SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat vind ik wel zo enorm mooi om te zienquote:Op donderdag 13 december 2012 14:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb een streepje van ongeveer een centimeter breed. Verder niet
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Vind ik ookquote:Op donderdag 13 december 2012 14:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat vind ik wel zo enorm mooi om te zien
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Mee eensquote:Op donderdag 13 december 2012 14:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat vind ik wel zo enorm mooi om te zien![]()
![]()
![]()
Ik krijg dat niet voor elkaar hoor... een streepje
En ik vind mijn doos ook niet mooi genoeg daar voor![]()
Haha wat verwoord je het weer mooiquote:Op donderdag 13 december 2012 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
En ik vind mijn doos ook niet mooi genoeg daar voor![]()
![]()
Bij mij viert luiheid hoogtij. Gewoon kaal, dus. Lekker zacht en haarloosquote:Op donderdag 13 december 2012 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
En ik vind mijn doos ook niet mooi genoeg daar voor.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Had ik het anders moeten omschrijven dan?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:14 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha wat verwoord je het weer mooi![]()
Die van mij is juist lelijk als ze helemaal kaal is. Vind ikquote:Op donderdag 13 december 2012 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
En ik vind mijn doos ook niet mooi genoeg daar voor
luiheid is bij mij gewoon wat haartjes.. maar geen oerwoudquote:Op donderdag 13 december 2012 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij viert luiheid hoogtij. Gewoon kaal, dus. Lekker zacht en haarloos.
![]()
Luiheid is bij mij alles wegquote:Op donderdag 13 december 2012 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
luiheid is bij mij gewoon wat haartjes.. maar geen oerwoud. Ik heb vaak geen zin een streepje te scheren en kaal en glad is zo lekker zacht
.
helloquote:
Det Som En Gang Var
Dat.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
luiheid is bij mij gewoon wat haartjes.. maar geen oerwoud
Ben nu ook even te lui. Maar heb toch geen plannen voor mannen zien
dat u betreffende de uiterlijke schoonheid der uwe vagijn niet volledig content bent.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had ik het anders moeten omschrijven dan?
NIEUW: Foto's!![]()
Ja de eerste dagquote:Op donderdag 13 december 2012 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Luiheid is bij mij alles weg. Ik heb vaak geen zin een streepje te scheren en kaal en glad is zo lekker zacht
.
![]()
![]()
En ik heb ook een streep van mn navel naar beneden. Maar die is niet van haartjes
En hij is nog scheef ook
Bij mij is het als ik het bijhoud altijd kaal en gladquote:. Ik heb hele zachte haartjes down there die heel makkelijk wegscheren
.
Meh, wat een onderwerp.
Geluksvogelquote:Op donderdag 13 december 2012 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij is het als ik het bijhoud altijd kaal en glad. Ik heb hele zachte haartjes down there die heel makkelijk wegscheren
.
Meh, wat een onderwerp.
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
dat u betreffende de uiterlijke schoonheid der uwe vagijn niet volledig content bent.![]()
Bovendien dat scheren is ook zo gebeurd vind ikquote:Op donderdag 13 december 2012 14:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat.
Ben nu ook even te lui. Maar heb toch geen plannen voor mannen zienIk ben haast jaloersquote:Op donderdag 13 december 2012 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij is het als ik het bijhoud altijd kaal en glad. Ik heb hele zachte haartjes down there die heel makkelijk wegscheren
.
Meh, wat een onderwerp.
![]()
![]()
quote:Het is een keer gebeurt dat m'n neus helemaal rood was, omdat de stoppeltjes best hard warenquote:Op donderdag 13 december 2012 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit kun je heel fout opvatten.
![]()
En ik maar hopen dat het niemand op zou vallen
Hahahahaquote:Op donderdag 13 december 2012 14:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Het is een keer gebeurt dat m'n neus helemaal rood was, omdat de stoppeltjes best hard waren![]()
En ik maar hopen dat het niemand op zou vallen!
![]()
Wat dan, stift?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En ik heb ook een streep van mn navel naar beneden. Maar die is niet van haartjes
En hij is nog scheef ook![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Het is een keer gebeurt dat m'n neus helemaal rood was, omdat de stoppeltjes best hard waren![]()
En ik maar hopen dat het niemand op zou vallen
Det Som En Gang Var
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
dat u betreffende de uiterlijke schoonheid der uwe vagijn niet volledig content bent.![]()
![]()
![]()
Geperforeerde blinde darmquote:Op donderdag 13 december 2012 14:23 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Aww, hoe kom je aan een litteken daar dan?
Ik vind mijn buik echt lelijk, puur door dat litteken.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo erg is dat niet hoor, je hebt verder toch een prachtig lichaam?
Dat litteken staat namelijk strak, en ik heb verder geen strakke buik, dus daardoor heb ik ipv 1 bol buikje, 2 bollingen. Daardoor lijkt mijn buik vierkant
Dat is minder, ik ben mijn blinde darm kwijt. Die haalde ze eruit omdat ik pijn daar had, bleek het 2 maanden daarna toen ik de pijn hield een bacterie te zijn. Gewoon me blinde darm voor niks wegquote:Op donderdag 13 december 2012 14:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geperforeerde blinde darm![]()
![]()
Vind ook dat je niet mag klagen hoor. Zelf zie je het denk ik wat meer dan de rest omdat je er natuurlijk dagelijks tegen aan kijkt.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind mijn buik echt lelijk, puur door dat litteken.
Dat litteken staat namelijk strak, en ik heb verder geen strakke buik, dus daardoor heb ik ipv 1 bol buikje, 2 bollingen. Daardoor lijkt mijn buik vierkant![]()
Die van mij is dus helemaal uit elkaar geknapt. Dus ik heb 'm ook niet meerquote:Op donderdag 13 december 2012 14:25 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dat is minder, ik ben mijn blinde darm kwijt. Die haalde ze eruit omdat ik pijn daar had, bleek het 2 maanden daarna toen ik de pijn hield een bacterie te zijn. Gewoon me blinde darm voor niks weg
Dat snap ik welquote:Op donderdag 13 december 2012 14:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind mijn buik echt lelijk, puur door dat litteken.
Dat litteken staat namelijk strak, en ik heb verder geen strakke buik, dus daardoor heb ik ipv 1 bol buikje, 2 bollingen. Daardoor lijkt mijn buik vierkant. Maar het is niet iets waar jij wat aan kunt doen en ik kan me niet voorstellen dat iemand er ook maar enige moeite mee heeft.
Heb jij mijn buik gezien dan?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:25 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Vind ook dat je niet mag klagen hoor. Zelf zie je het denk ik wat meer dan de rest omdat je er natuurlijk dagelijks tegen aan kijkt.
Jezus, ja dat is toch wel wat ernstiger dan ik hadquote:Op donderdag 13 december 2012 14:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die van mij is dus helemaal uit elkaar geknapt. Dus ik heb 'm ook niet meer![]()
![]()
Heb wel eens een plaatje ervan gezien jaquote:Op donderdag 13 december 2012 14:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb jij mijn buik gezien dan?![]()
![]()
Klopt, de enige die er daadwerkelijk moeite mee heeft ben ikzelf. Maar ik ben ook de gene die er juist tevreden hoort te zijn over mijn lichaamquote:Op donderdag 13 december 2012 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Maar het is niet iets waar jij wat aan kunt doen en ik kan me niet voorstellen dat iemand er ook maar enige moeite mee heeft.
De foto's waar ik mijn buik enigszins op heb laten zien, daar heb ik de foto wel uit zo'n hoek genomen dat het inderdaad wel meevaltquote:Op donderdag 13 december 2012 14:26 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heb wel eens een plaatje ervan gezien ja
Een ander kan je niet dwingen je eigen lichaam mooi te vinden, dat moet je zelf doenquote:Op donderdag 13 december 2012 14:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt, de enige die er daadwerkelijk moeite mee heeft ben ikzelf. Maar ik ben ook de gene die er juist tevreden hoort te zijn over mijn lichaam. Nee, je hebt geen perfecte buik? So what, ik ook niet.
Ik heb ook een litteken. Wat zeg ik, wel vijfquote:Op donderdag 13 december 2012 14:26 schreef Toekito het volgende:
Littekens verzieken ook mijn lichaam. Piepkleintjes, op plaatsen waar nooit iemand kijkt
.
En je bent juist zo'n zelfverzekerd typequote:Op donderdag 13 december 2012 14:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt, de enige die er daadwerkelijk moeite mee heeft ben ikzelf. Maar ik ben ook de gene die er juist tevreden hoort te zijn over mijn lichaam![]()
Gelukkig kun je plaatjes niet zo nemen dat ze iets of heel erg vertekenenquote:Op donderdag 13 december 2012 14:26 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heb wel eens een plaatje ervan gezien ja.
Er was toch een litteken topic ergens op FOK?PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Hmm tja dat kan ik inderdaad niet beoordelen.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De foto's waar ik mijn buik enigszins op heb laten zien, daar heb ik de foto wel uit zo'n hoek genomen dat het inderdaad wel meevalt![]()
Oh, daar kan ik m'n littekens wel kwijtquote:Op donderdag 13 december 2012 14:29 schreef Toekito het volgende:
Er was toch een litteken topic ergens op FOK?.
Ik ben er ook erg tevreden over.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt, de enige die er daadwerkelijk moeite mee heeft ben ikzelf. Maar ik ben ook de gene die er juist tevreden hoort te zijn over mijn lichaam[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
ik 1 op mijn kuit heb er een tattoo overheen laten zettenquote:Op donderdag 13 december 2012 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een ander kan je niet dwingen je eigen lichaam mooi te vinden, dat moet je zelf doen. Nee, je hebt geen perfecte buik? So what, ik ook niet.
[..]
Ik heb ook een litteken. Wat zeg ik, wel vijf. Piepkleintjes, op plaatsen waar nooit iemand kijkt
.
Det Som En Gang Var
Over mijn gehele lichaam ben ik absoluut tevreden. Alleen mijn buik niet.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een ander kan je niet dwingen je eigen lichaam mooi te vinden, dat moet je zelf doen. Nee, je hebt geen perfecte buik? So what, ik ook niet.
Iedereen heeft toch wel puntjes aan zijn/haar lichaam waar ze niet tevreden over zijn, nietwaar?Klopt. Zoals ik hierboven ook zeg; ik ben echt heel erg tevreden met de rest van mijn lichaam. Mijn buik is, voornamelijk door mijn litteken, gewoon mijn onzekere punt. Verder niet hoorquote:Op donderdag 13 december 2012 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En je bent juist zo'n zelfverzekerd type
Oeh, gimmequote:Op donderdag 13 december 2012 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
Zal ik ook even mijn 16000 straie littekens op de foto zetten.
Wordt niks meer met mij en mijn ondernemingsplan vandaag. Heb er gewoon echt geen zin in
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
Zal ik ook even mijn 16000 straie littekens op de foto zetten![]()
![]()
![]()
ik heb al de hele dag zin... maar ja, kinderen, werkt... je weetzquote:Op donderdag 13 december 2012 14:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wordt niks meer met mij en mijn ondernemingsplan vandaag. Heb er gewoon echt geen zin inNIEUW: Foto's!![]()
Maar dat is andere zinquote:Op donderdag 13 december 2012 14:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik heb al de hele dag zin... maar ja, kinderen, werkt... je weetz
Wat voor onderneming wil je beginnen?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wordt niks meer met mij en mijn ondernemingsplan vandaag. Heb er gewoon echt geen zin in![]()
heb er ook nog wel 4 grote en paar kleinere overquote:Op donderdag 13 december 2012 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar kan ik m'n littekens wel kwijt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ik wil het niet eens. Ik moet het voor schoolquote:Op donderdag 13 december 2012 14:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat voor onderneming wil je beginnen?
Haha. Ruilen? Ga ik jouw werk doen, maak jij mijn ondernemingsplanquote:Op donderdag 13 december 2012 14:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
owwww, dan heb ik niks gezegd![]()
ik heb ook geen zin in m'n werk
Hier ook niet. Is het al 5 uur? Dan heb ik weekendquote:Op donderdag 13 december 2012 14:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
owwww, dan heb ik niks gezegd![]()
ik heb ook geen zin in m'n werk!
![]()
Waarom kan je niet op twitter als je zelf geen twitteraccount hebt?
Waarom wil je op twitter?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:37 schreef Samzz het volgende:
Even iets opzoeken over een programma dat ik dinsdag of zo heb gezien.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom wil je op twitter?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat kan wel toch?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:37 schreef Samzz het volgende:
Alleen kun je niet alle accounts zien volgens mij.![]()
Dat kan alleen op twitter?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even iets opzoeken over een programma dat ik dinsdag of zo heb gezien.![]()
Stomme twitter.What you forget, you are gonna repeat.
Vetquote:Op donderdag 13 december 2012 14:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil die Yoshi leren vouwen!!!!!!
![]()
Yoshiquote:Op donderdag 13 december 2012 14:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil die Yoshi leren vouwen!!!!!![]()
![]()
WOWquote:Op donderdag 13 december 2012 14:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil die Yoshi leren vouwen!!!!!PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
ja indd die is echt wel vet gedaanquote:Op donderdag 13 december 2012 14:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil die Yoshi leren vouwen!!!!!
Det Som En Gang Var
Ik heb een pleurishekel aan dat groene mormel.quote:
Mijn maatje speelde altijd met yoshi bij mario kart en party.![]()
Waarom haat je Yoshi?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een pleurishekel aan dat groene mormel.
Dat kan niet. Want Yoshi..
En je was pissig omdat jij er nooit mee kon spelen?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat die me altijd dwars zit.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom haat je Yoshi?![]()
Dat kan niet. Want Yoshi..![]()
doe ik ook met kart yoshi is verreweg de beste in kartquote:Op donderdag 13 december 2012 14:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn maatje speelde altijd met yoshi bij mario kart en party.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
mario spellen speel je met Mario. En evt als hulp gebruik je Yoshi als paard.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn maatje speelde altijd met yoshi bij mario kart en party.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Nee, omdat die sporadische keer dat ik verloor dat altijd van hem was.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En je was pissig omdat jij er nooit mee kon spelen?![]()
Hoe dan? Het gaat om de Pro Deo twitter.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kan wel toch?
Alleen kun je niet alle accounts zien volgens mij.Vast niet, maar het gaat me om de reacties op Twitterquote:Op donderdag 13 december 2012 14:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan alleen op twitter?![]()
Stomme twitter..
Dus je kan niet tegen je verliesquote:Op donderdag 13 december 2012 14:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, omdat die sporadische keer dat ik verloor dat altijd van hem was.?
![]()
Hij kijkt echt zo van "Ohai, hier ben ikquote:Op donderdag 13 december 2012 14:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk, dit is mijn Yoshi!"
![]()
![]()
vond het maar een saaie aflevering zonder duidelijk eind.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe dan? Het gaat om de Pro Deo twitter.
[..]
Vast niet, maar het gaat me om de reacties op Twitter.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
vet ik wil hem hebbenquote:Op donderdag 13 december 2012 14:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk, dit is mijn Yoshi
Det Som En Gang Var
Even gekeken, maar kan inderdaad niet.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat dat eerst wel kon, my bad![]()
Ah! Over die paardenzaak was dat toch?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Klopt, totaal niet.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus je kan niet tegen je verlies?
![]()
Ik kan wel ff een screen shotje maken?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
![]()
ja kerstman vs paardendame.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah! Over die paardenzaak was dat toch?PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Het was een rare aflevering, maar er is een hevige discussie ontstaan naar aanleiding van die aflevering op Bokt.nl omdat een deel van de geschiedenis van het paard daar beschreven staat.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
vond het maar een saaie aflevering zonder duidelijk eind.
Er kwam een reactie dat de berichten op Twitter behoorlijk heftig waren, dus ik was benieuwd.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Klopt.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah! Over die paardenzaak was dat toch?Als je wiltquote:Op donderdag 13 december 2012 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan wel ff een screen shotje maken?![]()
.
Ja, dan snap ik dat je wil kijkenquote:Op donderdag 13 december 2012 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was een rare aflevering, maar er is een hevige discussie ontstaan naar aanleiding van die aflevering op Bokt.nl omdat een deel van de geschiedenis van het paard daar beschreven staat.
Er kwam een reactie dat de berichten op Twitter behoorlijk heftig waren, dus ik was benieuwd.
oh ok. Volgens mij was die kerstman gewoon "fout"quote:Op donderdag 13 december 2012 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was een rare aflevering, maar er is een hevige discussie ontstaan naar aanleiding van die aflevering op Bokt.nl omdat een deel van de geschiedenis van het paard daar beschreven staat.
Er kwam een reactie dat de berichten op Twitter behoorlijk heftig waren, dus ik was benieuwd.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
wel vetquote:yoshi is tof
Det Som En Gang Var
wil je dan de reacties hebben met de hashtags #prodeoquote:
Kan je deze link niet bekijken?
https://twitter.com/search?q=%23prodeo&src=typd![]()
Kerstman?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh ok. Volgens mij was die kerstman gewoon "fout"
Naar aanleiding van het programma was hij juist niet fout. Maar ik heb eigenlijk geen zin in deze discussie, hier. Die op Bokt is al kut genoeg.
Oh, dat kan ik zien! Dank je. Even lezen.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wil je dan de reacties hebben met de hashtags #prodeo
Kan je deze link niet bekijken?
https://twitter.com/search?q=%23prodeo&src=typd“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
ik wil mijn rechteronderbeen vol laten tattoeren in de stijl van nintendoquote:
en dan komt yoshi er ook op
Det Som En Gang Var
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik zien! Dank je. Even lezen.thanks
mocht je nog iets nodig hebben hoor ik het wel... ik moet nu ff naar school![]()
Vet idee, maar krijg je daar niet enorm veel spijt van in de toekomst?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wil mijn rechteronderbeen vol laten tattoeren in de stijl van nintendo
en dan komt yoshi er ook opWhat you forget, you are gonna repeat.
Zo. Hele huis gepoetst, alles is weer lekker schoon en fris.Straks nog even de was ophangen, nieuwe was erin gooien en eindelijk mijn kledingkast inrichten.Tip voor iedereen die zich ziekjes voelt: ga je huis schoonmaken, je voelt je geheid beter.
O, en mijn pakketje kwam net binnen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Wat zat er in?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:51 schreef Fera het volgende:
Zo. Hele huis gepoetst, alles is weer lekker schoon en fris.Straks nog even de was ophangen, nieuwe was erin gooien en eindelijk mijn kledingkast inrichten.Tip voor iedereen die zich ziekjes voelt: ga je huis schoonmaken, je voelt je geheid beter.
O, en mijn pakketje kwam net binnen.![]()
![]()
vind hem op de kerstman lijkenquote:Op donderdag 13 december 2012 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kerstman?
Naar aanleiding van het programma was hij juist niet fout. Maar ik heb eigenlijk geen zin in deze discussie, hier. Die op Bokt is al kut genoeg.
Ik wil ook geen discussie. Is gewoon puur hoe ik er tegenaan kijk.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Al gedaan, werkt nietquote:Op donderdag 13 december 2012 14:51 schreef Fera het volgende:
O, en mijn pakketje kwam net binnen.![]()
Maar jij bent goed bezig!!
Ik op het moment ook niet. Vorige week eraf gehaald.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dan heb je misschien ietsje beter op moeten letten bij het programmaquote:Op donderdag 13 december 2012 14:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
vind hem op de kerstman lijken
Ik wil ook geen discussie. Is gewoon puur hoe ik er tegenaan kijk.. Maar goed, ieder zijn mening.
Zo, goed bezigquote:Op donderdag 13 december 2012 14:51 schreef Fera het volgende:
O, en mijn pakketje kwam net binnen.!
![]()
Haarverf, nieuw scheerapparaat (hond had de vorige kapot gekauwd) en shampoo.quote:
nee ik loop al paar jaar met dat idee in mijn kopquote:Op donderdag 13 december 2012 14:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vet idee, maar krijg je daar niet enorm veel spijt van in de toekomst?
dit is echt iets wat ik wilLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik loop ook met het idee om iets te laten zetten van Nintendo.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wil mijn rechteronderbeen vol laten tattoeren in de stijl van nintendo
en dan komt yoshi er ook op![]()
Awww. Misschien ben jij er wel slechter aan toe dan ik.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Al gedaan, werkt niet![]()
Maar jij bent goed bezig!!Ik was al aan de beterende hand.
Rare hond heb jijquote:Op donderdag 13 december 2012 14:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Haarverf, nieuw scheerapparaat (hond had de vorige kapot gekauwd) en shampoo.![]()
![]()
Hij kauwt gewoon op alles. Gelukkig had hij zich niet verwond.quote:
coolquote:Op donderdag 13 december 2012 14:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik loop ook met het idee om iets te laten zetten van Nintendo.
Det Som En Gang Var
Okequote:Op donderdag 13 december 2012 14:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee ik loop al paar jaar met dat idee in mijn kop
dit is echt iets wat ik wilEn wat voor een waardevolle betekenis heeft het voor je?
Weet ik niet. Ik ben gewoon heel erg tegen de daadwerkelijke griep aan aan het hangen. Heb wel lichte keelontsteking, snotneus en zere ogen constant. Maar het wil niet doorzetten. Dus uitzieken kan ook nietquote:Op donderdag 13 december 2012 14:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww. Misschien ben jij er wel slechter aan toe dan ik.Ik was al aan de beterende hand.
Het is een oerwoud nu?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja streepje moet niet zo'n probleem zijn, maar dan moet er nogal wat af
Van beneden tot boven?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja streepje moet niet zo'n probleem zijn, maar dan moet er nogal wat afNee, gelukkig nietquote:Op donderdag 13 december 2012 14:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij kauwt gewoon op alles. Gelukkig had hij zich niet verwond.!
![]()
mijn jeugd vooral en hoe fijn ik het had en ik vind het ook gewoon vetquote:Op donderdag 13 december 2012 14:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
OkeEn wat voor een waardevolle betekenis heeft het voor je?
[..]
Weet ik niet. Ik ben gewoon heel erg tegen de daadwerkelijke griep aan aan het hangen. Heb wel lichte keelontsteking, snotneus en zere ogen constant. Maar het wil niet doorzetten. Dus uitzieken kan ook niet
ik heb sowieso al een tatt zonder wat het betekend nou ja ik vind em nog steeds lachen
brb effe rokenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik kan 'm doortrekken tot m'n borst jaquote:Op donderdag 13 december 2012 14:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van beneden tot boven?
[..]
Nee, gelukkig niet!
![]()
![]()
Vervelend is dat. Bij mij heeft het ook niet doorgezet. Ik had koppijn, buikpijn en was snotterig. Ook m'n keel deed vanmorgen zeer, maar dat is al over. Ik denk dat het vals alarm was, maar ik wilde het niet riskeren om alsnog naar school te gaan (aangezien je steeds van het hele koude buiten naar het hele warme binnen gaat).quote:Op donderdag 13 december 2012 14:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
OkeEn wat voor een waardevolle betekenis heeft het voor je?
[..]
Weet ik niet. Ik ben gewoon heel erg tegen de daadwerkelijke griep aan aan het hangen. Heb wel lichte keelontsteking, snotneus en zere ogen constant. Maar het wil niet doorzetten. Dus uitzieken kan ook nietA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Doe maar niet. Dat ziet er nogal belachelijk uit denk ikquote:Op donderdag 13 december 2012 14:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan 'm doortrekken tot m'n borst ja![]()
![]()
Nee, sorry.quote:
Maar je wilt het helemaal kaal en dan alleen n streepje?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Denk het ookquote:Op donderdag 13 december 2012 14:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe maar niet. Dat ziet er nogal belachelijk uit denk ik![]()
![]()
Nee teveel gezeikquote:Op donderdag 13 december 2012 14:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Maar je wilt het helemaal kaal en dan alleen n streepje?En dat gaat kriebelen en prikken denk ik
![]()
![]()
Ja, snap ik.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Vervelend is dat. Bij mij heeft het ook niet doorgezet. Ik had koppijn, buikpijn en was snotterig. Ook m'n keel deed vanmorgen zeer, maar dat is al over. Ik denk dat het vals alarm was, maar ik wilde het niet riskeren om alsnog naar school te gaan (aangezien je steeds van het hele koude buiten naar het hele warme binnen gaat).
Nouja, ik heb dit altijd met griepjes die in de lucht hangen.
Ik krijg een aantal verschijnselen heel licht. Dan voel ik me gewoon lamlendig en bleh, maar echt ziek ben ik niet, ookal voelt het wel zo![]()
En door dat lamlendige heb ik dus zo geen zin in mijn ondernemingsplan. En daarbij vind ik dat al zo'n kutwerk
Snap ik. Ik hou er ook helemaal niet van, bij mannen. Wat haar is best oké.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee teveel gezeikEn dat gaat kriebelen en prikken denk ik
Gewoon regelmatig bijsnoeien.
Dat is ook bagger. Het duurde heel lang voordat ik eraan begon.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, snap ik.
Nouja, ik heb dit altijd met griepjes die in de lucht hangen.
Ik krijg een aantal verschijnselen heel licht. Dan voel ik me gewoon lamlendig en bleh, maar echt ziek ben ik niet, ookal voelt het wel zo![]()
En door dat lamlendige heb ik dus zo geen zin in mijn ondernemingsplan. En daarbij vind ik dat al zo'n kutwerkOp een gegeven moment in een hokje gaan zitten, op m'n stage (echt een berginghok was het bijna), zonder internet. Toen moest ik wel.
Ja, ik heb me voorgenomen volgende week écht alleen maar op school te gaan zitten.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is ook bagger. Het duurde heel lang voordat ik eraan begon.Op een gegeven moment in een hokje gaan zitten, op m'n stage (echt een berginghok was het bijna), zonder internet. Toen moest ik wel.
Van 's ochtends tot 's avonds. Ik wil echt voor de kerstvakantie mijn ondernemingsplan afhebben namelijk. Dan hoef ik na de vakantie alleen nog maar tentamens te leren.What you forget, you are gonna repeat.
![]()
ik verveel me echt enorm vandaag
Det Som En Gang Var
Had geen zin om een kloon te maken... en ach waarom niet, zoveel boeit het me nou ook weer niet. Misschien komen er ooit nog wat bij wie weetquote:![]()
![]()
jij bent op je werk toch?quote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Je hoeft aan mij geen verantwoording af te leggen, hoorquote:Op donderdag 13 december 2012 15:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had geen zin om een kloon te maken... en ach waarom niet, zoveel boeit het me nou ook weer niet. Misschien komen er ooit nog wat bij wie weet.
en dan toch niks te doen hebbenquote:
hoe doe je dat?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Nouja ik licht het gewoon toe hoorquote:Op donderdag 13 december 2012 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft aan mij geen verantwoording af te leggen, hoor.
![]()
![]()
Geen of weinig opdrachten. Ik verveel me ook kapotquote:Op donderdag 13 december 2012 15:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
en dan toch niks te doen hebben
hoe doe je dat?.
![]()
Oe, deze haarverf is nog ''roder'' dan ik had gedacht.
aah ja gisteren was er bij ons ook geen ruk te doenquote:Op donderdag 13 december 2012 15:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen of weinig opdrachten. Ik verveel me ook kapot.
weinig klanten en dan duurt de dag lang
jij ging toch weg waar je nu werkt?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
word je een redhead?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:11 schreef Fera het volgende:
Oe, deze haarverf is nog ''roder'' dan ik had gedacht.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Er is genoeg te doen... motivatie is alleen zoek.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
en dan toch niks te doen hebben
hoe doe je dat?
Zit te wachten op bericht van een nieuwe werkgever... en als dat positief nieuws is ben ik hier weg
Zinkend schip hier, zonder stuurman... we dobberen roerloos, en ook aanboord is er geen orde.
Dus tja... heb t wel een beetje gezien hier
Niet echt. Het is roodzwart, maar de rode gloed is volgens mij wat intenser dan ik eerst dacht. Maar nog steeds mooi.quote:
aah oke nou ja ik hoop dat je snel wat hoort danquote:Op donderdag 13 december 2012 15:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Er is genoeg te doen... motivatie is alleen zoek.
Zit te wachten op bericht van een nieuwe werkgever... en als dat positief nieuws is ben ik hier weg
Zinkend schip hier, zonder stuurman... we dobberen roerloos, en ook aanboord is er geen orde.
Dus tja... heb t wel een beetje gezien hierdat is inderdaad wel mooiquote:Op donderdag 13 december 2012 15:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet echt. Het is roodzwart, maar de rode gloed is volgens mij wat intenser dan ik eerst dacht. Maar nog steeds mooi.
foto als het klaar is?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ben benieuwdquote:Op donderdag 13 december 2012 15:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet echt. Het is roodzwart, maar de rode gloed is volgens mij wat intenser dan ik eerst dacht. Maar nog steeds mooi.![]()
![]()
ik ookquote:Op donderdag 13 december 2012 15:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke nou ja ik hoop dat je snel wat hoort dan
[..]
dat is inderdaad wel mooi
foto als het klaar is?
Jazeker. Sowieso op Facebook. Maar morgen eerst knippen.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke nou ja ik hoop dat je snel wat hoort dan
[..]
dat is inderdaad wel mooi
foto als het klaar is?
zeker niet publiekelijk?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Jazeker. Sowieso op Facebook. Maar morgen eerst knippen.
Ik zal hem wel hier posten, speciaal voor jou.quote:
Ja, dan duurt de dag echt lang. Ben ook altijd reuze blij als er te doen is, doe dat dan snel, want iets leuks langzaam doen kan ik nietquote:Op donderdag 13 december 2012 15:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah ja gisteren was er bij ons ook geen ruk te doen
weinig klanten en dan duurt de dag lang
jij ging toch weg waar je nu werkt?. Is het met 2 uurtjes klaar en verveel ik me weer
.
Klopt, per januari.![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 15:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal hem wel hier posten, speciaal voor jou.![]()
DM wel ff er achteraan, want het zal ongetwijfeld op zo'n tijdstip zijn dat ik er niet ben.
En ik lees geen topics terug
Dan kan ik 'm ook DM'en.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
DM wel ff er achteraan, want het zal ongetwijfeld op zo'n tijdstip zijn dat ik er niet ben.
En ik lees geen topics terug
Hier alvast een voorproefje, deze heb ik besteld:
Het klonk alsof je voor jezelf wilde verantwoorden tegenover mij waarom je het deed. Verkeerd geïnterpreteerd dusquote:Op donderdag 13 december 2012 15:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik licht het gewoon toe hoor.
mooi kleurtjequote:Op donderdag 13 december 2012 15:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan kan ik 'm ook DM'en.
[ afbeelding ]
Staat je goed, denk ikquote:Op donderdag 13 december 2012 15:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan kan ik 'm ook DM'en.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Thanks. Laten we het hopen.quote:
Het scheelt wel dat ik nu over donkerbruin heen verf, in plaats van blond. Dan had ik het niet aangedurfd, denk ik.
Geeft nietquote:Op donderdag 13 december 2012 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het klonk alsof je voor jezelf wilde verantwoorden tegenover mij waarom je het deed. Verkeerd geïnterpreteerd dus.
![]()
![]()
Dank je.quote:
Ja, ik ga maar weer eens aan de slag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook knap![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 15:35 schreef MeneerLogica het volgende:
Wel knap, maar niet mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook knap
Ik zou denk ik in een deuk liggen als ik zoiets zieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook knap![]()
![]()
True, zou wel raar opkijken als ik bij een ONS dat zou aantreffen.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel knap, maar niet mooi![]()
Ik denk dat lief me enorm hard uitlacht als ik daarmee aan kom zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook knap.
Het zelfde vind ik van een streepjequote:Op donderdag 13 december 2012 15:37 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
True, zou wel raar opkijken als ik bij een ONS dat zou aantreffen.![]()
Inmiddels van scharrel over naar lief?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat lief me enorm hard uitlacht als ik daarmee aan kom zetten.
![]()
Joahquote:Op donderdag 13 december 2012 15:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inmiddels van scharrel over naar lief?![]()
. Of weer terug naar scharrel, afhankelijk van m'n stemming, denk ik
. Maar ik denk dat het veilig is te zeggen dat we een relatie hebben
.
Leuk!quote:Op donderdag 13 december 2012 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joah. Of weer terug naar scharrel, afhankelijk van m'n stemming, denk ik
.
Leukquote:Op donderdag 13 december 2012 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joah. Of weer terug naar scharrel, afhankelijk van m'n stemming, denk ik
.
Tof om te zien, welquote:.
![]()
Dames niet klikken want je glijd gegarandeerd van je stoel/bed afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 15:46 schreef MeneerLogica het volgende:
Dames niet klikken want je glijd gegarandeerd van je stoel/bed afWut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dames niet klikken want je glijd gegarandeerd van je stoel/bed afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die krijg ik nooit in m'n schaamhaar geschorenquote:Op donderdag 13 december 2012 15:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Foto's van bliksemschichten vind ik ook altijd mooi om te zien.
.
Dames niet klikken want je glijd gegarandeerd van je stoel/bed afWhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sop sop
![]()
Wel een uitdagingquote:Op donderdag 13 december 2012 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die krijg ik nooit in m'n schaamhaar geschoren.
!
![]()
Dat was ik al nietquote:Op donderdag 13 december 2012 15:50 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Zie je wel, jij bent gelijk niet te houden!![]()
![]()
Tondeuze doet wonderen hoorquote:Op donderdag 13 december 2012 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die krijg ik nooit in m'n schaamhaar geschoren.
Ik heb een streepje, mag ik nu meeposten?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Jij kunt met een tondeuse een bliksemschicht scheren? En dan bedoel ik niet eentje, maar zo'n gevorkte.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jij altijdquote:Op donderdag 13 december 2012 15:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb een streepje, mag ik nu meeposten?.
![]()
Ik denk dat het best mogelijk is, maar je zult wel even geduld moeten hebbenquote:Op donderdag 13 december 2012 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij kunt met een tondeuse een bliksemschicht scheren? En dan bedoel ik niet eentje, maar zo'n gevorkte.![]()
![]()
Awesome.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij kunt met een tondeuse een bliksemschicht scheren? En dan bedoel ik niet eentje, maar zo'n gevorkte.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Sorry, ik begreep t verkeerd.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij kunt met een tondeuse een bliksemschicht scheren? En dan bedoel ik niet eentje, maar zo'n gevorkte.
Nee, zo'n gevorkte wordt wel lastig.
Tenzij je zo'n speciaal tondeuze-trimmertje hebt, zo'n hele smalle
quote:
Met een tondeuse? Ik zou een pincet pakkenquote:Op donderdag 13 december 2012 15:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk dat het best mogelijk is, maar je zult wel even geduld moeten hebben. Of met hars of zo.
Ja. Want jijquote:Op donderdag 13 december 2012 15:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb een streepje, mag ik nu meeposten?
Moet jij niet met je plan bezig?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Met een pincet is Echt niet leuk hoor.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met een tondeuse? Ik zou een pincet pakken. Of met hars of zo.
quote:Bij de kapper hebben ze van die tondeuzes die 2-3cm breed zijn, voor nekhaar en de oren. Denk dat het daarmee wel luktquote:Op donderdag 13 december 2012 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met een tondeuse? Ik zou een pincet pakken. Of met hars of zo.
![]()
![]()
Wel als je het bij een ander doetquote:Op donderdag 13 december 2012 15:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met een pincet is Echt niet leuk hoor.![]()
AUWquote:Op donderdag 13 december 2012 15:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met een pincet is Echt niet leuk hoor.![]()
No shitquote:Op donderdag 13 december 2012 15:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met een pincet is Echt niet leuk hoor..
Dat denk ik niet, te breedquote:Op donderdag 13 december 2012 15:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Bij de kapper hebben ze van die tondeuzes die 2-3cm breed zijn, voor nekhaar en de oren. Denk dat het daarmee wel lukt.
Dat doet Mijn schoonheidsspecialist altijd, voor De haren Die De hars niet pakt. Dan huil ik Altijd een Beetje.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat heb ik al opgegevenquote:Op donderdag 13 december 2012 15:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet jij niet met je plan bezig?
Ligt er ook aan hoe smal je 'm wilt hebbenquote:Op donderdag 13 december 2012 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
No shit.
[..]
Dat denk ik niet, te breed.
. Ik ga het niet proberen in ieder geval
![]()
![]()
ik scheer... ik laat de zooi noway harsenquote:Op donderdag 13 december 2012 16:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat doet Mijn schoonheidsspecialist altijd, voor De haren Die De hars niet pakt. Dan huil ik Altijd een Beetje.![]()
![]()
Wanneer moet je er klaar mee Zijn?quote:Op donderdag 13 december 2012 16:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat heb ik al opgegeven[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Het klinkt pijnlijker Dan het is.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik scheer... ik laat de zooi noway harsen[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Google resultaten bij schaamhaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
Nog nooit laten doenquote:Op donderdag 13 december 2012 16:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het klinkt pijnlijker Dan het is.![]()
![]()
Ik wil hem zelf voor de kerstvakantie afhebben.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wanneer moet je er klaar mee Zijn?What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op donderdag 13 december 2012 16:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Google resultaten bij schaamhaarDafuqSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
![]()
zal ik?quote:
is toch alleen zo'n papiertje erop smeren, en daarna trekken?
ik kan heel goed trekken
quote:Op donderdag 13 december 2012 16:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Google resultaten bij schaamhaarwat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op donderdag 13 december 2012 16:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
zal ik?
ik kan heel goed trekken!
Ja maar dat is toch anders dan dat een prof het doetquote:Op donderdag 13 december 2012 16:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
zal ik?
ik kan heel goed trekken![]()
![]()
Als je het ooit Laat Doen, doe het door iemand die het vaker gedaan heeft. Dus niet Cry.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Oh, dit vind ik best grappig. Maar zou er nooit zo'n oerwoud voor laten staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
Dat moet je LoLa laten doenquote:Op donderdag 13 december 2012 16:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
zal ik?
ik kan heel goed trekken![]()
![]()
Nog Een week. Moet je Nog veel?quote:Op donderdag 13 december 2012 16:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil hem zelf voor de kerstvakantie afhebben.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Een vreemde aan mijn doos ...quote:Op donderdag 13 december 2012 16:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je het ooit Laat Doen, doe het door iemand die het vaker gedaan heeft. Dus niet Cry.![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 13 december 2012 16:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nog Een week. Moet je Nog veel?
Niet om het een of ander, maar volgens mij zijn foto's van kutten niet toegestaan?
Is Toch anders dan Een ONS.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een vreemde aan mijn doos ...[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Je ziet amper wat met al dat haarquote:Op donderdag 13 december 2012 16:09 schreef Samzz het volgende:
Niet om het een of ander, maar volgens mij zijn foto's van kutten niet toegestaan?
![]()
![]()
Aan het werk Jij!quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ja of een gyn of een dokterquote:Op donderdag 13 december 2012 16:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is Toch anders dan Een ONS.![]()
![]()
Het maakt mij niet uit, hoor. Ik merk het alleen maar op.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je ziet amper wat met al dat haar“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee, vandaag wordt het 'm echt niet.quote:
Volgende week heb ik een aantal dagen vrij. Dan sluit ik me op op school
Ik krijg af en toe de opdracht om het bij mijn vrouw goed te verzorgen tussen de benen. Dus zorgen dat alles mooi glad wordt.![]()
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 16:14 schreef MeneerLogica het volgende:
Zal dat nou lekker liggen, zo'n plankje?SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die bank bedoel je?quote:Op donderdag 13 december 2012 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal dat nou lekker liggen, zo'n plankje?![]()
En anders ga ik achter je Staan, streng kijken en dreigen Met mijn sjambok.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, vandaag wordt het 'm echt niet.
Volgende week heb ik een aantal dagen vrij. Dan sluit ik me op op school[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Opgeblazen tietenSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooie tieten maar ze is mij iets te dunSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
ik wou net vragen waar je was, je had al 10 minuten niet gepostquote:Op donderdag 13 december 2012 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal dat nou lekker liggen, zo'n plankje?![]()
Maar als je achter me gaat staat en streng kijkt, raak ik juist afgeleidquote:Op donderdag 13 december 2012 16:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En anders ga ik achter je Staan, streng kijken en dreigen Met mijn sjambok.
Doktoren zijn er minder Lief voorquote:
heupbottenSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben wel wat gewendquote:Op donderdag 13 december 2012 16:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doktoren zijn er minder Lief voor![]()
![]()
Per deel dat je af hebt, krijg je een beloning.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar als je achter me gaat staat en streng kijkt, raak ik juist afgeleid[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nee, haar buikquote:.
Hehe, vanmorgen was ik nog wel langer afwezig volgens mijquote:Op donderdag 13 december 2012 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wou net vragen waar je was, je had al 10 minuten niet gepost.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, mooi man neptietenquote:Op donderdag 13 december 2012 16:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
mooie tieten maar ze is mij iets te dun.
oow ja nu zie ik et goedquote:
nee dat doet het voor mij niet
ik hou van puur natuur
Det Som En Gang Var
quote:Op donderdag 13 december 2012 16:18 schreef MeneerLogica het volgende:
Wat heb jij met plastic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Oehquote:Op donderdag 13 december 2012 16:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Per deel dat je af hebt, krijg je een beloning.
Daarna mag je verder aan het werk, met je sopgrot.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Daar is niks plastic hoor. Kennerquote:Op donderdag 13 december 2012 16:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wilde het net vragen![]()
![]()
Je krijgt zo'n dekolledinges niet zomaar, of implantaten of pushup. Tenzij je Hangtieten hebt.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:20 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Halle berry plastic? Juist.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: