PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Hé, ik was er 12 uur uit. Even een beetje aan mijn ritme werkenquote:Op donderdag 13 december 2012 13:21 schreef Lindgren. het volgende:
Maar ik was vanmorgen alleen thuis, dus kon relaxt tot half 1 blijven liggen.Toch nog keurig 6,5 uurtjes slaap gepakt.
nou misschien door een landenlink en een dubbele linkquote:Op donderdag 13 december 2012 13:22 schreef Vijf_voor het volgende:
Volgens mij krijgen negers onderling extra chem. Waarom krijgt Kouyate hier anders 9chem?
http://www.ea.com/soccer/(...)ff#hxFFdhUdnIpXF:ps3
Dat heeft toch meestal alleen invloed bij 2 landen links?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
nou misschien door een landenlink en een dubbele link
1.5 + 2.5 = 4quote:Op donderdag 13 december 2012 13:24 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Dat heeft toch meestal alleen invloed bij 2 landen links?
Zilver verkopen om goud te kopen, waar het gaat het heen met deze wereldquote:Op donderdag 13 december 2012 13:37 schreef DutchSL het volgende:
Zilveren 4222 in de verkoop, alle spelers tot nu met een beetje winst verkocht (Zouma zelfs 4k winst op gepakt) al ga ik op Quintero wel verlies maken.
NIF Bassong is aan het stijgen omdat die niet in de pakjes zit, heb er dus maar even ziek veel voor gevraagd (47.5k), als die gekocht wordt zit ik (eindelijk) in de miljonairsclub.
Hierna nog mijn eredivisie bronzes en gouden 451 (met o.a. IF Diego en IF Howedes als dure spelers) er uit en dan 1 miljoen coins verkopen.
/liefdagboek
Ik weet niet wat je allemaal doet, maar mijn spelers worden echt nooit moe in FUT.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:41 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb weer een poging gewaagd met een speler met HIGH/HIGH maar ik wordt echt knettergek van die spelers, ze blijven maar rennen en zijn al moe voordat ze A kunnen zeggen. Doe ik iets fout of wat?, ik geef het op met dit soort spelers
Goud kopen?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zilver verkopen om goud te kopen, waar het gaat het heen met deze wereld
misschien ligt dat aan mij dus, als ik ga rondpassen dan zie ik die mannetjes met HIGH/HIGH echt lopen als gekken en dan speel ik ze aan en is hun energiebalk wat normaal blauw al in het rood staan. Niet leuk meer en ik stoor me er dus ook echt aan. Als ik begin met een pot zijn alle spelers gewoon 99 fitnessquote:Op donderdag 13 december 2012 13:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je allemaal doet, maar mijn spelers worden echt nooit moe in FUT.
Letterlijk nooit..
Speel ook nooit met een fitness lager dan 90, dat misschien het probleem?
Ik heb daar totaal, maar dan ook echt totaal, geen last van. En ik heb een 4321 met 3x high/high en een 4222 met 2x high/high en een 442 met 1x high/high middenvelders.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
misschien ligt dat aan mij dus, als ik ga rondpassen dan zie ik die mannetjes met HIGH/HIGH echt lopen als gekken en dan speel ik ze aan en is hun energiebalk wat normaal blauw al in het rood staan. Niet leuk meer en ik stoor me er dus ook echt aan
Ik wou dat ik wist wat ik verkeerd deed. Heb je een paar voorbeelden van je teams ?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb daar totaal, maar dan ook echt totaal, geen last van. En ik heb een 4321 met 3x high/high en een 4222 met 2x high/high en een 442 met 1x high/high middenvelders.
Donequote:Op donderdag 13 december 2012 13:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Tijd voor nieuwe OP chicks VDM...
quote:Op donderdag 13 december 2012 13:57 schreef vandermar het volgende:
Houden van Zooey Deschanel is net zoiets als door mannen geneukt worden omdat je homo bent.
Bek houden dus.
Het zal eerder aan je speelstijl liggen dan aan de spelers zelf denk ik, misschien moet je af en toe wat rustiger opbouwen.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:48 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik wist wat ik verkeerd deed. Heb je een paar voorbeelden van je teams ?
Eens.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:57 schreef vandermar het volgende:
Haten op Zooey Deschanel is net zoiets als mannen neuken omdat je homo bent.
Bek houden dus.
Mooie ogen, die zonder bezieling de wereld inkijken. Enigszins mooier gemaakt door bewerkingsprogramma's.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:58 schreef vandermar het volgende:
Of als je naakt wilt zien dan ga je maar naar kpd.
Ze is zonder photoshop ook prachtig.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mooie ogen, die zonder bezieling de wereld inkijken. Enigszins mooier gemaakt door bewerkingsprogramma's.
Ik denk idd dat het misschien aan mijn speelstijl ligt, lastig om dat te veranderen als het er een beetje zit ingebakkenquote:Op donderdag 13 december 2012 13:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het zal eerder aan je speelstijl liggen dan aan de spelers zelf denk ik, misschien moet je af en toe wat rustiger opbouwen.
Anyway ik heb 4321 met IF Moutinho-Elias-Ramires, 442 met Boateng-Toure en 4222 met Vidal-Nocerino (allemaal high/high behalve Toure).
Jij hebt haar in het echt gezien ?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze is zonder photoshop ook prachtig.
Who's that giiiiiiiiirlllllll? Who's that giiiiiiiiirlllllll?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze is zonder photoshop ook prachtig.
Al het andere wat in de OP altijd komt te staan is 1000000x vaker geshopped.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mooie ogen, die zonder bezieling de wereld inkijken. Enigszins mooier gemaakt door bewerkingsprogramma's.
Nee, wel in films, interviews etc. geen photoshop op elk frame van die films lijkt me.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij hebt haar in het echt gezien ?
Zij wordt wel in elke film gephotoshopt. In een film alleen niet, en dat was LOTR. Daar speelt ze Gollum.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, wel in films, interviews etc. geen photoshop op elk frame van die films lijkt me.
Ja, makeup etc..
1 miljoen keer vaker? Toe maar, dat is een hoop keer.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Al het andere wat in de OP altijd komt te staan is 1000000x vaker geshopped.
O hahaha.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:05 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Zij wordt wel in elke film gephotoshopt. In een film alleen niet, en dat was LOTR. Daar speelt ze Gollum.
Alleen die ogenquote:Op donderdag 13 december 2012 14:04 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Zooeyso zou ik voor beide gaan.
Zooey is veel knapper dan Katy Perry.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:04 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:04 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Je moeder is Gollum en je vader is smegol.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:05 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Zij wordt wel in elke film gephotoshopt. In een film alleen niet, en dat was LOTR. Daar speelt ze Gollum.
Richting wie ?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:06 schreef Dudeweiser het volgende:
De mening van andere mensen niet respecteren
Dus als ze een zonnebril op heeft is wat resteert een anorexia-kip?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Alleen die ogenMaar verder anorexia , geen kont en geen tieten
Nou en, ik ben tenminste hun preciousss.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moeder is Gollum en je vader is smegol.
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:08 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Nou en, ik ben tenminste hun preciousss.
Helaas wel , want ze dragen dan zulke zonnebrillen dat heel het gezicht meteen bedekt isquote:Op donderdag 13 december 2012 14:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus als ze een zonnebril op heeft is wat resteert een anorexia-kip?
Ze zouden je liever in een vulkaan gooien.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:08 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Nou en, ik ben tenminste hun preciousss.
Gelukkig kijk ik zelden naar de OP Chicksquote:Op donderdag 13 december 2012 14:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Helaas wel , want ze dragen dan zulke zonnebrillen dat heel het gezicht meteen bedekt is
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moeder is Gollum en je vader is smegol.
Dani Alves als rbquote:Op donderdag 13 december 2012 14:22 schreef DorperTed het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan ik hier Sergio Ramos in verwerken zonder dat ik aan een kut RB vast zit?
Dan is het lastig, misschien die rb van Valencia?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:23 schreef DorperTed het volgende:
[..]
Ah jah, die RB moet niet te duur zijn. Vergeten te melden.
Niet eens de IF, valt me tegenquote:Op donderdag 13 december 2012 14:24 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Das wel dik nice in een teamallebei 9 chem in 442
Zijn stats spreken mij niet aan. Is er iemand hier die er ervaring mee heeft? Buiten dat is het hybrid van het team dan een beetje eraf...quote:Op donderdag 13 december 2012 14:24 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Dan is het lastig, misschien die rb van Valencia?
gehele squad? ben ook opzoek naar een goede Falcao Hybrid iemand hier nog mooie opties?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:24 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Das wel dik nice in een teamallebei 9 chem in 442
Vorig jaar had ik IF Pereira, die was matig (maar duur vanwege TOTW1), dit jaar niet mee gespeeld, maar Juanfran van Atletico ziet er niet slecht uit.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:25 schreef DorperTed het volgende:
[..]
Zijn stats spreken mij niet aan. Is er iemand hier die er ervaring mee heeft? Buiten dat is het hybrid van het team dan een beetje eraf...
haha, ik wacht wel even met die versie, is me nog iets te duurquote:Op donderdag 13 december 2012 14:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet eens de IF, valt me tegen
Mensen die de R uitspreken als een Lquote:
Ik zou 3-4-1-2 doen met RVP en Falcaoquote:Op donderdag 13 december 2012 14:28 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen jammer van de RM, iets anders kan helaas niet
whodiiquote:Op donderdag 13 december 2012 14:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Mensen die de R uitspreken als een L
Hoe zou je dat neerzetten dan ?,quote:Op donderdag 13 december 2012 14:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik zou 3-4-1-2 doen met RVP en Falcao
Deze manquote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Mensen die de R uitspreken als een L
quote:
ALs je het team spiegelt kun je op links Zuniga zetten en op rechts Valencia.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:28 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Wissel Chiellini en Barzagli om. Chiellini is links en Barzagli rechts.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:28 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij weet niet dat Monster geen Beats meer maaktquote:Op donderdag 13 december 2012 14:30 schreef Rijst het volgende:
Echt een kneus weerDenken dat ze bij de Mediamarkt en Coolblue neppe Beats verkopen
Dat zijn oplichters, net als de Intertoys.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:30 schreef Rijst het volgende:
Echt een kneus weerDenken dat ze bij de Mediamarkt en Coolblue neppe Beats verkopen
Hij pakt niets. Helemaal niets. Schoten die er niet in gaan gaan er niet in omdat ze geblockt worden door mn eigen spelers. In mijn andere elftal heb ik Steek voor 900 coins, die pakt veel meerquote:
Ow dat gaat een beetje moeilijk zie ik nu.. Misschien met LWB Buttner op LM (schijnt 9 chem te krijgen ingame)quote:Op donderdag 13 december 2012 14:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe zou je dat neerzetten dan ?,
quote:
Rare spelers glimmen. Geen toegevoegde waarde eigenlijk, meestal zijn ze gewoon duurderquote:Op donderdag 13 december 2012 14:38 schreef vanpers het volgende:
Even een noob vraag, wat is de toegevoegde waarde van de blinkende spelers en waarom blinken ze?
Zijn dat de spelers die jullie met hybrid bedoelen, of wat is dat?
Blinkende spelers zijn zeldzame spelers. Die voegen direct iets toe in je team. Meestal zijn ze heel veel waard en kan je zo voor veel geld verkopen.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:38 schreef vanpers het volgende:
Even een noob vraag, wat is de toegevoegde waarde van de blinkende spelers en waarom blinken ze?
Zijn dat de spelers die jullie met hybrid bedoelen, of wat is dat?
Ik dacht het ook eerst dat het kon met Turan maar dat is toch bedrogen uitgekomenquote:Op donderdag 13 december 2012 14:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ow dat gaat een beetje moeilijk zie ik nu.. Misschien met LWB Buttner op LM (schijnt 9 chem te krijgen ingame)
4-4-2 is toch beter denk
Verschil met niet glimmend is dat ze minder voorkomen (rare - zeldzaam). Dat wil dus niet zeggen dat ze goed zijn.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rare spelers glimmen. Geen toegevoegde waarde eigenlijk, meestal zijn ze gewoon duurder
Doe even normaal tegen een RvP fan.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Blinkende spelers zijn zeldzame spelers. Die voegen direct iets toe in je team. Meestal zijn ze heel veel waard en kan je zo voor veel geld verkopen.
Je hebt ook trucjes dat je spelers kan dupliceren. Ik weet niet precies hoe het moet, maar sommigen hier weten dat wel.
Stel je hebt een Ron Vlaar (hij is een blinkende speler), die is ongeveer net zo zeldzaam als een Charizard met Pokémon
Dit jaar zijn vooral veel goede (lees: snelle) zilveren CB's non-shiny om de 1 of andere reden.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sommige non-shiny silvers zijn zeldzamer dan shiny silvers. Hoe EA bepaalt wie shiny is en wie non-shiny weet ik niet want sommige silvers hebben te goede stats voor een non-shiny.
Zelden zo'n kutteam gezien.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:45 schreef Maver24 het volgende:
Dit is het beste wat ik kan maken, ziet er wel erg vet uit, Middenveld is niet al te sterk maar ja, beter dan dit gaat niet
[ afbeelding ]
Ik doe niet verkeerd ofzoquote:Op donderdag 13 december 2012 14:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe even normaal tegen een RvP fan.
Dit zou ik niet doen. Matige middenveld en dan ook nog 2 kabouters achterin met een clown op doelquote:Op donderdag 13 december 2012 14:45 schreef Maver24 het volgende:
Dit is het beste wat ik kan maken, ziet er wel erg vet uit, Middenveld is niet al te sterk maar ja, beter dan dit gaat niet
[ afbeelding ]
Di mariaquote:Op donderdag 13 december 2012 14:45 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat team dat je net postte met die Serie A spelers was echt veel en veel beter.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:45 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Die met Guarin erin ?,quote:Op donderdag 13 december 2012 14:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat team dat je net postte was echt veel en veel beter.
Ja.quote:
100% mee eensquote:Op donderdag 13 december 2012 14:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik doe niet verkeerd ofzo
btw Huntelaar > RVP
Daar heb je een goed puntquote:Op donderdag 13 december 2012 14:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja.
Dat vond je niet goed omdat Cuadrado er in zat.. nou liever met Cuadrado dan met die CB's spelen hoor.
En anders moet je het team gewoon omdraaien met Falcao als linkerspits en van Persie als rechterspits. Dan kun je Zuniga als LM gebruiken of iemand van Atletico ofzo en Valencia op rechts.quote:
Ik kan wel veel namen op gaan noemen maar daar worden jullie denk ik niet vrolijk van. Maar ik snap niet dat iemand als Ramsteijn shiny is en heel veel andere goede CBs non-shinyquote:Op donderdag 13 december 2012 14:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dit jaar zijn vooral veel goede (lees: snelle) zilveren CB's non-shiny om de 1 of andere reden.
De grootste non-shinies zijn sowieso 191cm, ook golds en ook andere posities (behalve GK).quote:Op donderdag 13 december 2012 14:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wel ben ik erachter gekomen dat non-shiny silver CBs max. 1.91 zijn.
Volgens mij was er ook een speler die van preferred voet wisselde van 12 naar 13quote:Op donderdag 13 december 2012 15:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De grootste non-shinies zijn sowieso 191cm, ook golds en ook andere posities (behalve GK).
En er zijn er heel veel precies 191cm, EA logic.
Dus als een speler (geen keeper) 1.92 of langer is is hij shinyquote:Op donderdag 13 december 2012 15:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De grootste non-shinies zijn sowieso 191cm, ook golds en ook andere posities (behalve GK).
En er zijn er heel veel precies 191cm, EA logic.
quote:Op donderdag 13 december 2012 15:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dus als een speler (geen keeper) 1.92 of langer is is hij shinyDaarom is Van Duinen dus ook shiny
Zoeken jullie dat soort dingen nou echt allemaal uit?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dus als een speler (geen keeper) 1.92 of langer is is hij shinyDaarom is Van Duinen dus ook shiny
Daar zijn er wel meer van zoals Matavz bv, dat is ook niet zo raar, zitten duizenden spelers in het spel dan kunnen ze best van iemand verkeerd gokken wat zijn goede been is en dat het volgende jaar rechtzetten.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij was er ook een speler die van preferred voet wisselde van 12 naar 13
Owusu ofzo
Mangala was vorig jaar rechtsbenig.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij was er ook een speler die van preferred voet wisselde van 12 naar 13
Owusu ofzo
Holy fuckquote:Op donderdag 13 december 2012 14:45 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil zoveel mogelijk even bewaren voor het TOTY, maar ik heb al een goed team hoor,quote:Op donderdag 13 december 2012 15:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Holy fuck. Zoveel coins en dan zulks een team produceren.
Hoeveel coins heb je ? Wie zou je van de TOTY willen ?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik wil zoveel mogelijk even bewaren voor het TOTY, maar ik heb al een goed team hoor,
namelijk
[ afbeelding ]
Niet goed genoeg![]()
Wilde er alleen nog een team bijmaken voor de afwisseling
In dat andere team had je ook al Falcao staan, dat kan dus niet (of je moet in 1 vd 2 de IF zetten of met minder chemistry spelen).quote:Op donderdag 13 december 2012 15:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik wil zoveel mogelijk even bewaren voor het TOTY, maar ik heb al een goed team hoor,
namelijk
[ afbeelding ]
Niet goed genoeg![]()
Wilde er alleen nog een team bijmaken voor de afwisseling
Wie is die nummer 2 eigenlijk want die heb ik ook in mijn friends listquote:Op donderdag 13 december 2012 15:37 schreef vandermar het volgende:
De nummers 1, 2 en 3achterlijk veel coins.
[ afbeelding ]
Nummer 2 is thadcastlequote:Op donderdag 13 december 2012 15:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie is die nummer 2 eigenlijk want die heb ik ook in mijn friends listDie nummer 3 ken ik toevallig ook.
De nummer 1 trade profit op de PS3 heeft 79,226,685 coinsquote:Op donderdag 13 december 2012 15:42 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
16 miljoen meer dan de nummer 2
Ja precies, daar had ik ook al aan gedacht, jammer dat je niet meerdere formaties op een speler kunt zetten , dat zou wel mooi zijn geweest.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In dat andere team had je ook al Falcao staan, dat kan dus niet (of je moet in 1 vd 2 de IF zetten of met minder chemistry spelen).
Als er een SIF komt.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
Denken jullie dat IF lewandowski nog gaat zakken?
En IF Reus en Gotze?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als er een SIF komt.
Maar hij is zwaar overpriced, niet aan beginnen.
quote:Op donderdag 13 december 2012 15:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
Denken jullie dat IF lewandowski nog gaat zakken?
Ja Lewandowski is voor mij nog betaalbaar.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk maar naar Gotze. Sky is the limit. Alleen bij een SIF of een UP ben je de lul.
Gewoon geen IF kopen, allemaal zo overpriced die Duitsers (en Polen) in de Bundesliga niet normaal.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:58 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja Lewandowski is voor mij nog betaalbaar.
De rest op het moment niet.
Nou, ik ben wel tevreden over IF Weidenfeller. Maar die De Bruyne is me een zware miskoop geweest.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gewoon geen IF kopen, allemaal zo overpriced die Duitsers (en Polen) in de Bundesliga niet normaal.
0:27?quote:Op donderdag 13 december 2012 16:24 schreef DannyDeko het volgende:
Wie mij vindt krijgt mijn gehele FUT verzameling:
!
quote:Op donderdag 13 december 2012 16:24 schreef DannyDeko het volgende:
!
Haha, hoe heb je het gehad?quote:Op donderdag 13 december 2012 16:24 schreef DannyDeko het volgende:
!
21quote:Op donderdag 13 december 2012 16:35 schreef Fuszy het volgende:
Gezocht: FINANCIEEL EXPERT.
Oké, ik moet een factuur maken voor het verhuren van een sportzaal. Is dit BTW vrij, heeft het 6% of 21%?
http://www.belastingdiens(...)ngen/goederen_6_btw/quote:
quote:21%-tarief
Voor andere dan bovengenoemde goederen geldt het algemene tarief van 21%, tenzij ze zijn vrijgesteld van btw. Voor diverse situaties, zoals bij export van goederen, kan ook het 0%-tarief van toepassing zijn.
Een glow in the dark zaalvoetbaltoernooi.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:37 schreef Thorb het volgende:
Ligt aan je doel
http://www.belastingdiens(...)_geven_om_te_sporten
je moet bij diensten kijkenquote:Op donderdag 13 december 2012 16:37 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
http://www.belastingdiens(...)ngen/goederen_6_btw/
21 dus inderdaad:
[..]
Je hebt 21 algemeen 6 voedsel 0 buitenland en vrijgesteld dokters enz.. heel algemeen gezienquote:Op donderdag 13 december 2012 16:37 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
http://www.belastingdiens(...)ngen/goederen_6_btw/
21 dus inderdaad:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🍆
Kijk mijn link eens?quote:Op donderdag 13 december 2012 16:39 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Je hebt 21 algemeen 6 voedsel 0 buitenland en vrijgesteld dokters enz.. heel algemeen gezien
nvmquote:Op donderdag 13 december 2012 16:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kijk mijn link eens?
@Fuszy lijkt me 6 dus, maar voor zekerheid kan je vast wel een vraag aan de rijksoverheid stellen
ultimatedb.nl > player database >rating from 85 to 86 en dan max value > searchquote:Op donderdag 13 december 2012 16:44 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand die nog redelijk goedkope 85/86 rated players kent op fut? Max. 30k, moet een team met rating bouwen voor potje met vriend.
Heb al Tevez en Mascherano.
Navas, Gomez, Busquets. Hamsik, Huntelaar , VDV, Cassanoquote:Op donderdag 13 december 2012 16:44 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand die nog redelijk goedkope 85/86 rated players kent op fut? Max. 30k, moet een team met rating bouwen voor potje met vriend.
Heb al Tevez en Mascherano.
Dat is het denk ikquote:Op donderdag 13 december 2012 16:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kijk mijn link eens?
@Fuszy lijkt me 6 dus, maar voor zekerheid kan je vast wel een vraag aan de rijksoverheid stellen
Danke!quote:Op donderdag 13 december 2012 16:46 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Navas, Gomez, Busquets. Hamsik, Huntelaar , VDV, Cassano
Thanks! Niet aan gedacht!quote:Op donderdag 13 december 2012 16:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
ultimatedb.nl > player database >rating from 85 to 86 en dan max value > search
Misschien ligt het aan het feit dat je baggerslecht bent.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
Hoe is dit mogelijk? Een team met allemaal goede spelers; aguero di maria lavezzi. Met 88 Chem schiet alles erin??
Kijk eerst even naar je eigen verdediging voordat je zoiets verspreid.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
Hoe is dit mogelijk? Een team met allemaal goede spelers; aguero di maria lavezzi. Met 88 Chem schiet alles erin??
Iemand met 7 chem mist niet ineens een been...quote:Op donderdag 13 december 2012 17:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
Zit in divisie 1. Die gast schiet alleen van 30 meter...quote:Op donderdag 13 december 2012 17:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Kijk eerst even naar je eigen verdediging voordat je zoeits verspreid.
hoezo zou dat niet mogelijk moeten zijn?quote:Op donderdag 13 december 2012 17:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
quote:Op donderdag 13 december 2012 17:10 schreef Thorb het volgende:
Maar als hij steeds van 30 meter schiet speelt hij zeker 4222 dan heb je lekker veel ruimte om te schieten
Nah, krijgt geen ruimte van mijn Ben Arfa op cdmquote:Op donderdag 13 december 2012 17:10 schreef Thorb het volgende:
Maar als hij steeds van 30 meter schiet speelt hij zeker 4222 dan heb je lekker veel ruimte om te schieten
Jij bent zeker voor Ajaxquote:Op donderdag 13 december 2012 17:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nah, krijgt geen ruimte van mijn Ben Arfa op cdm
de niet inform is ook gewoon goed, ik snap sowieso niet waarom mensen zo erg op informs geilenquote:Op donderdag 13 december 2012 17:18 schreef Maver24 het volgende:
IF Guarin is lekker aan het zakken, hoop dat tie 30k zal zijn ofzo
het zijn de kleine dingetjes vaak die het em doenquote:Op donderdag 13 december 2012 17:20 schreef quer het volgende:
[..]
de niet inform is ook gewoon goed, ik snap sowieso niet waarom mensen zo erg op informs geilen
heb maar een if gehad en dat was quagilarra (foute spelling idgaf) want kon em ophalen voor 11k dus discard value bijna. speelde echt niet veel beter maar had wel 96 longshots
Zwart kaartje alles.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:20 schreef quer het volgende:
[..]
de niet inform is ook gewoon goed, ik snap sowieso niet waarom mensen zo erg op informs geilen
heb maar een if gehad en dat was quagilarra (foute spelling idgaf) want kon em ophalen voor 11k dus discard value bijna. speelde echt niet veel beter maar had wel 96 longshots
hoe duur is hij dan?, geen zin om te kijkenquote:Op donderdag 13 december 2012 17:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zwart kaartje alles.
IF Bassong is voorlopig nog veel duurder dan ik had verwacht
maar daarvoor 200k meer betalen dan de niet ifquote:Op donderdag 13 december 2012 17:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
het zijn de kleine dingetjes vaak die het em doen
Bassong zou nog wel eens een upgrade kunnen krijgen in januari. Speelt erg goed de laatste tijd.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zwart kaartje alles.
IF Bassong is voorlopig nog veel duurder dan ik had verwacht
ja daar ben ik het wel met je over eens, de IF prijzen van sommigen zijn echt absurd. Je geeft zelf aan van Gotze, die is inderdaad zwaar overpriced, hetzelfde vind ik voor Fellaini IF en SIF. In het begin van UT had je nog leuke prijzen voor IF's maar dat is er snel vanaf gegaan (had mijn Hernanes IF moeten houden, 30k toen voor betaald)quote:Op donderdag 13 december 2012 17:24 schreef quer het volgende:
[..]
maar daarvoor 200k meer betalen dan de niet if![]()
(GÖTZE)
Ik had zelf 300k verwacht maar hij is dus nog duurder. Gisteren was er 1 voor 450k BIN die niet voor de BIN prijs werd verkocht maar hij is sinds gisteren eigenlijk alleen duurder geworden. Er staat er nu 1 op met een SP van 428k, het zal me niet verbazen als daar ook nog op wordt geboden straks.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Bassong zou nog wel eens een upgrade kunnen krijgen in januari. Speelt erg goed de laatste tijd.
Zijn IF zal rond de 400k worden denk ik.
Op PS3 staan er maar 3 op met 630k als laagste BIN. Het is gewoon de beste silver CB uit de BPL dus zou me niets verbazen als hij zo duur blijft.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had zelf 300k verwacht maar hij is dus nog duurder. Gisteren was er 1 voor 450k BIN die niet voor de BIN prijs werd verkocht maar hij is sinds gisteren eigenlijk alleen duurder geworden. Er staat er nu 1 op met een SP van 428k, het zal me niet verbazen als daar ook nog op wordt geboden straks.
Het verschil met zijn NIF is niet eens zo groot. Hij is gewoon zo zeldzaam omdat het een 74>74 IF is en daardoor is hij ook zo duur. Maar Kouyate is ongeveer even goed qua stats (hoe duur wordt die wel niet als hij een IF krijgtquote:Op donderdag 13 december 2012 17:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Op PS3 staan er maar 3 op met 630k als laagste BIN. Het is gewoon de beste silver CB uit de BPL dus zou me niets verbazen als hij zo duur blijft.
If you've got it, flaunt itquote:Op donderdag 13 december 2012 17:24 schreef quer het volgende:
[..]
maar daarvoor 200k meer betalen dan de niet if![]()
(GÖTZE)
quote:Op woensdag 21 november 2012 09:06 schreef satecl het volgende:
https://www.facebook.com/(...)A-14/203645203104337![]()
![]()
Dat lijkt me echt geweldig. KOEKOEK!
Als een eindbaas. Maar ik vond zijn NIF ook al heel goed. Eigenlijk is geen enkele IF zijn coins echt waard als je er rationeel over nadenkt, maar boeiend, als je een leuk team hebt, je hebt de coins en je hebt de kans om een mooie upgrade door te voeren dan moet je dat lekker doen imo, tenzij het echt te extreem is. Daarom twijfel ik nu bij Falcao ook nog zoquote:
Iddquote:
quote:
Tis minimaal -1quote:
Bassong heeft wel zieke hidden stats. 88 standing tackle bijvoorbeeld. Zal zo even zijn IG stats posten.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het verschil met zijn NIF is niet eens zo groot. Hij is gewoon zo zeldzaam omdat het een 74>74 IF is en daardoor is hij ook zo duur. Maar Kouyate is ongeveer even goed qua stats (hoe duur wordt die wel niet als hij een IF krijgt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Kouyaté zal nog veel duurder worden omdat hij een stuk sneller is.
Exact -1 hier, maar ik vond het vandaag echt nog veel kouder aanvoelen. Achja, in de zomer klaag ik wel weer dat het te warm is, in de herfst is het te nat etc. Hollandquote:
True, maar Bassong is wel BPL, dat scheelt ook weer.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:04 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Bassong heeft wel zieke hidden stats. 88 standing tackle bijvoorbeeld. Zal zo even zijn IG stats posten.
En Kouyaté zal nog veel duurder worden omdat hij een stuk sneller is.
Gevoelstemperatuur is gewoon heel laag. Hier binnen is het 19 graden en heb ik het ook enorm koud. Maakt niet uit waar ik de verwarming op zetquote:
Naldo 99 shot powerquote:Op donderdag 13 december 2012 18:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
True, maar Bassong is wel BPL, dat scheelt ook weer.
[ afbeelding ]
Mee eens, de NIF was al lekkerquote:Op donderdag 13 december 2012 18:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als een eindbaas. Maar ik vond zijn NIF ook al heel goed. Eigenlijk is geen enkele IF zijn coins echt waard als je er rationeel over nadenkt, maar boeiend, als je een leuk team hebt, je hebt de coins en je hebt de kans om een mooie upgrade door te voeren dan moet je dat lekker doen imo, tenzij het echt te extreem is. Daarom twijfel ik nu bij Falcao ook nog zo
Ja, heb 3 miljoen in coins en nog een hele lading IF's die ik nog moet verkopen, maar om nou 1/3 daarvan meteen aan 1 speler uit te geven die ook nog eens een dikke kans op een SIF/TIF etc heeft en ook nog in januari in TOTY zou kunnen komen..quote:Op donderdag 13 december 2012 18:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mee eens, de NIF was al lekkerZou hem ook wel willen proberen maar met mijn vermogen haal ik dat gewoon niet als ik nog meerdere teams wil
![]()
Falcao is bizar duurHeb je de moneyz?
Ook de silvers beginnen er nu onder te leiden. Laat ik nou net deze week voor 1 miljoen aan zilveren teams hebben gekocht.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:08 schreef Tim86 het volgende:
Prijzen vandaag gewoon weer gedropt..gaat echt te hard nu. Bizar.
Welke silvers dan? Noem er eens een paar waar je het gezien hebtquote:Op donderdag 13 december 2012 18:10 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ook de silvers beginnen er nu onder te leiden. Laat ik nou net deze week voor 1 miljoen aan zilveren teams hebben gekocht.![]()
Ga nu ook niet in een paniekaanval alles verkopen.
Wallyson, Agbonlahor, Jerome, Jucilei. Stuk voor stuk topsilvers, geen toeval lijkt me.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Welke silvers dan? Noem er eens een paar waar je het gezien hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Jerome is op xbox nog 42k, Jucilei nog 50k, Agbon ook nog rond de 175k. Dus dat is amper tot geen verschil met 2 weken terug..quote:Op donderdag 13 december 2012 18:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wallyson, Agbonlahor, Jerome, Jucilei. Stuk voor stuk topsilvers, geen toeval lijkt me.
quote:Op donderdag 13 december 2012 18:14 schreef Fuszy het volgende:
Mooi beestjeNastySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Zit op PS3, gemiddeld zijn die 4 ongeveer 10k gedaald in prijs.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jerome is op xbox nog 42k, Jucilei nog 50k, Agbon ook nog rond de 175k. Dus dat is amper tot geen verschil met 2 weken terug..
Degene met prijzen onder de 10k zakken alleen meer denk ik
Hij is wel echt goed, weet niet hoe duur hij nu is? Zal ook wel hard droppen atm. Goedkoop alternatief is Ogbonna.quote:
De clubvalue van VDM is opvallend met 20 miljoen gedaald!quote:Op donderdag 13 december 2012 18:17 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind het zo bizar hoe mensen blijkbaar hun hele club dan gaan verkopen nu uit paniek en om evt. packs te kopen. De IF's die redelijk rare begonnen te worden zijn gewoon geen fuck meer waard en zijn 50% gedropt in prijs in 5 dagen tijd
Weet niet hoeveel coins je hebt, maar dat is wel echt prijzig. Probeer Gamberini anders eens, doet het fantastisch hierquote:Op donderdag 13 december 2012 18:20 schreef TJV het volgende:
43k op de PS3. Ogbonna heb ik al staan.
Heb nog 200K over.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel coins je hebt, maar dat is wel echt prijzig. Probeer Gamberini anders eens, doet het fantastisch hier
broertje van nectar zekerquote:Op donderdag 13 december 2012 18:22 schreef TJV het volgende:
[..]
Heb nog 200K over.Probeer Gamberini wel, Zeeuws bloed enzo.
quote:Op donderdag 13 december 2012 18:14 schreef Fuszy het volgende:
Mooi beestjeWat is dat voor raar beest met allerlei larven in zn lijf, gatverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie?quote:
Geen ideequote:Op donderdag 13 december 2012 18:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat is dat voor raar beest met allerlei larven in zn lijf, gatverdamme
Die leven in je matras hequote:Op donderdag 13 december 2012 18:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat is dat voor raar beest met allerlei larven in zn lijf, gatverdamme
Zieke stats dit jaar ja, maar heb er nog niet mee gespeeld.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:24 schreef Hoogstaande het volgende:
En Barzagli dan? Ook 84 rated, alleen wat langzamer?
Zag daar laatst op tv of youtube nog een filmpje over..freaky shit.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:26 schreef Fuszy het volgende:
This is a juvenile form of the Cereal leaf beetle (Oulema melanopus) after being parasitized by Tetrastichus julis, a parasitoid wasp which lays its eggs inside the larva of the beetle. They eggs hatch within the larvae and begin to feed while it is still alive, before they burst out and kill it.
These parasites are often used as a biological control, as the Cereal leaf beetle is considered a pest and regularly feeds on crops.
Dat is het dus
Lievvvv
quote:Op donderdag 13 december 2012 18:42 schreef Tim86 het volgende:
Half januari beginnen er weer wat nieuwe series..deze lijken me wel tof
Haha zonde om eigenlijk 3 miljoen te hebben en er niets mee te doenquote:Op donderdag 13 december 2012 18:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, heb 3 miljoen in coins en nog een hele lading IF's die ik nog moet verkopen, maar om nou 1/3 daarvan meteen aan 1 speler uit te geven die ook nog eens een dikke kans op een SIF/TIF etc heeft en ook nog in januari in TOTY zou kunnen komen..
Gilvan ipv Eninho. Hij heeft 4* skills. Rosinei is ook het proberen waard!quote:Op donderdag 13 december 2012 18:48 schreef Lindgren. het volgende:
Eerst even het gouden toernooi gewonnen met dit team
[ afbeelding ]
Bent.
en achtereenvolgend silver eenvoudig gewonnen met dit team
[ afbeelding ]. Zaken gaan goed.
links met 2* weak foot.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Gilvan ipv Eninho. Hij heeft 4* skills. Rosinei is ook het proberen waard!
Ja en Richarlyson ipv Leoquote:Op donderdag 13 december 2012 18:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Gilvan ipv Eninho. Hij heeft 4* skills. Rosinei is ook het proberen waard!
voorlopig wel gezienquote:Op donderdag 13 december 2012 18:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Koopt je maat nog coins of is hij voorlopig voorzien?
Nee, nog niet. Maar ik ben niet van plan om verder nog veel tijd te investeren in traden dit jaar..koop alleen een keer in de week een interessante IF op waarvan ik denk dat die gaat stijgen en die verkoop ik een paar weken later weer. Die cyclus herhaalt zich steeds en dat is wel lucratief. Snap nog steeds niet hoe ik aan zoveel coins kom eigenlijk...quote:Op donderdag 13 december 2012 18:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Haha zonde om eigenlijk 3 miljoen te hebben en er niets mee te doenMessi/Ronaldo/Ibra al geprobeerd?
quote:Op woensdag 12 december 2012 21:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als je je punt duidelijk wilt maken sla je hem gewoon zo op z'n bek. Heeft voor mij ook gewerkt vroeger, meerdere keren
echt een baas, net alsof je een half mannetje hebtquote:Op donderdag 13 december 2012 18:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
links met 2* weak foot.
Ik moest even wennen aan Eninho, maar als je hem eenmaal een beetje kent ramt 'ie ze er overal vandaan in. 25 uit 28 bij mij.
Ik zou de drang niet kunnen onderdrukken om miljoenenspelers te halen met zo'n budgetquote:Op donderdag 13 december 2012 18:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Maar ik ben niet van plan om verder nog veel tijd te investeren in traden dit jaar..koop alleen een keer in de week een interessante IF op waarvan ik denk dat die gaat stijgen en die verkoop ik een paar weken later weer. Die cyclus herhaalt zich steeds en dat is wel lucratief. Snap nog steeds niet hoe ik aan zoveel coins kom eigenlijk...
En in mijn club zit o.a. dit nog en heel veel dure silvers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die spelers had je vorige week moeten verkopen, helemaal als je er niet mee speelt. Ze gaan enorm hard dalen.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Maar ik ben niet van plan om verder nog veel tijd te investeren in traden dit jaar..koop alleen een keer in de week een interessante IF op waarvan ik denk dat die gaat stijgen en die verkoop ik een paar weken later weer. Die cyclus herhaalt zich steeds en dat is wel lucratief. Snap nog steeds niet hoe ik aan zoveel coins kom eigenlijk...
En in mijn club zit o.a. dit nog en heel veel dure silvers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar speel ik gewoon mee.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:55 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die spelers had je vorige week moeten verkopen, helemaal als je er niet mee speelt. Ze gaan enorm hard dalen.
In welke formatie?quote:
evuhlezuhquote:Op donderdag 13 december 2012 18:58 schreef Lindgren. het volgende:
Eigenlijk best wel weer een relevant topic, met deze temperaturen. KLB / Kou
Kan prima met zijn passing en med/med workrates. Denk dat ik hem daar liever zou opstellen dan in de spitsquote:
Zijn IF heeft best leuke stats voor een CAM.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan prima met zijn passing en med/med workrates. Denk dat ik hem daar liever zou opstellen dan in de spits
Mooi.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan prima met zijn passing en med/med workrates. Denk dat ik hem daar liever zou opstellen dan in de spits
De clue is me iets te onrealistischquote:Op donderdag 13 december 2012 18:58 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zou Samuel daar niet neerzettenquote:Op donderdag 13 december 2012 19:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nu bijna dit team af, moet alleen Tevez en Pepe nog.
Die dalen nu ook hard in prijs dus eerdaags maar halen ±'
Wie zou je daar voor in de plaats zetten?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zou Samuel daar niet neerzettenBeetje klein en langzaam.
ikquote:
Chiellini/Ogbonna/Gamberiniquote:Op donderdag 13 december 2012 19:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wie zou je daar voor in de plaats zetten?
chielliniquote:Op donderdag 13 december 2012 19:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wie zou je daar voor in de plaats zetten?
Bid of bin?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:06 schreef Tim86 het volgende:
Als je nog goedkope formatiekaarten zoekt..ik pik de 352, 4321 en 4222 moeiteloos op voor 150/200c atm
bidquote:
kortom, Tim heeft winst te pakkenquote:Op donderdag 13 december 2012 19:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik zoek even zie meteen 2 352's met 800 bid
Ik klikte gewoon door wat pagina's en bracht een bod uit op alles wat 4atb was + 352 en won 1/3 auctions ofzo..(xbox)quote:Op donderdag 13 december 2012 19:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik zoek even zie meteen 2 352's met 800 bid
kuttopic ookquote:Op donderdag 13 december 2012 19:14 schreef Ozz-03 het volgende:
Hoi ik was verdwaald inik zat perongeluk in dat andere FIFA topic. Het was er koud, donker, eng en heel erg stil.
quote:Op donderdag 13 december 2012 18:58 schreef Lindgren. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |