, 14 topschermen.
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:32 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
Zit nu al te soppen op m'n stoel. Toch maar is tijdens de kerstperiode een ochtendje/middagje voor uit trekken.
Jaja, het is zover. We kunnen stemmen. De PUC'ers stemmen natuurlijk maar op één reclame![]()
http://www.welovereclame.nl/zoek?q=het+klinkt+al+lekkerder
waarom? zo bijzonder wassie toch niet?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:32 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
Zit nu al te soppen op m'n stoel. Toch maar is tijdens de kerstperiode een ochtendje/middagje voor uit trekken.
Jaja, het is zover. We kunnen stemmen. De PUC'ers stemmen natuurlijk maar op één reclame![]()
http://www.welovereclame.nl/zoek?q=het+klinkt+al+lekkerder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |