SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat vind ik wel zo enorm mooi om te zienquote:Op donderdag 13 december 2012 14:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb een streepje van ongeveer een centimeter breed. Verder niet
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Vind ik ookquote:Op donderdag 13 december 2012 14:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat vind ik wel zo enorm mooi om te zien
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Mee eensquote:Op donderdag 13 december 2012 14:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat vind ik wel zo enorm mooi om te zien![]()
![]()
![]()
Ik krijg dat niet voor elkaar hoor... een streepje
En ik vind mijn doos ook niet mooi genoeg daar voor![]()
Haha wat verwoord je het weer mooiquote:Op donderdag 13 december 2012 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
En ik vind mijn doos ook niet mooi genoeg daar voor![]()
![]()
Bij mij viert luiheid hoogtij. Gewoon kaal, dus. Lekker zacht en haarloosquote:Op donderdag 13 december 2012 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
En ik vind mijn doos ook niet mooi genoeg daar voor.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Had ik het anders moeten omschrijven dan?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:14 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha wat verwoord je het weer mooi![]()
Die van mij is juist lelijk als ze helemaal kaal is. Vind ikquote:Op donderdag 13 december 2012 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
En ik vind mijn doos ook niet mooi genoeg daar voor
luiheid is bij mij gewoon wat haartjes.. maar geen oerwoudquote:Op donderdag 13 december 2012 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij viert luiheid hoogtij. Gewoon kaal, dus. Lekker zacht en haarloos.
![]()
Luiheid is bij mij alles wegquote:Op donderdag 13 december 2012 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
luiheid is bij mij gewoon wat haartjes.. maar geen oerwoud. Ik heb vaak geen zin een streepje te scheren en kaal en glad is zo lekker zacht
.
helloquote:
Det Som En Gang Var
Dat.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
luiheid is bij mij gewoon wat haartjes.. maar geen oerwoud
Ben nu ook even te lui. Maar heb toch geen plannen voor mannen zien
dat u betreffende de uiterlijke schoonheid der uwe vagijn niet volledig content bent.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had ik het anders moeten omschrijven dan?
NIEUW: Foto's!![]()
Ja de eerste dagquote:Op donderdag 13 december 2012 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Luiheid is bij mij alles weg. Ik heb vaak geen zin een streepje te scheren en kaal en glad is zo lekker zacht
.
![]()
![]()
En ik heb ook een streep van mn navel naar beneden. Maar die is niet van haartjes
En hij is nog scheef ook
Bij mij is het als ik het bijhoud altijd kaal en gladquote:. Ik heb hele zachte haartjes down there die heel makkelijk wegscheren
.
Meh, wat een onderwerp.
Geluksvogelquote:Op donderdag 13 december 2012 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij is het als ik het bijhoud altijd kaal en glad. Ik heb hele zachte haartjes down there die heel makkelijk wegscheren
.
Meh, wat een onderwerp.
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
dat u betreffende de uiterlijke schoonheid der uwe vagijn niet volledig content bent.![]()
Bovendien dat scheren is ook zo gebeurd vind ikquote:Op donderdag 13 december 2012 14:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat.
Ben nu ook even te lui. Maar heb toch geen plannen voor mannen zienIk ben haast jaloersquote:Op donderdag 13 december 2012 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij is het als ik het bijhoud altijd kaal en glad. Ik heb hele zachte haartjes down there die heel makkelijk wegscheren
.
Meh, wat een onderwerp.
![]()
![]()
quote:Het is een keer gebeurt dat m'n neus helemaal rood was, omdat de stoppeltjes best hard warenquote:Op donderdag 13 december 2012 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit kun je heel fout opvatten.
![]()
En ik maar hopen dat het niemand op zou vallen
NIEUW: Foto's!![]()
Hahahahaquote:Op donderdag 13 december 2012 14:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Het is een keer gebeurt dat m'n neus helemaal rood was, omdat de stoppeltjes best hard waren![]()
En ik maar hopen dat het niemand op zou vallen!
![]()
Wat dan, stift?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En ik heb ook een streep van mn navel naar beneden. Maar die is niet van haartjes
En hij is nog scheef ook![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Het is een keer gebeurt dat m'n neus helemaal rood was, omdat de stoppeltjes best hard waren![]()
En ik maar hopen dat het niemand op zou vallen
Det Som En Gang Var
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
dat u betreffende de uiterlijke schoonheid der uwe vagijn niet volledig content bent.![]()
![]()
![]()
Geperforeerde blinde darmquote:Op donderdag 13 december 2012 14:23 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Aww, hoe kom je aan een litteken daar dan?
Ik vind mijn buik echt lelijk, puur door dat litteken.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo erg is dat niet hoor, je hebt verder toch een prachtig lichaam?
Dat litteken staat namelijk strak, en ik heb verder geen strakke buik, dus daardoor heb ik ipv 1 bol buikje, 2 bollingen. Daardoor lijkt mijn buik vierkant
Dat is minder, ik ben mijn blinde darm kwijt. Die haalde ze eruit omdat ik pijn daar had, bleek het 2 maanden daarna toen ik de pijn hield een bacterie te zijn. Gewoon me blinde darm voor niks wegquote:Op donderdag 13 december 2012 14:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geperforeerde blinde darm![]()
![]()
Vind ook dat je niet mag klagen hoor. Zelf zie je het denk ik wat meer dan de rest omdat je er natuurlijk dagelijks tegen aan kijkt.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind mijn buik echt lelijk, puur door dat litteken.
Dat litteken staat namelijk strak, en ik heb verder geen strakke buik, dus daardoor heb ik ipv 1 bol buikje, 2 bollingen. Daardoor lijkt mijn buik vierkant![]()
Die van mij is dus helemaal uit elkaar geknapt. Dus ik heb 'm ook niet meerquote:Op donderdag 13 december 2012 14:25 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dat is minder, ik ben mijn blinde darm kwijt. Die haalde ze eruit omdat ik pijn daar had, bleek het 2 maanden daarna toen ik de pijn hield een bacterie te zijn. Gewoon me blinde darm voor niks weg
Dat snap ik welquote:Op donderdag 13 december 2012 14:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind mijn buik echt lelijk, puur door dat litteken.
Dat litteken staat namelijk strak, en ik heb verder geen strakke buik, dus daardoor heb ik ipv 1 bol buikje, 2 bollingen. Daardoor lijkt mijn buik vierkant. Maar het is niet iets waar jij wat aan kunt doen en ik kan me niet voorstellen dat iemand er ook maar enige moeite mee heeft.
Heb jij mijn buik gezien dan?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:25 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Vind ook dat je niet mag klagen hoor. Zelf zie je het denk ik wat meer dan de rest omdat je er natuurlijk dagelijks tegen aan kijkt.
Jezus, ja dat is toch wel wat ernstiger dan ik hadquote:Op donderdag 13 december 2012 14:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die van mij is dus helemaal uit elkaar geknapt. Dus ik heb 'm ook niet meer![]()
![]()
Heb wel eens een plaatje ervan gezien jaquote:Op donderdag 13 december 2012 14:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb jij mijn buik gezien dan?![]()
![]()
Klopt, de enige die er daadwerkelijk moeite mee heeft ben ikzelf. Maar ik ben ook de gene die er juist tevreden hoort te zijn over mijn lichaamquote:Op donderdag 13 december 2012 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Maar het is niet iets waar jij wat aan kunt doen en ik kan me niet voorstellen dat iemand er ook maar enige moeite mee heeft.
De foto's waar ik mijn buik enigszins op heb laten zien, daar heb ik de foto wel uit zo'n hoek genomen dat het inderdaad wel meevaltquote:Op donderdag 13 december 2012 14:26 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heb wel eens een plaatje ervan gezien ja
Een ander kan je niet dwingen je eigen lichaam mooi te vinden, dat moet je zelf doenquote:Op donderdag 13 december 2012 14:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt, de enige die er daadwerkelijk moeite mee heeft ben ikzelf. Maar ik ben ook de gene die er juist tevreden hoort te zijn over mijn lichaam. Nee, je hebt geen perfecte buik? So what, ik ook niet.
Ik heb ook een litteken. Wat zeg ik, wel vijfquote:Op donderdag 13 december 2012 14:26 schreef Toekito het volgende:
Littekens verzieken ook mijn lichaam. Piepkleintjes, op plaatsen waar nooit iemand kijkt
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: